het was een oudje, nee bedanktquote:Op donderdag 27 juni 2013 00:05 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Als je die conducteur in de kont knijpt ben je een baas
Zie TTquote:Op donderdag 27 juni 2013 00:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
waarom post jij hier alleen maar om op mij te reageren en te haten en dan weer te vertrekken?vind ik niet kunnen hoor.
En grootte valt wel mee, toen ik in de brugklas zat zo'n 1000 leerlingen. Nu wel iets minder (de 2 jaren boven mij en mijn jaar waren heel groot in verhouding maar die zijn dus weg), ik denk nu 700 leerlingen ofzo.quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Mag wel een goede pauze inzitten
Is het zo'n grote school dan?
Haha, wat jij vindt is gelukkig poep waard.quote:
Reclame.quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:06 schreef nodig het volgende:
Wist ik nietMaar waarom moet er dan nog een merk op een automaat?
Nee, ik ben geen NSB'er.quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:06 schreef Tjacka het volgende:
huh rez ben jij echt van de verkeerde kant
Klein schooltje danquote:Op donderdag 27 juni 2013 00:06 schreef msacras het volgende:
[..]
En grootte valt wel mee, toen ik in de brugklas zat zo'n 1000 leerlingen. Nu wel iets minder (de 2 jaren boven mij en mijn jaar waren heel groot in verhouding maar die zijn dus weg), ik denk nu 700 leerlingen ofzo.
Niet iedereen is even tolerant tegenover homoseksualiteit, begrijp het ergens wel.quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Maar Rez, waarom zet je niet in je facebookprofiel interested in: men? Je hoeft het niet van de daken te schreeuwen, maar waarom hoeft niet iedereen het te weten?
Partygirlquote:Op donderdag 27 juni 2013 00:06 schreef msacras het volgende:
Ja druk levendagen daarna ook allemaal feestjes
ik heb t wel staan.quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:07 schreef msacras het volgende:
[..]
Niet iedereen is even tolerant tegenover homoseksualiteit, begrijp het ergens wel.
Wij hadden in totaal 1500 leerlingen ofzoquote:Op donderdag 27 juni 2013 00:06 schreef msacras het volgende:
[..]
En grootte valt wel mee, toen ik in de brugklas zat zo'n 1000 leerlingen. Nu wel iets minder (de 2 jaren boven mij en mijn jaar waren heel groot in verhouding maar die zijn dus weg), ik denk nu 700 leerlingen ofzo.
Oh, nooit naar omgekeken eigenlijk. Ach, boeie.quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Maar Rez, waarom zet je niet in je facebookprofiel interested in: men? Je hoeft het niet van de daken te schreeuwen, maar waarom hoeft niet iedereen het te weten?
Zei ik ook, niet zo'n grote school.quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:07 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Klein schooltje dan![]()
In deze kleine stad (DTC) een school van minimaal 2000 leerlingendie op dit gebouw zitten.
1ste en 2de jaars nog niet eens meegerekend
aww. zo eng is 't niet. waar ben je bang voor?quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:08 schreef arachide. het volgende:
Hallo. Ik schijt even zeven kleuren stront voor de verhuizing. kus kus
daarom is valhallen er nietquote:Op donderdag 27 juni 2013 00:08 schreef arachide. het volgende:
In Leiden verwacht je toch wel grotere scholenquote:Op donderdag 27 juni 2013 00:08 schreef msacras het volgende:
[..]
Zei ik ook, niet zo'n grote school.Al is het wel een school bestaande uit 4 vestigingen, dus dit is eigenlijk 1/4e van alles
Wij zijn de restjes. Wat over was van de havo en nog naar het vwo ging, een meid die van het vmbo naar het havo ging en nog een gozer die van het vwo naar het havo ging.quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:07 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Rezania, waarom zit je maar met 7 man in een mentorklas?
En niet iedereen gaat het evenveel aan.quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:07 schreef msacras het volgende:
[..]
Niet iedereen is even tolerant tegenover homoseksualiteit, begrijp het ergens wel.
De paupers dus.quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:08 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wij zijn de restjes. Wat over was van de havo en nog naar het vwo ging, een meid die van het vmbo naar het havo ging en nog een gozer die van het vwo naar het havo ging.
Mama missen, eigen boontjes doppen, grote stad. Ik ben maar een boers meisjequote:Op donderdag 27 juni 2013 00:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
aww. zo eng is 't niet. waar ben je bang voor?
Nah, is niet echt iets wat andere mensen wat aangaat. Homo of niet.quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
maar je zet het wel op een forumquote:Op donderdag 27 juni 2013 00:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
En niet iedereen gaat het evenveel aan.
Ja, vestiging waar ik zit is alleen havo en vwo (atheneum en gymnasium, maar das hetzelfde enzo), dus geen vmbo leerlingen, dat scheelt wel.quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wij hadden in totaal 1500 leerlingen ofzo
en dat is dan mavo, havo en vwo+gymnasium
Niet zo druk maken joh. Gewoon verstand op 0 en er even doorheen slaan. Achteraf valt het vast wel mee.quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:08 schreef arachide. het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |