Ak hab gaan abbaquote:Op donderdag 27 juni 2013 00:04 schreef TwentyFourr het volgende:
Als jullie zo elitair gaan doen mag dat ook wel in de KLB ABO reeks hoor
Nog beter in JNGquote:Op donderdag 27 juni 2013 00:04 schreef TwentyFourr het volgende:
Als jullie zo elitair gaan doen mag dat ook wel in de KLB ABO reeks hoor
Op zulke avond trollt iedereen elkaar. Degene die het meest naïef blijkt is uiteindelijk wel het grootste slachtoffer ja. Volgende keer beterquote:
De SC van JNG is inderdaad op zijn minst met 'treurig' te betitelen.quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:05 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Nog beter in JNG
Ti's hier godver geen kinderdisco. En ook Geen GTST
Je gaat me niet vertellen dat dat van Meloewa niet waar is. Dat kan niet!quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:06 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Op zulke avond trollt iedereen elkaar. Degene die het meest naïef blijkt is uiteindelijk wel het grootste slachtoffer ja. Volgende keer beter.
Ik weet niks van Meloewa. Het ging om de melkfabrikaan van Dima op de foto van cactus.quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:08 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je gaat me niet vertellen dat dat van Meloewa niet waar is. Dat kan niet!
quote:
Satisfied weltrusten!quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:10 schreef Cactus1 het volgende:
Hoink is best een leuke gast om te zien en HSG_BOMBER schijnt onze Meloewa op te vullen en ik word niet zomaar onder gekwakt. Kun je nu rustig slapen?
cactus werd ondergespoten door meloewa en hsgbommer was het daar niet mee eens en is nu meloewa aan het batsen.quote:
nee:')quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:14 schreef vosss het volgende:
[..]
cactus werd ondergespoten door meloewa en hsgbommer was het daar niet mee eens en is nu meloewa aan het batsen.
En ergens gedurende voorgaande zin is er een foto genomen. Schijnbaar dan.
Ik volg het allemaal niet op FOK!, maar zoiets is er gebeurd van wat ik er van begrijp.
Nouja het maakt me verder ook geen bal uit wie van jullie pubertjes elkaar onderspuit of neukt of niet en of daar dan foto''s van gemaakt worden omdat kennelijk iemand zn lul stinkt of iets.quote:
HSG-Bomber heeft zijn gaatje dicht laten metselen door VMSDKR, volledig droog in de anjer. Daardoor werd de foto van JMF ondergespoten door Dima, Cactus en Meloewa waren het daar niet mee eens en zijn nu aan het scharen.quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:14 schreef vosss het volgende:
[..]
cactus werd ondergespoten door meloewa en hsgbommer was het daar niet mee eens en is nu meloewa aan het batsen.
Ik volg het allemaal niet op FOK!, maar zoiets is er gebeurd van wat ik er van begrijp.
Batsende Barry en de Berende Billebijters.quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:14 schreef vosss het volgende:
[..]
Cactus beloofde me niets door te sturen. Ohwee als er een kwak op zit straks!quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:14 schreef chroestjov het volgende:
Ik vind Hoink ook wel leuk om te zien.
ik wil ook een picca van jouquote:Op donderdag 27 juni 2013 00:20 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Cactus beloofde me niets door te sturen. Ohwee als er een kwak op zit straks!
ga naar ONZquote:Op donderdag 27 juni 2013 00:22 schreef -supergirl- het volgende:
Krijg ik dan ook eindelijk eens pics toegestuurd, dat heb ik nu wel verdient
Zie DM.quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:22 schreef -supergirl- het volgende:
Krijg ik dan ook eindelijk eens pics toegestuurd, dat heb ik nu wel verdient
Wees maar niet bang.quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:20 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Cactus beloofde me niets door te sturen. Ohwee als er een kwak op zit straks!
Waf ben jij toch altijd vriendelijkquote:Op donderdag 27 juni 2013 00:24 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Wees maar niet bang.
Al zou jij je foto naar Albert Verlinde sturen is dat risico nog nihil.
Bedoel je nu dat hoink te vrouwelijk is voor de first lady van Maastricht?quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:24 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Wees maar niet bang.
Het enige wat ik van jou heb gezien zijn je tieten? Net zoals de rest van fok? Op basis daarvan kan ik niet zeggen of ik je zou doenquote:
Tumor klinkt al beter.quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:33 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Nounou kan dat niet wat netter?
tieten zelf niet eens.quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:31 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Het enige wat ik van jou heb gezien zijn je tieten? Net zoals de rest van fok? Op basis daarvan kan ik niet zeggen of ik je zou doen
Ja hoor: neoplasma malignumquote:Op donderdag 27 juni 2013 00:33 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Excuseer.quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:33 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
#supergirlproblemsquote:Op donderdag 27 juni 2013 00:34 schreef -supergirl- het volgende:
Ik kan niet slapen door dat konijn wat ik heb gevondenmaakt allemaal lawaai in die doos.
Mits er voldoende vlees aan zit over een half jaar welquote:Op donderdag 27 juni 2013 00:37 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Interesse in een konijn, Mortax?
quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:10 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik weet niks van Meloewa. Het ging om de melkfabrikaan van Dima op de foto van cactus.
Ja, zoiets insinueer ik wel, maar Hoink mag dat helemaal zelf gaan interpreteren.quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:29 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Bedoel je nu dat hoink te vrouwelijk is voor de first lady van Maastricht?
niet zo bijdehand.quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:39 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
-_- moet je daar van huilen? Maak een topic
En ik doe trouwens niks hoe kom je daarbij
Wil jij mijn konijntje zijn?quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:34 schreef -supergirl- het volgende:
Ik kan niet slapen door dat konijn wat ik heb gevondenmaakt allemaal lawaai in die doos.
Ik vond het een goede diss. Je hebt talentquote:Op donderdag 27 juni 2013 00:40 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
SST ik probeerde helemaal niks dat maak je er zelf van
watquote:Op donderdag 27 juni 2013 00:18 schreef Rodawa het volgende:
Daardoor werd de foto van JMF ondergespoten door Dima
Ik geef mensen hun verdiende loon.quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:27 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Waf ben jij toch altijd vriendelijk
mij ben je wel liefquote:Op donderdag 27 juni 2013 00:44 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik geef mensen hun verdiende loon.
'kvind wel geilquote:Op donderdag 27 juni 2013 00:45 schreef Rodawa het volgende:
[..]
sry misschien hier en daar wat sensatie erin verwerkt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:45 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
'kvind wel geilAls ik je een foto van mij stuur, zou je die dan ook 'gesigneerd' terug willen sturen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie ben je? Een rechter, politieagent of de kerstman?quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:44 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik geef mensen hun verdiende loon.
Tuurlyk.quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:45 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Als ik je een foto van mij stuur, zou je die dan ook 'gesigneerd' terug willen sturen?
Weet je hoe de kerstman om dit grapje lacht?quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:46 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Wie ben je? Een rechter, politieagent of de kerstman?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ok if you liked this joke retweet pls!! share like and share again!∞
Nou nee.quote:
Alle 3, ik ben overal en tegelijkertijd nergens terwijl ik mensen beoordeel.quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:46 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Wie ben je? Een rechter, politieagent of de kerstman?
En wie beoordeelt jou? Er is altijd baas boven baasquote:Op donderdag 27 juni 2013 00:47 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Nou nee.
[..]
Alle 3, ik ben overal en tegelijkertijd nergens terwijl ik mensen beoordeel.
Ben voorlopig nog niet wegquote:Op donderdag 27 juni 2013 00:48 schreef VMSDKR het volgende:
Jullie Zeus in persona gaat slapen. Gr gr.
PUSSYquote:Op donderdag 27 juni 2013 00:48 schreef VMSDKR het volgende:
Jullie Zeus in persona gaat slapen. Gr gr.
Je moet je bek houden, kutwijf.quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:49 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
PUSSY
SLAAP NODIG HEBBEN HA HA HA
Niemand, ik werk voor mijzelf.quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:48 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
En wie beoordeelt jou? Er is altijd baas boven baas
hoinkquote:Op donderdag 27 juni 2013 00:18 schreef Rodawa het volgende:
[..]
HSG-Bomber heeft zijn gaatje dicht laten metselen door VMSDKR, volledig droog in de anjer. Daardoor werd de foto van JMF ondergespoten door Dima, Cactus en Meloewa waren het daar niet mee eens en zijn nu aan het scharen.
Ergens daarvoor is een foto genomen door chroestjov. Schijnbaar dan. En Smack10 en hoink hebben ook nog gezoend.
Es Joe Siequote:Op donderdag 27 juni 2013 00:56 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Is deze poppenkast nog steeds gaande?
ja triest eigenlijkquote:Op donderdag 27 juni 2013 00:56 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Laten we het nu dan eindelijk over jou gaan hebben, dit heeft godverdomme veel te lang geduurd.quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:56 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Met cam toch? Ik wil dat je vandaag je zyzz-ondergoed subtiel van je lichaam ontdoet.quote:Op donderdag 27 juni 2013 01:01 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Dat van die fotos is wel treurig ja...
Rodawa vnvd weer bellen?
weet mama dat?quote:Op donderdag 27 juni 2013 01:02 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Met cam toch? Ik wil dat je vandaag je zyzz-ondergoed subtiel van je lichaam ontdoet.
ik heb je moeder nu op speaker staanquote:Op donderdag 27 juni 2013 01:05 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, alsof ze dat zou accepteren l0l. Wil ook niet dat JMF haar nat maakt!
De mijne wordt zonder sperma rond verspreid. Sommige mensen kunnen niet omgaan met privé infoquote:Op donderdag 27 juni 2013 01:06 schreef Dimachaerus het volgende:
heeft iemand suggestie voor een nieuwe pic
ik had je nog gestuurdquote:Op donderdag 27 juni 2013 01:08 schreef Smack10 het volgende:
[..]
mijne ook, waar zijn die geile picca's?
ik heb je niet gezien iig, kan je sturen anders?quote:Op donderdag 27 juni 2013 01:08 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
De mijne wordt zonder sperma rond verspreid. Sommige mensen kunnen niet omgaan met privé info
Ik zou gewoon wachten, dan krijg je 'm vast vanzelf van iemand..quote:Op donderdag 27 juni 2013 01:08 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik heb je niet gezien iig, kan je sturen anders?
krijg je mijne ook
quote:Op donderdag 27 juni 2013 01:08 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik heb je niet gezien iig, kan je sturen anders?
krijg je mijne ook
Is dat niet eng dat mensen die op je geilen je foto hebben?quote:Op donderdag 27 juni 2013 01:08 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
De mijne wordt zonder sperma rond verspreid. Sommige mensen kunnen niet omgaan met privé info
Ok, you're loss, je weet niet wat je mist.quote:Op donderdag 27 juni 2013 01:09 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik zou gewoon wachten, dan krijg je 'm vast vanzelf van iemand..
Er zijn vast ook mensen in die me in het echt kennen en op mij fappen, zonder dat ik het weetquote:Op donderdag 27 juni 2013 01:10 schreef Smack10 het volgende:
Is dat niet eng dat mensen die op je geilen je foto hebben?
1.63 toch ofzo?quote:Op donderdag 27 juni 2013 01:10 schreef Dimachaerus het volgende:
Ok, you're loss, je weet niet wat je mist.
1.70, maar gaat om (facial) aestetics.quote:Op donderdag 27 juni 2013 01:12 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Er zijn vast ook mensen in die me in het echt kennen en op mij fappen, zonder dat ik het weet
[..]
1.63 toch ofzo?
Ik denk vast wel een paarquote:Op donderdag 27 juni 2013 01:13 schreef Dimachaerus het volgende:
1.70, maar gaat om (facial) aestetics.
Ik vraag me altijd af hoeveel meisjes op mij gesopt hebben, wel een geile gedachte vind ik dat.
Of ook dat je het wel weet en dat dat je stiekem geil maakt..quote:Op donderdag 27 juni 2013 01:12 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Er zijn vast ook mensen in die me in het echt kennen en op mij fappen, zonder dat ik het weet
[..]
1.63 toch ofzo?
wordt ze ook een keerjte ondergespotenquote:Op donderdag 27 juni 2013 01:15 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Of ook dat je het wel weet en dat dat je stiekem geil maakt..
was grapjequote:
quote:Op donderdag 27 juni 2013 01:18 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
was grapje
ik hoopte hiermee extra aandacht te krijgen
maar niet gelukt!
need to setup my game
Dat maakt het idee niet minder mooiquote:Op donderdag 27 juni 2013 01:16 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
wordt ze ook een keerjte ondergespoten
(((helaas)(?)) wel in iemands fantasie
wordt ik dan 1.80 jaquote:
ik snap hem welquote:Op donderdag 27 juni 2013 01:21 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Hij snapt de you're ook nog steeds nietMaar Dima is cool
Daarom, ik respecteer hem hoe dan ook, kan er niks aan doen. Dima, je bent een schatje. Zou je raken als ik een vrouwtje was (nohommo) (slightlybicuriousfordima)quote:Op donderdag 27 juni 2013 01:21 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Hij snapt de you're ook nog steeds nietMaar Dima is cool
Eigenlijk is het een diepzinnige tekst, maar wel van toepassing op je lengte van net. Als je iemand niet mag en je geeft daar continu aandacht aan dan groeit het niet mogen in haat bijv. Het is op alles van toepassing eigenlijk.quote:Op donderdag 27 juni 2013 01:20 schreef Dimachaerus het volgende:
wordt ik dan 1.80 ja
ik snap hem niet tbh srs
diepte shitquote:Op donderdag 27 juni 2013 01:22 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Eigenlijk is het een diepzinnige tekst, maar wel van toepassing op je lengte van net. Als je iemand niet mag en je geeft daar continu aandacht aan dan groeit het niet mogen in haat bijv. Het is op alles van toepassing eigenlijk.
volgens mij ben jij wel slimquote:Op donderdag 27 juni 2013 01:22 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Eigenlijk is het een diepzinnige tekst, maar wel van toepassing op je lengte van net. Als je iemand niet mag en je geeft daar continu aandacht aan dan groeit het niet mogen in haat bijv. Het is op alles van toepassing eigenlijk.
quote:Op donderdag 27 juni 2013 01:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wat, een facial van cactus die de rondte doet? Geil.
Moet je bij Dima zijn. Die heeft de eer van het kwakjequote:Op donderdag 27 juni 2013 01:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wat, een facial van cactus die de rondte doet? Geil.
Mag ik wel raden?quote:Op donderdag 27 juni 2013 01:25 schreef Rodawa het volgende:
Laten we wel ontopic blijven jongens, nog genoeg mysteries zijn onopgelost. Welke FOK!kers/FOK!sters hebben allemaal mijn piemeltje betast, denken jullie?
Eén tip: JMF niet, hij heeft me alleen naakt gezien op cam.
Doe mij eens pics dan. Dan ben je mijn beste vriendje.quote:
Slutty hoor.quote:Op donderdag 27 juni 2013 01:25 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Moet je bij Dima zijn. Die heeft de eer van het kwakje
alle leden van die fitness-nichten-vereniging op fokquote:Op donderdag 27 juni 2013 01:25 schreef Rodawa het volgende:
Laten we wel ontopic blijven jongens, nog genoeg mysteries zijn onopgelost. Welke FOK!kers/FOK!sters hebben allemaal mijn piemeltje betast, denken jullie?
Eén tip: JMF niet, hij heeft me alleen naakt gezien op cam.
Weet je hoe lang een endel darm, dikke darm en dunne darm zijn? Knappe kerel als ie zo'n lang gereedschap heeftquote:Op donderdag 27 juni 2013 01:25 schreef Dimachaerus het volgende:
lol
Jouw achterdeur staat altijd open?
We vergelijken alleen lengtes in de douches, meer nietquote:Op donderdag 27 juni 2013 01:26 schreef Smack10 het volgende:
[..]
alle leden van die fitness-nichten-vereniging op fok?
de fijngevoelige zenuwsuiteinden zitten in / rond de anus , niet diep dusquote:Op donderdag 27 juni 2013 01:26 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Weet je hoe lang een endel darm, dikke darm en dunne darm zijn? Knappe kerel als ie zo'n lang gereedschap heeft
Zit je daar wel eens met je vingertje?quote:Op donderdag 27 juni 2013 01:27 schreef Dimachaerus het volgende:
de fijngevoelige zenuwsuiteinden zitten vlak in rond de anus
geil, tell me morequote:Op donderdag 27 juni 2013 01:27 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
de fijngevoelige zenuwsuiteinden zitten vlak in rond de anus
Dit is een mysterie dat ik niet op wil lossen.quote:Op donderdag 27 juni 2013 01:28 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Zit je daar wel eens met je vingertje?
jij pakt wel altijd festivalletjes toch?quote:Op donderdag 27 juni 2013 01:28 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Gymtopic is baas... Enigste plek waar fokkers zitten die wel werkelijk buiten komen...
ja ik haal hem wel eens door mn naad heen onder de douche, om schoon te makenquote:Op donderdag 27 juni 2013 01:28 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Zit je daar wel eens met je vingertje?
Nou meestal koop ik een kaartje via een webshop. Regel ik vervoer. Ga ik met het vervoer en het kaartje richting de ingang en rol ik zo na binnen.quote:Op donderdag 27 juni 2013 01:28 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
jij pakt wel altijd festivalletjes toch?
hoe ben je daar ingerolt
Heb je wel eens wormen gehad? Dat jeukt pas als de tyfusquote:Op donderdag 27 juni 2013 01:30 schreef Dimachaerus het volgende:
ja ik haal hem wel eens door mn naad heen onder de douche, om schoon te maken
maar vroeger had ik soms wel eens last van zo'n jeukerig gevoel op mn anus , dan moet je wel eens (zachtjes) krabben ( wel broek gewoon aan)
ga je alleen?quote:Op donderdag 27 juni 2013 01:30 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Nou meestal koop ik een kaartje via een webshop. Regel ik vervoer. Ga ik met het vervoer en het kaartje richting de ingang en rol ik zo na binnen.
Aambeien zijn ook leuk!quote:Op donderdag 27 juni 2013 01:30 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Heb je wel eens wormen gehad? Dat jeukt pas als de tyfus
Volgens mij niet, ben wel x naar de dokter gegaan omdat ik dacht dat ik lintwormen had.quote:Op donderdag 27 juni 2013 01:30 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Heb je wel eens wormen gehad? Dat jeukt pas als de tyfus
als je dan poept is vergelijkbaar met alsof je een tube tandpasta uitknuiptquote:Op donderdag 27 juni 2013 01:31 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Aambeien zijn ook leuk!
Bewoog die ook?quote:Op donderdag 27 juni 2013 01:31 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Volgens mij niet, ben wel x naar de dokter gegaan omdat ik dacht dat ik lintwormen had.
Ik zag opeens een witkopje op mn drol ofzo.
damn is al zo laatquote:Op donderdag 27 juni 2013 01:33 schreef Rodawa het volgende:
Wat voor meuk is dit, maatjes? Ik wil dit niet lezen om 1:33 's nachts.
Als je er 1 ziet zijn er altijd meer, dat weet je hè? Je moet eigenlijk banger zijn voor hetgeen wat je niet ziet..quote:Op donderdag 27 juni 2013 01:34 schreef Dimachaerus het volgende:
weet ik veel ik ben hypochonder als de pest
gelijk doorgespoelt
ik denk dat ik ze dan inmiddels allemaal al uitgepoept hebquote:Op donderdag 27 juni 2013 01:34 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Als je er 1 ziet zijn er altijd meer, dat weet je hè? Je moet eigenlijk banger zijn voor hetgeen wat je niet ziet..
Goeie zaak! Niet van dromen vannacht hè?quote:Op donderdag 27 juni 2013 01:35 schreef Dimachaerus het volgende:
ik denk dat ik ze dan inmiddels allemaal al uitgepoept heb
Wacht maar tot ze honger krijgen, dan voel je ze wel weer.quote:Op donderdag 27 juni 2013 01:35 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik denk dat ik ze dan inmiddels allemaal al uitgepoept heb
Ik probeerde 'm juist te helpenquote:Op donderdag 27 juni 2013 01:35 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Wacht maar tot ze honger krijgen, dan voel je ze wel weer.
ik ga dromen over jouwquote:Op donderdag 27 juni 2013 01:35 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Goeie zaak! Niet van dromen vannacht hè?
Klopt. Gaan we samen wormen bestrijdenquote:Op donderdag 27 juni 2013 01:36 schreef Dimachaerus het volgende:
ik ga dromen over jouw
weet haast wel zeker
zeker nu ik vaak met je bezig met geweest ( quotes )
mensen dromen vaak over wat ze veel heeft bezig gehouden
wie kan hier voor mij 60x60 UI van makenquote:Op donderdag 27 juni 2013 01:37 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Klopt. Gaan we samen wormen bestrijden
Geniaalquote:Op donderdag 27 juni 2013 01:38 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
wie kan hier voor mij 60x60 UI van maken
[ afbeelding ]
Je hoeft niet gay te zijn om ook over mij te dromen hoor. Dima, alsjeblieft. Dima.quote:Op donderdag 27 juni 2013 01:36 schreef Dimachaerus het volgende:
zeker nu ik vaak met je bezig met geweest ( lees: quotes )
oké wel no hommoquote:Op donderdag 27 juni 2013 01:38 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Je hoeft niet gay te zijn om ook over mij te dromen hoor. Dima, alsjeblieft. Dima.
quote:Op donderdag 27 juni 2013 01:38 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
jaquote:Op donderdag 27 juni 2013 01:39 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ik stel me soms voor hoe mijn eerste keer zal zijn. Zjjn er mensen die dat ook hebben?
wat een koningquote:
quote:Op donderdag 27 juni 2013 01:40 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Was alleen om te vissen, hahahaha. Dima is maagd, hahajahaha!!
doe de potloodtestquote:Op donderdag 27 juni 2013 01:41 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Heb net te lang rechtop gezeten, aambeien gaan weer vol in de aanval hier...!!
Klopt. Kan 'm wel zonder wormbusters maken ja, geef me een minuut.quote:Op donderdag 27 juni 2013 01:39 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
wat een koning
maar kan plaatje niet gecropt worden? en dat wormbuster eraf![]()
dan wordt de tekening zelf groter toch?
Wisten we al lang toch. Jammer dat er zulke slechte grappen over jouw rug gemaakt moeten wordenquote:
via de achterdeurquote:Op donderdag 27 juni 2013 01:41 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Wisten we al lang toch. Jammer dat er zulke slechte grappen over jouw rug gemaakt moeten wordenJMF is de eerste worm die we gaan mollen vannacht
quote:Op donderdag 27 juni 2013 01:38 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja ik weet het ook niet meer!quote:
quote:Op donderdag 27 juni 2013 01:45 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Dat is bedrog, rodawa is beest. Ik heb foto's.
Hebben jullie ook popcorn als jullie samen foto's uitwisselen en erop fappen?quote:Op donderdag 27 juni 2013 01:48 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Ja ik weet het ook niet meer!
Laat ik voorop stellen dat ik nooit op foto's fap. Over wie spreek je in het "samen"? En over welke foto's?quote:Op donderdag 27 juni 2013 01:51 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Hebben jullie ook popcorn als jullie samen foto's uitwisselen en erop fappen?
Gelukkig maar, heb ik rustig kunnen slapen.quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:24 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Wees maar niet bang.
Jammer hoor, chroetsjov, heb je een foto van mij, zijn dit de enige punten waarmee je me aan kunt vallen? Ik heb inderdaad een gezicht waar niet met de kolenschop tegenaan is geslagen als dat jouw definitie van mannelijk is. Eerst jaloers omdat ik je belachelijk maak in de ogen van je ex-fokstertje en nu ook nog eens gaan haten op mijn fijnzinnige uiterlijk. Je bent een en al haat en nijd.quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:40 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ja, zoiets insinueer ik wel, maar Hoink mag dat helemaal zelf gaan interpreteren.
Haar vader onder invloed van BOB.quote:Op donderdag 27 juni 2013 09:54 schreef HaywoodJablome het volgende:
terechte klacht, ik snap nog steeds niet precies wie Laura Palmer nou vermoord heeft en waarom
oh. dus mijn log had gewoon toch gelijk, ik wist het welquote:Op donderdag 27 juni 2013 09:58 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Haar vader onder invloed van BOB.
Carry slee boeken ookquote:Op donderdag 27 juni 2013 10:22 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Jij leest de Panorama zeker, die staan er vol mee.
Nee ik lees geen tijdschriftenquote:Op donderdag 27 juni 2013 10:22 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Jij leest de Panorama zeker, die staan er vol mee.
Spreek de juiste Fok!kers aan en gij zult vinden.quote:Op donderdag 27 juni 2013 12:04 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Waar zijn die fotos dan
Slecht topic zonder fotos
quote:
quote:
Dikke hints.quote:Op donderdag 27 juni 2013 12:04 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Waar zijn die fotos dan
Slecht topic zonder fotos
Ik meld me ook maar evenquote:Op donderdag 27 juni 2013 15:34 schreef Rodawa het volgende:
Heb al veel DM's met verzoekjes gehad! Hoe gaat het bij jou, JMF?
Gaat als de brandweer hier. Misschien kunnen we samen gewoon een kloon maken met als username: klbfotosupply o.i.d. op die manier kunnen we de lasten delen. Heb nu geen tijd meer om gewoon te fokken.quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:34 schreef Rodawa het volgende:
Heb al veel DM's met verzoekjes gehad! Hoe gaat het bij jou, JMF?
Lijkt me wel een goed plan ja, als elke dag zo wordt krijgen we een full-time job.quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:57 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Gaat als de brandweer hier. Misschien kunnen we samen gewoon een kloon maken met als username: klbfotosupply o.i.d. op die manier kunnen we de lasten delen. Heb nu geen tijd meer om gewoon te fokken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |