Ak hab gaan abbaquote:Op donderdag 27 juni 2013 00:04 schreef TwentyFourr het volgende:
Als jullie zo elitair gaan doen mag dat ook wel in de KLB ABO reeks hoor
Nog beter in JNGquote:Op donderdag 27 juni 2013 00:04 schreef TwentyFourr het volgende:
Als jullie zo elitair gaan doen mag dat ook wel in de KLB ABO reeks hoor
Op zulke avond trollt iedereen elkaar. Degene die het meest naïef blijkt is uiteindelijk wel het grootste slachtoffer ja. Volgende keer beterquote:
De SC van JNG is inderdaad op zijn minst met 'treurig' te betitelen.quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:05 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Nog beter in JNG
Ti's hier godver geen kinderdisco. En ook Geen GTST
Je gaat me niet vertellen dat dat van Meloewa niet waar is. Dat kan niet!quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:06 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Op zulke avond trollt iedereen elkaar. Degene die het meest naïef blijkt is uiteindelijk wel het grootste slachtoffer ja. Volgende keer beter.
Ik weet niks van Meloewa. Het ging om de melkfabrikaan van Dima op de foto van cactus.quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:08 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je gaat me niet vertellen dat dat van Meloewa niet waar is. Dat kan niet!
quote:
Satisfied weltrusten!quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:10 schreef Cactus1 het volgende:
Hoink is best een leuke gast om te zien en HSG_BOMBER schijnt onze Meloewa op te vullen en ik word niet zomaar onder gekwakt. Kun je nu rustig slapen?
cactus werd ondergespoten door meloewa en hsgbommer was het daar niet mee eens en is nu meloewa aan het batsen.quote:
nee:')quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:14 schreef vosss het volgende:
[..]
cactus werd ondergespoten door meloewa en hsgbommer was het daar niet mee eens en is nu meloewa aan het batsen.
En ergens gedurende voorgaande zin is er een foto genomen. Schijnbaar dan.
Ik volg het allemaal niet op FOK!, maar zoiets is er gebeurd van wat ik er van begrijp.
Nouja het maakt me verder ook geen bal uit wie van jullie pubertjes elkaar onderspuit of neukt of niet en of daar dan foto''s van gemaakt worden omdat kennelijk iemand zn lul stinkt of iets.quote:
HSG-Bomber heeft zijn gaatje dicht laten metselen door VMSDKR, volledig droog in de anjer. Daardoor werd de foto van JMF ondergespoten door Dima, Cactus en Meloewa waren het daar niet mee eens en zijn nu aan het scharen.quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:14 schreef vosss het volgende:
[..]
cactus werd ondergespoten door meloewa en hsgbommer was het daar niet mee eens en is nu meloewa aan het batsen.
Ik volg het allemaal niet op FOK!, maar zoiets is er gebeurd van wat ik er van begrijp.
Batsende Barry en de Berende Billebijters.quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:14 schreef vosss het volgende:
[..]
Cactus beloofde me niets door te sturen. Ohwee als er een kwak op zit straks!quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:14 schreef chroestjov het volgende:
Ik vind Hoink ook wel leuk om te zien.
ik wil ook een picca van jouquote:Op donderdag 27 juni 2013 00:20 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Cactus beloofde me niets door te sturen. Ohwee als er een kwak op zit straks!
ga naar ONZquote:Op donderdag 27 juni 2013 00:22 schreef -supergirl- het volgende:
Krijg ik dan ook eindelijk eens pics toegestuurd, dat heb ik nu wel verdient
Zie DM.quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:22 schreef -supergirl- het volgende:
Krijg ik dan ook eindelijk eens pics toegestuurd, dat heb ik nu wel verdient
Wees maar niet bang.quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:20 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Cactus beloofde me niets door te sturen. Ohwee als er een kwak op zit straks!
Waf ben jij toch altijd vriendelijkquote:Op donderdag 27 juni 2013 00:24 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Wees maar niet bang.
Al zou jij je foto naar Albert Verlinde sturen is dat risico nog nihil.
Bedoel je nu dat hoink te vrouwelijk is voor de first lady van Maastricht?quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:24 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Wees maar niet bang.
Al zou jij je foto naar Albert Verlinde sturen is dat risico nog nihil.
Het enige wat ik van jou heb gezien zijn je tieten? Net zoals de rest van fok? Op basis daarvan kan ik niet zeggen of ik je zou doenquote:
Tumor klinkt al beter.quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:33 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Nounou kan dat niet wat netter?
tieten zelf niet eens.quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:31 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Het enige wat ik van jou heb gezien zijn je tieten? Net zoals de rest van fok? Op basis daarvan kan ik niet zeggen of ik je zou doen
Ja hoor: neoplasma malignumquote:Op donderdag 27 juni 2013 00:33 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Nounou kan dat niet wat netter?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |