quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:46 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
[..]
Oh, gelukkig delen alle toffe mensen mijn mening.
Jouw köy klinkt naais Lev! Vooral ook omdat jij uit een groen gebied komt.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:00 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik heb in onze köy nooit last gehad van "te traditionele mensen" enzo, onze köy is namelijk zo verdomd leeggelopen dat je van niemand last hebt. Mijn associatie met köy is dan alleen maar: natuur, vee, vriendelijke oude mensen, mijn rahmetli opa met leet survivor skills, mijn rahmetli oma die haar kippen riep.
Vroeger, voor mijn geboorte, was het er veel drukker en was er ongetwijfeld ook meer gezeik.
Van 10k naar 6k is best een verademing.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:13 schreef Bilge het volgende:
Je vergeet de kick-ass buffalo's Levo.
[..]
6000 euro vind ik best veel, maar het kon erger.
Nee, handel is king in Turkije. En kan nodig zijn in de toekomst. En ik wil mijn Turkse nationaliteit gewoon niet opgeven, ik ben toch Turk?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:17 schreef Bortecinem het volgende:
Gewoon je Turkse paspoort opgeven jullie.
Ik ga er juist een nemenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:17 schreef Bortecinem het volgende:
Gewoon je Turkse paspoort opgeven jullie.
Nederlands, was een grap uiteraard, maar soms zou ik het best wel overwegen.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:23 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Wat is je nationaliteit? Behalve Nederlands. En op grond van wat ga je het aanvragen?
waarom?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:24 schreef Bortecinem het volgende:
@ Xaban Oh dan is het voor jou een goede investering. De kans dat ik ooit in TR ga wonen is nihil. Ik had mijn paspoort opgegeven was ik een man geweest.
Ik wilde juist via jou eentje verkrijgen.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:26 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oh dan kan ik via jou weer een nieuwe krijgen.
Oda olur.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:29 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik wilde juist via jou eentje verkrijgen.
Her kizin basindan gecer, kan gebeuren.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:30 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oda olur.
Was even vergeten dat ik een vrouw ben.
6000 euro is mij iets waardevoller.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:30 schreef Bilge het volgende:
Nu kom je met je Nederlandse paspoort makkelijk in Turkije, maar wat als de Turkse economie blijft groeien, de Nederlandse economie blijft krimpen en de Turkse overheid geen Nederlandse economische vluchtelingen meer toelaat? Of wat als Nederland nationalistischer wordt, waardoor je moet vertrekken? Stemmen, begraven kunnen worden bij je familieleden, eigendom van grond (voor buitenlanders gelden of golden restricties) zijn ook belangrijk. Kortom: Xaban weet.![]()
Als ik had gestudeerd en dezelfde vooruitzichten had als jullie, dan wel. Maar met mijn situatie? Nee.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:31 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Veel geld. Je vind het geen 6000 euro waard begrijp ik?
Wat heb ik gestudeerd dan?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:36 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Als ik had gestudeerd en dezelfde vooruitzichten had als jullie, dan wel. Maar met mijn situatie? Nee.
Tienduizenden per jaar, masallah. In eens is het veel, op lange termijn niet inderdaad.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:38 schreef xminator het volgende:
6000 euro is peanuts, ieder jaar tienduizenden euro's aan belasting afdragen in Nederland maar éénmalig 6000 euro afdragen is te veel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |