Nee want check DMquote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:06 schreef sylvesterrr het volgende:
Zal ik vanavond naar de voorpremière in Utrecht gaan?
quote:Op zondag 30 juni 2013 16:57 schreef WammesWaggel het volgende:
[ link | afbeelding ]
Had dit topic al een rijdende Kangal?
Geen kaartjes voor helaasquote:Op donderdag 27 juni 2013 16:06 schreef zarGon het volgende:
[..].
Zou je ook naar deze komen? FB / 'World War Z' Voorvertoning voor 100 FOK!kers!.
Als ik kom, kom ik met mn vriend.. Dus tweequote:
Hmm, nu nog twee kaartjes regelen zal lastig worden jammergenoeg...quote:Op zondag 30 juni 2013 20:38 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Als ik kom, kom ik met mn vriend.. Dus twee
Een kurt?quote:Op zondag 30 juni 2013 20:38 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Als ik kom, kom ik met mn vriend.. Dus twee
Nee. Antiquote:
Heh, niet spoilerenquote:Op maandag 1 juli 2013 08:07 schreef JaleesaJoia het volgende:
heb de film inmiddels gisteravond in de bioscoop gezien.. Best tof!
Als iemand iets vraagt... is hij gewoon een Afrika kökenli Türklerquote:
Huh..quote:Op maandag 1 juli 2013 17:45 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Als iemand iets vraagt... is hij gewoon een Afrika kökenli Türkler
Een Turk met voorouders uit het verre Afrika
Ik zou niet durvenquote:
quote:Op zondag 30 juni 2013 18:04 schreef Bortecinem het volgende:
Leuk verslag en succes morgen!
Ik ben vorige week teruggekomen van köy en alhoewel ik er nog nooit een hoofddoek heb gedragen en regelmatig met korte mouwen loop, is het mijn neefje geweest die alle shit over zich heen heeft gekregen vanwege zijn lange haren.Nooit gedacht dat lange haren bij jongens/mannen zo'n big issue was.
Iemand vroeg hem zelfs 'sen kimin kızısın?' (het was donker though)
Verraadster!quote:Op maandag 1 juli 2013 19:56 schreef JaleesaJoia het volgende:
Jaja..ik viel altijd op turken.. Kom ik nu ineens met een antiliaan aanzetten 😂
Sorryquote:
Nee, maar wel voor het eerst sinds m'n puberteit ofzo, als volwassene. En de eerste keer dat ik naar köy ben gegaan sinds m'n 6e.quote:
Nazar boncugu aan je achteruitloerspiegel hangen en gas gevenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 14:36 schreef clumsy_clown het volgende:
Turken zijn soms best leuk. Tenzij chagrijnig en achter het stuur. De tering. Het aantal banen op de weg is meer suggestie dan regel, richting aanwijzen doe je door te toeteren, 140 op de snelweg, 80 in de bebouwde kom
.
Ik blijf het mezelf afvragen... Waarom bezoek je je dorp?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 14:51 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nee, maar wel voor het eerst sinds m'n puberteit ofzo, als volwassene. En de eerste keer dat ik naar köy ben gegaan sinds m'n 6e.
Graan aangeven voor 23:00 vandaag. Dan kunnen er nog eventueel twee overgedragen worden.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 12:48 schreef zarGon het volgende:
Heeft iedereen die wil komen naar de film morgen de kaarten toegewezen gekregen?
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 17:07 schreef zarGon het volgende:
[..]
Graan aangeven voor 23:00 vandaag. Dan kunnen er nog eventueel twee overgedragen worden.
Gggg.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 18:06 schreef Ayca het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] Alsjeblieft.
Film begint om 9 uur geloof ik; daarvoor gewoon afspreken. Rond een uurtje of 7?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 17:48 schreef sylvesterrr het volgende:
Zijn er nog plannen voor morgen? Of gaan we gewoon net als de vorige keer gewoon weer buiten verzamelen en staan toekijken hoe x zijn broodje döner opeet?
hehe had je ook moeten halen dan :p, ik kwam voorbereid.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 17:48 schreef sylvesterrr het volgende:
Zijn er nog plannen voor morgen? Of gaan we gewoon net als de vorige keer gewoon weer buiten verzamelen en staan toekijken hoe x zijn broodje döner opeet?
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 18:06 schreef Ayca het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] Alsjeblieft.
Ik heb nog helemaal niks in gedachten. Ik zou op zich wel een keer Turks wil weten in Amsterdam, nooit gedaan.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:09 schreef zarGon het volgende:
Hoe laat zijn jullie er? Wie is jullie? Spreken we nog af?
Sylv, ik zou best samen wat willen eten. Wat voor iets heb jij in gedachten?
Moeder ophalen die daar ziek is gewordenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 16:49 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik blijf het mezelf afvragen... Waarom bezoek je je dorp?
Düsseldorf -> Istanbul -> Düsseldorf -> Dubai -> Kuala Lumpurquote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:05 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Moeder ophalen die daar ziek is geworden. Maar het viel allemaal heel erg mee, iedereen deed hartstikke aardig.
Ben vanochtend om 4.30 uit Istanbul vertrokken. Sta nu op Dubai, want moest via Düsseldorf, en straks naar Kuala Lumpur. Nog nooit in m'n leven zo veel achter elkaar gevlogen. Ik heb geen flauw idee hoe laat het is.
Mijn record tot nu toe is 6 jaar.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:15 schreef Ayca het volgende:
Mooi dat het je is meegevallen.
Ik ben ondertussen ook al 3? jaar niet geweest. Gelukkig komen oma en opa wel een weekje langs.
quote:
Oh, gelukkig delen alle toffe mensen mijn mening.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:29 schreef Bilge het volgende:
Köy is tof, jagen in de bergen, koeien en schapen hoeden, vers fruit en groente, bruiloften, kaarten in het café, op het balkon slapen, etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |