Zoiets zou ik van Weiss verwachten, niet van jou.quote:Op donderdag 27 juni 2013 14:59 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik had zelf denk ik net even anders gereageerd. Eerst zou ik zeggen dat het zonde is om kleding in goede conditie weg te gooien, en aangeven dat ze het beter kunnen doneren of zelfs verkopen om zodoende geld te verdienen. Daarna zou ik er een random lompe mop tussendoor vertellen. 50 cent storten op z'n rekening zodat hij er interpunctie mee kan kopen en als allerlaatste natuurlijk een bedankje voor alle moeite die ze gedaan hebben en zoals jij al heb gedaan een fijne toekomst toewensen. En dan afsluiten met "Öptüm".
Dat kan beter.quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:15 schreef Arcadia het volgende:
Poep doen in de brievenbus, of is dat te kinderachtig
Ik denk het wel. Even mn rooster checken!quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:01 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ah, ok.
Heb je volgende week zaterdag/zondag tijd voor een meet?
quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:15 schreef Arcadia het volgende:
Poep doen in de brievenbus, of is dat te kinderachtig
1 natuurlijk, of er moet 20 man komen. Maar voor 6-7 personen volstaat 1 wel toch? Of wil je hup hop snel eten en weg.quote:Op donderdag 27 juni 2013 16:16 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Jeej!
---
Hoeveel bbq-toestellen hebben we nodig en hoeveel hebben we tot onze beschikking?
quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:53 schreef Arcadia het volgende:
[..]Had jij uberhaupt wel ooit gehoord van deze gasten voor je met ze in zee ging? Ik weet niet waarom maar die kop van Gulen staat me echt niet aan. Plus; begrijp nog steeds niet waarom die nou in Amerika woont, ik dacht dat die wel weer in Turkije mocht komen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trommel de Fok!-knokploeg maar op, wat een idiotie is dit
Zijn gewoon 21e eeuws missionarissen.
Kan je nog liever een tijdje crashen bij zo'n yatili kurs oid. Zo'n grote, ipv zo'n kleine waar je snel onder druk word gezet. Dit is gewoon inspelen op je schuldgevoel en hopen dat je zo dom bent om er voor te vallen.
Het barbecueën laat ik altijd over aan anderen, ik weet dus echt niet wat we nodig hebben. Hahahaquote:Op donderdag 27 juni 2013 16:17 schreef xaban06 het volgende:
[..]
1 natuurlijk, of er moet 20 man komen. Maar voor 6-7 personen volstaat 1 wel toch? Of wil je hup hop snel eten en weg.
Zou wel sperma van varken gebruiken dan.quote:
Nee.quote:Op donderdag 27 juni 2013 16:21 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Het barbecueën laat ik altijd over aan anderen, ik weet dus echt niet wat we nodig hebben. Hahaha
Kom jij ook?
PlayingWithFire kan 't goed.quote:Op donderdag 27 juni 2013 16:21 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Het barbecueën laat ik altijd over aan anderen, ik weet dus echt niet wat we nodig hebben. Hahaha
Het orgasme van een varken duurt een half uur, krijg je een lamme arm van.quote:Op donderdag 27 juni 2013 16:44 schreef Levolution het volgende:
[..]
Zou wel sperma van varken gebruiken dan.
Nope. Ik had destijds allemaal geen weet van wat er afspeelde in Turkijequote:Op donderdag 27 juni 2013 16:17 schreef expans het volgende:
[..]
Had jij uberhaupt wel ooit gehoord van deze gasten voor je met ze in zee ging? Ik weet niet waarom maar die kop van Gulen staat me echt niet aan. Plus; begrijp nog steeds niet waarom die nou in Amerika woont, ik dacht dat die wel weer in Turkije mocht komen.
Zijn gewoon 21e eeuws missionarissen.
Kan je nog liever een tijdje crashen bij zo'n yatili kurs oid. Zo'n grote, ipv zo'n kleine waar je snel onder druk word gezet. Dit is gewoon inspelen op je schuldgevoel en hopen dat je zo dom bent om er voor te vallen.
Mijn hele eetlust voor de komende jaar weg.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |