Jawohl.quote:Op donderdag 27 juni 2013 12:55 schreef mrstylo het volgende:
Voor back up is het eigenlijk niet eens zo erg.
De toilet moet inderdaad ook gepoetst worden.quote:Op donderdag 27 juni 2013 12:55 schreef mrstylo het volgende:
Echt wel, armoe troef.quote:Op donderdag 27 juni 2013 12:55 schreef mrstylo het volgende:
Ik zal 'm even bellen.quote:Op donderdag 27 juni 2013 12:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Gaat Brands ook Assaidi halen? Of is dat nu geen optie meer?
Hij moet iets als je richting de 200 posts per dag wil hebbenquote:Op donderdag 27 juni 2013 12:54 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Fijn dat je dit in 3 posts moet doen
Iets met geen levenquote:172.878 (gemiddeld 180 per dag)
Wat dan? Jozefzoon is echt wel beter dan Van Overbeek.quote:Op donderdag 27 juni 2013 12:56 schreef Keukendrol het volgende:
[..]
Echt wel, armoe troef.
Jeugd mn reet.
Heb je een punt.quote:Op donderdag 27 juni 2013 12:56 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Hij moet iets als je richting de 200 posts per dag wil hebben
[..]
Iets met geen leven
Ja oke, maar ik heb zo tentamens en moet toch op 1 of andere manier met een goed gevoel ernaartoe.quote:
Ja ik misschien ook nog wel. Maar kom op zeg. Fucking Jozefzoon.quote:Op donderdag 27 juni 2013 12:56 schreef M51 het volgende:
[..]
Wat dan? Jozefzoon is echt wel beter dan Van Overbeek.
Daar ga ik wel vanuit. Brands kennende haalt hij Engelaar ook over om er nog een jaar PSV aan vast te plakken en probeert hij nogmaals Van Rhijn te halen.quote:Op donderdag 27 juni 2013 12:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Gaat Brands ook Assaidi halen? Of is dat nu geen optie meer?
Van Overbeek gaat in Jong spelen. Als het goed is.quote:Op donderdag 27 juni 2013 12:56 schreef M51 het volgende:
[..]
Wat dan? Jozefzoon is echt wel beter dan Van Overbeek.
Superaankoop. Voor die 5 Ton kun je je geen bult vallen.quote:Op donderdag 27 juni 2013 12:57 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja oke, maar ik heb zo tentamens en moet toch op 1 of andere manier met een goed gevoel ernaartoe.
Kom op zeg, voor de breedte is het een prima aankoop.quote:Op donderdag 27 juni 2013 12:57 schreef Keukendrol het volgende:
[..]
Ja ik misschien ook nog wel. Maar kom op zeg. Fucking Jozefzoon.
5 ton?quote:Op donderdag 27 juni 2013 12:58 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Superaankoop. Voor die 5 Ton kun je je geen bult vallen.
quote:Op donderdag 27 juni 2013 12:57 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Daar ga ik wel vanuit. Brands kennende haalt hij Engelaar ook over om er nog een jaar PSV aan vast te plakken en probeert hij nogmaals Van Rhijn te halen.
En dan met Jozefzoon aankomenquote:Brands: “Talenten met ervaring”
Technisch manager Marcel Brands is content met de aanstaande overeenkomsten met de verdediger en aanvaller. “Het zijn talentvolle spelers met al de nodige ervaring. Jeffrey is 21 jaar, Florian 22 jaar. Voetballers waaraan PSV nog veel plezier kan beleven. Zij passen in de filosofie dat PSV graag de beste Nederlandse talenten in de gelederen heeft, samen met talenten uit de eigen jeugd. Zo hadden we richting het EK onder 21 vijf geselecteerde talenten”, aldus Brands.
Die man komt toch gewoon te kort voor PSV, op dat EK < 21 was het om te janken.quote:Op donderdag 27 juni 2013 12:58 schreef M51 het volgende:
[..]
Kom op zeg, voor de breedte is het een prima aankoop.
IJdele hoop inderdaad. Ik las dat RKC 7,5 ton wilde hebben dus ik schat dat Brands met bonussen en zo 1,5M en een terugkoop optie voor RKC heeft bedongen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |