Nou ben benieuwd wie uit de jeugd dat gaan zijn dan. Als ik het hier zo las was Hendrix de enige die het niveau aan zou kunnen.quote:PSV informeerde naar Rekik
PSV heeft onlangs bij Manchester City geïnformeerd naar Karim Rekik. Dat meldt AD Sportwereld. Daarbij is het overigens gebleven. De 18-jarige linksbenige verdediger van Oranje onder 19 jaar is van dezelfde generatie als een paar talenten uit de eigen kweek die PSV dit seizoen kansen gaat geven bij de A-selectie. Mede daarom maakt PSV nu niet actief werk van Rekik.
Koch en hendrixquote:Op donderdag 27 juni 2013 11:38 schreef GotenSSJ het volgende:
Volgens het AD:
[..]
Nou ben benieuwd wie uit de jeugd dat gaan zijn dan. Als ik het hier zo las was Hendrix de enige die het niveau aan zou kunnen.
twitter:RikElfrink twitterde op donderdag 27-06-2013 om 12:17:25Nummer 2 is binnen: #PSV gaat dit weekend nog een hele verrassende spelerstransfer doen. Geen Maher nog. Lees zo meer op ed.nl reageer retweet
Waarschijnlijk wordt Assaidi voor 1 jaar geleend.twitter:VI_nl twitterde op donderdag 27-06-2013 om 12:20:31@RikElfrink @RobertSmid Assaidi... reageer retweet
Wtfquote:Op donderdag 27 juni 2013 12:32 schreef Rickk_ het volgende:
Volgens onze Rik gaat het om Florian Jozefzoon..
Volgens de Russische wiki ongeveer 250 duels, maar bevindt zich wel in het onbekende deel van het Russische voetbal.quote:Op donderdag 27 juni 2013 09:00 schreef de_boswachter het volgende:
Mooi dat lijstje met obscure PSV spelers.
Voeg daar Eric Kortchaguine maar aan toe. Werd door PSV in de jaren 90 gezien als een groot talent, kwam echter niet verder dan 5 wedstrijden voor MVV in twee seizoenen op huurbasis.
Ik heb serieus nog nooit een slechtere speler bij MVV zien spelen als Kortchaguine. Die kerel kon er echt helemaal niets van.
Wiki leert me dat hij nog bij een aantal Russische clubs heeft gespeelt. Helaas kan ik niet afleiden tot hoeveel duels deze struikelaar is gekomen...
http://nl.wikipedia.org/wiki/Erik_Kortsjagin
En nu?quote:Op donderdag 27 juni 2013 12:32 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Ik word hier serieus een beetje verdrietig van
Of allebei niet.quote:Op donderdag 27 juni 2013 12:37 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
En nu?100x liever Assaidi ipv Jozefzoon
Wat is er mis met Assaidi in Heerenveen vorm? Ik denk dat er weinig beters in Nederland rond loopt, als er al iets is.quote:
haha wtfquote:Op donderdag 27 juni 2013 12:47 schreef Rickk_ het volgende:
PSV bevestigd zojuist op Twitter akkoord Bruma en Jozefzoon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |