Of dat ze Lou Reed en Meat Loaf live geregeld hebbenquote:Op donderdag 27 juni 2013 00:46 schreef Arn0 het volgende:
Het leuke is dat we er niets over te zeggen hebben en waarschijnlijk herinnerd worden met Tears in Heaven ofzo.
Verkeerd gedacht.quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:46 schreef Arn0 het volgende:
Het leuke is dat we er niets over te zeggen hebben en waarschijnlijk herinnerd worden met Tears in Heaven ofzo.
quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:46 schreef Arn0 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Now which way do we go?" - Dorothy Gale
Je zou maar IJslandse vrienden hebbenquote:Op donderdag 27 juni 2013 00:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Vind ik wel passen bij een begrafenis. Totaal geen idee waar de tekst over gaat, maar de aanwezige mensen uiteraard ook niet.
quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:50 schreef DO2 het volgende:
Mijn tante werd begraven met Er staat een paard in de gang van Andre van Duin.
Ik moet zeggen, dat bevorderde de sfeer wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Down To The River (Bruce) zou wel lachen zijn
Morrissey - First Of The Gang To Diequote:Op donderdag 27 juni 2013 00:53 schreef Arn0 het volgende:
Zullen we anders een beurtrol opstellen om elkaars begrafenissen-muziek te regelen? Zoals je vroeger doorbelde naar elkaar dat de les niet doorging.
Zo zijn we zeker dat we onze indie-zin krijgen. Of is dat wat luguber?
Haha ja, precies. Stiekem is het van voor mijn tijdquote:Op donderdag 27 juni 2013 00:54 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Een beurtrol? De sneeuwbaltelefoon bedoel je?
Lijkt me sterk...quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:55 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Haha ja, precies. Stiekem is het van voor mijn tijd
Nu ja misschien niet in het basisonderwijs, dat weet ik niet meer. Maar daarna was het gewoon mailtje van de docent of zo, of post op FBquote:
Flikker een eind op, jij.quote:Op donderdag 27 juni 2013 01:00 schreef Tchock het volgende:
Ik weet dat het lastig is het TT-nummer op te hogen maar als je Latijnse tekens niet snapt moet je even iemand anders DM'en.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |