Hm, vond 'm in Atak toch erg goed. Je proefde de magic. Misschien is het om dat ik een PF addict benquote:Op donderdag 27 juni 2013 00:30 schreef Arn0 het volgende:
Ik zeg niet dit om te trollen maar Roger Waters live was echt teleurstellend. Ongelofelijk dat hij dat album al vier jaar (of langer?) tourt. Boh. Dan is al je creatief vermogen wel voor goed weg..
Nou ik was wel serieus!quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:29 schreef DO2 het volgende:
Is stiekem ook niet helemaal waar, hoor. Ik vind 'n hoop dingen van PF erg goed.
Wilde gewoon Norrage op de kast jagen.
Ja, veel mensen vonden het goed hoor. Maar komop, vier jaar lang hetzelfde album song na song van meer dan 30 jaar geleden touren met dezelfde verhaaltjes etc, dat is echt treurig. Nee, geef mij maar een echt concert.quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:31 schreef Moody het volgende:
[..]
Hm, vond 'm in Atak toch erg goed. Je proefde de magic. Misschien is het om dat ik een PF addict ben
quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:24 schreef DO2 het volgende:
Ik vind Pink Floyd retesaai.Ik eigenlijk ook wel. Niks bijzonder. Liever de Black Eyed Peas of zo, daar zit ten minste beat in en het is dans- en meezingbaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon weer wachten op het nieuwe album van Morrissey.quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:26 schreef Moody het volgende:
Ik mis tegenwoordig ook wel albums die tegen dingen aanschoppen, zoals Don't Mind The Bollocks of Bringing It All Back Home. Of je moet het in de rap zoeken, maar dat is helaas niet mijn genre....
Black Eyed Peas vind ik toch wel een tumor in de muziekwereld zeg.quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:33 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook wel. Niks bijzonder. Liever de Black Eyed Peas of zo, daar zit ten minste beat in en het is dans- en meezingbaar.
Hehe. Dat wordt nog even wachten vrees ik, volgens mij nog steeds geen nieuw label. Maar goed, die controverse is ook al weer een tijdje gedaan.quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:34 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Gewoon weer wachten op het nieuwe album van Morrissey.
Ik vraag me af of dat een zwakte is. Wellicht vind hij dat concert prima en wil hij zichzelf en zijn fans er jarenlang mee vermaken. Kan me niet voorstellen dat hij speelt voor geld op die leeftijd en met die bankrekening.quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:32 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Ja, veel mensen vonden het goed hoor. Maar komop, vier jaar lang hetzelfde album song na song van meer dan 30 jaar geleden touren met dezelfde verhaaltjes etc, dat is echt treurig. Nee, geef mij maar een echt concert.
Ik denk dat ik die van DO2 wel kan raden. Iets met een strop (aka zaadcel)quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:36 schreef Moody het volgende:
Iets heel anders. Wie heeft er al een nummer uitgezocht voor zijn/haar crematie/begrafenis?
quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:36 schreef Moody het volgende:
Iets heel anders. Wie heeft er al een nummer uitgezocht voor zijn/haar crematie/begrafenis?
M.a.w: Wat mogen ze draaien?
Jij kunt met een gerust hart stervenquote:
Heel Pink Moon (het album dus) draaien, dan 2 minuten stilte en vervolgens uit het niets kei hard het slotakkoord van A Day In the Life.quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:36 schreef Moody het volgende:
M.a.w: Wat mogen ze draaien?
Ja, als mijn hart niet rust als ik sterf, zou er toch iets mis zijn.quote:
Hey, da's niet eens zo'n gek idee!quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:37 schreef Moody het volgende:
[..]
Goed bezig.
Ik vraag me af of het decent is om die te vragen.
I kick ass for the Lord!quote:
Is lollig iddquote:Op donderdag 27 juni 2013 00:39 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Heel Pink Moon (het album dus) draaien, dan 2 minuten stilte en vervolgens uit het niets kei hard het slotakkoord van A Day In the Life.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |