Je bent geen leraar toch. Waar moet je je druk om. Had je er maar eerder bij moeten zijnquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:16 schreef DjTuEn het volgende:
[..]
ik vind het eerlijk als ze een hogere cijfer hebben doordat ze het eerlijk hebben gemaakt
ik vind het niet eerlijk als ze een hogere cijfer hebben doordat ze frauderen.
haha nee ben nog geen leraar nee.quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:19 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Je bent geen leraar toch. Waar moet je je druk om. Had je er maar eerder bij moeten zijn
Oh, okequote:
Misgunnerquote:
ik gun iedereen als t maar eerlijk gebeurdquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:20 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Misgunner
Geen enkel persoonlijk voor of nadeel, maar toch willen naaien.
Maar vertel me dan wat voor voordeel jij daarbij hebtquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:20 schreef DjTuEn het volgende:
[..]
ik gun iedereen als t maar eerlijk gebeurd
okeequote:Op woensdag 26 juni 2013 22:20 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je leert later wel dat je in sommige situaties een oogje dicht mag knijpen.
haha ik weet niet toeval dat het een hoofdletter wasquote:Op donderdag 27 juni 2013 10:15 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Uit nieuwsgierigheid, waarom schrijf jij verklikken met een hoofdletter in de titel?
Ben jij een verklikker geweest? Ja.
Lullig voor andere leerlingen? Nee. De leerlingen die niet hebben gefraudeerd zijn benadeeld door het frauderen van hun medeleerlingen en hebben dus meer baat bij een nieuwe toets waarbij die medeleerlingen niet kunnen frauderen. De leerlingen die wel hebben gefraudeerd hebben valsgespeeld dus met hen hoeven wij geen medelijden te hebben als zij een nieuwe toets moeten maken. Aangezien de cijfers een invloed hebben op de lotingskans, zolang dat archaïsche systeem nog bestaat, is het belangrijk om fraude tegen te gaan. Niet dat daarmee het lotingssysteem wel volledige meritocratisch zou zijn gezien de cijferverschillen voor dezelfde prestaties bij verschillende leraren en verschillende scholen.
eens.quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:20 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Misgunner
Geen enkel persoonlijk voor of nadeel, maar toch willen naaien.
Mooi!quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:02 schreef DjTuEn het volgende:
UPDATE!
ondertussen heeft de school een maatregel genomen , Nederlands moet overnieuw op een andere dag.
Met de CE's ook dat gemekker. Dude, als je de stof beheerst heb je niets te vrezen wanneer je een toets opnieuw moet maken. Als je op een fatsoenlijke manier hebt geleerd dan hoe je je zelfs niet voor te bereiden op die tweede toetst.quote:
Ben het compleet met je eens hoor, de post sloeg niet op mij (zit ook niet op havo).quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:34 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Met de CE's ook dat gemekker. Dude, als je de stof beheerst heb je niets te vrezen wanneer je een toets opnieuw moet maken. Als je op een fatsoenlijke manier hebt geleerd dan hoe je je zelfs niet voor te bereiden op die tweede toetst.
Dat laatste is nog niet eens van toepassing op tekstverklaren, daar valt weinig over te leren.
Ik reageerde natuurlijk op het twitterbericht maar dit forum heeft moeite met dat te citeren.quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:56 schreef Adsumnonabsum het volgende:
[..]
Ben het compleet met je eens hoor, de post sloeg niet op mij (zit ook niet op havo).
Snitches sleep in ditchesquote:
Je CE moeten overmaken is nogal wat anders dan een PW'tje. Een CE komt wel dermate veel stress bij kijken (en ook behoorlijk wat meer stof) dat het toch behoorlijk uitmaaktquote:Op donderdag 27 juni 2013 21:34 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Met de CE's ook dat gemekker. Dude, als je de stof beheerst heb je niets te vrezen wanneer je een toets opnieuw moet maken. Als je op een fatsoenlijke manier hebt geleerd dan hoe je je zelfs niet voor te bereiden op die tweede toetst.
Dat laatste is nog niet eens van toepassing op tekstverklaren, daar valt weinig over te leren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |