nou ik heb dit ook aan mijn docent verteld: ik zal bang zijn dat het niet klopte( de antwoorden). Dus dan zal ik het alsnog gewoon normaal maken. En STEL ALS ik of mijn vrienden het wel deden dan zal ik het ook wel begrijpen van de docent dat het bijvoorbeeld overnieuw moet gedaan worden...quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:57 schreef zarGon het volgende:
[..]
Vraagje: als jij en je vrienden er ook op tijd op de hoogte werden gesteld, zou je er dan gebruik van maken? Zo ja, wat zou je ervan vinden als een klasgenoot de docenten op de hoogte zou brengen?
Dat vraagt hij niet.quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:59 schreef DjTuEn het volgende:
[..]
nou ik heb dit ook aan mijn docent verteld: ik zal bang zijn dat het niet klopte( de antwoorden). Dus dan zal ik het alsnog gewoon normaal maken. En STEL ALS ik of mijn vrienden het wel deden dan zal ik het ook wel begrijpen van de docent dat het bijvoorbeeld overnieuw moet gedaan worden...
ik heb wel geantwoord als ik er gebruik van zal maken en dat was een nee... maar als dat wel was zal ik niet boos worden op de klasgenootquote:
ben geen mannetjequote:Op woensdag 26 juni 2013 22:05 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Kan echt boos worden om dit soort mannetjes
Wel als de docent een normering gebruikt.quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:47 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Wat boeit jou dat, jouw cijfer werd er niet slechter door
Ah, jij bent zo'n dikke zeug van achter in de klasquote:
Je geeft geen antwoord op mijn vraag.quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:59 schreef DjTuEn het volgende:
[..]
nou ik heb dit ook aan mijn docent verteld: ik zal bang zijn dat het niet klopte( de antwoorden). Dus dan zal ik het alsnog gewoon normaal maken. En STEL ALS ik of mijn vrienden het wel deden dan zal ik het ook wel begrijpen van de docent dat het bijvoorbeeld overnieuw moet gedaan worden...
Buiten 't eindexamen nooit gehadquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:06 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Wel als de docent een normering gebruikt.
nee want ik zal bang zijn dat de antwwoorden niet klopte/.quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:07 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je geeft geen antwoord op mijn vraag.
Zou je er zelf ook gebruik van maken als je het kon?
Op de toets zelf merk je dat de antwoorden wel kloppen. Wat doe je dan?quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:08 schreef DjTuEn het volgende:
[..]
nee want ik zal bang zijn dat de antwwoorden niet klopte/.
ik zei niet maarquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:10 schreef zarGon het volgende:
[..]
Op de toets zelf merk je dat de antwoorden wel kloppen. Wat doe je dan?
Een "nee" met een maar zegt ook genoeg.
En wat heb jij er voor persoonlijk voordeel bij dat die toets eerlijk is?quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:11 schreef DjTuEn het volgende:
[..]
ik gun het wel maar ik wil dat de toets eerlijk is als ware
Een want is ook een maar.quote:
ik gun ze een hoog cijfer die op dezelfde manier word gemaakt als alle leerlingen dus eerlijkquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:12 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
En wat heb jij er voor persoonlijk voordeel bij dat die toets eerlijk is?
Jij misgunt anderen dus een heel hoog cijfer.
En wat heb jij er voor persoonlijk voordeel bij dat alles eerlijk is?quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:13 schreef DjTuEn het volgende:
[..]
ik gun ze een hoog cijfer die op dezelfde manier word gemaakt als alle leerlingen dus eerlijk
ik heb nooit gezegt dat als de antwoorden kloppen. ik heb alleen gezegd ben bang voor dat dan de antwoorden niet kloppen. dus dat ik het normaal zal maken.quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:12 schreef zarGon het volgende:
[..]
Een want is ook een maar.
'Ik zou er geen gebruik van maken, maar als de antwoorden kloppen... dan wel.'
Je want verzwakt je "nee".
nou dat ik op dezelfde manier heb gemaakt als die andere...quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:14 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
En wat heb jij er voor persoonlijk voordeel bij dat alles eerlijk is?
Dus je vindt het niet eerlijk dat anderen een hoger cijfer dan je hebben doordat ze frauderen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:14 schreef DjTuEn het volgende:
[..]
nou dat ik op dezelfde manier heb gemaakt als die andere...
mijn cijfer word hier niet hoger of lager mee dus maar ik vind niet eerlijk.
ik vind het eerlijk als ze een hogere cijfer hebben doordat ze het eerlijk hebben gemaaktquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:15 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dus je vindt het niet eerlijk dat anderen een hoger cijfer dan je hebben doordat ze frauderen.
Dus je bent een misgunner.
Een extra lesje Nederlands zal je ook niet verkeerd doenquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:14 schreef DjTuEn het volgende:
[..]
nou dat ik op dezelfde manier heb gemaakt als die andere...
mijn cijfer word hier niet hoger of lager mee dus maar ik vind niet eerlijk.
Dus misgun je ze hun hoge cijferquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:16 schreef DjTuEn het volgende:
[..]
ik vind het eerlijk als ze een hogere cijfer hebben doordat ze het eerlijk hebben gemaakt
ik vind het niet eerlijk als ze een hogere cijfer hebben doordat ze frauderen.
ja kloptquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:18 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Een extra lesje Nederlands zal je ook niet verkeerd doen
wel via fraudequote:Op woensdag 26 juni 2013 22:18 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dus misgun je ze hun hoge cijfer
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |