Klopt, het is het busje uit de Gooische vrouwen-filmquote:
Ik ken die film helemaal niet en vind dat ook helemaal niet erg, maar wel een leuk busje.quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Klopt, het is het busje uit de Gooische vrouwen-film
Jij met je dubbele moraalquote:Op woensdag 26 juni 2013 21:42 schreef Kingstown het volgende:
Kan die pic niet onder een spoiler?
Zwaar aanstootgevend.
Heb die film wel gezien, kan me het busje niet herinneren...quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Klopt, het is het busje uit de Gooische vrouwen-film
Je keek de serie ook nooit? Ik vond het altijd wel grappig, jammer dat het niet meer komt, de film heb ik zelfs 2 x gezien.quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:43 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ken die film helemaal niet en vind dat ook helemaal niet erg, maar wel een leuk busje.
Toen ze onderweg naar Frankrijk waren om zichzelf te zoeken moest er ook getankt wordenquote:Op woensdag 26 juni 2013 21:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb die film wel gezien, kan me het busje niet herinneren...
Dat kan, smaken verschillenquote:Op woensdag 26 juni 2013 21:47 schreef drakin het volgende:
Nee ik keek de serie ook nooit, en ja ik kijk genoeg films en series maar die Gooise trekt me totaal niet
Ik herken Anouk nu ook wel, maar ik moet toegeven dat naarmate de film vorderde mijn aandacht afnam. De film is een slap aftreksel van de serie...quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Toen ze onderweg naar Frankrijk waren om zichzelf te zoeken moest er ook getankt worden
Daar gingen ze mee naar Parijsquote:Op woensdag 26 juni 2013 21:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb die film wel gezien, kan me het busje niet herinneren...
Geen idee, waar ging dat over... En dat is minstens 25 jaar geleden of zo ...quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:53 schreef drakin het volgende:
Ik heb wel de Dolly Dots film gezien, is het daarmee vergelijkbaar?
Sommige dingen ka je maar beter voor jezelf houden.quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:53 schreef drakin het volgende:
Die heb ik dan weer niet gezien, ik kan me niet eens herinneren dat er een Dolly Dot-film is geweest.quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:53 schreef drakin het volgende:
Ik heb ooit wel de Dolly Dots live gezien ... En daar schaam ik me niet voor ... Normaal was er ook ...quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:55 schreef Senzune het volgende:
[..]
Sommige dingen ka je maar beter voor jezelf houden.
Zooo, dat was pas echt een slechte film...quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:53 schreef drakin het volgende:
De meesten 40+-ers zijn de schaamte voorbijquote:Op woensdag 26 juni 2013 21:55 schreef Senzune het volgende:
[..]
Sommige dingen ka je maar beter voor jezelf houden.
quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De meesten 40+-ers zijn de schaamte voorbij
En de Dolly Dots hoorden gewoon bij je opvoeding, als tieneridolen of lustobject, afhankelijk van je geslacht of voorkeur...quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Love me, leave me oh oh, love me just a little bit more.quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En de Dolly Dots hoorden gewoon bij je opvoeding, als tieneridolen of lustobject, afhankelijk van je geslacht of voorkeur...
Ik was op Patty...
Geweldig he, ik heb hem afgelopen maandag irl, toen zong hij dat liedje ookquote:
And I'll be knocking on your dohoor.quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:03 schreef Senzune het volgende:
[..]
Love me, leave me oh oh, love me just a little bit more.
Roberto Jacketti's drummer zat later bij mij op de Universiteit...quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:03 schreef drakin het volgende:
Ik vond ze verschrikkelijk en heb me 20 jaar geschaamd dat ik die film gezien heb.
Nu ik het eindelijk toe durf te geven...
Ik was meer een Wham fan en Roberto Jacketti, geen meidengroepen.
Aai zeef te dee, aai zeef toemorro, zo aai ken ran aweei...quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:03 schreef drakin het volgende:
Ik vond ze verschrikkelijk en heb me 20 jaar geschaamd dat ik die film gezien heb.
Nu ik het eindelijk toe durf te geven...
Ik was meer een Wham fan en Roberto Jacketti, geen meidengroepen.
Wat heb je afgelopen maandag gedaan met Martin IRL, dat ie daarna een liedje zong?quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Geweldig he, ik heb hem afgelopen maandag irl, toen zong hij dat liedje ook
aaah heerlijk nog steeds, ik heb ze 1 keer live gezien.quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Aai zeef te dee, aai zeef toemorro, zo aai ken ran aweei...
Ik heb ze 2 keer gezien en heb altijd het idee gehad dat zanger Erik er eigenlijk helemaal gen zin in had. Hij wist niet met de belangstelling om te gaan, te verlegen, maar stond wel als frontman in the picture...quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:08 schreef drakin het volgende:
[..]
aaah heerlijk nog steeds, ik heb ze 1 keer live gezien.
Die schaamte ben ik nog niet voorbijquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat heb je afgelopen maandag gedaan met Martin IRL, dat ie daarna een liedje zong?
Achter die brave Dees schuilt een heel ander persoon... Eerst tanken en dan een Martin ... Dat doet maar...quote:
Tja het gaat nou eenmaal niet elke muzikant voor de windquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:17 schreef chufi het volgende:
Ik heb zo nooit live gezien, maar ik heb 1x opgetreden, met de ex drummer als lead voor de rest van de crew op onze studie trip cruise Rotterdam - Heraklion (Kreta)
De wind was gaan liggen gelukkig... Anders hadden we staan schommelen in het onderdek...quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:22 schreef drakin het volgende:
[..]
Tja het gaat nou eenmaal niet elke muzikant voor de wind
Wat heb je er in laten vallen ?quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:26 schreef drakin het volgende:
Volgens mij is mijn thee niet vegetarisch vandaag
Muggen in je thee zijn nooit grappig...quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:26 schreef drakin het volgende:
Volgens mij is mijn thee niet vegetarisch vandaag
Ja ja daar kom je nu pas mee.. Volgens mij heb je Martin een rondleiding door jullie drijfzwmbad gegeven ...quote:
Om eerlijk te zijn was Martin maandag een beetje chagrijnig en leek hij totaal geen zin te hebben met waar hij mee bezig was.quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ja daar kom je nu pas mee.. Volgens mij heb je Martin een rondleiding door jullie drijfzwmbad gegeven ...
Ik heb vlierbloesemthee en er dreef iets donkers in, maar ik kon er niet wijs uit worden of het of vlieg of spin of verdort bloemetje was.quote:
Ga je het eruit vissen of zet je verse thee?quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:33 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb vlierbloesemthee en er dreef iets donkers in, maar ik kon er niet wijs uit worden of het of vlieg of spin of verdort bloemetje was.
Als we nu weer beginnen met de eerste zin over Martin en mijn reactie ... Is dit niet iets in je voordeel ...quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn was Martin maandag een beetje chagrijnig en leek hij totaal geen zin te hebben met waar hij mee bezig was.
Thee is toch juist gebaseerd op de dingen die er in zitten zoals blaadjes, bloempjes en beestjesquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:35 schreef drakin het volgende:
Ik heb het al op.
En eromheen gedronken, het ligt nu bij de andere bloemtjes
Gelukkig hebben we niet allemaal zo'n vunzige geest als jijquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Als we nu weer beginnen met de eerste zin over Martin en mijn reactie ... Is dit niet iets in je voordeel ...
Mwoah...quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:42 schreef Toverheks het volgende:
quoteknoppie weer stuk.............. Tante Cor,zonder pruik en make up je herkent haar echt niet
Je bent er zelf ook niet vies van ... Want je doet er net zo hard aan mee somsquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we niet allemaal zo'n vunzige geest als jij
Wie? Ik?quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Je bent er zelf ook niet vies van ... Want je doet er net zo hard aan mee soms
Inderdaad. Ik vind haar leukquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:42 schreef Toverheks het volgende:
quoteknoppie weer stuk.............. Tante Cor,zonder pruik en make up je herkent haar echt niet
Niet erin zitten, maar getrokken van. dus thee van bloesem en een misschien insect getrokken.quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Thee is toch juist gebaseerd op de dingen die er in zitten zoals blaadjes, bloempjes en beestjes
Ja jij,quote:
Of dat dan Happy Dees wordt, is natuurlijk de vraag...quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja jij,
Ooit gaan we elkaar in de ogen kijken en zeggen ... Wie? ik ? Ja jij... Me Chufi.. You Dees?
Dees en ik begrijpen elkaar, we zijn van het zelfde rasquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Of dat dan Happy Dees wordt, is natuurlijk de vraag...
Nee die bespaar je er juist mee, en ach het alternatief voor een geldboom is dus allemaal muntsoorten in je tuin zetten.quote:
Tuurlijk en dan een regenboog met een potje goud er bijquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:58 schreef drakin het volgende:
[..]
Nee die bespaar je er juist mee, en ach het alternatief voor een geldboom is dus allemaal muntsoorten in je tuin zetten.
Heb jij dan wel een gouden potje?quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:02 schreef drakin het volgende:
Heb jij nog wat regenboogzaad voor me Chufi?
En dan slinger jij aan een liaan door het Vondelpark in je lendebroekjequote:Op woensdag 26 juni 2013 22:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja jij,
Ooit gaan we elkaar in de ogen kijken en zeggen ... Wie? ik ? Ja jij... Me Chufi.. You Dees?
Volgens mij durft Chufi niet door het Vondelpark, heeft hij ooit wel eens verteld.quote:
Dees voor jou alles ... Ik ga oefenen op het vondelpark slingerlianen pad ... En dan past dat lendebroekje ookquote:Op woensdag 26 juni 2013 23:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En dan slinger jij aan een liaan door het Vondelpark in je lendebroekje
Laat in de nacht prefereer ik er niet te vertoefenquote:Op woensdag 26 juni 2013 23:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens mij durft Chufi niet door het Vondelpark, heeft hij ooit wel eens verteld.
Slaap lekker You Deesquote:Op woensdag 26 juni 2013 23:15 schreef Deisyy het volgende:
Als ik daar maar niet van ga dromen vannacht![]()
quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Roberto Jacketti's drummer zat later bij mij op de Universiteit...
Die zit toch nog op het vliegveld in Moscow..quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:00 schreef APK het volgende:
Chuuf, heb je nog iets gehoord van Snowden?
Het is al een paar dagen verdacht stil
Hij is geslaagd? Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:53 schreef Margo37 het volgende:
Tnx![]()
Ja zegt Kay ook Deissy, ik moet nu heel veel kilometers maken met je auto
Al met al de moeite van het vroeg opstaan (kwart voor 6) wel waard
Yep tnxquote:
Wel een toepasselijke TT. Vertel je hem eerst even voordat hij er met je auto vandoor gaat wat voor brandstof erin moet. En waar het gaatje zitquote:Op donderdag 27 juni 2013 16:08 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Yep tnxpaar kleine foutjes maar dat boeit niet meer, examinator had gezegd van knoeiert, je maakt het jezelf moelijker dan het is en toen gaf tie hem een hand.
De ervaring moet toch nog komen.
Heks ook
Toen mijn dochter haar rijbewijs had opgehaald kwam ze naar mijn werk om samen naar huis te rijden, dus gaf ik haar de sleutels en liet haar rijden, zij vond het geweldig, ik vond het doodengquote:Op donderdag 27 juni 2013 13:53 schreef Margo37 het volgende:
Tnx![]()
Ja zegt Kay ook Deissy, ik moet nu heel veel kilometers maken met je auto
Al met al de moeite van het vroeg opstaan (kwart voor 6) wel waard
Dat weet ik niet eensquote:Op donderdag 27 juni 2013 17:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Wel een toepasselijke TT. Vertel je hem eerst even voordat hij er met je auto vandoor gaat wat voor brandstof erin moet. En waar het gaatje zit
Haha ik heb ooit een leenwagen van de garage gehad en die zat onder het nummerbord verstopt als ik me niet vergis. Ik stond vreemd te kijken.quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:34 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat weet ik niet eensIk tank altijd bij dezelfde pomp en daar moet ik de uiterst linkse van hebben
Die van jou is vrij zeker een auto waar benzine in moetquote:Op donderdag 27 juni 2013 17:34 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat weet ik niet eensIk tank altijd bij dezelfde pomp en daar moet ik de uiterst linkse van hebben
Ja maar dan nog heb je 95 en 98 weet ik veel, ik tank altijd 95. Wat het verschil is weet ik echt niet. Benzine past toch wel in een diesel qua pompding maar omgekeerd toch niet. Gas wel gehad dat was soms ook een worstelingquote:Op donderdag 27 juni 2013 17:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die van jou is vrij zeker een auto waar benzine in moet
Wat dat betreft ben ik blij dat N geen leasebak meer heeft, ik was altijd bang dat ik een keer in de verkeerde auto de verkeerde brandstof zou tanken omdat ik de ene keer benzine (met mijn auto) en de andere keer diesel (met zijn auto) moest tanken.
Ja, hier idem, en dan had ik een oude benzine-auto terwijl hij in een gloednieuwe diesel gelest had, en een diesel laten afslaan is behoorlijk lastig, dat was nog even wennen voor hem, met mijn Civicje.quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Toen mijn dochter haar rijbewijs had opgehaald kwam ze naar mijn werk om samen naar huis te rijden, dus gaf ik haar de sleutels en liet haar rijden, zij vond het geweldig, ik vond het doodeng![]()
Het is echt zo wennen om naast je kind te zitten als het achter het stuur zit.
Sinds ik in februari mijn diesel inruilde voor een auto op benzine tank ik ook heel bewust, voor je het weet hang je er uit gewoonte de verkeerde slang inquote:Op donderdag 27 juni 2013 17:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die van jou is vrij zeker een auto waar benzine in moet
Wat dat betreft ben ik blij dat N geen leasebak meer heeft, ik was altijd bang dat ik een keer in de verkeerde auto de verkeerde brandstof zou tanken omdat ik de ene keer benzine (met mijn auto) en de andere keer diesel (met zijn auto) moest tanken.
Het octaangehalte, maar voor de meeste doorsnee auto's is die 98 echt nonsens en gewoon onnodig duur tanken.quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja maar dan nog heb je 95 en 98 weet ik veel, ik tank altijd 95. Wat het verschil is weet ik echt niet.
Ja, dat is gewoon weer even wennen, maar dat is lastig als je 2 auto's gebruiktquote:Op donderdag 27 juni 2013 17:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Sinds ik in februari mijn diesel inruilde voor een auto op benzine tank ik ook heel bewust, voor je het weet hang je er uit gewoonte de verkeerde slang in
Ja dat is inderdaad wel een verschil, mijn dochter ging van diesel naar diesel, maar rijdt nu overal in. 2 jaar geleden liep ze ergens stage en mocht ze van haar werkgever een ritje in zijn Porsche maken, dat vond ze geweldig natuurlijk, zag er best cool uit ook. Een beetje vreemd gezicht was toen het meisje à 1.60 m. uit een Hyundai Sante Fe staptequote:Op donderdag 27 juni 2013 17:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, hier idem, en dan had ik een oude benzine-auto terwijl hij in een gloednieuwe diesel gelest had, en een diesel laten afslaan is behoorlijk lastig, dat was nog even wennen voor hem, met mijn Civicje.
Maar nu het al 5 maanden zijn Civic is zal hij wel gewend zijn
Jaren geleden reed mijn zus in een panda. Wij samen op pad. Zegt ze "oh ik moet tanken" Nou okquote:Op donderdag 27 juni 2013 17:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het octaangehalte, maar voor de meeste doorsnee auto's is die 98 echt nonsens en gewoon onnodig duur tanken.
Ik gooi zelfs geen 98 in de Saab en die zou daar wel baat bij kunnen hebben, maar zolang hij goed op de 95 loopt blijf ik dat lekker tanken.
Die van Marrije heeft zeker geen 98 nodig![]()
Je moet je er dan constant bewust van zijn, meestal doe je zoiets met je gedachten ergens anders.quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, dat is gewoon weer even wennen, maar dat is lastig als je 2 auto's gebruikt
Het staat meestal ook in de tankdop, dacht ikquote:Op donderdag 27 juni 2013 17:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Jaren geleden reed mijn zus in een panda. Wij samen op pad. Zegt ze "oh ik moet tanken" Nou ok
wat moet er in. "ja weet ik veel" Zaten we de boekjes door te bladeren bij de pomp
Ik heb nog nooit bij mn dochter in een auto gezeten, terwijl zij rijdt. Zij heeft dr rijbewijs gehaald op dr 18e en daarna volgens mij nooit echt meer gereden. Zal eens informeren en zorgen dat ze dat papiertje wel verlengd natuurlijk..quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Toen mijn dochter haar rijbewijs had opgehaald kwam ze naar mijn werk om samen naar huis te rijden, dus gaf ik haar de sleutels en liet haar rijden, zij vond het geweldig, ik vond het doodeng![]()
Oh echt ? De bandenspanning staat in de deur, dat weet ik dan weer welquote:Op donderdag 27 juni 2013 17:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het staat meestal ook in de tankdop, dacht ik
Staat het niet op het kentelen bewijs.... Benzine of diesel of zo .. Leandra kom maar in..quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh echt ? De bandenspanning staat in de deur, dat weet ik dan weer wel
Andersom kan ook, mijn moeder is vreselijk achter het stuur (ze rijdt al jaren niet meer gelukkig).quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit bij mn dochter in een auto gezeten, terwijl zij rijdt. Zij heeft dr rijbewijs gehaald op dr 18e en daarna volgens mij nooit echt meer gereden. Zal eens informeren en zorgen dat ze dat papiertje wel verlengd natuurlijk..
Vroeger toen ik in Spanje kwam had mijn ex nog geen rijbewijs en was ik altijd de sjoveur.. Nu heeft ze al een aantal jaren dr rijbewijs en ik moet zeggen dat ik me zonder probleem me door hoor laat rondrijden
Ja toch? Daar betaal je ook je belasting overquote:Op donderdag 27 juni 2013 17:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Staat het niet op het kentelen bewijs.... Benzine of diesel of zo .. Leandra kom maar in..
Ik heb er geen een... Ik zou zegggen kijk jij eens op je eigen papieren...quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja toch? Daar betaal je ook je belasting over
Staat er wel op denk ik maar in de tankdop ook en dat is toch makkelijker mocht je het niet wetenquote:Op donderdag 27 juni 2013 18:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb er geen een... Ik zou zegggen kijk jij eens op je eigen papieren...
Jammer hè, hij heeft weleens getanktquote:Op donderdag 27 juni 2013 17:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Wel een toepasselijke TT. Vertel je hem eerst even voordat hij er met je auto vandoor gaat wat voor brandstof erin moet. En waar het gaatje zit
Heb hem ergens achteraf weleens een stukje laten rijden, ik deed dat vroeger ook bij me vader, harstikke stom natuurlijk, maar ja.quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja daar staat het ook op.quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Staat het niet op het kentelen bewijs.... Benzine of diesel of zo .. Leandra kom maar in..
Ja tegenwoordig wel maar in de oudere auto's ....quote:Op donderdag 27 juni 2013 18:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Staat er wel op denk ik maar in de tankdop ook en dat is toch makkelijker mocht je het niet weten
Dat is in het buitenlands dan kan het nog vet fout gaanquote:Op donderdag 27 juni 2013 18:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja daar staat het ook op.
Maar de tank is makkelijker, hoewel iedereen dat kennelijk over het hoofd ziet, want vrijwel niemand weet zeker dat het daar staat.
Bij mij staat er denk ik "unleaded fuel only".
Klopt, staat zowel op de dop als op het kentekenquote:Op donderdag 27 juni 2013 18:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Staat er wel op denk ik maar in de tankdop ook en dat is toch makkelijker mocht je het niet weten
Ja, maar mijn routemiep spreekt ook alleen Engels (of Frans of Spaans geloof ik....) want de auto is primair voor de Amerikaanse markt ontwikkeld.quote:Op donderdag 27 juni 2013 18:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is in het buitenlands dan kan het nog vet fout gaan
Ik denk niet dat het op de dop staat, maar op de rand van de tank.... op de dop zou niet echt heel zinvol zijn, die haal je er immers af en dan zie je het nog niet.quote:Op donderdag 27 juni 2013 18:21 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Klopt, staat zowel op de dop als op het kenteken
Ik heb het over het algemeen. Ik zou daar ook niks aan hebben omdat ik dacht dat 98 loodvrij dodelijk zou zijn voor mijn auto. Mijn zus zou met dop en al naar binnen lopen b.v.quote:Op donderdag 27 juni 2013 18:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, maar mijn routemiep spreekt ook alleen Engels (of Frans of Spaans geloof ik....) want de auto is primair voor de Amerikaanse markt ontwikkeld.
Dan spreekt ie geen Engels maar Amerikaans ... Daar is wel degenlijk een verschil tussen...quote:Op donderdag 27 juni 2013 18:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, maar mijn routemiep spreekt ook alleen Engels (of Frans of Spaans geloof ik....) want de auto is primair voor de Amerikaanse markt ontwikkeld.
Daar ergens iigquote:Op donderdag 27 juni 2013 18:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het op de dop staat, maar op de rand van de tank.... op de dop zou niet echt heel zinvol zijn, die haal je er immers af en dan zie je het nog niet.
Zaterdagavond in de planning ... Vondelpark met een chicaquote:Op woensdag 26 juni 2013 23:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Dees voor jou alles ... Ik ga oefenen op het vondelpark slingerlianen pad ... En dan past dat lendebroekje ook
quote:Op donderdag 27 juni 2013 18:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb het over het algemeen. Ik zou daar ook niks aan hebben omdat ik dacht dat 98 loodvrij dodelijk zou zijn voor mijn auto. Mijn zus zou met dop en al naar binnen lopen b.v.
Ik ga nu kijken !!!! Ik rij dat ding al 14 jaarquote:Op donderdag 27 juni 2013 18:31 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Daar ergens iigdaar zit een sticker/plaatje waar het opstaat.
Aan de binnenkant van het plaatjequote:Op donderdag 27 juni 2013 18:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ga nu kijken !!!! Ik rij dat ding al 14 jaar
Dat is rete gevaarlijk. Afslaan is stoppen. Die slang slaat af je kan door tanken, maar zoals met alles is dat niet voor niets.quote:Op donderdag 27 juni 2013 18:32 schreef Margo37 het volgende:
[..]![]()
Wij stonden ook eens achter iemand te wachten die aan het tanken was, dat mens zat te dromen of zo, het liep er allemaal uit
Klopt, hoewel ze wel behoorlijk bekakt Amerikaans spreektquote:Op donderdag 27 juni 2013 18:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan spreekt ie geen Engels maar Amerikaans ... Daar is wel degenlijk een verschil tussen...
Binnenkant klepje, ben ook gaan kijkenquote:Op donderdag 27 juni 2013 18:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ga nu kijken !!!! Ik rij dat ding al 14 jaar
Dat doe ik dus nooit, bij mij moet tie voller dan vol.quote:Op donderdag 27 juni 2013 18:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is rete gevaarlijk. Afslaan is stoppen. Die slang slaat af je kan door tanken, maar zoals met alles is dat niet voor niets.
Die kleinequote:Op donderdag 27 juni 2013 18:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Klopt, hoewel ze wel behoorlijk bekakt Amerikaans spreekt
"You have arrived at your destination"
En dan volgt er vanaf de achterbank "destemesjen"
Ja, ik stop ook als hij afslaat, anders kan ik mijn verbruikscijfertjes niet perfect bijhouden, want als je er voorbij tankt weet je nooit hoever je er voorbij tanktquote:Op donderdag 27 juni 2013 18:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is rete gevaarlijk. Afslaan is stoppen. Die slang slaat af je kan door tanken, maar zoals met alles is dat niet voor niets.
Ja, ik geloof wel dat er een keuze tussen UK en US is, en gezien we metric staan denk ik dat ze op UK staat, maar ik zal eens kijken van de week.quote:Op donderdag 27 juni 2013 18:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Die kleine![]()
Ik zou voor een UK Engels versie kiezen... Dan leer je iig beschaafd praten...
Er is een verschil tussen Polite en vulgair ...quote:Op donderdag 27 juni 2013 18:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, ik geloof wel dat er een keuze tussen UK en US is, en gezien we metric staan denk ik dat ze op UK staat, maar ik zal eens kijken van de week.
Er is een reden voor dat je je tank niet propvol gooit. Maar ik heb geen bronquote:Op donderdag 27 juni 2013 18:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, ik stop ook als hij afslaat, anders kan ik mijn verbruikscijfertjes niet perfect bijhouden, want als je er voorbij tankt weet je nooit hoever je er voorbij tankt
quote:Op donderdag 27 juni 2013 18:42 schreef Soury het volgende:
[ afbeelding ]
Verdomd, nooit gezien. Maar dat is ook niet zo gek
Dan moet het Engels zijn en niet Amerikaans... Maar bestaan ze og wel ..?quote:Op donderdag 27 juni 2013 18:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is een Saab, dus per definitie niet vulgair
Wat ik al zei, binnenkant plaatjequote:Op donderdag 27 juni 2013 18:42 schreef Soury het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk niet dat ie het redt tot september (APK)quote:
De onze is een Amerikaans ontwerp.... dus het blijft een twijfelgeval.quote:Op donderdag 27 juni 2013 18:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan moet het Engels zijn en niet Amerikaans... Maar bestaan ze og wel ..?
quote:Op donderdag 27 juni 2013 18:42 schreef Soury het volgende:
[ afbeelding ]
Wat heb je voor 1?quote:Op donderdag 27 juni 2013 18:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ie het redt tot september (APK)
Nou dan heb je rest nog niet gezien, ooit hadden we zo'n Wat ligt er in je keukenla topicquote:Op donderdag 27 juni 2013 18:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Heeft ze een foto gemaakt
Ik doe even mee
Kan ik jou niet inhuren om te helpen inpakken voor de verhuizing?quote:Op donderdag 27 juni 2013 18:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou dan heb je rest nog niet gezien, ooit hadden we zo'n Wat ligt er in je keukenla topic. Dan kan ik ook met mijn auto doen. Ik vervoer nu ook soms zakken afval naar de stort. Man wat een vuilnisbak is het en dat was het al
Mazda 323 uit 1996. Ja het roest nu een beetje maar start altijd, en ik heb dat ding in 2000 gekocht en nooit aan de kant gestaan, alleen dingen die moeten. Banden en uitlaat (kleine dingetjes). Dierbaar dingquote:
Behang afhalen is mijn specialiteit tegenwoordigquote:Op donderdag 27 juni 2013 18:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kan ik jou niet inhuren om te helpen inpakken voor de verhuizing?
Heb je redenen om aan te nemen dat ie de APK niet zonder noemenswaardige kosten gaat halen?quote:Op donderdag 27 juni 2013 18:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Mazda 323 uit 1996. Ja het roest nu een beetje maar start altijd, en ik heb dat ding in 2000 gekocht en nooit aan de kant gestaan, alleen dingen die moeten. Banden en uitlaat (kleine dingetjes). Dierbaar ding
Ik ga zo weer voor een Jap
Oh, dat hebben we nou net niet nodig eigenlijkquote:Op donderdag 27 juni 2013 19:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Behang afhalen is mijn specialiteit tegenwoordig
Hopen dat tie nog een jaartje mee kan dan en onderhoud heeft elke auto.quote:Op donderdag 27 juni 2013 18:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Mazda 323 uit 1996. Ja het roest nu een beetje maar start altijd, en ik heb dat ding in 2000 gekocht en nooit aan de kant gestaan, alleen dingen die moeten. Banden en uitlaat (kleine dingetjes). Dierbaar ding
Ik ga zo weer voor een Jap
Mijn man moet ook altijd weer even wennen als hij in de boodschappenwagen rijdt, die is ook gewend dat iedereen wel aan de kant gaat (als hij in de bestelbus rijdt).quote:Op donderdag 27 juni 2013 18:47 schreef Leandra het volgende:
Dat is wel grappig trouwens, toen ik de Civic en de Audi reed merkte ik al dat de overige verkeersdeelnemers verschillend op de auto's reageren, ook als dezelfde bestuurder met dezelfde rijstijl in die auto's rijdt.
Voor een Audi op de linkerbaan gaan ze aan de kant, want ze verwachten wel dat die asociaal gaat zitten duwen, die Civic had al 2 imago's Civic, dus petje, maar ook sedan dus saai, en waarschijnlijk een bejaarde, dus die hoeven ze er niet tussen te laten, maar ze verwachten ook niet dat hij wel stopt om ze te laten oversteken.
De Saab echter heeft duidelijk 2 imago's; Saai en degelijk, maar ook behoorlijk snel, maar ongeacht of de bestuurder van een andere auto weet dat hij een behoorlijk vermogen heeft gaat men er wel vanuit dat de Saabbestuurder een beleefde bestuurder is, die voorrang geeft.
En overigens ook vaak voorrang krijgt... ga er maar tussen als je wilt invoegen.
Het leukst zijn de knulletjes in een Golfje, die op de linkerbaan gaan zitten duwen, terwijl je niet sneller kunt omdat er een auto voor je zit.
En dan is de auto voor je weg en kun je wel sneller.... dan kan dat Golfje je dus niet meer bijhouden
Wees blijquote:Op donderdag 27 juni 2013 19:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh, dat hebben we nou net niet nodig eigenlijk
Oef sommige bestelbussen, zitten ook van die bumperklevers tussen, en BMW en Mercedes, is mijn ervaring tenminste.quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:01 schreef Marrije het volgende:
[..]
Mijn man moet ook altijd weer even wennen als hij in de boodschappenwagen rijdt, die is ook gewend dat iedereen wel aan de kant gaat (als hij in de bestelbus rijdt).
Ja, dat ben ik ook, want we hebben in april het huis van B al gehad, en daar moest wel behang van de muur.... Soneal was er erg door geïnspireerd, die ging hier gelijk verderquote:
Oh ja ik heb vaak in een klein mercedes vrachtwagentje gereden. Volgens mij mocht het helemaal niet. Maar goed die was van mijn vriend toen. Joh dat is tof. Dat stuur ook al dat ligt horizontaal zeg maar. Wat stoer voelde ik me. Eerst doodsbang, maar hoppa gaanquote:Op donderdag 27 juni 2013 19:01 schreef Marrije het volgende:
[..]
Mijn man moet ook altijd weer even wennen als hij in de boodschappenwagen rijdt, die is ook gewend dat iedereen wel aan de kant gaat (als hij in de bestelbus rijdt).
Ja, stom is dat eigenlijk hè.... en daarbij vind ik het verschil in reacties op de Saab en de Audi het opmerkelijkst, de Saab is immers van het formaat van een flinke Audi, dus het is echt het imago, niet het formaat.quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:01 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat werkt alleen voor korte ritjes.quote:Op donderdag 27 juni 2013 18:49 schreef Leandra het volgende:
Dat is echt mijn best of both worlds..... een Elektrische Saab
Lol. Zolang hij geen tekeningen gaat maken valt het wel mee.quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, dat ben ik ook, want we hebben in april het huis van B al gehad, en daar moest wel behang van de muur.... Soneal was er erg door geïnspireerd, die ging hier gelijk verder![]()
Mag ook een hybride zijn, ben ik ook niet vies vanquote:Op donderdag 27 juni 2013 19:07 schreef APK het volgende:
[..]
Dat werkt alleen voor korte ritjes.
In de winter met wind tegen is de actieradius wel erg beperkt
In mijn buurt hier zie ik meer en meer oplaadpunten voor elektrische auto's.quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mag ook een hybride zijn, ben ik ook niet vies van![]()
Maar over het algemeen denk ik dat we straks zelfs wel uit zouden kunnen komen met een auto die alleen maar elektrisch rijdt, ik vind de Renault Fluence ook erg fraai, maar die heeft idd wel tegen dat hij alleen maar elektrisch rijdt, dat is vooralsnog voor ons nog geen optie ivm de actieradius.
Daarbij vind ik het verplichte accu-abonnement van Renault weer minder, ik zet wel een laadpaal in de garage en zonnepanelen op het dak van de garage
Hybride met stekker is de beste optie, maar vooralsnog een speeltje voor rijke mensen.quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mag ook een hybride zijn, ben ik ook niet vies van![]()
Maar over het algemeen denk ik dat we straks zelfs wel uit zouden kunnen komen met een auto die alleen maar elektrisch rijdt, ik vind de Renault Fluence ook erg fraai, maar die heeft idd wel tegen dat hij alleen maar elektrisch rijdt, dat is vooralsnog voor ons nog geen optie ivm de actieradius.
Daarbij vind ik het verplichte accu-abonnement van Renault weer minder, ik zet wel een laadpaal in de garage en zonnepanelen op het dak van de garage
Dat is toch geen doen 40 km, ik zou echt in de stress zittenquote:Op donderdag 27 juni 2013 19:13 schreef APK het volgende:
[..]
Hybride met stekker is de beste optie, maar vooralsnog een speeltje voor rijke mensen.
Ik ken iemand met een Opel Ampera, die haalt 40km elektrisch en dan moet dat ding weer aan het infuus
Wel 0% bijtelling
Neuh, want daarna schakel je over op benzine en blaas je lekker 1 op 8 over de snelwegquote:Op donderdag 27 juni 2013 19:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is toch geen doen 40 km, ik zou echt in de stress zitten
Oh net zoals gas/benzine. Ja kan ook niet anders. Wel kut van die parkeerplekken.quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:19 schreef APK het volgende:
[..]
Neuh, want daarna schakel je over op benzine en blaas je lekker 1 op 8 over de snelweg
quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:03 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Oef sommige bestelbussen, zitten ook van die bumperklevers tussen, en BMW en Mercedes, is mijn ervaring tenminste.
quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, dat ben ik ook, want we hebben in april het huis van B al gehad, en daar moest wel behang van de muur.... Soneal was er erg door geïnspireerd, die ging hier gelijk verder![]()
Met een parkeervergunning valt het toch wel mee tegenwoordig?quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:20 schreef Soury het volgende:
Oh net zoals gas/benzine. Ja kan ook niet anders. Wel kut van die parkeerplekken.
Mijn man zegt wel vaak dat ik gewoon moet gaan rijden in die bus, maar zo'n pook voor je ipv naast je lijkt me echt niets. En ook veel te log allemaal. Echt, moet er niet aan denken. Ben ik niet stoer genoeg voorquote:Op donderdag 27 juni 2013 19:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ja ik heb vaak in een klein mercedes vrachtwagentje gereden. Volgens mij mocht het helemaal niet. Maar goed die was van mijn vriend toen. Joh dat is tof. Dat stuur ook al dat ligt horizontaal zeg maar. Wat stoer voelde ik me. Eerst doodsbang, maar hoppa gaan![]()
Ik ging er mee naar mijn werk en dan zo die sleutels op tafel kiepen. "ZO nu heb ik eindelijk een Mercedes"![]()
Klopt maar wel een kanttekening. Ik werkt niet meer 's avonds. Dat was echt drama. Ik kon wel janken soms en dan toch een paar honderd euro aftikken. Als ik op zondag moest werken ging ik met het o.v. omdat het dan niet mogelijk was. Die ellende heb ik niet meer.quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:23 schreef APK het volgende:
[..]
Met een parkeervergunning valt het toch wel mee tegenwoordig?
20 jaar geleden moest ik regelmatig langdurig rondjes rijden om een plek te vinden, maar ik zie tegenwoordig (behalve overdag in het centrum) veel vrije parkeerplaatsen door het ontmoedigingsbeleid.
Wat kost een vergunning dan tegenwoordig per maand?quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Klopt maar wel een kanttekening. Ik werkt niet meer 's avonds. Dat was echt drama. Ik kon wel janken soms en dan toch een paar honderd euro aftikken. Als ik op zondag moest werken ging ik met het o.v. omdat het dan niet mogelijk was. Die ellende heb ik niet meer.
Maar duur is het wel, ik denk ook elk jaar dat als mijn auto afgekeurd word nou laat maar.
Dan maar geen auto.
Het is even wennen maar het is rete cool. Je zit hoog, wennen aan de pook dat gaat snel. En oppassen voor de spiegels van auto'squote:Op donderdag 27 juni 2013 19:24 schreef Marrije het volgende:
[..]
Mijn man zegt wel vaak dat ik gewoon moet gaan rijden in die bus, maar zo'n pook voor je ipv naast je lijkt me echt niets. En ook veel te log allemaal. Echt, moet er niet aan denken. Ben ik niet stoer genoeg voor
Goeie vraag, dat zeker niet meer. Ik zou dat op moeten zoeken. Het is wel 3 euro per uur betaald parkerenquote:Op donderdag 27 juni 2013 19:32 schreef APK het volgende:
[..]
Wat kost een vergunning dan tegenwoordig per maand?
Vroeger was het 30 gulden oid
Anja Meulenbelt, geweldig boek!!quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Cheap!quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:34 schreef Soury het volgende:
109 euro per 6 maanden googel ik net. Valt me nog mee
WTF??????? wat is dat voor drek??quote:
Ik geloof het ook niet, ik weet het ook niet zo snel (automatische incasso). Vast een oude websitequote:
nog slimmer?quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Als eiland meisje had ik je slimmer verwacht.... Maar soms is het niet wat je verwacht
Nou ja het dubbele maar toch.quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik geloof het ook niet, ik weet het ook niet zo snel (automatische incasso). Vast een oude website
http://www.cition.nl/main.php?obj_id=924768645
Toch per 2013 ? Zelfs het centrum is te doen
Ook goedenavond. Dat is Morero, ik klik er ook niet opquote:Op donderdag 27 juni 2013 19:41 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
WTF??????? wat is dat voor drek??
Nu wil ik toch wel weer een auto als die van mij afgekeurd wordt. Alleen maar voor de vergunningquote:
Ik ken iemand met een Nissan Leafe, alleen electrisch... Die doet max iets van 150 km... Hij is er niet blij mee want moet regelmatig naar klanten iets verder weg van zeg maar 60 km ...quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:13 schreef APK het volgende:
[..]
Hybride met stekker is de beste optie, maar vooralsnog een speeltje voor rijke mensen.
Ik ken iemand met een Opel Ampera, die haalt 40km elektrisch en dan moet dat ding weer aan het infuus
Wel 0% bijtelling
Oh god, dat bedoel ik zou steeds in de stress zitten om een stekker te vindenquote:Op donderdag 27 juni 2013 19:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ken iemand met een Nissan Leafe, alleen electrisch... Die doet max iets van 150 km... Hij is er niet blij mee want moet regelmatig naar klanten iets verder weg van zeg maar 60 km ...
Ja dat ... Hij wil er ook weer vanaf... Was een deal tussen Nissan en zn bedrijf... Met hem als proefpersoon...quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh god, dat bedoel ik zou steeds in de stress zitten om een stekker te vinden
Niet aan te raden inderdaad. Ik ken geen Morero, en wil hem ook niet kennen geloof ik. Ritueel slachten maar. Samen met KTquote:Op donderdag 27 juni 2013 19:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Ook goedenavond. Dat is Morero, ik klik er ook niet op
Als het gratis is doe ik het wel, geen stekker doei neem ik wel de treinquote:Op donderdag 27 juni 2013 20:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat ... Hij wil er ook weer vanaf... Was een deal tussen Nissan en zn bedrijf... Met hem als proefpersoon...
Nou ik was best wel fan van Gooise Vrouwen. Toffe serie, daar was hij de man van Linda de Mol.quote:Op donderdag 27 juni 2013 20:01 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Niet aan te raden inderdaad. Ik ken geen Morero, en wil hem ook niet kennen geloof ik. Ritueel slachten maar. Samen met KT
Ook al is het gratis , van de stress werd ie niet vrolijk... Bij het chill outen op zn wakeboard brak ie gewoon ff zn onderbeen op 2 plaatsen...quote:Op donderdag 27 juni 2013 20:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Als het gratis is doe ik het wel, geen stekker doei neem ik wel de trein
Zocht ie naar een stekker danquote:Op donderdag 27 juni 2013 20:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Ook al is het gratis , van de stress werd ie niet vrolijk... Bij het chill outen op zn wakeboard brak gewoon ff zn onderbeen op 2 plaatsen...
quote:Op donderdag 27 juni 2013 20:01 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ritueel slachten maar. Samen met KT
Ook een goede morgen, de zon komt net op daar denk ikquote:
ja eindelijk!quote:Op donderdag 27 juni 2013 20:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Ook een goede morgen, de zon komt net op daar denk ik
Ben je eenzaamquote:
Of heb je zon, stinkerdquote:
Heb je nog roddels, of wat te zeiken. Alles magquote:
2 voor 12quote:
Ah dan ben ik al lang onder zijl.quote:
ehm, nee...quote:Op donderdag 27 juni 2013 20:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Heb je nog roddels, of wat te zeiken. Alles mag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....
quote:Op donderdag 27 juni 2013 20:46 schreef sacha het volgende:
[..]
ehm, nee...Tien jaar geleden had ik zoiets zo graag gewild.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
wrom nu niet meer?quote:Op donderdag 27 juni 2013 20:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Tien jaar geleden had ik zoiets zo graag gewild.
Toen had ik nog geld, nu niet meerquote:
met pk's?quote:Op donderdag 27 juni 2013 20:54 schreef sig000 het volgende:
Ik ben zo'n beetje bezig met auto nr 70.
Ik zat even te denken zoveel heb ik er niet gehad.quote:
Bummer, maar als je het je kunt permitteren hem niet te verkopen dan zou ik ze hun gezeik ook daar laten steken waar de zon niet schijnt....quote:Op donderdag 27 juni 2013 20:51 schreef sacha het volgende:
[..]
nee, gezeik op de vierkante millimeter, doe ik niet aan mee
Gemiddeld zit ik op 2 per jaar, heb er soms wel 2 of 3 tegelijk gehad en ook heleboel knakenbakken.quote:Op donderdag 27 juni 2013 20:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zat even te denken zoveel heb ik er niet gehad.
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 27 juni 2013 21:03 schreef Leandra het volgende:
Oh, en N stuurt net een foto van het bord van de makelaar.... daar zit een "verkocht" sticker op![]()
Maar goed dat ik het nu al weet, anders was ik zaterdag spontaan beginnen te janken zodra ik de straat inreed.... van geluk
Ik rij ze altijd afquote:Op donderdag 27 juni 2013 21:02 schreef sig000 het volgende:
[..]
Gemiddeld zit ik op 2 per jaar, heb er soms wel 2 of 3 tegelijk gehad en ook heleboel knakenbakken.
dat heb ik al gedaanquote:Op donderdag 27 juni 2013 21:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Bummer, maar als je het je kunt permitteren hem niet te verkopen dan zou ik ze hun gezeik ook daar laten steken waar de zon niet schijnt....
Zit er eten opquote:Op donderdag 27 juni 2013 21:06 schreef sig000 het volgende:
Die borden zie je niet veel meer tegenwoordig.
Ik hecht me soms aan een auto na al die jaren, het is een afscheidquote:Op donderdag 27 juni 2013 21:08 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik ook vandaar het hoge aantal. Aanschafprijs was meestal erg laag.
Steeds weer een andere incourante bak kopen heb ook wel wat.quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik hecht me soms aan een auto na al die jaren, het is een afscheid
Ik haat auto's kopen.quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:26 schreef sig000 het volgende:
[..]
Steeds weer een andere incourante bak kopen heb ook wel wat.
Nissan cherry, 3 BMW's rood, zwart en mijn lieveling beigequote:Op donderdag 27 juni 2013 21:29 schreef sig000 het volgende:
Mijn 1e was een citroen GS voor 200 gulden, ding zoop 1 liter olie op 100km en bij het stoplicht was het blauw achter me.
Ik poep al in mijn broek als ik een garage binnen moet lopen om een auto te kopen. Oh wat haat ik datquote:Op donderdag 27 juni 2013 21:32 schreef sig000 het volgende:
[..]
Op de mafste plekken ben ik terecht gekomen bij de aanschaf van weer wat anders.
In de garage koop ik alleen een nieuwe.quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik poep al in mijn broek als ik een garage binnen moet lopen om een auto te kopen. Oh wat haat ik dat
Oranje vet man. Leef ie nog. Haha ik heb een oude tante die niet meer mag rijden. Die reed een BMW 320. Ik zit er een beetje op te azen. Vette bak en van een oud vrouwtjequote:Op donderdag 27 juni 2013 21:37 schreef sig000 het volgende:
Ik had een oranje BMW 2002 in 1988 en reed op de dag dat NL elftal arriveerde voor de later beroemde/beruchte grachtentocht, nietsvermoedend kruislings langs hun route.
Nou dat heb ik geweten.
Oude BMW's heb ik aardig wat gehad, eerst een 1602 uit 1971, daarna kwam die 2002 was uit 73, toen een 318 en voor de hobby nog hele tijd een 2500 met leren bekleding en schuifdak.quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Oranje vet man. Leef ie nog. Haha ik heb een oude tante die niet meer mag rijden. Die reed een BMW 320. Ik zit er een beetje op te azen. Vette bak en van een oud vrouwtje
Dat is nog de vraag, nu een Hyundai bekeken/gereden en zaterdag gaan we bij Ford een ritje maken...quote:
Altijd binnen gestaan ook natuurlijkquote:Op donderdag 27 juni 2013 21:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Oranje vet man. Leef ie nog. Haha ik heb een oude tante die niet meer mag rijden. Die reed een BMW 320. Ik zit er een beetje op te azen. Vette bak en van een oud vrouwtje
Als je de ruimte van een C-Max niet meer nodig hebt dan loont het waarschijnlijk al snel iets kleiners te zoeken.quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat is nog de vraag, nu een Hyundai bekeken/gereden en zaterdag gaan we bij Ford een ritje maken...
We hebben nu een Ford C-Max Ghia, maar we willen iets kleiners/zuiniger...
Dat dus.quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als je de ruimte van een C-Max niet meer nodig hebt dan loont het waarschijnlijk al snel iets kleiners te zoeken.
Ja ook nog echt, het is een oude vriendin van mijn moeder. Verleden jaar kwam ze nog (80 plus)quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Altijd binnen gestaan ook natuurlijk
Een 320 in goede originele staat is zeker een klassieker.quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ook nog echt, het is een oude vriendin van mijn moeder. Verleden jaar kwam ze nog (80 plus)
met die BMW aankakken. Dat is nu over
Maar wel een benzine slurper...quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:08 schreef sig000 het volgende:
[..]
Een 320 in goede originele staat is zeker een klassieker.
Een Fietstas is er toch ook in een Ghia-uitvoering?quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat dus.
Maar heel veel kleiner moet ineens het ook niet worden en we zijn verpest door alle Ghia extra's...![]()
Hyundai reed op zich prima, alleen de acceleratie in de 5e versnelling is wat tegengevallen...
Ik rij niet zo veel.quote:
Oeh.... die zou ik nu nog zo willen hebben, geweldigquote:Op donderdag 27 juni 2013 22:12 schreef Soury het volgende:
Ik en mijn lief [ afbeelding ]
Ik moest even spitten in het archief
he he dat is wel Martin he, de volkszanger uit Amsterdam, getrouwd met cherrelquote:Op donderdag 27 juni 2013 19:41 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
WTF??????? wat is dat voor drek??
Ga gewoon met haar praten, voor een of andere snelle autohandelaar hem voor te weinig van haar koopt.quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ook nog echt, het is een oude vriendin van mijn moeder. Verleden jaar kwam ze nog (80 plus)
met die BMW aankakken. Dat is nu over
Ja, mijn 318 had ik op LPG, paardentrailer erachter en aardig wat km's gemaakt.quote:
Dat kind heet toch Remy, en z'n tweede naam is een vernoeming naar z'n vader; Martinquote:Op donderdag 27 juni 2013 22:14 schreef Toverheks het volgende:
[..]
he he dat is wel Martin he, de volkszanger uit Amsterdam, getrouwd met cherrelen samen wonen ze in het Gooi, gesjellig met Tante Cor en de hond Sinatra en geloof ze hadden ook een zoontje maar dat moet je maar aan Deisyy vragen die kent Martin beter dan mij
oh dat zal wel kunnen, dat weet ik niet meer, maar was leuk Gooise vrouwen, de film viel iets wat tegen maar toch, vond Jari de relnicht een leuke rol en vooral zijn outfits en kapselsquote:Op donderdag 27 juni 2013 22:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat kind heet toch Remy, en z'n tweede naam is een vernoeming naar z'n vader; Martin
Nee joh, ik heb nu zelf niet veel geld over. Het gaat fietsen voor me wordenquote:Op donderdag 27 juni 2013 22:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ga gewoon met haar praten, voor een of andere snelle autohandelaar hem voor te weinig van haar koopt.
Dat ik die moest achterlaten, heb ik echt gehuild. Wat een heerlijke bak was datquote:Op donderdag 27 juni 2013 22:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oeh.... die zou ik nu nog zo willen hebben, geweldig
Ja ik weet het, een ex van mij heeft ooit zo'n ding voor ƒ 100,= gekocht.... een oranje.quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat ik die moest achterlaten, heb ik echt gehuild. Wat een heerlijke bak was dat
quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:18 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh dat zal wel kunnen, dat weet ik niet meer, maar was leuk Gooise vrouwen, de film viel iets wat tegen maar toch, vond Jari de relnicht een leuke rol en vooral zijn outfits en kapsels
Die jas heb ik nog welquote:Op donderdag 27 juni 2013 22:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oeh.... die zou ik nu nog zo willen hebben, geweldig
Ik moest huilen toen ik deze zag wegroesten.quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat ik die moest achterlaten, heb ik echt gehuild. Wat een heerlijke bak was dat
Nou dat asoquote:Op donderdag 27 juni 2013 22:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja ik weet het, een ex van mij heeft ooit zo'n ding voor ƒ 100,= gekocht.... een oranje.
Wat reed die auto heerlijk.
Ergens wou ik dat ik het nooit geweten had, want daardoor blijf ik een zwak voor BMW houden, het is een aso-merk, maar darn wat is het een auto auto, echt gemaakt om te rijden
Stom is dat he? Maar na zoveel jaren dienst gaat het toch aan je hart. Mijn Mazda zou ik ook missen.quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:29 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik moest huilen toen ik deze zag wegroesten.![]()
[ afbeelding ]
Lijkt me wel handig als je geen rijbewijs hebtquote:Op donderdag 27 juni 2013 22:33 schreef Toverheks het volgende:
ik wilde dat ik Aso was en een BMW rij![]()
![]()
![]()
maar helaas, ben niet Aso en rij geen BMW maar een fiets
Nice!quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:12 schreef Soury het volgende:
Ik en mijn lief [ afbeelding ]
Ik moest even spitten in het archief
Waarom wil je aso zijn?quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:33 schreef Toverheks het volgende:
ik wilde dat ik Aso was en een BMW rij![]()
![]()
![]()
maar helaas, ben niet Aso en rij geen BMW maar een fiets
Zou dat bij BMW-rijders meer dan gemiddeld voorkomen? Geen rijbewijs?quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Lijkt me wel handig als je geen rijbewijs hebt
Die Alfa was nog net iets meer dan BMW een rijders auto, wegligging nog strakker, een goed 2.0 blok erin, helaas wel duur onderhoud en in die tijd nog roest, er kwamen spontaan op de gekste plekken gaten.quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Stom is dat he? Maar na zoveel jaren dienst gaat het toch aan je hart. Mijn Mazda zou ik ook missen.
Dat van die fietstas zou best kunnen, ben niet zo'n kenner op dat gebied.quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Een Fietstas is er toch ook in een Ghia-uitvoering?![]()
Daar maak ik me ook wel wat zorgen over, onze Saab is een Arc uitvoering, en dan ook nog eens een speciale Launch uitvoering die alleen het eerste halfjaar leverbaar is geweest.... en zelfs die extra luxe standaard hebben ze bij onze auto nog eens met zo ongeveer van alle opties voorzien.
Dat wordt behoorlijk inleveren als we ooit een andere moeten
Als je een voorliefde voor Ford en het Ghia-uitvoeringsniveau hebt, dan zou ik gewoon naar een Focus of Fiesta in de Ghia-uitvoering gaan kijken.... bestaat de Mondeo nog? Want de Fietstas is wel heel klein als je uit een C-Max komtquote:Op donderdag 27 juni 2013 22:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat van die fietstas zou best kunnen, ben niet zo'n kenner op dat gebied.
Extra's heb je nooit echt nodig, maar het went zo snel...
allebei wat ouderquote:
ik zou spookrijdster worden, geloof me zet hem zo stil op een snelweg als ik bijvoorbeeld zou moeten invoegen, allemaal niks voor mij.quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Lijkt me wel handig als je geen rijbewijs hebt
quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:40 schreef chufi het volgende:
Ik kreeg vandaag de brochure over de Renault Captur binnen ... Als ik dan toch een auto mag uitzoeken van de zaak
Ford bevalt prima, Ghia hoeft niet persé.quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als je een voorliefde voor Ford en het Ghia-uitvoeringsniveau hebt, dan zou ik gewoon naar een Focus of Fiesta in de Ghia-uitvoering gaan kijken.... bestaat de Mondeo nog?
Dat zou ik dus niet willen een Renault, maar ja van de zaak is wat andersquote:Op donderdag 27 juni 2013 22:40 schreef chufi het volgende:
Ik kreeg vandaag de brochure over de Renault Captur binnen ... Als ik dan toch een auto mag uitzoeken van de zaak
Ja datquote:Op donderdag 27 juni 2013 22:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een beetje een cross country uitvoering van een Megane lijkt het wel....
Heb je dan niet gelijk een probleem wat parkeervergunning betreft.quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat
Maar eerst afwachten of ze met een aanbieding met auto komen ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |