Klopt, het is het busje uit de Gooische vrouwen-filmquote:
Ik ken die film helemaal niet en vind dat ook helemaal niet erg, maar wel een leuk busje.quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Klopt, het is het busje uit de Gooische vrouwen-film
Jij met je dubbele moraalquote:Op woensdag 26 juni 2013 21:42 schreef Kingstown het volgende:
Kan die pic niet onder een spoiler?
Zwaar aanstootgevend.
Heb die film wel gezien, kan me het busje niet herinneren...quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Klopt, het is het busje uit de Gooische vrouwen-film
Je keek de serie ook nooit? Ik vond het altijd wel grappig, jammer dat het niet meer komt, de film heb ik zelfs 2 x gezien.quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:43 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ken die film helemaal niet en vind dat ook helemaal niet erg, maar wel een leuk busje.
Toen ze onderweg naar Frankrijk waren om zichzelf te zoeken moest er ook getankt wordenquote:Op woensdag 26 juni 2013 21:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb die film wel gezien, kan me het busje niet herinneren...
Dat kan, smaken verschillenquote:Op woensdag 26 juni 2013 21:47 schreef drakin het volgende:
Nee ik keek de serie ook nooit, en ja ik kijk genoeg films en series maar die Gooise trekt me totaal niet
Ik herken Anouk nu ook wel, maar ik moet toegeven dat naarmate de film vorderde mijn aandacht afnam. De film is een slap aftreksel van de serie...quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Toen ze onderweg naar Frankrijk waren om zichzelf te zoeken moest er ook getankt worden
Daar gingen ze mee naar Parijsquote:Op woensdag 26 juni 2013 21:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb die film wel gezien, kan me het busje niet herinneren...
Geen idee, waar ging dat over... En dat is minstens 25 jaar geleden of zo ...quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:53 schreef drakin het volgende:
Ik heb wel de Dolly Dots film gezien, is het daarmee vergelijkbaar?
Sommige dingen ka je maar beter voor jezelf houden.quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:53 schreef drakin het volgende:
Die heb ik dan weer niet gezien, ik kan me niet eens herinneren dat er een Dolly Dot-film is geweest.quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:53 schreef drakin het volgende:
Ik heb ooit wel de Dolly Dots live gezien ... En daar schaam ik me niet voor ... Normaal was er ook ...quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:55 schreef Senzune het volgende:
[..]
Sommige dingen ka je maar beter voor jezelf houden.
Zooo, dat was pas echt een slechte film...quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:53 schreef drakin het volgende:
De meesten 40+-ers zijn de schaamte voorbijquote:Op woensdag 26 juni 2013 21:55 schreef Senzune het volgende:
[..]
Sommige dingen ka je maar beter voor jezelf houden.
quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De meesten 40+-ers zijn de schaamte voorbij
En de Dolly Dots hoorden gewoon bij je opvoeding, als tieneridolen of lustobject, afhankelijk van je geslacht of voorkeur...quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De meesten 40+-ers zijn de schaamte voorbij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |