Pesto vond ik altijd zo smerig tot ik het een keer zelfgemaakt had <3quote:
Op zaterdag 29
juni 2013 17:23 schreef
Myraela het
volgende:
Ik ga zo pasta met pesto maken.
Okay. Dat "maken" mag eigenlijk wel weg. De pesto komt gewoon uit
een potje.
Ik ging er vroeger van over mijn nek, maar sinds ik ontdekt heb dat ik tegenwoordig gek ben op basilicum wilde ik het nog een keer proberen. Het was super lekker.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:27 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Pesto vond ik altijd zo smerig tot ik het een keer zelfgemaakt had <3
Hoe dan? wat voor kroket??quote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:47 schreef FutureFairytale het volgende:
had op de markt de allerlekkerste kroket ooiten een bounty ijsje.
Een 'Koren Kroket' met een oranje korst en witte (roomboterachtige) ragout.quote:
Mijn tante werd gek toen die weer te koop warenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 20:43 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Een 'Koren Kroket' met een oranje korst en witte (roomboterachtige) ragout.
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 20:43 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Een 'Koren Kroket' met een oranje korst en witte (roomboterachtige) ragout.
Ja toen ik iemand met een oranje kroket zag werd ik ook gek en toen ik de snackkraam zocht en vroeg of het echt de kroket van vroeger was en de jongen 'ja' zei sprong ik ook een gat in de lucht haha. Komende zaterdagen zit ik daarquote:Op zaterdag 29 juni 2013 20:47 schreef Dragonberry het volgende:
[..]
Mijn tante werd gek toen die weer te koop warenGa er volgende week ook maar eentje halen!
Ik eet nu een kaneel San Fransisco koekje(of 2, of 3, of...)
Veel goddelijk lekkere zaken zijn simpel, een kwestie van goede ingredientenquote:Op zondag 30 juni 2013 19:03 schreef computergirl het volgende:
Simpel maar heerlijk: entrecote, snijbonen en gepofte aardappel.
Maak van die kwart neutraal met paprika of met honingquote:Op maandag 1 juli 2013 14:29 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Vanavond kipkluiven van de BBQ !
1 kwart neutraal
1 kwart in de mosterd
1 kwart gerubt met curry
1 kwart gerubt met BBQ Chicken mix
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |