Dit ga ik morgen ook eten met m'n chick.quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:42 schreef motorbloempje het volgende:
![]()
aardbeien met versgeklopte slagroom toe
quote:Op donderdag 27 juni 2013 01:21 schreef Finitio het volgende:
[..]
Ziet er meer uit als koffie met melk en suiker
Indien honger dan is zo'n bord patat/friet met Zweedse gehaktballen, bessenprut en bruine saus best goed te doen hoorquote:Op donderdag 27 juni 2013 08:30 schreef Eunoia. het volgende:
O: knäckebröd met komkommersalade.
T: soepje van gisteravond.
A: ik ga bij de Ikea eten, qua rooster het meest praktische.
Maar is het eten daar een beetje te doen?
Ik werk bij de IKEA. Heb het zelf te vaak moeten eten om het nog lekker te vinden. Maar de ballen zijn best te eten voor een keer. De pasta zou ik niet aanraden. Volgens collega's is de zalm met asperges ook prima.quote:Op donderdag 27 juni 2013 08:30 schreef Eunoia. het volgende:
O: knäckebröd met komkommersalade.
T: soepje van gisteravond.
A: ik ga bij de Ikea eten, qua rooster het meest praktische.
Maar is het eten daar een beetje te doen?
quote:
Bho klinkt goed!!!quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:52 schreef Lief-visje het volgende:
Amerikaanse beenham met rijst en sperziebonen
De zalm is het geworden. Smaakte best.quote:Op donderdag 27 juni 2013 12:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik werk bij de IKEA. Heb het zelf te vaak moeten eten om het nog lekker te vinden. Maar de ballen zijn best te eten voor een keer. De pasta zou ik niet aanraden. Volgens collega's is de zalm met asperges ook prima.
idem, maar dan van de Quickquote:Op vrijdag 28 juni 2013 14:09 schreef FutureFairytale het volgende:
Lunch was een filet-o-fish menu van de Mc![]()
zo wil ik ook wel eens BBQen.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 10:33 schreef minilot het volgende:
Vanmorgen komkommersandwich, nu druiven, vanavond salade. Licht eten, want morgen ben ik verantwoordelijk voor een barbecue met schoonfamilie (9 volwassenen + pubers, 1 kind).
Aangezien ik morgen geen tijd heb om te posten, het wordt een eclectisch geheel, toegepast op ieders verschillende wensen (waaronder de mijne), met onder meer:
- Shish Taouk
- Kippenvleugels met homemade bacon-rub
- Lamsrack met rozemarijn
- Livar-braadworstjes (ben benieuwd!)
- Merguezworstjes
Plus een heel lekkere coleslaw met kervel, en Japanse aardappelsalade en oh: ik gooi zelfgemaakte naanbroden op de grill.
Echt een zooitje dus.![]()
Hoeveel ik er uiteindelijk zelf van eet weet ik niet, want ik kom momenteel bij van een fel buikgriepje.
Pesto vond ik altijd zo smerig tot ik het een keer zelfgemaakt had <3quote:
Op zaterdag 29
juni 2013 17:23 schreef
Myraela het
volgende:
Ik ga zo pasta met pesto maken.
Okay. Dat "maken" mag eigenlijk wel weg. De pesto komt gewoon uit
een potje.
Ik ging er vroeger van over mijn nek, maar sinds ik ontdekt heb dat ik tegenwoordig gek ben op basilicum wilde ik het nog een keer proberen. Het was super lekker.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:27 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Pesto vond ik altijd zo smerig tot ik het een keer zelfgemaakt had <3
Hoe dan? wat voor kroket??quote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:47 schreef FutureFairytale het volgende:
had op de markt de allerlekkerste kroket ooiten een bounty ijsje.
Een 'Koren Kroket' met een oranje korst en witte (roomboterachtige) ragout.quote:
Mijn tante werd gek toen die weer te koop warenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 20:43 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Een 'Koren Kroket' met een oranje korst en witte (roomboterachtige) ragout.
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 20:43 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Een 'Koren Kroket' met een oranje korst en witte (roomboterachtige) ragout.
Ja toen ik iemand met een oranje kroket zag werd ik ook gek en toen ik de snackkraam zocht en vroeg of het echt de kroket van vroeger was en de jongen 'ja' zei sprong ik ook een gat in de lucht haha. Komende zaterdagen zit ik daarquote:Op zaterdag 29 juni 2013 20:47 schreef Dragonberry het volgende:
[..]
Mijn tante werd gek toen die weer te koop warenGa er volgende week ook maar eentje halen!
Ik eet nu een kaneel San Fransisco koekje(of 2, of 3, of...)
Veel goddelijk lekkere zaken zijn simpel, een kwestie van goede ingredientenquote:Op zondag 30 juni 2013 19:03 schreef computergirl het volgende:
Simpel maar heerlijk: entrecote, snijbonen en gepofte aardappel.
Maak van die kwart neutraal met paprika of met honingquote:Op maandag 1 juli 2013 14:29 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Vanavond kipkluiven van de BBQ !
1 kwart neutraal
1 kwart in de mosterd
1 kwart gerubt met curry
1 kwart gerubt met BBQ Chicken mix
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |