Gewoon de stekker uit die ordinaire moordenaar trekken, weg ermee en de zee in mieteren.quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:39 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ach ja, het is tegenwoordig salonfähig om terroristen op een voetstuk te heffen, dat zie je ook in Syrië.
quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:40 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nobelprijs smelten we om en maken we een Colt van.
Hoe zeg je dat in het Duits dan?quote:
Gefeliciteerd man.quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:35 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Al even, hoor. Ik zoek wel naar iets anders binnen het segment, en dat ging tot nu toe stroef, maar er zit ontwikkeling in.
Vind het wel toepasselijk voor een Nobelprijs voor de vrede om zo te eindigen.quote:
quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:40 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Gewoon de stekker uit die ordinaire moordenaar trekken, weg ermee en de zee in mieteren.
Nobelprijs smelten we om en maken we een Colt van.
Je wilt excuses maken dat je zo laf bent?quote:
Wat nou, je vindt wat er in die info staat beschreven sympathiek of wat?quote:
quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:22 schreef Monolith het volgende:
Moord op Ton Elias, dat zou pas een massamoord zijn.
1. Jij moet excuses aanbieden aan mijquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:46 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Je wilt excuses maken dat je zo laf bent?
Gewelddadige fantasieën koesteren, het een en ander laten zien, maar eigenlijke te laf een serieuse politieke discussie aan te gaan. Zie je niet dat dit sicko is ?
Wat doe je nog op dit polforum dan ?
Das soll ein schöner Unterschrift sein ne?quote:
Wolf Children is een leuke film.quote:
Het staat je natuurlijk vrij om dat erin te zetten.quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Das soll ein schöner Unterschrift sein ne?
Herr Godwin hatt es nicht gewusst.quote:
Ah, een keuze tussen de advocatuur en het bankwezen?quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:52 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Ik overweeg het. Je had me vandaag trouwens tegen het lijf kunnen lopen op Amsterdam Zuid.
Nee, tussen advocatuur en Big4. Big5, met erik erbij.quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:53 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ah, een keuze tussen de advocatuur en het bankwezen?
Ik was wel aan de wandel, dus wie weet. Ga je voor een groot kantoor?quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:52 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Ik overweeg het. Je had me vandaag trouwens tegen het lijf kunnen lopen op Amsterdam Zuid.
Prima keuze, prima keuze.quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:54 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Nee, tussen advocatuur en Big4. Big5, met erik erbij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |