SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2013 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor onze core-stabiliteit deden we de mei-planking-challenge.
Maar er is meer! Nu is er de juni-abs-challenge! Nog meer core! Doe je mee?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Facebook groep
[ Bericht 0% gewijzigd door YUR op 27-06-2013 12:31:24 ]F means you're fucked![]()
Maar serieus, bij mijn vorige schoenen was het dus hetzelfde: saaie veters. Dan zijn fabrikanten superenthousiast met schoenontwerpen en mikken ze er saaie veters in!Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Mijn vriendje is zo'n lekker wijf..quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:23 schreef mosselmossel het volgende:
Maar serieus, bij mijn vorige schoenen was het dus hetzelfde: saaie veters. Dan zijn fabrikanten superenthousiast met schoenontwerpen en mikken ze er saaie veters in!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Denk dat sommige dit wel kunnen waarderen: http://www.t-nation.com/f(...)second_mobility_cureIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Inderdaad even slow. Ik heb nog steeds een gevoelige scheen, al bij het wandelen.
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
grijs/roze veters in mijn Brooks!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:24 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
Mijn vriendje is zo'n lekker wijf..
Ik wilde het niet zeggen.. (nouja, ik weiger het nog steeds te zeggen).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:45 schreef De_kluizenaar het volgende:
Inderdaad even slow. Ik heb nog steeds een gevoelige scheen, al bij het wandelen.Rustig aan!
![]()
Verrassend weinig last van die LDL van gisteren! Het gekke is dat sinds ik schemaloos ben, ik iets meer kilometers maak per week dan voorheen. Overmorgen ga ik me misschien weer eens wagen aan wat ik de ergste trainingen vind: een tempoloop.
Nog steeds niemand die volgende week woensdag meedoet aan de Midzomeravondloop in Bleiswijk?![]()
Doe je even rustig?! Als "team captain" moet ik er natuurlijk wel voor zorgen dat je een top tijd neer gaat zetten @ Ekiden he....quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:45 schreef De_kluizenaar het volgende:
Inderdaad even slow. Ik heb nog steeds een gevoelige scheen, al bij het wandelen.
Nee, serieus.. Doe het rustig aan. 2 dagen pijn = 2 dagen complete rust was het toch?
* Levitas zoekt die quote even terug![]()
Ik zit hier echt op mn stoel te stuiteren...net zoals rd dat postte gisteren.
ikwillopenikwillopenikwillopen
Maar ik heb mezelf beloofd dat ik een week niet zou gaan. Laat ik me maar eens verstandig () aan mijn plan houden.
/klaagpost-omdat-het-kanF means you're fucked![]()
Zoals het er nu uitziet niet. Komen een aantal mensen over van fabriek in Zweden en dan zal het waarschijnlijk laat worden. Als het goed is hoor ik morgen meer.quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:05 schreef Zwabberhark het volgende:
Verrassend weinig last van die LDL van gisteren! Het gekke is dat sinds ik schemaloos ben, ik iets meer kilometers maak per week dan voorheen. Overmorgen ga ik me misschien weer eens wagen aan wat ik de ergste trainingen vind: een tempoloop.
Nog steeds niemand die volgende week woensdag meedoet aan de Midzomeravondloop in Bleiswijk?![]()
Wat doe je nu met je uren aan vrije tijd?quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:24 schreef YUR het volgende:
Maar ik heb mezelf beloofd dat ik een week niet zou gaan. Laat ik me maar eens verstandig () aan mijn plan houden.
/klaagpost-omdat-het-kan
"The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."![]()
Speedo lenen?quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:24 schreef YUR het volgende:
/klaagpost-omdat-het-kanIs wel een damesmodel, maar dat mag de pret niet drukken.
![]()
* Arquero schuift een Palm onder de neus van Yurquote:Op woensdag 26 juni 2013 19:24 schreef YUR het volgende:
/klaagpost-omdat-het-kan![]()
quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:28 schreef Quoi het volgende:
[..]
Speedo lenen?Is wel een damesmodel, maar dat mag de pret niet drukken.
![]()
Foto momentje![]()
![]()
Ik ben 2 middagen/avonden bezig geweest met een grote opruimings-, weggooi-, en schoonmaakactie in huis. Ongekend hoeveel zooi je in een paar jaar verzameltquote:Op woensdag 26 juni 2013 19:27 schreef _MvN_ het volgende:
[..]
Wat doe je nu met je uren aan vrije tijd?Ik vind de stap naar een zwembad zo grootquote:Op woensdag 26 juni 2013 19:28 schreef Quoi het volgende:
[..]
Speedo lenen?Is wel een damesmodel, maar dat mag de pret niet drukken.
Zeker in mijn eentje. Suf eigenlijk he?
Laten we dat maar ff overslaanquote:Op woensdag 26 juni 2013 19:28 schreef Arquero het volgende:
[..]
* Arquero schuift een Palm onder de neus van Yur
F means you're fucked![]()
Arme GotCquote:Op woensdag 26 juni 2013 19:24 schreef YUR het volgende:
/klaagpost-omdat-het-kan
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Welnu, GotC mag prima zwemmen hoor, met de Mini!quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:32 schreef YUR het volgende:
Ik vind de stap naar een zwembad zo grootZeker in mijn eentje. Suf eigenlijk he?
![]()
* Gup ziet de mogelijkheden![b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Mocht je niet meedoen?quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:45 schreef YUR het volgende:
GotC is gevlucht naar haar zwangerevrouwensportavond
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Oeh, kijkenquote:Op woensdag 26 juni 2013 19:45 schreef YUR het volgende:
http://www.runners-high.nl/unbreakable-western-states-100/
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Wil ik ook, kan hem alleen niet vinden. Toch maar eens even kijken wat 'ie moet kosten.quote:
Heb op dit moment toch hetzelfde probleem als YUR, ik wil ook lopen!![]()
Hoop dat ik zaterdag weer helemaal pijnvrij ben!![]()
35 dollar voor de 720p-uitvoeringquote:Op woensdag 26 juni 2013 19:49 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Wil ik ook, kan hem alleen niet vinden. Toch maar eens even kijken wat 'ie moet kosten.
Heb op dit moment toch hetzelfde probleem als YUR, ik wil ook lopen!![]()
Hoop dat ik zaterdag weer helemaal pijnvrij ben!
Dan wil je ook niet echt rennenquote:gewoon lekker pootjes omhoog doen!
Trouwens, ik moet nodig niks zeggen, ik ben weer geskipt vanavondik ben gewoon fysiek kapot van de hooikoorts
M'n neus is rauw van het snuiten, ik ben constant buiten adem na de kleinste inspanningen omdat er gewoon geen lucht binnenkomt en na elke niesbui zit ik hijgend bij te komen met tranen in m'n ogen
waar ik dan vervolgens weer in ga wrijven omdat het zo jeukt
![]()
Vanavond ga ik vroeg naar bed (na m'n nieuwe favoriete programma "Heel Holland Bakt") en dan ga ik het morgenvroeg weer proberen. Misschien dat een nacht rust zorgt dat ik in de vroege ochtend een training eruit kan persen. Na een werkdag lukt het me op het moment gewoon echt niet.
/klaaaaaaaaggg
quote:Komen ze hem dan persoonlijk hier op een HD beamer laten zien, en nemen ze minstens een krat bier en een bak popcorn mee???
Ik herken het. En ik woon naast een zwembad.quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:32 schreef YUR het volgende:
Ik vind de stap naar een zwembad zo grootZeker in mijn eentje. Suf eigenlijk he?
![]()
Pfff. dat wou ik ook net zeggen inderdaad. Laat maarquote:. Wel jammer, lijkt me erg interessant! Misschien kunnen we een groepje bij elkaar krijgen, geld verdelen en dan branden op een DVD/Bluray?
![]()
![]()
Of ff ergens in een dropbox mikkenquote:Op woensdag 26 juni 2013 19:56 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Pfff. dat wou ik ook net zeggen inderdaad. Laat maar. Wel jammer, lijkt me erg interessant! Misschien kunnen we een groepje bij elkaar krijgen, geld verdelen en dan branden op een DVD/Bluray?
quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:51 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Dan wil je ook niet echt rennengewoon lekker pootjes omhoog doen!
Trouwens, ik moet nodig niks zeggen, ik ben weer geskipt vanavondik ben gewoon fysiek kapot van de hooikoorts
M'n neus is rauw van het snuiten, ik ben constant buiten adem na de kleinste inspanningen omdat er gewoon geen lucht binnenkomt en na elke niesbui zit ik hijgend bij te komen met tranen in m'n ogen
![]()
Vanavond ga ik vroeg naar bed (na m'n nieuwe favoriete programma "Heel Holland Bakt") en dan ga ik het morgenvroeg weer proberen. Misschien dat een nacht rust zorgt dat ik in de vroege ochtend een training eruit kan persen. Na een werkdag lukt het me op het moment gewoon echt niet.
/klaaaaaaaaggg![]()
Hopelijk gaat het dan morgenochtend beter inderdaad.![]()
Maar ze doen bijna allemaal andere dingen dan rennen. Squats enzo ookquote:Op woensdag 26 juni 2013 19:51 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Dan wil je ook niet echt rennengewoon lekker pootjes omhoog doen!
![]()
/klaaaaaaaaggg
Verder:
Ik herken het ook.quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:55 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Ik herken het. En ik woon naast een zwembad.![]()
Heb in 2011 toen ik nog een flinke extra ballast met me mee droeg in de vorm van een flink hoger gewicht wel een tijd lang structureel 3 keer in de week gezwommen maar dat kwam me zo erg m'n neus uit op een gegeven moment. Steeds weer die baantjes zwemmen, met het OV naar dat zwembad toe, tussen de bejaarden en allerlei lui die helemaal niet willen zwemmen maar aan de kant in het water willen hangen ... Arghh echt niets voor mij.
En de hooikoorts, ik ben het compleet zat die tranerige oogjes, het gesnif, alles wat vast zit ...![]()
Pilletjes werken ook voor geen meter, moet ook nog even nieuwe pufjes ophalen bij de apotheek voor m'n astma, krijg ik helemaal last van met dergelijk weer.![]()
![]()
quote:Dat lijkt me zo verschrikkelijk vervelend, hooikoorts. Hoop voor je dat het morgen beter gaat
.
![]()
Dat kan natuurlijk ook! Al zal het wel een behoorlijke tijd kosten om te uploaden, behalve als je glasvezel hebt natuurlijkquote:.
![]()
Oh ja, nee, dat kan echt nietquote:Op woensdag 26 juni 2013 19:58 schreef YUR het volgende:
[..]
Maar ze doen bijna allemaal andere dingen dan rennen. Squats enzo ook
Verder:gewoon rust voor jou dus!
En: thanks
Ga ik morgen lopen, of toch liever op vrijdag?
Vrijdagochtend is eigenlijk beter, maar houd ik het nog tot dan uit?
http://www.endomondo.com/workouts/208326484/1836758
Personal best 10 km of 57m:13s which is a 0m:01s improvement.![]()
![]()
quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:07 schreef GuitarJJ het volgende:
Personal best 10 km of 57m:13s which is a 0m:01s improvement.Yeah!!! Who da man!? YOU da MAN!
![]()
![]()
![]()
Dan loop je in ieder geval vrij constant.quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:07 schreef GuitarJJ het volgende:
Personal best 10 km of 57m:13s which is a 0m:01s improvement.Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
1500m: 5.55.4 | 3000m: 12:02:05 | 5km: 20:59 | 10km: 47:21 | Halve Marathon: 1:51:03 | Marathon: 4:09:57
-----![]()
Het was eigenlijk de tweede keer dat ik de 10 km heb aangetikt. In dat geval inderdaad aardig constantquote:Op woensdag 26 juni 2013 20:08 schreef Mascleta het volgende:
[..]
Dan loop je in ieder geval vrij constant.![]()
![]()
Nog maar 1889 keer en je hebt het wereldrecord verbrokenquote:Op woensdag 26 juni 2013 20:07 schreef GuitarJJ het volgende:
![]()
Ik vrees dat de onnauwkeurigheid van het GPS groter is dan die ene seconde. Dus in het gunstigste geval was je nog veel sneller.quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:07 schreef GuitarJJ het volgende:
Of nog veel langzamerquote:Op woensdag 26 juni 2013 20:12 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Ik vrees dat de onnauwkeurigheid van het GPS groter is dan die ene seconde. Dus in het gunstigste geval was je nog veel sneller..
Oh, dat is niet echt het gunstigste geval natuurlijk.![]()
![]()
Ik heb enorme spierpijn in mijn billen van de training van gisteren![]()
Dus vanmiddag in de sale deze broek gescoord, want dat had ik verdiendIk ben wel een half uur bezig geweest en deze zat het fijnste
![]()
http://triandrun.ie/shop/asics-mens-running-tights/
Maar natuurlijk was in mijn maat XXL geen bijpassend jack meer te vindenNet even online gekeken, maar niet gevonden.. Wie was er hier ook alweer zo'n google zoekwonder? Het gaat om kleurcode 0820.. Maar inmiddels settle ik ook voor geheel zwart
![]()
![]()
typisch joggers-kwaaltje...quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:31 schreef Muis84 het volgende:
[..]
Kijk, daar zit het probleem: ik lust geen geen bier.Nooit leren drinken of zo.
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
thanks!!quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:28 schreef slacker_nl het volgende:
Denk dat sommige dit wel kunnen waarderen: http://www.t-nation.com/f(...)second_mobility_cure'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
En wij maar denken dat we verstandig kunnen zijn...valt niet mee...quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:24 schreef YUR het volgende:
/klaagpost-omdat-het-kan
hier vanmorgen voor het eerst wakker geworden zonder pijntjes dus het kriebelt.... maar ik heb met mijzelf afgeproken om zeker tot volgende week dinsdag/woesndag niet te lopen, gewoon alles eens rustig laten herstellen en dan hopelijk dat ik volgende week zaterdag me geheel herstelt kan inschrijven.
Ik weet van mijzelf dat als ik het nu niet laat herstellen (zeker na de set back van afgelopen zaterdag) dat ik paniekerig aan de Kepler training begin, zo van "ik heb een achterstand"'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
+1quote:
die is dit weekend toch weer??quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:45 schreef YUR het volgende:
http://www.runners-high.nl/unbreakable-western-states-100/'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:38 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
die is dit weekend toch weer??
en dan liggen we net uit de roulatie....quote:
Zoals ik eerder al eens gezegd had ben ik van plan om mezelf te belonen met nieuw aangemeten schoeisel.
morgen zit ik voor mijn studie in Utrecht ben ik redelijk vroeg klaar. Wie heeft er een goede tip voor een hardloopwinkel waar ze mij goed kunnen adviseren en een loop analyse kunnen doen.
Ik rij naar huis via Utrecht - Gorichem - Dordrecht - Roosendaal - Goes. Wie weet er een winkel op of in de buurt van die route. Ik wil uiteraard best een stukje om rijden voor een goed adres.Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
1500m: 5.55.4 | 3000m: 12:02:05 | 5km: 20:59 | 10km: 47:21 | Halve Marathon: 1:51:03 | Marathon: 4:09:57
-----![]()
je hebt Runnersworld in het Stadion en Run2day bij de Mariaplaats! Allebei goed en met analysequote:Op woensdag 26 juni 2013 20:52 schreef Mascleta het volgende:
Zoals ik eerder al eens gezegd had ben ik van plan om mezelf te belonen met nieuw aangemeten schoeisel.
morgen zit ik voor mijn studie in Utrecht ben ik redelijk vroeg klaar. Wie heeft er een goede tip voor een hardloopwinkel waar ze mij goed kunnen adviseren en een loop analyse kunnen doen.
Ik rij naar huis via Utrecht - Gorichem - Dordrecht - Roosendaal - Goes. Wie weet er een winkel op of in de buurt van die route. Ik wil uiteraard best een stukje om rijden voor een goed adres.als je studeert op de Uithof kun je uitstappen bij het Galgenwaard onderweg naar het station
![]()
![]()
Heerlijk gelopen in Leeuwarden (potmargerun). Ook nog 5 bekertjes in endomondo. Het was lekker weer en een mooie route langs d Potmarge. Veel opmerkingen van mensen langs de kant, zoals: "kom op, mannen!". Leuk
Volgens endomondo was het iets meer dan 5km. Endomondo gaf 5km in 25:54, maar de officiële tijd zal wel rond 26:45 zijn voor 5,17km.heitieh![]()
Ik ben met m'n beste vriend naar de Run2Day op de Mariaplaats geweest. Hij is prima geholpen en blij naar huis gegaanquote:Op woensdag 26 juni 2013 20:52 schreef Mascleta het volgende:
Ik rij naar huis via Utrecht - Gorichem - Dordrecht - Roosendaal - Goes. Wie weet er een winkel op of in de buurt van die route. Ik wil uiteraard best een stukje om rijden voor een goed adres.
Mijn school zit op bedrijventerrein Overvecht, tegen de Zuilense ring aan. Ik ga eens in één van de twee winkels kijken.quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:54 schreef Twinky het volgende:
[..]
je hebt Runnersworld in het Stadion en Run2day bij de Mariaplaats! Allebei goed en met analyseals je studeert op de Uithof kun je uitstappen bij het Galgenwaard onderweg naar het station
Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
-----![]()
hoezo duimen? Die beurs ga jij gewoon krijgen. Je moet zoiets gewoon opeisenquote:Op woensdag 26 juni 2013 21:06 schreef motorbloempje het volgende:
Willen jullie voor me duimen? Voor 't weekend hoor ik of ik de beurs krijg of niet![]()
![]()
Dat werkt het beste. Dus ik wil best voor je duimen, als je maar weet dat het niet nodig is
![]()
![]()
Coopertest gedaan vanavond. Kwam uit op 2450 meter. Helaas 20 meter langzamer dan de vorige keer.
Enige excuus dat ik kan vinden is dat ik last van mijn rug heb. En ik ging te hard van start...
Was de enige in de groep die langzamer gelopen heeft dan de vorige keer. Maar ja, ik ben ook de enige die deze maand een halve marathon gelopen heeftSlap excuus
![]()
Lesje 1 van Keep Running vanavond gedaan.. nog exact hetzelfde als waar ik gebleven was bij start to run, 30 minuten lopen. Lekker tempo aangehouden, op het einde aardig kunnen versnellen wat een voor mij snelle km ten gevolge had (5:20 min). Ging prima zo, vrijdag mag ik 35 minuutjes en dat zou ook nog geen enkel probleem moeten geven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Succes!!quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:06 schreef motorbloempje het volgende:
Willen jullie voor me duimen? Voor 't weekend hoor ik of ik de beurs krijg of niet![]()
![]()
Komt vast goed
![]()
![]()
niks slap excuus, je weet inmiddels wat een HM van je lichaam vraagt. Dus eigenlijk is het uitzonderlijk dat je het nog zo goed gedaan hebt!quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:10 schreef linebear het volgende:
Coopertest gedaan vanavond. Kwam uit op 2450 meter. Helaas 20 meter langzamer dan de vorige keer.
Enige excuus dat ik kan vinden is dat ik last van mijn rug heb. En ik ging te hard van start...
Was de enige in de groep die langzamer gelopen heeft dan de vorige keer. Maar ja, ik ben ook de enige die deze maand een halve marathon gelopen heeftSlap excuus
![]()
Gaan we doenquote:Op woensdag 26 juni 2013 21:06 schreef motorbloempje het volgende:
Beetje vreemd maar misschien wel lekkerquote:Op woensdag 26 juni 2013 21:20 schreef Swetsenegger het volgende:
Whehehe adidas heeft wat cools
[ afbeelding ]
Zo net intervaltraining gehad met de groep:
http://www.endomondo.com/workouts/208468286/5408182![]()
Zo, renspullies liggen klaar naast m'n bed. Kan ik er morgenochtend zo inrollen
![]()
Truste
Zo na een rustweek voor de knie en daarna weer 3 dagen rust heb ik vandaag weer gelopen.
Ik wou "gewoon" een kilometer of 6/7 op een mooi tempo maar ik ging vanaf het begin al veels te snel, dus heb er een 6 en halve fartlek training van gemaakt. Snel, rustig, lopen, even ergens lopen kijken naar het water, en zo door. Best lekker en nagenoeg geen last van de knie. Ben wel benieuwd wat die doet na een LDL zondag.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Het is jammer dat ik vanochtend al heb gelopen, want ik wil nu een VICTORY RUN doen want ik heb de Landelijke Accountancy toets gehaald omgomg![]()
![]()
![]()
Moest ik even kwijt![]()
![]()
![]()
![]()
Gefeliciteerd!!!quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:00 schreef Miezziej het volgende:
Het is jammer dat ik vanochtend al heb gelopen, want ik wil nu een VICTORY RUN doen want ik heb de Landelijke Accountancy toets gehaald omgomg![]()
![]()
![]()
Moest ik even kwijt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Goed man, gefeliciteerdquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:00 schreef Miezziej het volgende:
![]()
![]()
Moest ik even kwijt![]()
![]()
EGO post isquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:00 schreef Miezziej het volgende:
![]()
![]()
Moest ik even kwijt![]()
![]()
quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:00 schreef Miezziej het volgende:
![]()
![]()
Moest ik even kwijt![]()
![]()
![]()
Ja doei.![]()
Geen training vanavond, wel afsluiting voetbalseizoen van de kids: ouders tegen kinderen. Conclusie (maar dat wist ik al): ik ben geen sprinter.![]()
Ik ben nu bezig met de lessen van Evy. Nog twee weken dannis het afgelopen, dan wil ik mijn snelheid gaan verbeterennop gelijke afstand.
Ik zit te denken om te gaan trainen met intervallen, maar hoe begin ik daar aan?
Halve minuut snel, minuut normaal en zo om en om?
Ik heb echt geen idee waar te beginnen, iemand tips :-)All management is Strategic Management.![]()
quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:03 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Geen training vanavond, wel afsluiting voetbalseizoen van de kids: ouders tegen kinderen. Conclusie (maar dat wist ik al): ik ben geen sprinter.
probeer fartlek eens, gewoon de afstand van bijv. 2-3 of meer lantarenpalen versnellen (naar een tempo wat je de hele afstnad vol kunt houden) en dan bijv. weer 6 lantarenpalen het gewone tempoquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:08 schreef GodsSon het volgende:
Ik ben nu bezig met de lessen van Evy. Nog twee weken dannis het afgelopen, dan wil ik mijn snelheid gaan verbeterennop gelijke afstand.
Ik zit te denken om te gaan trainen met intervallen, maar hoe begin ik daar aan?
Halve minuut snel, minuut normaal en zo om en om?
Ik heb echt geen idee waar te beginnen, iemand tips :-)
Fartlek zijn eigenlijk lange intervallen.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ga dan ff een victoryrun doen van 400 meterquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:00 schreef Miezziej het volgende:
![]()
![]()
Moest ik even kwijt![]()
![]()
Dan haal je met zondag erbij die 100K
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Hihi! Ons team, wat volgens mij in opzet het 'langzame damesteam' was is ruim boven het snellere damesteam geëindigden volgens de stats had ik zelfs 30.48!
We zijn wel duidelijk geen 'winnersclub'eerste herenteam was 13e en eerste damesteam 14e, en ons damesteam was 31e van de 43. Maar wát een club
![]()
Ja doei.![]()
Thanks. Is nog een week of twee voor Evy voorbij is, maar misschien nu als afsluiting eens gaan proberen :-)quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:10 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
probeer fartlek eens, gewoon de afstand van bijv. 2-3 of meer lantarenpalen versnellen (naar een tempo wat je de hele afstnad vol kunt houden) en dan bijv. weer 6 lantarenpalen het gewone tempo
Fartlek zijn eigenlijk lange intervallen.All management is Strategic Management.![]()
Bij galgewaard hebben ze naar mijn idee iets meer keus aan schoeisel, voor kleding op zeker naar galgewaard.quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:54 schreef Twinky het volgende:
[..]
je hebt Runnersworld in het Stadion en Run2day bij de Mariaplaats! Allebei goed en met analyseals je studeert op de Uithof kun je uitstappen bij het Galgenwaard onderweg naar het station
![]()
Hoe laat ben je klaar? Je school zit vlakbij mijn werk.quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:07 schreef Mascleta het volgende:
[..]
Mijn school zit op bedrijventerrein Overvecht, tegen de Zuilense ring aan. Ik ga eens in één van de twee winkels kijken.![]()
rule #1 about the club....quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:11 schreef motorbloempje het volgende:
Hihi! Ons team, wat volgens mij in opzet het 'langzame damesteam' was is ruim boven het snellere damesteam geëindigden volgens de stats had ik zelfs 30.48!
We zijn wel duidelijk geen 'winnersclub'eerste herenteam was 13e en eerste damesteam 14e, en ons damesteam was 31e van de 43. Maar wát een club
Never talk about fightclubquote:Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Kan ik zelf een beetje bepalen. Moet enkel wat dingen inleveren was van plan om 's morgens te gaan en dan hoop ik rond half 12/ 12uur klaar te zijn.quote:Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
-----![]()
Waarschijnlijk wel een #1 club in gezelligheidquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:11 schreef motorbloempje het volgende:
![]()
![]()
![]()
als ik sommige FB posts mag geloven is dat HAAG...dat is een groot zuipfestijn...hardlopenquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:25 schreef Nirak het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel een #1 club in gezelligheid
Ben pas om een uurtje of 3 klaar met werken.quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:23 schreef Mascleta het volgende:
[..]
Kan ik zelf een beetje bepalen. Moet enkel wat dingen inleveren was van plan om 's morgens te gaan en dan hoop ik rond half 12/ 12uur klaar te zijn.![]()
![]()
Hardlopen en vocht gaan hand in hand!quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:29 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
als ik sommige FB posts mag geloven is dat HAAG...dat is een groot zuipfestijn...hardlopenJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Vanavond maar eens even getest of de snelheid voor de Ekiden er nog een beetje in zit na die water-tekort-duurloop van afgelopen zondag...
En dat zat wel goed![]()
![]()
![]()
http://www.endomondo.com/workouts/208482400/2436456
Oh, en bekertjes (al staan die nog niet in beeld....)
Da's lang geleden tijdens een training (maar ik heb dan ook nog nooit een 5km wedstrijd gelopen)![]()
Sowieso, maar ook vooral omdat 't meer gaat om het verbreken van eigen records, niet zo nodig om echt de wedstrijden te winnen als club.quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:25 schreef Nirak het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel een #1 club in gezelligheidJa doei.![]()
Ons team is in topvorm! Gogo, Muis en jij allemaal bekertjes deze week!quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:32 schreef GlenHighland het volgende:
Vanavond maar eens even getest of de snelheid voor de Ekiden er nog een beetje in zit na die water-tekort-duurloop van afgelopen zondag...
En dat zat wel goed![]()
![]()
![]()
http://www.endomondo.com/workouts/208482400/2436456
Oh, en bekertjes (al staan die nog niet in beeld....)
Da's lang geleden tijdens een training (maar ik heb dan ook nog nooit een 5km wedstrijd gelopen)
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Dat gaat goed komen tijdens de Ekidenquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:40 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ons team is in topvorm! Gogo, Muis en jij allemaal bekertjes deze week!![]()
![]()
hoe gaan jullie dat eigenlijk doen tijdens de Ekiden? zoals de Duiters op het strand allemaal julie eigen"team-kuil"?
Meeten met 5 Fok!ers zal voor de meeste al eng zijn, laat staan met dertig.....'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:51 schreef rechtsedirecte het volgende:
hoe gaan jullie dat eigenlijk doen tijdens de Ekiden? zoals de Duiters op het strand allemaal julie eigen"team-kuil"?
Meeten met 5 Fok!ers zal voor de meeste al eng zijn, laat staan met dertig.....![]()
_! Mental image. Bedankt.
Ja doei.![]()
Gewoon overtraind afzeggen, niets aan de handquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:51 schreef rechtsedirecte het volgende:
Meeten met 5 Fok!ers zal voor de meeste al eng zijn, laat staan met dertig.....
Voorbedachte rade!quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:52 schreef YUR het volgende:
[..]
Gewoon overtraind afzeggen, niets aan de hand
Ja doei.![]()
We schijnen allemaal Nederlands te praten. Dan kun je dus een beetje rondvragen. En er zullen er vast al wel een hoop zijn die elkaar allang kennen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:51 schreef rechtsedirecte het volgende:
Meeten met 5 Fok!ers zal voor de meeste al eng zijn, laat staan met dertig.....Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Wiegen in foetushouding op het gras...quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:51 schreef rechtsedirecte het volgende:
Meeten met 5 Fok!ers zal voor de meeste al eng zijn, laat staan met dertig.....![]()
En dan snel en kort wiegen, zodat je toch middels een soort morse kunt communiceren....quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:56 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Wiegen in foetushouding op het gras...Ja doei.![]()
quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:56 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Wiegen in foetushouding op het gras...mijn koffie...!!
En daar die losers van team fok!ing fastquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:58 schreef rechtsedirecte het volgende:
[ afbeelding ]
"heeey kijk daar eens...daar heb je de b*$%h van team girl power"![]()
![]()
quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:58 schreef rechtsedirecte het volgende:
[ afbeelding ]
"heeey kijk daar eens...daar heb je die b*$%h van team girl power"
No worries! ik neem mijn taak als teamcaptain serieus. Vandaag kreeg ik een leuk pakketje binnen en daarmee komt het helemaal goed qua groepsgevoel (voor team Girlpower dan hé?)![]()
![]()
Burgers in de vorm van een hartje?quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:06 schreef Quoi het volgende:
No worries! ik neem mijn taak als teamcaptain serieus. Vandaag kreeg ik een leuk pakketje binnen en daarmee komt het helemaal goed qua groepsgevoel (voor team Girlpower dan hé?)![]()
![]()
quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:10 schreef YUR het volgende:
Alle leden van Girlpower lopen gebodypaint de ekiden![]()
![]()
![]()
Ik zit niet in een team en ben er niet bij, maar kan niet wachten op de foto'squote:Op woensdag 26 juni 2013 23:06 schreef Quoi het volgende:
No worries! ik neem mijn taak als teamcaptain serieus. Vandaag kreeg ik een leuk pakketje binnen en daarmee komt het helemaal goed qua groepsgevoel (voor team Girlpower dan hé?)Ik heb zo'n vermoeden dat jullie er heel cool bij gaan lopen
![]()
![]()
En de andere Fokteams er achteraanquote:Op woensdag 26 juni 2013 23:10 schreef YUR het volgende:
Alle leden van Girlpower lopen gebodypaint de ekiden![]()
![]()
Alle teams denk ik. Kunnen ze nog winnen ookquote:Op woensdag 26 juni 2013 23:11 schreef GlenHighland het volgende:
[..]
En de ander Fokteams er achteraan
misschien dan toch oppassen voor blauwe ogen....quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:10 schreef YUR het volgende:
Alle leden van Girlpower lopen gebodypaint de ekiden
Dan bodypainten we toch gewoon lang/lang...geen punt hoor!quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:13 schreef GlenHighland het volgende:
Wordt dan wel heel kort/kort voor HatsF means you're fucked![]()
we are here to help!quote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik heb alvast wat schoentjes geoefendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.F means you're fucked![]()
auw! En dan bedoel ik niet de blauwe ogen...quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:13 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
misschien dan toch oppassen voor blauwe ogen....![]()
quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:16 schreef YUR het volgende:
Ik heb alvast wat schoentjes geoefendHa, de nieuwe lijn van Vibram Five Fingers?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb alvast wat schoentjes geoefendNikeFingersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik heb alvast wat schoentjes geoefendDat is wat voor Jero NimoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
De Nike Lunartoesquote:Op woensdag 26 juni 2013 23:19 schreef GlenHighland het volgende:
[..]
Ha, de nieuwe lijn van Vibram Five Fingers?
Ik heb alvast wat schoentjes geoefendNetjes geschilderd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik wou net zeggen, dat is wel ontzettend vet gedaan!quote:Wil ik ook! De rest hoeft niet gebodypaint, dat laten we maar over voor de dames!
![]()
![]()
Jij hebt puike idee'enquote:Op woensdag 26 juni 2013 23:10 schreef YUR het volgende:
Alle leden van Girlpower lopen gebodypaint de ekidenIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
zoals een hoop goede ideeen in de wereldgeschiedenis zal dit ook wel weer door vrouwen ge-vetoed wordenquote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ze plussen het? Ik plus het in ieder geval.quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:27 schreef rechtsedirecte het volgende:
zoals een hoop goede ideeen in de wereldgeschiedenis zal dit ook wel weer door vrouwen ge-vetoed wordenIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
ooppss. .. ja dat klopt niet...maar je weet wat ik bedoelquote:Op woensdag 26 juni 2013 23:29 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ze plussen het? Ik plus het in ieder geval.
Flauw hoor. Erg flauw.quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:35 schreef hatsaflats het volgende:
Geen geverf op mijn lijf![]()
Morgen mag ik weer lekker in lang-lang trainenIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
zegt de inkt junkie...quote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Jij komt toch nietquote:![]()
En @RD: daar ben ik 7 jaar terug aan begonnen en dat is toch wel een van de dingen die ik niet weer zou doen. Maar ja.![]()
Er zijn zaken, daar stel ik een strandloopje voor uit..quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:39 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Jij komt toch niet![]()
En @RD: daar ben ik 7 jaar terug aan begonnen en dat is toch wel een van de dingen die ik niet weer zou doen. Maar ja.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
perv......quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:41 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Er zijn zaken, daar stel ik een strandloopje voor uit..
Het is kunst en dat kan ik waarderen.quote:In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:46 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Het is kunst en dat kan ik waarderen.
Hoax! HAAG is van de blauwe knoop.quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:29 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
als ik sommige FB posts mag geloven is dat HAAG...dat is een groot zuipfestijn...hardlopen![]()
Ik was volgens mij nog echt van plan een laptop mee te nemen ookquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:57 schreef YUR het volgende:
Wel makkelijk te vinden, zo'n tent met 30 lui met laptops op schoot![]()
Oooh excitementquote:Op woensdag 26 juni 2013 23:06 schreef Quoi het volgende:
Overigens is m'n training van vandaag alweer klaaren het regende, dus ik kwam goed wel
moest pas heel hard niezen toen ik thuiskwam, dus dat was mooi
vandaag weer naar de fysio geweest en achter haar ontwapenende glimlach blijkt een duivels karakter schuil te gaan....
na wat probbing and poking kreeg ik bij vertrek een briefje in mijn handen gedrukt wat, wetende dat zij ook een hardloopster is, eigenlijk gezien kan worden als de hardloopversie van de JudaskusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
OMG hahaha!!
![]()
Ja, nu kun je er echt niet meer onderuit he
nee, ik ben in de val gelokt!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:Op donderdag 27 juni 2013 06:13 schreef rechtsedirecte het volgende:
vandaag weer naar de fysio geweest en achter haar ontwapenende glimlach blijkt een duivels karakter schuil te gaan....
na wat probbing and poking kreeg ik bij vertrek een briefje in mijn handen gedrukt wat, wetende dat zij ook een hardloopster is, eigenlijk gezien kan worden als de hardloopversie van de JudaskusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Well at least she had cookies? At the dark side?quote:
na wat probbing and poking kreeg ik bij vertrek een briefje in mijn handen gedrukt wat, wetende dat zij ook een hardloopster is, eigenlijk gezien kan worden als de hardloopversie van de JudaskusSorry RD maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Okay, LadyOracle heeft laten weten het niet te zien zitten om te gaan lopen met de Ekiden, omdat ze geen 5 km pijnvrij kan lopen.
Iemand nog interesse in een plek je in het team Fok!ing Awesome?<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Wat jammerhopelijk gaat t snel weer beter met LadyOracle!
Gefeliciteerd! OAT in the pocket, dan is het een kwestie van formaliteiten dat laatste jaartje. Komt goedquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:00 schreef Miezziej het volgende:
![]()
![]()
Moest ik even kwijt![]()
![]()
![]()
![]()
na wat probbing and poking kreeg ik bij vertrek een briefje in mijn handen gedrukt wat, wetende dat zij ook een hardloopster is, eigenlijk gezien kan worden als de hardloopversie van de JudaskusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
inderdaad...name-karma is a bitch!quote:
enne LO, veel success met je herstel'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
eerste sessie is achter de rug..... first cut is the deepest'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
hoe ging het?quote:Op donderdag 27 juni 2013 07:52 schreef rechtsedirecte het volgende:
eerste sessie is achter de rug..... first cut is the deepestMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Bedanktquote:Op donderdag 27 juni 2013 07:32 schreef Serinde het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! OAT in the pocket, dan is het een kwestie van formaliteiten dat laatste jaartje. Komt goed
Jammer van LadyOracle! Hopelijk gaat het snel beter![]()
![]()
Dus ik zie je binnenkort in het BB topic?In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ah dat is inderdaad erg jammer..quote:Op donderdag 27 juni 2013 07:30 schreef MaleDuck het volgende:
Okay, LadyOracle heeft laten weten het niet te zien zitten om te gaan lopen met de Ekiden, omdat ze geen 5 km pijnvrij kan lopen.
Iemand nog interesse in een plek je in het team Fok!ing Awesome?, hoop dat ze snel weer pijnvrij kan lopen!
Komt ze nog wel aanmoedigen?![]()
Zo dan. Dat beachvolleybal van gisteren heeft nogal ingehakt op de kuiten. Denk morgen maar lopen ipv vandaag.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Goed zo, rustig aan! Vooral niet naar al die dames luisteren!quote:Op donderdag 27 juni 2013 08:30 schreef mosselmossel het volgende:
Zo dan. Dat beachvolleybal van gisteren heeft nogal ingehakt op de kuiten. Denk morgen maar lopen ipv vandaag.![]()
Volgende week ook nog beetje rustig trainen en dan knallen! Heb er zelf echt al enorm veel zin in!![]()
![]()
tempting......quote:Op donderdag 27 juni 2013 08:20 schreef slacker_nl het volgende:
Dus ik zie je binnenkort in het BB topic?het ging eigenlijk prima!quote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Zie, het valt allemaal best mee. Ik zou uit solidariteit bijna met je meedoen, bijna..quote:Op donderdag 27 juni 2013 08:35 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
tempting......
[..]
het ging eigenlijk prima!![]()
![]()
Ga maar met je fysio overleggen hoe je het beste een squat en een deadlift gaat doen. Ik maak wel een schema voor je.quote:Op donderdag 27 juni 2013 08:35 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
tempting......
[..]
het ging eigenlijk prima!In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Vanochtend maar eens naar de topictitel geluisterd, 9 km in een uurtje. Zit nu op 93 km voor juni, wil toch wel de 100 halen nog!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Weer wat geleerd: Start nooit je workout vlak voor een tunneltje.
Na 2 minuten kreeg ik al een melding van Endomondo dat ik 1 km had gelopen.
Ik ga misschien te snel van start, maar zo snel ook weer niet![]()
Nu heb ik uiteindelijk de hele training maar weg gegooid, want ik wil niet dat mijn records allemaal gebroken worden en ohaalbaar zijn. Beetje matig dat Endomondo niet gewoon het gemiddelde uitrekend bij een tijdelijk GPS-signaal verlies.![]()
Mijn hartslagband zakt trouwens steeds meer af, kun je ergens van die losse elastiekbanden kopen?
Anders maar gewoon een paar keer dubbel stikken, al vrees ik dat dat gaat schuren of zo..Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Zit er niet zo'n schuifding aan, zoals bij rugtassen?quote:Op donderdag 27 juni 2013 08:55 schreef La_Tramposa het volgende:
Mijn hartslagband zakt trouwens steeds meer af, kun je ergens van die losse elastiekbanden kopen?
Anders maar gewoon een paar keer dubbel stikken, al vrees ik dat dat gaat schuren of zo..
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Ja maar dat moet ik altijd op zijn strakst zetten en dan wordt hij gedurende de training weer losser..quote:Op donderdag 27 juni 2013 08:59 schreef Maraca het volgende:
[..]
Zit er niet zo'n schuifding aan, zoals bij rugtassen?Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
@RDAl die fysio's, één pot nat. Succes!
Jammer van LadyOracle!
Vanavond gaat er weer gelopen worden. Dat wordt tijd, want er zit een plankje in mijn rugLekker loslopen
![]()
![]()
Kun je hem dan niet vastklemmen onder je bh? Doe ik altijdquote:Op donderdag 27 juni 2013 08:59 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ja maar dat moet ik altijd op zijn strakst zetten en dan wordt hij gedurende de training weer losser..
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Dat doe ik ookquote:Op donderdag 27 juni 2013 09:06 schreef Maraca het volgende:
[..]
Kun je hem dan niet vastklemmen onder je bh? Doe ik altijd
ik moet wel een pleister doen onder dat Garmin-ding, want die snijdt anders in mijn huid![]()
![]()
+1 !quote:Op donderdag 27 juni 2013 09:06 schreef Maraca het volgende:
[..]
Kun je hem dan niet vastklemmen onder je bh? Doe ik altijdJa doei.![]()
Of je koopt zo'n sportbeha waar je je hartslagmeetdingetje op kunt klikken. Van PureLime geloof ik
quote:Op donderdag 27 juni 2013 09:21 schreef YUR het volgende:
Of je koopt zo'n sportbeha waar je je hartslagmeetdingetje op kunt klikken. Van PureLime geloof ik! Die heb ik, 2 zelfs. Ideaal, kan gewoon mee in de was. Je klikt het Garmin HRM dingetje erop en gaan.
![]()
Oh dat ziet er cool uit! Maar volgens mij is dat een ander type hartslagband, die van mij heeft geen drukkers o.i.d...quote:Op donderdag 27 juni 2013 09:21 schreef YUR het volgende:
Of je koopt zo'n sportbeha waar je je hartslagmeetdingetje op kunt klikken. Van PureLime geloof ikIk hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik heb 'm ook! Al had ik het fijn gevonden als er een wat "lichter" model was, ik heb heul niet zoveel ondersteuning nodig. Voor mij is het wel erg veel BH.quote:Op donderdag 27 juni 2013 09:21 schreef GotC het volgende:
[..]! Die heb ik, 2 zelfs. Ideaal, kan gewoon mee in de was. Je klikt het Garmin HRM dingetje erop en gaan.
![]()
nothing beats a sandfly...quote:Op donderdag 27 juni 2013 09:29 schreef motorbloempje het volgende:
Hier in het Peak District hebben we dus ook midges. Lekgestoken dinsdagavond_!
Nou...
Leuk trouwens, er zijn via facebook ook (samengesteld van verschillende clubs uit de buurt) marathontraininggroepen! Nu is dat voor mij nog wat te vroeg, maar wat een tof idee. Oproepjes om samen LDLs te doen enzo. Tof!Ja doei.![]()
Ik zie dat ze die in Nijmegen bij LopersCompany verkopen, heb daar zaterdag een clinic dus ga dan meteen even kijken. Heb nu de hartslagband niet meer om door die irritatie. Dank voor de tipquote:Op donderdag 27 juni 2013 09:21 schreef GotC het volgende:
[..]! Die heb ik, 2 zelfs. Ideaal, kan gewoon mee in de was. Je klikt het Garmin HRM dingetje erop en gaan.
![]()
![]()
Ik ga vanavond ook weer lopen. Heel gek, ik heb zondag voor het laatst gelopen en nu nog steeds geen zin![]()
![]()
Je bent over de verslaving heen Hatsa! Nu word je zo'n zomerloper die er alleen gaat rennen als het 23 graden en zonnig is![]()
![]()
Nee hoor, met 23 graden en zon wil ik alleen maar op terrasjes zitten en biertjes drinken. En hooguit af en toe een rondje fietsen.quote:Op donderdag 27 juni 2013 10:27 schreef AlexN het volgende:
Je bent over de verslaving heen Hatsa! Nu word je zo'n zomerloper die er alleen gaat rennen als het 23 graden en zonnig is
Dan word ik "wielrenner" met een bierpens![]()
![]()
in een schreeuwend lelijk wielrenshirt lekker in het weekend de echte atleten in de weg fietsen?quote:Op donderdag 27 juni 2013 10:30 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Nee hoor, met 23 graden en zon wil ik alleen maar op terrasjes zitten en biertjes drinken. En hooguit af en toe een rondje fietsen.
Dan word ik "wielrenner" met een bierpens
ja ik heb echt een hekel aan die "wielrenners"Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Gewoon lekker in het bos gaan lopen, dan hoeven wielrenners en hardlopers elkaar niet tegen te komenIk kan van allebei de sporten genieten!
En in de winter schaatsen!Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Nee, want ik fiets in m'n eentje en ik fiets dan niet meer in de weg dan gewone fietsers. Ik heb overigens ook bijna nooit last van wielrenners als ik loop, die gaan altijd keurig aan de kant. Mensen die met hun mobiel lopen te kutten tijdens het fietsen zijn veel gevaarlijker.quote:Op donderdag 27 juni 2013 10:33 schreef Guard het volgende:
[..]
in een schreeuwend lelijk wielrenshirt lekker in het weekend de echte atleten in de weg fietsen?
ja ik heb echt een hekel aan die "wielrenners"Ik ga juist in het bos fietsen en ik loop eigenlijk ook alleen hard op fietspadenquote:Op donderdag 27 juni 2013 10:36 schreef La_Tramposa het volgende:
Gewoon lekker in het bos gaan lopen, dan hoeven wielrenners en hardlopers elkaar niet tegen te komenIk kan van allebei de sporten genieten!
![]()
Eigenlijk ben ik gewoon heel vervelend.![]()
Mountainbikers genoeg anders. Of nog erger: wandelaars. In het bos lopen is ook niet alles.quote:Op donderdag 27 juni 2013 10:36 schreef La_Tramposa het volgende:
En in de winter schaatsen!![]()
Zulke fijne fietsers kom ik zelden tegen...quote:Op donderdag 27 juni 2013 10:39 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Nee, want ik fiets in m'n eentje en ik fiets dan niet meer in de weg dan gewone fietsers. Ik heb overigens ook bijna nooit last van wielrenners als ik loop, die gaan altijd keurig aan de kant. Mensen die met hun mobiel lopen te kutten tijdens het fietsen zijn veel gevaarlijker.
[..]
Kun je niet bij mij in de buurt komen fietsen?
Doordeweek 's ochtends niet, maar in het weekend welquote:![]()
misschien moet ik dan ook maar wat vroeger gaanMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Kom maar bij mij in de buurt lopen. Daar schreeuwt de voorste man naar de rest van de groep "LOPEERRRR!!!" waarop iedereen netjes opzij schuift en me daarna vriendelijk gedag zegtquote:Op donderdag 27 juni 2013 10:43 schreef Guard het volgende:
[..]
Zulke fijne fietsers kom ik zelden tegen...
Kun je niet bij mij in de buurt komen fietsen?Op zondagochtend ofzo kom ik snel 4 groepen tegen, en nog wat duo's, en iedereen gaat aan de kant en groet me. Maakt trouwens niet uit of ik om 8 uur of 11 uur de deur uit ga
![]()
![]()
Eergisteren hadden ze hier in de buurt het hek van het skeelerhok open laten staan leek het wel. Tot dinsdag was ik ongeveer 3 skeeleraars tegengekomen, maar op dinsdagavond kwamen ze echt in hele kuddes voorbij. Niet normaal meer. Het is net als met die vliegende mieren, die komen ook alleen maar buiten wanneer het 1 specifieke temperatuur met 1 specifieke vochtigheidsgraad ofzo is.
Ik had er niet heel veel last van .. maar ze nemen wel ongeveer 3x zoveel ruimte in als een fietser (of loper).![]()
ja die groepjes "echte" wielrenners doen dat hier ook, maar de bierbuikende pesionado's op de fiets denken dat zij koning van de weg zijn, en de rest wel in de berm gaat knielen als ze voorbij komen.
Schuldigquote:Op donderdag 27 juni 2013 10:39 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Nee, want ik fiets in m'n eentje en ik fiets dan niet meer in de weg dan gewone fietsers. Ik heb overigens ook bijna nooit last van wielrenners als ik loop, die gaan altijd keurig aan de kant. Mensen die met hun mobiel lopen te kutten tijdens het fietsen zijn veel gevaarlijker.
[..]
Ik ga juist in het bos fietsen en ik loop eigenlijk ook alleen hard op fietspaden![]()
Eigenlijk ben ik gewoon heel vervelend., na het werk altijd nog even alles bij lezen onder het fietsen, maar probeer wel altijd goed uit te kijken...
.
Daar waar ik woon heb ik eigenlijk ook nooit ergens last van verder, zo druk is het hier niet. Af en toe kom je wat mensen tegen, dus dat is wel lekker. Op de hei wel veel honden soms, maar daar heb ik ook nog geen last van gehad.
![]()
Sowieso, in het bos lopenquote:Op donderdag 27 juni 2013 10:36 schreef La_Tramposa het volgende:
En in de winter schaatsen!![]()
![]()
quote:Op donderdag 27 juni 2013 10:50 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
[..]
Schuldig, na het werk altijd nog even alles bij lezen onder het fietsen, maar probeer wel altijd goed uit te kijken...
.
Daar waar ik woon heb ik eigenlijk ook nooit ergens last van verder, zo druk is het hier niet. Af en toe kom je wat mensen tegen, dus dat is wel lekker. Op de hei wel veel honden soms, maar daar heb ik ook nog geen last van gehad.
Ik vind dat dus echt heel slecht he. Ik kan als ik een kilometer achter iemand fiets al zien dat diegene met z'n mobiel aan het spelen is. Je kunt niet lezen en fietsen tegelijk. Je bent een heel stuk minder alert, fiets langzamer en bent gewoon stom bezig. Ik zou het liefst zien dat ze het gisteren nog zouden verbieden. Voor een wielrenner heb ik nog nooit weg hoeven springen - ook niet voor pensionada's - voor mensen die met een mobiel lopen te kutten eigenlijk elk loopje dat ik buiten de baan loop wel. Ik erger me er net zoveel aan als aan 25km/u brommers.
![]()
O, en don't get me started on mensen die op hun 25km/u brommert met een mobiel lopen te kutten![]()
Juist, studie.![]()
quote:Op donderdag 27 juni 2013 10:55 schreef hatsaflats het volgende:
[..]Ik vind dat dus echt heel slecht he. Ik kan als ik een kilometer achter iemand fiets al zien dat diegene met z'n mobiel aan het spelen is. Je kunt niet lezen en fietsen tegelijk. Je bent een heel stuk minder alert, fiets langzamer en bent gewoon stom bezig. Ik zou het liefst zien dat ze het gisteren nog zouden verbieden. Voor een wielrenner heb ik nog nooit weg hoeven springen - ook niet voor pensionada's - voor mensen die met een mobiel lopen te kutten eigenlijk elk loopje dat ik buiten de baan loop wel. Ik erger me er net zoveel aan als aan 25km/u brommers.
![]()
Ik zal er aan denken..![]()
![]()
Schuldigquote:Op donderdag 27 juni 2013 10:50 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
[..]
Ik ga juist in het bos fietsen en ik loop eigenlijk ook alleen hard op fietspaden![]()
Eigenlijk ben ik gewoon heel vervelend., na het werk altijd nog even alles bij lezen onder het fietsen, maar probeer wel altijd goed uit te kijken...
.
[/quote]
Dat kan je proberen, maar lukken zal het nooit.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Vandaag sportschool, morgen hardlopen, dag erna weer sportschool en m'n CV verengelsen en een hardloopclinic op zondag. Ik ga de grote boze wereld even sportief tackelen.
En totaal schuldig aan fietsen en mobielen.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Geloof ik niks vanquote:quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:04 schreef slacker_nl het volgende:
En totaal schuldig aan fietsen en mobielen.![]()
![]()
![]()
Ik zeg Copy. Standaard véél meer opslagruimte dan Dropbox. Daarnaast blijven folders/files nog steeds 'shared' als je ze verplaatst in je Copy folder, iets wat bij Dropbox niet zo is. Verder werkt het hetzelfde als Dropbox, maar dan beter..quote:
Mocht je je aan willen melden, a.u.b via deze link: https://copy.com?r=bFIjE0
Dan krijgen we allebei 5 GB extra opslagruimte, bovenop de 15 GB die standaard isBen je ook een jogger als je gewoon echt niet tegen bier kunt? Met andere woorden, je er echt ziek van wordt zodra je je er meer dan een liter van drinkt?quote:![]()
Ik heb sinds eergisteren 75GB dropboxquote:Op donderdag 27 juni 2013 11:09 schreef Levitas het volgende:
[..]
Ik zeg Copy. Standaard véél meer opslagruimte dan Dropbox. Daarnaast blijven folders/files nog steeds 'shared' als je ze verplaatst in je Copy folder, iets wat bij Dropbox niet zo is. Verder werkt het hetzelfde als Dropbox, maar dan beter..
Mocht je je aan willen melden, a.u.b via deze link: https://copy.com?r=bFIjE0
Dan krijgen we allebei 5 GB extra opslagruimte, bovenop de 15 GB die standaard is
[..]
Ben je ook een jogger als je gewoon echt niet tegen bier kunt? Met andere woorden, je er echt ziek van wordt zodra je je er meer dan een liter van drinkt?En ik gebruik er nog niet eens 1 van...
Maargoed, we gaan die film toch niet kopen denk ikF means you're fucked![]()
Samsung telefoon?quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:10 schreef YUR het volgende:
Ik heb sinds eergisteren 75GB dropbox En ik gebruik er nog niet eens 1 van...Ik heb Dropbox al een paar jaar, maar heb slechts 3 GB opslag. Toen ik Copy zag METEEN overgestapt. Krijg je tenminste wat ruimte, zonder er ook maar iets voor hoeven doen..
Overigens gebruikte ik Dropbox voornamelijk om projecten op school "in de cloud" op te kunnen slaan, zodat het voor iedereen beschikbaar was. Daarnaast is het makkelijk om één keer op computer op te slaan, en vervolgens op je laptop elders het bestand te kunnen wijzigen, maar dat spreekt voor zich.
Nu ja, als er toch mensen zijn die een dienst zoals Copy willen gaan gebruiken, houd ik mijn link aanbevolen![]()
![]()
quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:13 schreef Levitas het volgende:
[..]
Samsung telefoon?Ik heb Dropbox al een paar jaar, maar heb slechts 3 GB opslag. Toen ik Copy zag METEEN overgestapt. Krijg je tenminste wat ruimte, zonder er ook maar iets voor hoeven doen..
Eerst een HTC -> 25GB. Toen een Samsung -> 50GB
Maar wat ik er mee moet...F means you're fucked![]()
Films opslaan! Omdat het kanquote:Op donderdag 27 juni 2013 11:14 schreef YUR het volgende:
[..]Eerst een HTC -> 25GB. Toen een Samsung -> 50GB
Maar wat ik er mee moet...![]()
![]()
Series ook niet, en voor muziek gebruik ik Spotifyquote:
Ik kijk eigenlijk altijd alleen maar sport
quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:11 schreef motorbloempje het volgende:
Ik zie nu pas dat ik tijdens de race van dinsdag mijn KM én Coopertijd heb verbeterd!![]()
![]()
Spotify heeft niet allesch!quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:19 schreef YUR het volgende:
[..]
Series ook niet, en voor muziek gebruik ik Spotify
Ik kijk eigenlijk altijd alleen maar sport
Ik kijk juist heel veel series, maar ik heb dan ook m'n eigen server met ruim 2TB aan series, films en muziek![]()
![]()
Hier idemquote:Op donderdag 27 juni 2013 10:25 schreef hatsaflats het volgende:
Ik ga vanavond ook weer lopen. Heel gek, ik heb zondag voor het laatst gelopen en nu nog steeds geen zin![]()
Het wordt dan ook een hobbel-de-hobbel hier vanavond.
Ik heb eigenlijk weinig last van fietsers, maar loop dan ook veel op hele brede fietspaden. En wielrenners zijn verder best sympathiek ("LOPERRRRRR" + "zo dan, goedemiddaaaaaag").
Pas liep ik tijdens een intervaltraining van de club netjes links. Ik liep alleen zo gefocust te ploeteren, dan een rechtslopende muts voor mij de bosjes in moest springen. En terecht![]()
![]()
Ik luister dan ook niet allesquote:Op donderdag 27 juni 2013 11:22 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Spotify heeft niet allesch!
Ik kijk juist heel veel series, maar ik heb dan ook m'n eigen server met ruim 2TB aan series, films en muziek
Oh, maar ik heb alleen 3/4 tights... dan heb ik het warm op de Ekiden.quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:17 schreef Saysem het volgende:
Ik zie dat het volgende week weer warm wordt. Geniet nog even van het gebrek aan zomer jongens!![]()
Wordt het zowaar weer zomer ja?![]()
Hatsaflats en Quoi:wat is er aan de hand?
![]()
Ik ga braaf m'n intervalletjes lopen. 3x2000m. Hopelijk slaap ik daarna weer wat beter en krijg ik weer wat meer zin. En zaterdag of zondag gewoon hobbel-de-bobbel op gevoel een km of 13/14/15.quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:22 schreef Quoi het volgende:
[..]
Hier idem![]()
Het wordt dan ook een hobbel-de-hobbel hier vanavond.
Ik heb eigenlijk weinig last van fietsers, maar loop dan ook veel op hele brede fietspaden. En wielrenners zijn verder best sympathiek ("LOPERRRRRR" + "zo dan, goedemiddaaaaaag").
Pas liep ik tijdens een intervaltraining van de club netjes links. Ik liep alleen zo gefocust te ploeteren, dan een rechtslopende muts voor mij de bosjes in moest springen. En terecht![]()
Op het filmpje van de Omloop Ter Heijde is trouwens een moment waarop er een paal in het midden van het parcours staat. Iedereen roept op dat moment "PAAL". "PAAL" x 200 en dat echoënd om je heen deed me denken aan die meeuwen uit die film: "Mine"-"Mine"-"Mine"-"Mine"-"Mine"
"Paal"-"Paal"-"Paal"-"Paal"-"Paal"-"Paal"-"Paal"-"Paal"-"Paal"-"Paal"-"Paal"-"Paal"![]()
En nu weer werken.![]()
O o, moet je ook nog een korte broek aanschaffenquote:Op donderdag 27 juni 2013 11:24 schreef Muis84 het volgende:
[..]
Oh, maar ik heb alleen 3/4 tights... dan heb ik het warm op de Ekiden.![]()
Wordt het zowaar weer zomer ja?![]()
Hatsaflats en Quoi:wat is er aan de hand?
En wist ik het maar![]()
![]()
Volgens weeronline gaan we richting de 30, maar zo te zien verschillen de voorspellingen nogal...quote:![]()
Wow, 25 graden bij de Ekiden? Dan denk ik dat ik mijn mosselshirt maar thuis laat.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Neequote:Op donderdag 27 juni 2013 11:29 schreef YUR het volgende:
Zal ik anders toch vandaag nog ff een half uurtje gaan lopen?![]()
![]()
Nee.quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:29 schreef YUR het volgende:
Zal ik anders toch vandaag nog ff een half uurtje gaan lopen?![]()
Ik moet me ook al inhouden om toch niet morgen te gaan lopen en echt 1 loopje over te slaan deze week.![]()
Ikke niet. Heb nog zo'n 2-in-1 maar tenzij iedereen verblind wil worden kan ik het beter bij een 3/4 broek houden.quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:25 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
O o, moet je ook nog een korte broek aanschaffen
En wist ik het maar![]()
Gewoon een dipje?Komt wel goed!
![]()
Ik zat net te denken... volgende week loop ik weer een beetje, dus dan zou ik misschien de plek van LadyOracle toch in kunnen nemen. Dan kan ik daar ook rustig aan doen, zonder druk van team Fast
Mijn moeder vindt mijn hardloopschoenen stinken... Nu moeten ze in een schuur aan de andere kant van de straat staan.. Tssssss![]()
Ha! Dat zat ik vanmorgen in de trein ook te denken, maar ik zei het maar niet. Maar kun jij wel rustig aan doen? 5km in zeg, uh, 30 minutenquote:Op donderdag 27 juni 2013 11:35 schreef YUR het volgende:
Ik zat net te denken... volgende week loop ik weer een beetje, dus dan zou ik misschien de plek van LadyOracle toch in kunnen nemen. Dan kan ik daar ook rustig aan doen, zonder druk van team Fast![]()
![]()
Dat moet ik wel kunnen. Denk ik.quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:36 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ha! Dat zat ik vanmorgen in de trein ook te denken, maar ik zei het maar niet. Maar kun jij wel rustig aan doen? 5km in zeg, uh, 30 minutenF means you're fucked![]()
SPOILER: Always look on the bright side of lifeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
lol, zo'n opmerking had ik ook al verwachtquote:Op donderdag 27 juni 2013 11:40 schreef Quoi het volgende:
[..]
Mmmm.......sure?Loop je straks toch sneller dan je vervanger.
Oh, ja, kijk, die "vergeten" -n was gewoon freudiaansquote:Op donderdag 27 juni 2013 11:40 schreef Quoi het volgende:
[..]
Mmmm.......sure?Loop je straks toch sneller dan je vervanger.
![]()
![]()
quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:41 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Oh, ja, kijk, die "vergeten" -n was gewoon freudiaans![]()
![]()
jajaja een beetje de druk bij een ander leggen en dan zelf lekker volkomen zorgenvrij een toptijd neerzetten, fraai is datquote:Op donderdag 27 juni 2013 11:40 schreef YUR het volgende:
[..]
lol, zo'n opmerking had ik ook al verwacht
Je hebt me doorquote:Op donderdag 27 juni 2013 11:51 schreef Guard het volgende:
[..]
jajaja een beetje de druk bij een ander leggen en dan zelf lekker volkomen zorgenvrij een toptijd neerzetten, fraai is dat
Maar dat kun jij toch ook best?quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:51 schreef Guard het volgende:
[..]
jajaja een beetje de druk bij een ander leggen en dan zelf lekker volkomen zorgenvrij een toptijd neerzetten, fraai is dat![]()
![]()
Ik vind het wel een tof plan hoor Yur. En op je gemak lopen kan jij ook wel.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Als ik naast 'm loop jaquote:Op donderdag 27 juni 2013 11:55 schreef mosselmossel het volgende:
Ik vind het wel een tof plan hoor Yur. En op je gemak lopen kan jij ook wel.![]()
![]()
quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:38 schreef slacker_nl het volgende:
Jij ook al?!SPOILER: Always look on the bright side of lifeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The sun in your Eyes
Made some of the lies worth believing![]()
SPOILER: Always look on the bright side of lifeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:35 schreef YUR het volgende:
Ik zat net te denken... volgende week loop ik weer een beetje, dus dan zou ik misschien de plek van LadyOracle toch in kunnen nemen. Dan kan ik daar ook rustig aan doen, zonder druk van team FastGoed plan en mocht je hem toch niet kunnen lopen, dan loop ik die wel, heb dan toch weer 3 kwartier kunnen bijkomen van mijn 5 km
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Akkoordquote:Op donderdag 27 juni 2013 12:22 schreef MaleDuck het volgende:
[..]Goed plan en mocht je hem toch niet kunnen lopen, dan loop ik die wel, heb dan toch weer 3 kwartier kunnen bijkomen van mijn 5 km
Precies. Ik zou me ook wel willen opofferen hoor! Geen garanties danquote:Op donderdag 27 juni 2013 12:22 schreef MaleDuck het volgende:
[..]Goed plan en mocht je hem toch niet kunnen lopen, dan loop ik die wel, heb dan toch weer 3 kwartier kunnen bijkomen van mijn 5 km
![]()
![]()
Mooi, dan kijken we dan tzt welquote:Op donderdag 27 juni 2013 12:23 schreef Quoi het volgende:
[..]
Precies. Ik zou me ook wel willen opofferen hoor! Geen garanties dan
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
quote:Je gaat die 5KM gewoon zaklopen
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ik verwacht van wel, maar ik was al wel in gesprek met wat bedrijven omdat ik het al een beetje zag aankomen.quote:In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Heersen is vooruitzienquote:Op donderdag 27 juni 2013 12:35 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ik verwacht van wel, maar ik was al wel in gesprek met wat bedrijven omdat ik het al een beetje zag aankomen.![]()
Hoop dat het je niet teveel problemen gaat geven...F means you're fucked![]()
SPOILER: Always look on the bright side of lifeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Hmhm....quote:Op donderdag 27 juni 2013 12:00 schreef YUR het volgende:
[..]
Kan het zelf ook wel hoor. Echt waar echt waar!Elke keer als je dat zegt loop je een PR
Ik heb besloten niet meer te gaan hardlopen, behalve tijdens m'n zwangere-vrouwen-club-dingquote:Op donderdag 27 juni 2013 11:58 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Nog steeds lopen, of is het inmiddels al meer rollen?Dagen mogen genieten van m'n 15x1 min
Verder is het idd rollen nu!
![]()
Ik heb een jaarcontract, dus dat valt onder natuurlijk verloop. Dus denk tot november nog werk te hebben. Maar heb tussen nu en dan om dingen te regelen. CV oppoesten en vertalen is stap 1.quote:Op donderdag 27 juni 2013 12:37 schreef YUR het volgende:
[..]
Heersen is vooruitzien![]()
Hoop dat het je niet teveel problemen gaat geven...In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Welke functie heb/had je? In welke richting zoek je?quote:Op donderdag 27 juni 2013 12:55 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ik heb een jaarcontract, dus dat valt onder natuurlijk verloop. Dus denk tot november nog werk te hebben. Maar heb tussen nu en dan om dingen te regelen. CV oppoesten en vertalen is stap 1.![]()
Kut Slackquote:Op donderdag 27 juni 2013 12:35 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ik verwacht van wel, maar ik was al wel in gesprek met wat bedrijven omdat ik het al een beetje zag aankomen.dan kunnen we niet meer speeddaten bij de Starbucks
You addictquote:![]()
Máár je mag dus maximaal maar één keer oefenen!/streng
Komt wel goed toch?quote:Op donderdag 27 juni 2013 12:55 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ik heb een jaarcontract, dus dat valt onder natuurlijk verloop. Dus denk tot november nog werk te hebben. Maar heb tussen nu en dan om dingen te regelen. CV oppoesten en vertalen is stap 1.![]()
Ik blijf gewoon bij mijn plan, hoe lastig ookquote:Op donderdag 27 juni 2013 12:59 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Kut Slackdan kunnen we niet meer speeddaten bij de Starbucks
[..]
You addict![]()
Máár je mag dus maximaal maar één keer oefenen!/streng
Goed zoquote:Op donderdag 27 juni 2013 13:05 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik blijf gewoon bij mijn plan, hoe lastig ookwel supergaaftof dat je toch meedoet!!
Echt wel, elke keer als ik nu met mijn mobiel fiets moet ik er weer aan denken dat jij me voor mijn hoofd zou slaan..quote:![]()
Maar snap het ook wel, vind het zelf ook ontzettend irritant als mensen niet opletten. Gelukkig is het hier wel 10x zo rustig als in een willekeurige stad.
YUR, ik vind het een goed idee om rustig die 5k te lopen op de Ekiden.![]()
Ik wil zelf ook weer lopen, maar heb nu nog wel last van mijn knie als ik mijn schoen uittrek. Dus het is nog niet helemaal hersteld. Zondag ga ik het rustig weer even proberen.
![]()
![]()
Ik ga er wel vanuit.quote:
@Zeddicus: perl developer, maar ook als sys-admin, application engineer en/of network engineer. Of Python developer.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: