Leuke track!quote:
Nou.quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:14 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Vrijdag misschien wel de nieuwe MH..
Wil je het echt horen?quote:
Ik weet het wel... Laat maar, ik ben zonder me daar bewust van te zijn al depressief genoegquote:
Ahhquote:Op woensdag 26 juni 2013 19:35 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik weet het wel... Laat maar, ik ben zonder me daar bewust van te zijn al depressief genoeg
Ik haal nog ademquote:
Ja, fijn hè?quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Zo dat lucht op als je eindelijk die fax hebt kunnen versturen.
Jaartje of 26 toch?quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:35 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik weet het wel... Laat maar, ik ben zonder me daar bewust van te zijn al depressief genoeg
DELETE FROM tracks WHERE title = 'Plage' AND artist = 'Crystal Fighters'.quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:11 schreef ieniminimuis het volgende:
Kan er geen pc geek een virus maken zodat Plage nooit meer gedraaid kan worden?
quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Zo dat lucht op als je eindelijk die fax hebt kunnen versturen.
Beetje vuige praat hihihiquote:
Als je daar mijn evil twin niet hebt.quote:
1 van de lekkerste meebrulplaten ever.quote:
en die is ook leuk!quote:
Ga je opgedroogde tienersterren bewonderen?quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:19 schreef wolfrolf het volgende:
Ik ben de film Spring Breakers aan het downloaden
erg benieuwd
Selena Gomez opgedroogdquote:Op woensdag 26 juni 2013 20:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ga je opgedroogde tienersterren bewonderen?
Nope niks aan de hand hierquote:Op woensdag 26 juni 2013 20:44 schreef minthy het volgende:
Stiekem vraagje; doet Gmail bij meer mensen raar? Ik kan geen berichten verzenden, hij geeft een serverfout. Net nu ik het nodig heb verdomme!![]()
Ligt het niet aan je verbinding/pc?quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:44 schreef minthy het volgende:
Stiekem vraagje; doet Gmail bij meer mensen raar? Ik kan geen berichten verzenden, hij geeft een serverfout. Net nu ik het nodig heb verdomme!![]()
Geen idee! Maar ik laat mij vanavond niet pakken, ik heb gewoon een andere mail gebruiktquote:Op woensdag 26 juni 2013 20:48 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ligt het niet aan je verbinding/pc?
http://www.google.com/appsstatus#hl=nl&v=status&ts=1372272469246 zegt dat er niks is.
toevallig net gezien, ik vond em wat tegenvallen. mij te chaotisch. maar James Franco heerscht en de meiden zien er leuk uitquote:Op woensdag 26 juni 2013 20:19 schreef wolfrolf het volgende:
Ik ben de film Spring Breakers aan het downloaden
erg benieuwd
Ga ik 18september, een dag voor de officiële cd-presentatie, zien. is een extra concert. de mensen die kaarten hebben voor de 19e zullen wel balenquote:
Truste Muisquote:
twitter:Domien twitterde op woensdag 26-06-2013 om 22:57:45Als je vandaag iets heel graag wilde doen, waarom heb je gewacht tot morgen? Maar echt, lieve mensen. Waarom? Leef vandaag. Alsjeblieft. reageer retweet
Heeft ie een gin-tonic te veel op?quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:00 schreef Pino112 het volgende:
Haha Domienie toch.twitter:Domien twitterde op woensdag 26-06-2013 om 22:57:45Als je vandaag iets heel graag wilde doen, waarom heb je gewacht tot morgen? Maar echt, lieve mensen. Waarom? Leef vandaag. Alsjeblieft. reageer retweet
quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:00 schreef Pino112 het volgende:
Haha Domienie toch.twitter:Domien twitterde op woensdag 26-06-2013 om 22:57:45Als je vandaag iets heel graag wilde doen, waarom heb je gewacht tot morgen? Maar echt, lieve mensen. Waarom? Leef vandaag. Alsjeblieft. reageer retweet
twitter:ramon3fm twitterde op woensdag 26-06-2013 om 23:00:39@Domien Yes! Dit was mijn laatste zetje, ik ga morgen meteen naar de Range Rover dealer! Ik wil er toch nog eentje! Thanks! reageer retweet
Haha Ramon tochquote:Op woensdag 26 juni 2013 23:03 schreef 3rdRock het volgende:
[..]twitter:ramon3fm twitterde op woensdag 26-06-2013 om 23:00:39@Domien Yes! Dit was mijn laatste zetje, ik ga morgen meteen naar de Range Rover dealer! Ik wil er toch nog eentje! Thanks! reageer retweet
![]()
Motivationals, ik hou ervanquote:Op woensdag 26 juni 2013 23:00 schreef Pino112 het volgende:
Moet hij er wel een trapje bij bestellenquote:Op woensdag 26 juni 2013 23:03 schreef 3rdRock het volgende:
[..]twitter:ramon3fm twitterde op woensdag 26-06-2013 om 23:00:39@Domien Yes! Dit was mijn laatste zetje, ik ga morgen meteen naar de Range Rover dealer! Ik wil er toch nog eentje! Thanks! reageer retweet
![]()
Waarom hangt er een Beatles LP aan de muur?quote:
wacht ik vraag het evenquote:Op woensdag 26 juni 2013 23:34 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Waarom hangt er een Beatles LP aan de muur?
Z'n artiesten naam is wel Engels meen ik.quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:54 schreef Pino112 het volgende:
Roos, je mag gewoon Peter zeggen, het is een Duitser. Niet Pieeter.
maart 2013?quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
We gaan voor een nieuwe ondertitel.
Wakker ben je niet Rolfjen.quote:
Wat is je openingszin?quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:06 schreef minthy het volgende:
Weer een stapje verder voor school, ik kan haast m'n speech gaan voorbereiden
Heu. Waarom?quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
We gaan voor een nieuwe ondertitel.
Zoiets. Mogelijk spuug ik nog even vanaf de kansel de zaal inquote:Op donderdag 27 juni 2013 00:07 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Wat is je openingszin?
"Zo stel onopgevoed tuig, krijg allemaal de vinken!"
Atzegod begint een positie boven Strootgod te verwerven. Strootgod gaat toch wel weg bij PSV en dan heeft hij zijn beste jaren gehad.quote:
Oh ik zie em nu pas. Ik zag die FUUUU nogquote:Op donderdag 27 juni 2013 00:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Atzegod begint een positie boven Strootgod te verwerven. Strootgod gaat toch wel weg bij PSV en dan heeft hij zijn beste jaren gehad.
Helaas was ie net te lang, dus moest ik van de ij een y makenquote:Op donderdag 27 juni 2013 00:10 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Oh ik zie em nu pas. Ik zag die FUUUU nog
Ja, dit dus, verdomme. Ik luister nog liever 24 uur naar Sander de Heer.quote:Op donderdag 27 juni 2013 01:17 schreef Pino112 het volgende:
Wat een immense kut-DJ blijft die Lieke toch.
Haha sowiesoquote:Op donderdag 27 juni 2013 01:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, dit dus, verdomme. Ik luister nog liever 24 uur naar Sander de Heer.
Ik onthou de namen alleen van DJ's die ok zijn.quote:
Wij zijn veel betere DJ's dan Lieke.quote:
Dus eigenlijk is het Sander de Hoer?quote:Op donderdag 27 juni 2013 01:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik onthou de namen alleen van DJ's die ok zijn.
Dat sobersoquote:Op donderdag 27 juni 2013 01:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wij zijn veel betere DJ's dan Lieke.
quote:Op donderdag 27 juni 2013 01:30 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dus eigenlijk is het Sander de Hoer?
quote:Op donderdag 27 juni 2013 01:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]![]()
![]()
Met zijn programma 'de hoer ontwaakt'
En dan komt de 'de hoer ontbreekt'-grap ook terug - dan is ze gevlogen met de portemonnee van d'r slachtoffer.quote:
Whehequote:Op donderdag 27 juni 2013 01:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En dan komt de 'de hoer ontbreekt'-grap ook terug - dan is ze gevlogen met de portemonnee van d'r slachtoffer.
Ik kwam onverwachts.quote:Op donderdag 27 juni 2013 08:29 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Heb jij post #87 van dit topic al gezien?
Thanks for the heads upquote:Op donderdag 27 juni 2013 08:29 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Heb jij post #87 van dit topic al gezien?
Succesquote:Op donderdag 27 juni 2013 09:37 schreef Againzender het volgende:
dit wordt een epische kut-dag, ik voel het gewoon.
quote:Op donderdag 27 juni 2013 09:42 schreef SilentChaos het volgende:
Wolf!
Stuck in a toilet you can't get out of...
dat heb ik bij een liedje van Tom Jones steedsquote:
quote:Op donderdag 27 juni 2013 10:31 schreef Againzender het volgende:
[..]
dat heb ik bij een liedje van Tom Jones steeds
[..]
[..]
Zo! Die naamsverandering kan ik wel begrijpen.quote:Op donderdag 27 juni 2013 10:47 schreef alors het volgende:
Ik kom er net achter dat Gigi Ravelli eigenlijk Willeke Ravenschout heet!!
Haha wtf, dat wist ik ook nietquote:Op donderdag 27 juni 2013 10:47 schreef alors het volgende:
Ik kom er net achter dat Gigi Ravelli eigenlijk Willeke Ravenschout heet!!
Dit is toch een nummertje wat het predicaat Megahit nodig heeft, want op eigen benen zal hij het nooit redden!quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:07 schreef henkde_j het volgende:
Dit kan wel eens een zomerhitje worden.
Ik zat ook nog in een depri buiquote:
Zo, nogal jaquote:Op donderdag 27 juni 2013 11:24 schreef alors het volgende:
[..]
Ik zat ook nog in een depri buidan komt ie zo lekker hard binnen
Nee, uit mijn lolbroek.quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:36 schreef Bronson het volgende:
Zo. Die Pino is op dreef. Schudt hij dat nou maar zo even uit z'n mouw?
Niet de binnenzak van je grapjas?quote:
quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:56 schreef Bronson het volgende:
Genoeg redenen voor dit plaatje:
[ afbeelding ]
Er groeit onkruid uit haarquote:Op donderdag 27 juni 2013 11:56 schreef Bronson het volgende:
[ afbeelding ]
Die borsten heeft ze inmiddels niet meerquote:Op donderdag 27 juni 2013 11:56 schreef Bronson het volgende:
[ afbeelding ]
Wat??quote:Op donderdag 27 juni 2013 12:00 schreef themauster het volgende:
[..]
Die borsten heeft ze inmiddels niet meer
quote:Op donderdag 27 juni 2013 12:00 schreef themauster het volgende:
[..]
Die borsten heeft ze inmiddels niet meer
Verdorie.quote:The former pop star found out that she has an 80 per cent chance of developing breast cancer and a 30 per cent chance of developing ovarian cancer after being diagnosed with a mutated BRCA2 gene.[7] She underwent a double mastectomy and had breast reconstructive surgery[8] in November 2012.[9]
Lichaam is oke, alhoewel er iets meer heup aan mag zitten (iig meer vorm), maar haar hoofdquote:
Iets met preventie van borstkanker, vertelde ze in the big reunion waar Liberty X weer bijelkaar kwam met andere popbands uit de jaren 90/00squote:
You wouldn't hit it?quote:Op donderdag 27 juni 2013 12:03 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Lichaam is oke, alhoewel er iets meer heup aan mag zitten (iig meer vorm), maar haar hoofd
Dat heb ik nooit gezegdquote:
Dit of kwak het in een spoiler met een vrouw-in-lingerie alarm erbij.quote:Op donderdag 27 juni 2013 12:04 schreef minthy het volgende:
Doe es opbokken met die plaatjes!!
Of post tenminste mannelijke tegenhangers
quote:Op donderdag 27 juni 2013 12:04 schreef minthy het volgende:
SC is ietwat oppervlakkig, die trapt iedereen zijn nest uitquote:
kwakquote:Op donderdag 27 juni 2013 12:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dit of kwak het in een spoiler met een vrouw-in-lingerie alarm erbij.
Dat valt wel meequote:Op donderdag 27 juni 2013 12:06 schreef minthy het volgende:
[..]
SC is ietwat oppervlakkig, die trapt iedereen zijn nest uit
Voor minthy.quote:Op donderdag 27 juni 2013 12:04 schreef minthy het volgende:
Spoilers zijn ook goed, zeker als je via mobiel Foktquote:Op donderdag 27 juni 2013 12:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dit of kwak het in een spoiler met een vrouw-in-lingerie alarm erbij.
Hoe kom je aan Pino's privécollectie? Zo ziet hij er uit zonder pak!quote:
Sowieso heeft deze totaal geen leuke kop....quote:
Jamaar het kwam voort uit dat zij van Liberty X was.quote:
Niet eens op geletquote:Op donderdag 27 juni 2013 12:09 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Sowieso heeft deze totaal geen leuke kop....
Geeft niks jong, ik waardeer je gebaarquote:Op donderdag 27 juni 2013 12:09 schreef Bronson het volgende:
[..]
Jamaar het kwam voort uit dat zij van Liberty X was.![]()
Nou, deze lekkere jongen dus ook. Meer kan ik er niet van maken.
quote:Op donderdag 27 juni 2013 12:13 schreef minthy het volgende:
[..]
Geeft niks jong, ik waardeer je gebaar
Ik las het, fijn dat er zoveel mensen mee willen doen!quote:Op donderdag 27 juni 2013 12:12 schreef ieniminimuis het volgende:
Veel animo voor mijn naaiclubje
Nu zoeken we alleen nog een ruimte...
Ik gooi deze gewoon weer in de groep, een vrouw met echt karakterquote:Op donderdag 27 juni 2013 12:12 schreef minthy het volgende:
[..]
Niet eens op gelet![]()
Ben meer van het letten op karakter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
quote:Op donderdag 27 juni 2013 12:14 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik gooi deze gewoon weer in de groep, een vrouw met echt karakter
Voor haar zou ik al m'n pandapunten inruilen en dan niet voor het koffiezetapparaat:Als ze nou thee inschonk ipv koffie dan mss...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
Lekker naaien.quote:Op donderdag 27 juni 2013 12:12 schreef ieniminimuis het volgende:
Uuh, uuhm, okee.quote:Op donderdag 27 juni 2013 12:12 schreef ieniminimuis het volgende:
quote:Op donderdag 27 juni 2013 12:14 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik gooi deze gewoon weer in de groep, een vrouw met echt karakter
Voor haar zou ik al m'n pandapunten inruilen en dan niet voor het koffiezetapparaat:Ze heeft koffie, daarvoor zou ik mijn heteroïsme opzij zettenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
Tafels, stoelen en electra meer hebben we niet nodigquote:
Welke regio?quote:Op donderdag 27 juni 2013 12:12 schreef ieniminimuis het volgende:
Tsja...twitter:freekvonk twitterde op donderdag 27-06-2013 om 12:15:49Ik kon geen foto's maken, we filmde met rood licht! En ik lag naast haar in mijn regenjas want het regende pijpenstelen! Het was MAGISCH!! reageer retweet
Beetje uit mijn richting. Hier in de buurt had ik anders nog wel een adresje voor jequote:
Zozo dat wordt een ruig naaiclubjequote:Op donderdag 27 juni 2013 12:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Tafels, stoelen en electra meer hebben we niet nodig
Wat vind je trouwens van m'n nieuwe keuken?quote:Op donderdag 27 juni 2013 12:15 schreef minthy het volgende:
[..]
Ze heeft koffie, daarvoor zou ik mijn heteroïsme opzij zetten
Ik dacht dat ze tegenwoordig allemaal op batterijen werkte... veiligheid and what not...quote:Op donderdag 27 juni 2013 12:20 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Zozo dat wordt een ruig naaiclubje
Heb je die al even goed ingewijd?quote:Op donderdag 27 juni 2013 12:20 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wat vind je trouwens van m'n nieuwe keuken?
quote:Op donderdag 27 juni 2013 12:20 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Schitterendquote:Op donderdag 27 juni 2013 12:20 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Perculator is een aanrader!quote:Op donderdag 27 juni 2013 12:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Schitterend![]()
Ik mis echter wel een Senseo
In het weekend vorm ik een naaiclubje samen met mijn moeder, maar het leek mij ook wel leuk om eens te naaien met leeftijdsgenoten en ook om beginnende naaisters op weg te helpen.quote:Op donderdag 27 juni 2013 12:20 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Beetje uit mijn richting. Hier in de buurt had ik anders nog wel een adresje voor je
Netstroom is beter voor het milieu. Daarnaast nooit meer lege batterijen op verkeerde momenten, if you catch my driftquote:Op donderdag 27 juni 2013 12:21 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze tegenwoordig allemaal op batterijen werkte... veiligheid and what not...
Perculatorsquote:
Filterkoffiequote:Op donderdag 27 juni 2013 12:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Schitterend![]()
Ik mis echter wel een Senseo
Denk aan je cholesterol!quote:
Is er in de buurt niet iets als een naaicafé [insert grap hier]? Hier in Rotterdam heb je een aantal van die plekken namelijk.quote:Op donderdag 27 juni 2013 12:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
In het weekend vorm ik een naaiclubje samen met mijn moeder, maar het leek mij ook wel leuk om eens te naaien met leeftijdsgenoten en ook om beginnende naaisters op weg te helpen.
inb4 iedereen met ranzige opmerkingen over deze post.
Er is hier weinig op dat gebied. Daarbij vind ik het ook leuk om het voor studenten te organiseren en het daardoor laagdrempelig te houden.quote:Op donderdag 27 juni 2013 12:25 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Is er in de buurt niet iets als een naaicafé [insert grap hier]? Hier in Rotterdam heb je een aantal van die plekken namelijk.
hi-hi-hilarisch!quote:Op donderdag 27 juni 2013 12:27 schreef wolfrolf het volgende:
Laat je niet een oor aannaaien door chatgirl hoor
Dat klinkt als de Belgische benaming voor een bordeelquote:Op donderdag 27 juni 2013 12:25 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Is er in de buurt niet iets als een naaicafé [insert grap hier]? Hier in Rotterdam heb je een aantal van die plekken namelijk.
Rotterdamquote:Op donderdag 27 juni 2013 12:25 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Die is in Rotterdam. Denk niet dat Muis elke keer hier naar toe wil komen.quote:
Naais!!quote:Op donderdag 27 juni 2013 12:27 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat klinkt als de Belgische benaming voor een bordeel
quote:Op donderdag 27 juni 2013 12:28 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
RotterdamDe afvoerput van Nederland
je haat mijquote:Op donderdag 27 juni 2013 12:28 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
RotterdamDe afvoerput van Nederland
Ook in Arnhem en Amersfoortquote:Op donderdag 27 juni 2013 12:29 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Die is in Rotterdam. Denk niet dat Muis elke keer hier naar toe wil komen.
quote:
Trek het je niet aan! Ik ben er nog nooit geweest maar het heeft vast mooie plekkenquote:
Ja, Rotterdam Centraal met de trein richting Den Haagquote:Op donderdag 27 juni 2013 12:31 schreef minthy het volgende:
[..]
Trek het je niet aan! Ik ben er nog nooit geweest maar het heeft vast mooie plekken
Ook leuk als ze 'Ring' vragen of hij/zij thee wil.quote:Op donderdag 27 juni 2013 12:31 schreef SilentChaos het volgende:
Je zal maar "ring" heten, dat mensen op straat je gedag zeggen en dan zeggen: HA Ring!
Mon dialect est veule beter mon jong!!quote:Op donderdag 27 juni 2013 12:31 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Vannacht nog een hele Twitterconversatie gehad met een Fransman
C'est très bien pour mon français
Kop van Zuidquote:Op donderdag 27 juni 2013 12:31 schreef minthy het volgende:
[..]
Trek het je niet aan! Ik ben er nog nooit geweest maar het heeft vast mooie plekken
De allergrootste MM zit in rotterdam hoorquote:Op donderdag 27 juni 2013 12:31 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja, Rotterdam Centraal met de trein richting Den Haag
"Is er nog thee? Er is nog satthee!"quote:Op donderdag 27 juni 2013 12:32 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ook leuk als ze 'Ring' vragen of hij/zij thee wil.
Sorry, maar Den Haag vond ik ook complete & utter crapquote:Op donderdag 27 juni 2013 12:31 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Den Haagquote:Op donderdag 27 juni 2013 12:31 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat.quote:Op donderdag 27 juni 2013 12:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik vind Drie wel een leuke plek waar huizen staan.
iig beter dan Rotterdam, Den Haag, Zwolle etc.
Jij kent hetquote:Op donderdag 27 juni 2013 12:37 schreef Bronson het volgende:
[..]
Dat.![]()
Net als Speuld.
![]()
En Garderen natuurlijk.
![]()
Wat woon ik toch mooi daar.![]()
Je woont letterlijk in Drie?quote:
Pff. Garderen is ook mooi. En Kootwijk. De hele Veluwe.quote:Op donderdag 27 juni 2013 12:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je woont letterlijk in Drie?
edit: Jammer...
Ik was eerst bang dat je Speuld ging zeggen, want ik ken iemand van jouw geboortejaar die in Speuld woont en was bang dat jij het was.quote:Op donderdag 27 juni 2013 12:40 schreef Bronson het volgende:
[..]
Pff. Garderen is ook mooi. En Kootwijk. De hele Veluwe.
Haten op Zwollequote:Op donderdag 27 juni 2013 12:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik vind Drie wel een leuke plek waar huizen staan.
iig beter dan Rotterdam, Den Haag, Zwolle etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |