Hoor ik dinsdag, ik ben nog 'bespreekgeval'. Maar heb vier vakken waar ik onvoldoende voor sta, waaronder 2 kernvakken dus ik denk niet dat het hem gaat worden.quote:
Dankjequote:Op woensdag 26 juni 2013 17:50 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Maar toch een mooie cijferlijst heb je.
Beter dan die van mij
behalve LB zelf!!11!!!quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:57 schreef msacras het volgende:
LB gooide de SC dicht waardoor niemand een nieuwe kon openen
En anders je niet overgaat? Jaar overnieuw of ander niveau?quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:57 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Hoor ik dinsdag, ik ben nog 'bespreekgeval'. Maar heb vier vakken waar ik onvoldoende voor sta, waaronder 2 kernvakken dus ik denk niet dat het hem gaat worden.
Zelfbevrediging is toch juist bedoelt omdat je geen seks kan hebben met een ander persoon, dus daarom doe je het maar met je zelf. Dan is fappen tijdens de seks wel raar tochquote:
quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:58 schreef Etsu het volgende:
ohjee. dit topic is nu niet gekoppeld aan de reeks
ohjee jawelquote:Op woensdag 26 juni 2013 17:58 schreef Etsu het volgende:
ohjee. dit topic is nu niet gekoppeld aan de reeks
als ik nu op het terug pijltje druk in de SC, krijg ik dit:quote:
quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:59 schreef LittleBrownie het volgende:
Hij is de hele tijd al gekoppeld aan de reeks?
Maar ik zei gelijk 'sorry ik dacht ik lapo had'!quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:59 schreef Tjacka het volgende:
[..]
had het ook een keer in gc en toen kreeg ik allemaal dm berichten
omdat verwijderdquote:Op woensdag 26 juni 2013 17:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
als ik nu op het terug pijltje druk in de SC, krijg ik dit:
error #31ğ index
Je hebt geen rechten om deze pagina te bekijken. (list_messages:canviewtopictype)
En wat als een meisje vies is van je snikkel en hij toch stijf moet worden?quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:58 schreef msacras het volgende:
[..]
Zelfbevrediging is toch juist bedoelt omdat je geen seks kan hebben met een ander persoon, dus daarom doe je het maar met je zelf. Dan is fappen tijdens de seks wel raar tochLijkt mij niet nodig, of de ander doet het gewoon niet zo goed
etsu zei ja dat weet je heel goedquote:Op woensdag 26 juni 2013 17:59 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar ik zei gelijk 'sorry ik dacht ik lapo had'!
En ik stal hem zelfs van een mod
Het gaat nu over homo-seks, maar dat terzijde.quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:00 schreef Zomerwiet het volgende:
[..]
En wat als een meisje vies is van je snikkel en hij toch stijf moet worden?
Geen idee, vraag het haarzelfquote:Op woensdag 26 juni 2013 18:00 schreef msacras het volgende:
[..]
Het gaat nu over homo-seks, maar dat terzijde.
Waarom zou je als meisje seks hebben met iemand als je vies bent van zijn penis?
Omdat je geen maagd meer wil zijn! Ofzoietsquote:Op woensdag 26 juni 2013 18:00 schreef msacras het volgende:
[..]
Het gaat nu over homo-seks, maar dat terzijde.
Waarom zou je als meisje seks hebben met iemand als je vies bent van zijn penis?
Als je vies bent van een penis dan ben je toch liever maagd dan dat je seks hebt lijkt me?quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:01 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Omdat je geen maagd meer wil zijn! Ofzoiets
ik heb hongerquote:
Nou, er zijn misschien mensen die zijn zo onzeker dat ze maagd zijn dat ze echt heel graag ontmaagd willen worden, en zouden zelfs zo iets vies willen neuken.quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:02 schreef msacras het volgende:
[..]
Als je vies bent van een penis dan ben je toch liever maagd dan dat je seks hebt lijkt me?
Bah, wat een vieze woorden allemaal in een postquote:Op woensdag 26 juni 2013 18:03 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nou, er zijn misschien mensen die zijn zo onzeker dat ze maagd zijn dat ze echt heel graag ontmaagd willen worden, en zouden zelfs zo iets vies willen neuken.
Ik denk wel dat ze bestaan, bewijzen kan ik natuurlijk niet
Ja of ik moet een piemel neuken, maar nee dat wil ik niet.
quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:02 schreef LittleBrownie het volgende:
wilt mevrouw msacras nog speciale TT + OP?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TT... ik had een hele mooie maar die ging over fappen en homoseks (toen was dat nog relevant ivm het gespreksonderwerp in de vorige sc lol), dus laat de tt maar lekker zo![]()
Ja, vind ik ook. Dat soort jongetjes moeten niet zo'n grove woorden zeggenquote:Op woensdag 26 juni 2013 18:03 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Bah, wat een vieze woorden allemaal in een post
Ja maar dat is toch niet logisch?quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:03 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nou, er zijn misschien mensen die zijn zo onzeker dat ze maagd zijn dat ze echt heel graag ontmaagd willen worden, en zouden zelfs zo iets vies willen neuken.
Ik denk wel dat ze bestaan, bewijzen kan ik natuurlijk niet
Ja of ik moet een piemel neuken, maar nee dat wil ik niet.
quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:04 schreef msacras het volgende:
[..]
is goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TT... ik had een hele mooie maar die ging over fappen en homoseks (toen was dat nog relevant ivm het gespreksonderwerp in de vorige sc lol), dus laat de tt maar lekker zo
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
Allemaal doorgelezen door interesse, waren zeker niet slechtquote:Op woensdag 26 juni 2013 18:04 schreef msacras het volgende:
[JNG slowchat #417] msacras adoratie
[JNG slowchat #418] msacras adoratie deel 2
Ik heb een date met Msacras!
[JNG slowchat #549] Topic voor msacras
[JNG slowchat #558] Msacras![]()
[JNG slowchat #559] Msacras![]()
[JNG slowchat #571] msacras en ik le pretre marie![]()
![]()
![]()
[JNG SC #943] VA en msacras in het huwelijksbootje
[JNG SC #1165] msacras![]()
![]()
[JNG SC #1185] Rockiejj <3 msacras, supersof en xcachet
[JNG SC #1235] Waar msacras niet meegaat naar Moviepark Germany
[JNG SC #1445] msacras adoreren is als brood smeren met bruine beren
dit zijn de mooisten!
hossel gespotquote:Op woensdag 26 juni 2013 18:05 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Allemaal doorgelezen door interesse, waren zeker niet slecht
quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:04 schreef msacras het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TT... ik had een hele mooie maar die ging over fappen en homoseks (toen was dat nog relevant ivm het gespreksonderwerp in de vorige sc lol), dus laat de tt maar lekker zo![]()
wat doorgelezen? alle SC's die ik noemde? snel gedaanquote:Op woensdag 26 juni 2013 18:05 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Allemaal doorgelezen door interesse, waren zeker niet slecht
Sorry.quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:04 schreef Zomerwiet het volgende:
[..]
Ja, vind ik ook. Dat soort jongetjes moeten niet zo'n grove woorden zeggen
ik snap niet waar je het over hebtquote:
welke relquote:Op woensdag 26 juni 2013 18:06 schreef msacras het volgende:
OMG de #400 SC's.... toen nog met de Leila rel
Die ken ik niet?quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:06 schreef msacras het volgende:
OMG de #400 SC's.... toen nog met de Leila rel
Ze staan ook in je FOBO, andere keer al gedaan.quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:06 schreef msacras het volgende:
[..]
wat doorgelezen? alle SC's die ik noemde? snel gedaan
ctrl+f kan je een term zoeken op een paginaquote:Op woensdag 26 juni 2013 18:07 schreef xcachet het volgende:
[..]
ik snap niet waar je het over hebt
Bij mij moet je niet komen aan zetten met crtl + f want geen idee wat dat inhoud
Stalkerquote:Op woensdag 26 juni 2013 18:07 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ze staan ook in je FOBO, andere kere al gedaan.
thnx weet ik dat ook weer!quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:07 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ctrl+f kan je een term zoeken op een pagina
tegelijk indrukkenquote:Op woensdag 26 juni 2013 18:08 schreef xcachet het volgende:
[..]
thnx weet ik dat ook weer!
maar t werkt niet bij mij..
Dat is best wel een belangrijk iets, is echt heel handig! Goed dat je het nu wel weet! Hoe kan men leven zonder ctrl+f !!?!quote:
Is een command voor Windowsquote:Op woensdag 26 juni 2013 18:08 schreef xcachet het volgende:
[..]
quote:
Er waren mensen, gaygay en Beach en Rock en nog wat, en die waren fan van Leila, dus als die de OP hadden plaatsten ze een foto van Leila er in (zoals in #417 bijvoorbeeld), waarop er reacties van users kwamen, met in het ene team "Leilaquote:
quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:08 schreef xcachet het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:07 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ze staan ook in je FOBO, andere keer al gedaan.
knap meisje welquote:Op woensdag 26 juni 2013 18:08 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
https://www.google.nl/sea(...)LLUfu3AcHoswaGhoGACw
dat weet ik nietquote:Op woensdag 26 juni 2013 18:10 schreef xcachet het volgende:
[..]
ja, amai, heb toch geen Windows meer
ctrl-space opens spotlight which will do the same thingquote:Op woensdag 26 juni 2013 18:10 schreef xcachet het volgende:
[..]
ja, amai, heb toch geen Windows meer
jaquote:
ctrl :Squote:Op woensdag 26 juni 2013 18:10 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
ctrl-space opens spotlight which will do the same thing
ctrl+space dus!
Ik heb hem alquote:Op woensdag 26 juni 2013 18:10 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
ctrl-space opens spotlight which will do the same thing
ctrl+space dus!
commandquote:
dat eerstequote:Op woensdag 26 juni 2013 18:12 schreef xcachet het volgende:
Zal ik een jurkje aan doen naar m'n diploma uitreiking of gewoon leuke kleren?
Leuke kleren, maar als jij je jurkje leuke kleren vind mag dat ook.quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:12 schreef xcachet het volgende:
Die jurk.quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:12 schreef xcachet het volgende:
ik ga geen jurkje aandoenquote:Op woensdag 26 juni 2013 18:12 schreef xcachet het volgende:
Als het jurkje leuk is het jurkje maar daar twijfel ik niet aanquote:Op woensdag 26 juni 2013 18:12 schreef xcachet het volgende:
Pagina doorzoeken op een woord of woordenquote:Op woensdag 26 juni 2013 18:07 schreef xcachet het volgende:
[..]
ik snap niet waar je het over hebt
Bij mij moet je niet komen aan zetten met crtl + f want geen idee wat dat inhoud
nahquote:
Ben zo computer-alfabeet (dat is geen woord maar goed)quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:14 schreef nodig het volgende:
[..]
Pagina doorzoeken op een woord of woorden![]()
Deze TT doelde ik op![]()
JNG / [JNG SC #1430] nodig is mijn schatje
analfabeetquote:Op woensdag 26 juni 2013 18:14 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ben zo computer-alfabeet (dat is geen woord maar goed)
Digibeet moet het zijnquote:Op woensdag 26 juni 2013 18:14 schreef xcachet het volgende:
[..]
quote:
Maakt niks uit hoorquote:Op woensdag 26 juni 2013 18:14 schreef xcachet het volgende:
[..]
iddquote:Op woensdag 26 juni 2013 18:16 schreef msacras het volgende:
[..]
maar jij bent ook gewoon geen jurkjes type
quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:17 schreef wenfer2 het volgende:
Vanaf nu enkel nog maar gifjes van geile wijven:
[ afbeelding ]
neequote:Op woensdag 26 juni 2013 18:17 schreef wenfer2 het volgende:
[ afbeelding ]
Hoi, ik ben Ryan, nice to meetcha.quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:17 schreef wenfer2 het volgende:
[ afbeelding ]
geen idee, heb beide nietquote:Op woensdag 26 juni 2013 18:17 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dat vraag ik juist, behalve die 80 cent per maand!
I likequote:Op woensdag 26 juni 2013 18:17 schreef wenfer2 het volgende:
[ afbeelding ]
you badassquote:Op woensdag 26 juni 2013 18:17 schreef Etsu het volgende:
daar ben ik weer.
even mn tas ingepakt voor 2,5 week ouders + 2 vuilniszakken buiten gezet.
nu halfuur wachten en dan richting bus.
ik ben 12 wat is geilquote:Op woensdag 26 juni 2013 18:17 schreef wenfer2 het volgende:
[ afbeelding ]
Wil je hier mee zeggen dat ik allochtoon ben?quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:16 schreef Zomerwiet het volgende:
[..]
Ja hoor, allochtoon begrijpt allochtoon!
colbert shirtje skinny jeans en allstarsquote:
Pas maar op hoor, straks krijg je te horen dat je altijd in pak moet.quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:18 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
colbert shirtje skinny jeans en allstars
zwarte skinny?quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:18 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
colbert shirtje skinny jeans en allstars
ik kan gewoon met jasje naar buiten he? zonder nog eens gewone jas overheen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:19 schreef msacras het volgende:
[..]
Máar je ziet er stunning uit!
Wie mooi wilt zijn moet pijn lijden.
jaquote:Op woensdag 26 juni 2013 18:19 schreef Spatieloos het volgende:
Examenuitreiking lijkt me echt saai, ben je verplicht daar heen te gaan, als je bent geslaagd?
neuhquote:Op woensdag 26 juni 2013 18:19 schreef Spatieloos het volgende:
Examenuitreiking lijkt me echt saai, ben je verplicht daar heen te gaan, als je bent geslaagd?
You joking right?quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:19 schreef Spatieloos het volgende:
Als jij je diploma wilt wel ja.quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:19 schreef Spatieloos het volgende:
Ja, want je moet tekenen waar ze bij staan.quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:19 schreef Spatieloos het volgende:
Ja hoorquote:Op woensdag 26 juni 2013 18:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik kan gewoon met jasje naar buiten he? zonder nog eens gewone jas overheen.
yupquote:
Waarom zou je niet willenquote:Op woensdag 26 juni 2013 18:19 schreef Spatieloos het volgende:
jij kan allesquote:Op woensdag 26 juni 2013 18:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik kan gewoon met jasje naar buiten he? zonder nog eens gewone jas overheen.
ik vraag me af of ik scheve blikken krijg.quote:
Jij.quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik vraag me af of ik scheve blikken krijg.
wtf heeft nou een pak aan op straat om 7 uur savonds.
Is toch juist leuk, ook al die verhaaltjes van iedereen horen enzo. Ik ga ook gewoon naar de diploma uitreiking van 6V omdat bijna al m'n vrienden zijn geslaagd en ik toch met al die mensen lang in de klas heb gezeten, leuk om te horen. En voor je zelf om je diploma te krijgenquote:
Gewoon gaan, is echt wel leukquote:Op woensdag 26 juni 2013 18:20 schreef Spatieloos het volgende:
[..]Okay, helaas. Dan ga ik toch maar wel.
Nee hoor, best wel veel mensen toch?quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik vraag me af of ik scheve blikken krijg.
wtf heeft nou een pak aan op straat om 7 uur savonds.
wie is kees ;squote:Op woensdag 26 juni 2013 18:21 schreef Etsu het volgende:
Wat lullen jullie poep.
Mijn vmbo diploma was verkeerd gedrukt (er stond mijn vaders naam op ipv mijn naam), toen kreeg ik week later mn diploma thuisgestuurd en moest ik zelf tekenen.
En ik ken mensen die niet bij diplomauitreiking aanwezig konden zijn, die konden gewoon later op school komen om te halen + zelf tekenen. Klaar is kees.
Ja natuurlijk kan je hem wel krijgen als je niet kan, maar het is wel zo leuk om hem daar uitgereikt te krijgen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:21 schreef Etsu het volgende:
Wat lullen jullie poep.
Mijn vmbo diploma was verkeerd gedrukt (er stond mijn vaders naam op ipv mijn naam), toen kreeg ik week later mn diploma thuisgestuurd en moest ik zelf tekenen.
En ik ken mensen die niet bij diplomauitreiking aanwezig konden zijn, die konden gewoon later op school komen om te halen + zelf tekenen. Klaar is kees.
Ik doe staatsexamen, dus zal wel anders zijn dan. Zitten ook twee van die oude lullo's die helemaal gaan kijken of je wel netjes tekent en zo.quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:21 schreef Etsu het volgende:
Wat lullen jullie poep.
ja maar ze hebben erover dat t verplicht is en ik ontkracht dat.quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:21 schreef msacras het volgende:
[..]
Ja natuurlijk kan je hem wel krijgen als je niet kan, maar het is wel zo leuk om hem daar uitgereikt te krijgen.
beter ontkracht dan verkrachtquote:Op woensdag 26 juni 2013 18:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja maar ze hebben erover dat t verplicht is en ik ontkracht dat.
Ah ok. Nee, écht verplicht niet, maar je wordt wel verwacht, morele verplichting etcquote:Op woensdag 26 juni 2013 18:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja maar ze hebben erover dat t verplicht is en ik ontkracht dat.
quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik doe staatsexamen, dus zal wel anders zijn dan. Zitten ook twee van die oude lullo's die helemaal gaan kijken of je wel netjes tekent en zo.
Dat dacht ik dus ook.quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:22 schreef Etsu het volgende:
[..]__
waarom the f zou je je diploma niet netjes ondertekenen? dan ben je gewoon dom
mn handtekeningen zijn nogal verschillend, op ene diploma zie je een 'g' van mn achternaam, andere niet.quote:
quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:23 schreef xcachet het volgende:
Ik heb niet eens altijd dezelfde handtekening
Ik ook niet, eerste letter van mijn voornaam, eerste deel van mijn achternaam en dan een random kras erdoorheen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:23 schreef xcachet het volgende:
Ik heb niet eens altijd dezelfde handtekening
quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik ook niet, eerste letter van mijn voornaam, eerste deel van mijn achternaam en dan een random kras erdoorheen. _o-
"nodig"quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:24 schreef nodig het volgende:
[..]
ik schrijf gewoon mijn naam en ga er met de pen iets overheen, klaar
nodigquote:Op woensdag 26 juni 2013 18:24 schreef nodig het volgende:
[..]
ik schrijf gewoon mijn naam en ga er met de pen iets overheen, klaar
mooie krasquote:
met een kruis door 'nodig'?quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:25 schreef nodig het volgende:
[..]
ja de kras moet wel een beetje op en neer gaan
quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lijkt precies, ja toch?
yoquote:
quote:
Lol ik kan dat ook nietquote:Op woensdag 26 juni 2013 18:38 schreef Rezania het volgende:
Oh ja, bordschrijven kan ik ook niet. "Meneer, is dat een 4 of A?"
Daar zou ik echt je studiekeuze op baseren als ik jou was ja.quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:37 schreef Toto69 het volgende:
oeeh als ik lerarenopleiding Engels ga doen, 4 maand stage in het buitenland![]()
![]()
Nee gewoon een leuk feitje.quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Daar zou ik echt je studiekeuze op baseren als ik jou was ja.
saaiquote:Op woensdag 26 juni 2013 18:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Even een verhaaltje van wat er zaterdag bij ons gebeurde:
http://www.reddit.com/r/T(...)_woman_goes_apeshit/
bus reed op de normale tijden.quote:
Wooowquote:Op woensdag 26 juni 2013 18:46 schreef supersof het volgende:
[..]
bus reed op de normale tijden.
van 17.00 tot 18.38 onder weg geweest
Jo ik was er al maar nu niet meer gr grquote:
Ja kwartier in Arnhem.quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:47 schreef nodig het volgende:
[..]
WooowJe moest zeker overstappen en lang wachten?
Het is allemaal de fout van INGquote:Op woensdag 26 juni 2013 18:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Even een verhaaltje van wat er zaterdag bij ons gebeurde:
http://www.reddit.com/r/T(...)_woman_goes_apeshit/
whut. 1 uur en 38 minuten hequote:
wie waren er grquote:Op woensdag 26 juni 2013 18:48 schreef supersof het volgende:
[..]
Jo ik was er al maar nu niet meer gr gr
Is iedere keer zo langquote:Op woensdag 26 juni 2013 18:52 schreef nodig het volgende:
[..]
dat wachten bedoel ikHoezo deed het nu zolang dan? Of moet je iedere keer zolang?
zeg ik niet grquote:
nja ik ben ziek aan het worden dus erg prettig was het niet. van doesburg naar arnhem viel ik telkens in slaap en van arnhem naar mijn woonplaats zaten er blagenquote:Op woensdag 26 juni 2013 18:53 schreef nodig het volgende:
[..]
oh![]()
lekker muziekje op en spelen met de mobiel dan maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |