Interessante discussie in FB hier gelezen over wat je net deedquote:Op woensdag 20 februari 2013 17:06 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Sorry, maar ik kan geen TT van mij en appel toestaan.
Het zal best. Jij noemde haar zelf onlangs nog 'snol' thoughquote:Op woensdag 20 februari 2013 17:06 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Weet ik tog.
[..]
T'is een knappe meid hoor.
Ik mag haar niet meer beledigen want dan word ik als vrouwonvriendelijk aangezien.quote:Op woensdag 20 februari 2013 17:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het zal best. Jij noemde haar zelf onlangs nog 'snol' though
Ik begrijp hetquote:Op woensdag 20 februari 2013 17:08 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik mag haar niet meer beledigen want dan word ik als vrouwonvriendelijk aangezien.
Nee.quote:Op woensdag 20 februari 2013 17:08 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
De TT verzacht het leed wel toch?
Het maakt mij niet uitquote:Op woensdag 20 februari 2013 17:08 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
De TT verzacht het leed wel toch?
Wat dan?quote:Op woensdag 20 februari 2013 17:09 schreef msacras het volgende:
Ik was voor jullie een TT aan het maken
Ik ben nu heel erg gekwetst door Pizza.quote:Op woensdag 20 februari 2013 17:09 schreef msacras het volgende:
Ik was voor jullie een TT aan het maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 20 februari 2013 17:11 schreef AppelCake het volgende:
Foto van mijn vriendin...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tax wil tetten :)!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |