Oh shit die is op een andere manier ehm, sorryquote:
Ja dan kreeg ik zeker allemaal shit binnen, daarbij doe ik het pas als ik zeker weet dat het me geen hol meer interesseert wat de gevolgen daarvan kunnen zijn. Je weet nog wel wap gesprek van laatst, ik denk dat het namelijk dan erger wordtquote:Op woensdag 20 februari 2013 15:42 schreef Fok-it het volgende:
He PP je wilde LSD proberen toch?5 dollar daar.
PP wanneer samen LSD proberen?quote:Op woensdag 20 februari 2013 15:42 schreef Fok-it het volgende:
He PP je wilde LSD proberen toch?5 dollar daar.
Als je het als sarcasme bedoelt gebruik je het een beetje op een verkeerd moment geloof ikquote:Op woensdag 20 februari 2013 15:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh shit die is op een andere manier ehm, sorry
Duurt wel lang hoor!quote:Op woensdag 20 februari 2013 15:44 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
PP wanneer samen LSD proberen?
De sweet spot is als er nog 2 posts te gaan zijnquote:
Wordt het ookquote:Op woensdag 20 februari 2013 15:44 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja dan kreeg ik zeker allemaal shit binnen, daarbij doe ik het pas als ik zeker weet dat het me geen hol meer interesseert wat de gevolgen daarvan kunnen zijn. Je weet nog wel wap gesprek van laatst, ik denk dat het namelijk dan erger wordt
Ik dacht aan kleine meisjes als in CP, ik dacht ff neit aan dinges, sawryquote:Op woensdag 20 februari 2013 15:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je het als sarcasme bedoelt gebruik je het een beetje op een verkeerd moment geloof ik![]()
En Stu, alsjeblieft zeg. Ik heb dat programma niet eens op mijn computerIk vond het alleen grappig om nu weer eens even een kijkje te nemen.
Als jij mee doet, dan doe ik het zekerquote:Op woensdag 20 februari 2013 15:44 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
PP wanneer samen LSD proberen?
Oh wacht. ik denk dat ik jou al begrijpquote:Op woensdag 20 februari 2013 15:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik dacht aan kleine meisjes als in CP, ik dacht ff neit aan dinges, sawry
Wat nou alsjeblieft zeg? Jij geeft aan wat er allemaal te vinden is via dat programma en ik beschuldig je nergens van. Als jij het grappig vind om daar te kijken moet je dat lekker zelf weten. Je geeft echter zelf aan dat daar nogal verwerpelijke dingen te vinden zijn. Nou, het is maar wat je 'grappig' vindquote:Op woensdag 20 februari 2013 15:44 schreef Fok-it het volgende:
En Stu, alsjeblieft zeg. Ik heb dat programma niet eens op mijn computerIk vond het alleen grappig om nu weer eens even een kijkje te nemen.
dealquote:Op woensdag 20 februari 2013 15:45 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Als jij mee doet, dan doe ik het zeker
dat is een feitquote:Op woensdag 20 februari 2013 15:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je hebt iig een naamtopic
Ja er stond "topic sluit over 2 posts" dus ik lapo zeggen maar was te laatquote:Op woensdag 20 februari 2013 15:45 schreef Beach het volgende:
[..]
De sweet spot is als er nog 2 posts te gaan zijn
quote:Op woensdag 20 februari 2013 15:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat nou alsjeblieft zeg? Jij geeft aan wat er allemaal te vinden is via dat programma en ik beschuldig je verder nergens van. Als jij het grappig vind om daar te kijken moet je dat lekker zelf weten. Je geeft echter zelf aan dat daar nogal verwerpelijke dingen te vinden zijn. Nou, het is maar wat je 'grappig' vind
Zullen we een WA-chat maken voor deze SC?quote:Op woensdag 20 februari 2013 15:47 schreef msacras het volgende:
[..]
dat is een feit
[..]
Ja er stond "topic sluit over 2 posts" dus ik lapo zeggen maar was te laat
en daarna komt het gehuil van "niet zo snel achter elkaar posten blabla als je het niet leuk vind ga je maar terug naar de homepage"
Ja of het pakt goed uit en wordt hartstikke gezelligquote:Op woensdag 20 februari 2013 15:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wordt het ookJij moet het zeker ook niet gaan proberen nee
Je bent er zelf over begonnen man. Ga lekker dingen grappig vinden op Tor manquote:Op woensdag 20 februari 2013 15:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]Ik ga hier niet eens meer op reageren.
quote:Op woensdag 20 februari 2013 15:47 schreef msacras het volgende:
[..]
dat is een feit
[..]
Ja er stond "topic sluit over 2 posts" dus ik lapo zeggen maar was te laat
en daarna komt het gehuil van "niet zo snel achter elkaar posten blabla als je het niet leuk vind ga je maar terug naar de homepage"
Ik wil er dan wel bijquote:Op woensdag 20 februari 2013 15:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zullen we een WA-chat maken voor deze SC?
Nee, kans is te groot dat die symptomen van jou dik verergeren. Zou de kans er niet op wagen.quote:Op woensdag 20 februari 2013 15:48 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja of het pakt goed uit en wordt hartstikke gezellig
quote:Op woensdag 20 februari 2013 15:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]Ik ga hier niet eens meer op reageren.
Dus hetgeen jij zegt dat daar te vinden is is verzonnen? Kraam eens niet zo'n onzin uit als iemand het eens met je oneens is man.quote:Op woensdag 20 februari 2013 15:48 schreef Fok-it het volgende:
Als je er niks van snapt heb er dan ook geen oordeel over klaar.
Moet je wel straks ff je nummer DM'enquote:
Boeit nietquote:Op woensdag 20 februari 2013 15:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, kans is te groot dat die symptomen van jou dik verergeren. Zou de kans er niet op wagen.
jaaaquote:Op woensdag 20 februari 2013 15:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zullen we een WA-chat maken voor deze SC?
Is iemand uit je familie vermoord door Tor ofzoquote:Op woensdag 20 februari 2013 15:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dus hetgeen jij zegt dat daar te vinden is is verzonnen? Kraam eens niet zo'n onzin uit als iemand het eens met je oneens is man.
DM je nummer danquote:Op woensdag 20 februari 2013 15:49 schreef msacras het volgende:
[..]
jaaa
er is al wel een andere WA-groep maar die is ouden met maar een paar mensen vooral de senior users
lol
Waarschijnlijk loopt dat compleet verkeerd af met mij.quote:Op woensdag 20 februari 2013 15:49 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Heb je wel eens gehallucineerd dan?
ik wil er ook bijquote:Op woensdag 20 februari 2013 15:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Moet je wel straks ff je nummer DM'en
Thor god van de bliksemquote:Op woensdag 20 februari 2013 15:50 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Is iemand uit je familie vermoord door Tor ofzo
Bij mij ook, maar dat maakt niet uit tochquote:Op woensdag 20 februari 2013 15:50 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Waarschijnlijk loopt dat compleet verkeerd af met mij.
Fok-it doet aannames alsof ik hem ergens van beschuldig. Wat een zielig gedoe zegquote:Op woensdag 20 februari 2013 15:50 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Is iemand uit je familie vermoordt door Tor ofzo
Nee.quote:Op woensdag 20 februari 2013 15:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dus hetgeen jij zegt dat daar te vinden is is verzonnen? Kraam eens niet zo'n onzin uit als iemand het eens met je oneens is man.
#YOLO.quote:Op woensdag 20 februari 2013 15:50 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Bij mij ook, maar dat maakt niet uit toch
En dan zou ik niet meteen beginnen met LSD.quote:Op woensdag 20 februari 2013 15:50 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Waarschijnlijk loopt dat compleet verkeerd af met mij.
volgens mij moet Takkie dat doenquote:Op woensdag 20 februari 2013 15:50 schreef msacras het volgende:
[..]
Als we nou gewoon de rest in onze groep gooien
of maken we een nieuwe?
tuurlijk wel yoloquote:Op woensdag 20 februari 2013 15:51 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
En dan zou ik niet meteen beginnen met LSD.
Doe ik toch ook nietquote:Op woensdag 20 februari 2013 15:51 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
En dan zou ik niet meteen beginnen met LSD.
Jaquote:Op woensdag 20 februari 2013 15:51 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
volgens mij moet Takkie dat doen
Ik hoop dat jij nu niet serieus bent na wat je allemaal verteld hebtquote:
Je zei net zelf dat je het grappig vond om daar te kijken dus probeer mij nou niet iets te laten zeggen dat je zelf post. Je blijft aannames doen. Lees eens voordoet je conclusies trekt die niet kloppen.quote:Op woensdag 20 februari 2013 15:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee.
Je hebt gelijk dat er allerlei verwerpelijk dingen te vinden zijn. Maar die zijn er `normaal'' op internet ook. Het enige verschil met dat Tor is dat je ontraceerbaar bent.
Dus dat je zegt dat ik dat `grappig'' vind klopt al voor geen meter. En dat je Tor alleen maar gebruikt voor verwerpelijke dingen klopt dus ook al niet.
Tevens ben je me indirect wel aan het beschuldigen van dingen die niet kloppen. Dus ja.
Hij is nu zijn haar aan het laten knippenquote:Op woensdag 20 februari 2013 15:52 schreef msacras het volgende:
[..]
Ja
laten we hem roepen
TAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAK
Ja en ik was niet de enige geloof ik? Er hadden nog meer mensen het daarover. Maar gek genoeg maak je er alleen een probleem bij mij vanquote:Op woensdag 20 februari 2013 15:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je zei net zelf dat je het grappig vond om daar te kijken dus probeer mij nou niet iets te laten zeggen dat je zelf post. Je blijft aannames doen. Lees eens voordoet je conclusies trekt die niet kloppen.
quote:Op woensdag 20 februari 2013 15:52 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Hij is nu zijn haar aan het laten knippen
Ik ben altijd serieus jaquote:Op woensdag 20 februari 2013 15:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik hoop dat jij nu niet serieus bent na wat je allemaal verteld hebt
Nee, jij maakt er zelf een probleem van en blijkt niet in staat om goed te kunnen lezen. Jammer. Op deze manier heeft het geen enkele zin dat ik nog reageerquote:Op woensdag 20 februari 2013 15:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja en ik was niet de enige geloof ik? Er hadden nog meer mensen het daarover. Maar gek genoeg maak je er alleen een probleem bij mij van
Waarom wil je dat zo graag proberen als je weet dat je er slechter van wordt?quote:Op woensdag 20 februari 2013 15:53 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik ben altijd serieus ja
denken dat PP serieus isquote:Op woensdag 20 februari 2013 15:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom wil je dat zo graag proberen als je weet dat je er slechter van wordt?
Ik weet dat hij serieus isquote:
Dan wordt het echt een feestje in mijn hoofd, en dan de hele nacht door feestenquote:Op woensdag 20 februari 2013 15:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom wil je dat zo graag proberen als je weet dat je er slechter van wordt?
Ja oke, niet serieus dusquote:Op woensdag 20 februari 2013 15:55 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dan wordt het echt een feestje in mijn hoofd, en dan de hele nacht door feesten
Lekker hardcore op, beetje chicks hosselen,
Neh.quote:Op woensdag 20 februari 2013 15:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik weet dat hij serieus ishij heeft het al keer eerder gezegd
Tegen mij welquote:
Wel een beetje eigenlijkquote:
Ik denk niet dat jij nu LSD zou moeten gebruiken.quote:Op woensdag 20 februari 2013 15:55 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Wel een beetje eigenlijk
Lijkt me wel gezellig, keer allemaal bij elkaar komen en dan trippen.
Waarom niet? Hoezo denk je dat?quote:Op woensdag 20 februari 2013 15:56 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik denk niet dat jij nu LSD zou moeten gebruiken.
Wie wilt er trippen met LSD?quote:Op woensdag 20 februari 2013 15:56 schreef Fok-it het volgende:
Als je zo graag wil trippen kan je beter met iets lichters beginnen?
LSD is heftig hoor.
Ik hoef niet te trippen man, grapje.quote:Op woensdag 20 februari 2013 15:56 schreef Fok-it het volgende:
LSD is heftig hoor.
Zoals truffels.quote:Op woensdag 20 februari 2013 15:56 schreef Fok-it het volgende:
LSD is heftig hoor.
quote:Op woensdag 20 februari 2013 15:56 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Waarom niet? Hoezo denk je dat?
quote:Op woensdag 20 februari 2013 15:56 schreef Fok-it het volgende:
LSD is heftig hoor.
quote:Op woensdag 20 februari 2013 15:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ok PP en prom zitten al in de whappgroep, wie wil nog meer?
Ja of XTC. al trip je daar niet `echt'' vanquote:
Alleen ik kan toevoegen enzo, dusja DM kan ookquote:Op woensdag 20 februari 2013 15:57 schreef msacras het volgende:
[..]promi gooit mn nummer wel even erin dan kan je makkelijk toevoegen
Ik hoef geen drugsquote:Op woensdag 20 februari 2013 15:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja of XTC. al trip je daar niet `echt'' van
Wel als je meerdere pillen op hebtquote:Op woensdag 20 februari 2013 15:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja of XTC. al trip je daar niet `echt'' van
Godquote:
Jaa maar zo kan je gelijk klikken op contact toevoegen in wa groep, dan hoeven we hem allebei niet helemaal te gaan overtypenquote:Op woensdag 20 februari 2013 15:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Alleen ik kan toevoegen enzo, dusja DM kan ook
quote:Op woensdag 20 februari 2013 15:58 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Wel als je meerdere pillen op hebt
donequote:Op woensdag 20 februari 2013 15:57 schreef msacras het volgende:
[..]promi gooit mn nummer wel even erin dan kan je makkelijk toevoegen
Ik heb hem, maar hij staat nog niet in mijn whapp lijstquote:Op woensdag 20 februari 2013 15:58 schreef msacras het volgende:
[..]
Jaa maar zo kan je gelijk klikken op contact toevoegen in wa groep, dan hoeven we hem allebei niet helemaal te gaan overtypen
Drugs zijn slecht voor je.quote:Op woensdag 20 februari 2013 16:00 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Nee niet met hallucineren van XTC.
Heb wel eens XTC gebruikt op feestjes.
quote:Op woensdag 20 februari 2013 16:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb hem, maar hij staat nog niet in mijn whapp lijst
Komt er an
quote:Op woensdag 20 februari 2013 16:00 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Drugs zijn slecht voor je.
Hey achteraan aansluitenquote:Op woensdag 20 februari 2013 16:01 schreef 2Happy4U het volgende:
Hypo, aanstaande zaterdag wij aan de LSD, afgesproken.
quote:Op woensdag 20 februari 2013 16:01 schreef 2Happy4U het volgende:
Zo is hetquote:Op woensdag 20 februari 2013 16:00 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Drugs zijn slecht voor je.
Junkie XL allesquote:Op woensdag 20 februari 2013 16:01 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Wat ga je mij nou gvd emogiffen
Olaquote:
Er staat geen nummer bij het contact, even kijken of ik gefaald hebquote:Op woensdag 20 februari 2013 16:01 schreef msacras het volgende:
[..]moet je eerst mn nummer in contactenlijst zetten geloof ik ofz
dacht dat jij zo lief niet-drinken-niet-roken-geen-drugs was?quote:Op woensdag 20 februari 2013 16:01 schreef 2Happy4U het volgende:
dagquote:Op woensdag 20 februari 2013 16:02 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ola
En ik ben er weer vandoor, kusjes
Als jij eens wistquote:Op woensdag 20 februari 2013 16:02 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
dacht dat jij zo lief niet-drinken-niet-roken-geen-drugs was?
monkquote:Op woensdag 20 februari 2013 16:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Er staat geen nummer bij het contact, even kijken of ik gefaald heb
1x geblowd manquote:Op woensdag 20 februari 2013 16:02 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja jij bent gewoon zo lek als een zeef door al die hasj van jou
Ja gooi mij er maar bij johquote:
ik voelde er geen reet vanquote:
ja preciesquote:Op woensdag 20 februari 2013 16:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ik voelde er geen reet vanBeetje koppijn, nou daar doe ik het niet voor
Afwachten maar danquote:Op woensdag 20 februari 2013 16:04 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Oh weet nog niet of die hier gaat wonen.
Misschien lag het wel aan julliequote:Op woensdag 20 februari 2013 16:05 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
ja preciesbeetje misselijk en suf alleen.
De rest was echt zo van 'OMG ZO STONED!!!1!1!!!' en ik zat daar maarquote:Op woensdag 20 februari 2013 16:05 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Misschien lag het wel aan jullie
Arme jijquote:Op woensdag 20 februari 2013 16:06 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
De rest was echt zo van 'OMG ZO STONED!!!1!1!!!' en ik zat daar maar![]()
Ja en lachkick, en vreten alsof je een maand geen eten heb gehadquote:Op woensdag 20 februari 2013 16:06 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
De rest was echt zo van 'OMG ZO STONED!!!1!1!!!' en ik zat daar maar![]()
Later VAquote:Op woensdag 20 februari 2013 16:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ben gone, DM je numbah als je in de whap wil
Waarom is dat grappigquote:Op woensdag 20 februari 2013 16:08 schreef Ro-ald het volgende:
Grappig ik krijg weer een donkere buurman. Net even voorgesteld.
Nou, gelukkig maar danquote:Op woensdag 20 februari 2013 16:09 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk een multiculturele woning.
Niets bijzonders gedaan eigenlijk dus ik nietquote:Op woensdag 20 februari 2013 16:12 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Iemand nog iets leuks te vertellen?
Nee. Wel een vraag. Over die perfecte moord heh..quote:Op woensdag 20 februari 2013 16:12 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Iemand nog iets leuks te vertellen?
Als je hem gaat plannen kunnen we dat beter in DM doen, Stuart vertrekt verder wel snel he. Grapje dit trouwens voor iedereen die het niet doorheeftquote:Op woensdag 20 februari 2013 16:13 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Nee. Wel een vraag. Over die perfecte moord heh..
dat is waar jaquote:Op woensdag 20 februari 2013 16:13 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Als je hem gaat plannen kunnen we dat beter in DM doen, Stuart vertrekt verder wel snel he.
quote:Op woensdag 20 februari 2013 16:13 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Grapje dit trouwens voor iedereen die het niet doorheeft
Ik weet niet of dat echt een verschil maakt eigenlijk. Zal wel liggen aan het individuquote:Op woensdag 20 februari 2013 16:13 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Zal toch saai als er alleen maar 'Nederlanders' wonen?
Uitleggen dat het een grap isquote:Op woensdag 20 februari 2013 16:13 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Als je hem gaat plannen kunnen we dat beter in DM doen, Stuart vertrekt verder wel snel he. Grapje dit trouwens voor iedereen die het niet doorheeft
Spannendquote:Op woensdag 20 februari 2013 16:13 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Als je hem gaat plannen kunnen we dat beter in DM doen, Stuart vertrekt verder wel snel he. Grapje dit trouwens voor iedereen die het niet doorheeft
Ja dat is ook wel zo.quote:Op woensdag 20 februari 2013 16:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat echt een verschil maakt eigenlijk. Zal wel liggen aan het individu
Nou, in ieder geval iets dat niet pijnlijk isquote:
Een mes, minste lawaai.quote:Op woensdag 20 februari 2013 16:14 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
dat is waar ja![]()
![]()
Maar welk wapen zou jij dan gebruiken?
Weet niet. Als je iemand echt haat...quote:Op woensdag 20 februari 2013 16:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, in ieder geval iets dat niet pijnlijk is
Dus jij zou een pen gebruiken?quote:Op woensdag 20 februari 2013 16:17 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Weet niet. Als je iemand echt haat...
gisteren hebben we geprobeerd de halsslagader van mijn docent engels met een ontploffende pen te raken. Lukte niet
Ik een tas van AHquote:Op woensdag 20 februari 2013 16:18 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dus jij zou een pen gebruiken?
Balpenmoord weer?quote:Op woensdag 20 februari 2013 16:18 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dus jij zou een pen gebruiken?
Doe wat heppie doet: iemand met een kussen wurgen in zijn/haar slaap.quote:Op woensdag 20 februari 2013 16:19 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Niet als je een beetje zachtjes kan lopen. Maar wat zou jij gebruiken?
Lijkt me best onprettig om te doen though. Misschien met een kruisboog danquote:Op woensdag 20 februari 2013 16:19 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Balpenmoord weer?
als je hem door de oogkas drukt en de hersenen raakt ben je wel dood.
gewoon heel snel doen? *splash*quote:Op woensdag 20 februari 2013 16:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Lijkt me best onprettig om te doen though. Misschien met een kruisboog dan
Yukquote:Op woensdag 20 februari 2013 16:20 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
gewoon heel snel doen? *splash*![]()
Of een satéprikker. Dat moet ook werken.
Ja maar dan moet je eerst het huis binnenkomenquote:Op woensdag 20 februari 2013 16:19 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Doe wat heppie doet: iemand met een kussen wurgen in zijn/haar slaap.
Nou het is beter als je erover praat dan als je die dingen wel denkt maar er niet over praatquote:Op woensdag 20 februari 2013 16:20 schreef Hypocriet het volgende:
Godsamme. Ik voel me echt een psychopaat nu.
In de zomer als ze de deur open hebben staan naar binnen sneaken en dan goed verstoppen?quote:Op woensdag 20 februari 2013 16:21 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja maar dan moet je eerst het huis binnenkomen
AIVD vindt van niet denk ikquote:Op woensdag 20 februari 2013 16:21 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nou het is beter als je erover praat dan als je die dingen wel denkt maar er niet over praat
Ja maar dat is wel risicovol, daarbij straks spartelen ze tegenquote:Op woensdag 20 februari 2013 16:22 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
In de zomer als ze de deur open hebben staan naar binnen sneaken en dan goed verstoppen?
Of een huissleutel hebben omdat je diegene kent.
Ik ben niet echt sterk neequote:Op woensdag 20 februari 2013 16:24 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja maar dat is wel risicovol, daarbij straks spartelen ze tegen
Net terug uit de stadquote:
Ja, toch zou ik gaan voor 's avonds met een mesquote:Op woensdag 20 februari 2013 16:26 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik ben niet echt sterk nee
Maar als man zou je dat toch wel lukken bij een vrouw/bejaarde/kind?
Of anders vergiftigen?
AL DEZE DINGEN DIE IK NIET WISTquote:
ik kan -ironisch genoeg- nogal slecht tegen bloedquote:Op woensdag 20 februari 2013 16:26 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja, toch zou ik gaan voor 's avonds met een mes![]()
Ja maar hoe stop je dat vergif in die mensen?
VRESELIJK HEquote:Op woensdag 20 februari 2013 16:27 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
AL DEZE DINGEN DIE IK NIET WIST
IS HEEL LANG GELEDEN EN NIET ECHT SPECTACULAIRquote:Op woensdag 20 februari 2013 16:27 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
AL DEZE DINGEN DIE IK NIET WIST
Ja maar dat wordt aangetroffen, dan wordt je gepakt.quote:Op woensdag 20 februari 2013 16:27 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
ik kan -ironisch genoeg- nogal slecht tegen bloed
Cake bakken. Iedereen houdt van cake.
Of overdosis GHB in hun drankjes.
UHU UHUquote:Op woensdag 20 februari 2013 16:28 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
IS HEEL LANG GELEDEN EN NIET ECHT SPECTACULAIR
boefjequote:Op woensdag 20 februari 2013 16:28 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
UHU UHU
Ik moet toegeven dat ik ook een paar keer heb geblowd![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als Hypo het eens wistquote:
Ze weten dat het van mij is?quote:Op woensdag 20 februari 2013 16:28 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja maar dat wordt aangetroffen, dan wordt je gepakt.
ECHTquote:Op woensdag 20 februari 2013 16:28 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
UHU UHU
Ik moet toegeven dat ik ook een paar keer heb geblowd![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
JA VASTquote:
Ja maar dan weten ze toch dat die persoon van jou cake heeft gehad?quote:Op woensdag 20 februari 2013 16:30 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ze weten dat het van mij is?
Sowieso doen ze niet zomaar een toxicologisch onderzoek.
ECHTquote:Op woensdag 20 februari 2013 16:31 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
JA VAST
Ben ik ookjouw stoere mannetje
![]()
![]()
Iemand die dood is zegt nog even 'ja en Hypo gaf me cake. Was erg lekker trouwens. Hypo kan goed cake bakken ja.'quote:Op woensdag 20 februari 2013 16:31 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja maar dan weten ze toch dat die persoon van jou cake heeft gehad?
mannetje, duifje, liefje, wijffie, hubbiequote:
Goeie cake dat, als mensen kunnen praten wanneer ze dood zijnquote:Op woensdag 20 februari 2013 16:32 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Iemand die dood is zegt nog even 'ja en Hypo gaf me cake. Was erg lekker trouwens. Hypo kan goed cake bakken ja.'
instant kotsneigingen dit.quote:Op woensdag 20 februari 2013 16:32 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
mannetje, duifje, liefje, wijffie, hubbie
Ik bak dan ook erg goeie cakequote:Op woensdag 20 februari 2013 16:32 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Goeie cake dat, als mensen kunnen praten wanneer ze dood zijn
AA IE VEE DEE, SNEL KIJKquote:
Sorryquote:
Ik denk dat ze er dan zo achter komen, maar als je de volgende keer bij heppie slaapt kan je toch gewoon een kussen gebruiken?quote:Op woensdag 20 februari 2013 16:32 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Iemand die dood is zegt nog even 'ja en Hypo gaf me cake. Was erg lekker trouwens. Hypo kan goed cake bakken ja.'
Waarom laat je het dan zo kort knippen?quote:Op woensdag 20 februari 2013 16:34 schreef Taexon het volgende:
Zo, ben er ook weer
De tering wat voelt je hoofd ineens koud met kort haar als je buiten loopt
Omdat het binnen 2-3 weken alweer normaal isquote:Op woensdag 20 februari 2013 16:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Waarom laat je het dan zo kort knippen?
GHB in hun drankje. Heeeel veel.quote:Op woensdag 20 februari 2013 16:34 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik denk dat ze er dan zo achter komen, maar als je de volgende keer bij heppie slaapt kan je toch gewoon een kussen gebruiken?
Makkelijk geloof ik graagquote:Op woensdag 20 februari 2013 16:36 schreef Taexon het volgende:
[..]
Omdat het binnen 2-3 weken alweer normaal is
naja voor mij normaal
Vindt het gewoon makkelijk in de ochtend... hup klodder gel erin, 1x je hand er door en klaaaaaar
quote:Op woensdag 20 februari 2013 16:36 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
WAT IS DIT IK WAS AAN HET LEZEN
quote:
Dit was een poging tot een dm sturenquote:
Ik las het al, wou het alsnog posten maar beetje gemeen misschien datquote:Op woensdag 20 februari 2013 16:37 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dit was een poging tot een dm sturenkusje.
Best wel jaquote:Op woensdag 20 februari 2013 16:38 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik las het al, wou het alsnog posten maar beetje gemeen misschien dat![]()
naar wie was die dm dan?quote:Op woensdag 20 februari 2013 16:37 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dit was een poging tot een dm sturenkusje.
Wat denk je?quote:Op woensdag 20 februari 2013 16:39 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
naar wie was die dm dan?
quote:Op woensdag 20 februari 2013 16:38 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Best wel ja![]()
ben niet echt wakker geloof ik
quote:Op woensdag 20 februari 2013 16:40 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Klopten moest jij niet weg of zo?
20 minuten? Bij mij duurt het meestal een uurquote:Op woensdag 20 februari 2013 16:40 schreef Taexon het volgende:
De kapster had in haar vinger geknipt
Beetje lullig dat ik der uitlachte
Wel weer gezellig 20 minuten lopen praten over van alles en nog wat
Leuk wel als bekende van je je gaan knippen
JA MISSCHIENquote:
sorry, poste op verkeerde accountquote:Op woensdag 20 februari 2013 16:41 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
naar mij![]()
Edit: ooh wacht ik ben heppie niet
GEMENERD.quote:Op woensdag 20 februari 2013 16:41 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
JA MISSCHIEN
Nee maar je zei 40 minuten geleden dat je over 30 minuten weg moestvandaar
Naja ik ga zitten, "owww weer zoals altijd" en ze begint gelijk met knippen + scherenquote:Op woensdag 20 februari 2013 16:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
20 minuten? Bij mij duurt het meestal een uur
Dan doe je het laterquote:Op woensdag 20 februari 2013 16:46 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Ik moet huiswerk maken maar ik heb geen zin
Makkelijk. Misschien moet ik het ook maar kort nemenquote:Op woensdag 20 februari 2013 16:46 schreef Taexon het volgende:
[..]
Naja ik ga zitten, "owww weer zoals altijd" en ze begint gelijk met knippen + scheren
Kortom vaste routine ditdat
No thanksquote:Op woensdag 20 februari 2013 16:49 schreef msacras het volgende:
hoin ik ga zo de lapo pakken wie wil er een naamtopic?
ikquote:Op woensdag 20 februari 2013 16:49 schreef msacras het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorryquote:
ik wil er ook eens eentjequote:Op woensdag 20 februari 2013 16:49 schreef msacras het volgende:
ik ook hoorquote:Op woensdag 20 februari 2013 16:51 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik wil er ook eens eentje
ikquote:Op woensdag 20 februari 2013 16:49 schreef msacras het volgende:
Nou en.quote:Op woensdag 20 februari 2013 16:53 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik kwam eerder uit de baarmoeder dan jij
hier nietquote:Op woensdag 20 februari 2013 16:53 schreef Ro-ald het volgende:
Naamtopics horen spontaan te zijn toch?
quote:Op woensdag 20 februari 2013 16:50 schreef AppelCake het volgende:
[..]
ikvooruitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat ben jij schattig irl![]()
dat kunnen de autisten hier niet aan ssstquote:Op woensdag 20 februari 2013 16:53 schreef Ro-ald het volgende:
Naamtopics horen spontaan te zijn toch?
je fb profielfoto is echtquote:Op woensdag 20 februari 2013 16:55 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Niet, de foto is gewoon verneukt.
Ja en nee.quote:Op woensdag 20 februari 2013 16:56 schreef msacras het volgende:
[..]
je fb profielfoto is echt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mag ik je hebben?
O en heb jij een familielid dat Steyn heet?
Hij heeft op die foto dezelfde trui aan als ik hier hebquote:Op woensdag 20 februari 2013 16:56 schreef msacras het volgende:
[..]
je fb profielfoto is echt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mag ik je hebben?
O en heb jij een familielid dat Steyn heet?
Mag ik zijn fb foto zien? xdxd ;$quote:Op woensdag 20 februari 2013 16:57 schreef msacras het volgende:
[..]
Ok
ja je lijkt heel erg op iemand die ik ken die Steyn heet dus ja
heul nietquote:Op woensdag 20 februari 2013 16:58 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja maar een iemand kan de TT krijgen
ok iksdeequote:Op woensdag 20 februari 2013 16:58 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Mag ik zijn fb foto zien? xdxd ;$
nee is lievvvquote:Op woensdag 20 februari 2013 16:55 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Niet, de foto is gewoon verneukt.
Je vergist je.quote:Op woensdag 20 februari 2013 16:59 schreef Stuart het volgende:
Pizza heeft toch juist een schattig gezichtje? Of vergis ik me nou?
jaquote:Op woensdag 20 februari 2013 16:59 schreef Stuart het volgende:
Pizza heeft toch juist een schattig gezichtje? Of vergis ik me nou?
dus welquote:Op woensdag 20 februari 2013 17:01 schreef AppelCake het volgende:
Ik lijkt niets eens op die jongen die msacras bedoelde.
quote:Op woensdag 20 februari 2013 17:02 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Mijn hoofd is gewoon heel normaal
nee is lievvvquote:Op woensdag 20 februari 2013 17:02 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Mijne ook. Hoop ik.quote:Op woensdag 20 februari 2013 17:02 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
quote:Op woensdag 20 februari 2013 17:04 schreef AppelCake het volgende:
Mijn ''lieve'' vriendin zit nu voor mijn school te wachten tot ik uit ben maar ik ben gewoon thuis.
Een nieuwe naamquote:Op woensdag 20 februari 2013 17:04 schreef AppelCake het volgende:
Mijn ''lieve'' vriendin zit nu voor mijn school te wachten tot ik uit ben maar ik ben gewoon thuis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |