Oh shit die is op een andere manier ehm, sorryquote:
Ja dan kreeg ik zeker allemaal shit binnen, daarbij doe ik het pas als ik zeker weet dat het me geen hol meer interesseert wat de gevolgen daarvan kunnen zijn. Je weet nog wel wap gesprek van laatst, ik denk dat het namelijk dan erger wordtquote:Op woensdag 20 februari 2013 15:42 schreef Fok-it het volgende:
He PP je wilde LSD proberen toch?5 dollar daar.
PP wanneer samen LSD proberen?quote:Op woensdag 20 februari 2013 15:42 schreef Fok-it het volgende:
He PP je wilde LSD proberen toch?5 dollar daar.
Als je het als sarcasme bedoelt gebruik je het een beetje op een verkeerd moment geloof ikquote:Op woensdag 20 februari 2013 15:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh shit die is op een andere manier ehm, sorry
Duurt wel lang hoor!quote:Op woensdag 20 februari 2013 15:44 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
PP wanneer samen LSD proberen?
De sweet spot is als er nog 2 posts te gaan zijnquote:
Wordt het ookquote:Op woensdag 20 februari 2013 15:44 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja dan kreeg ik zeker allemaal shit binnen, daarbij doe ik het pas als ik zeker weet dat het me geen hol meer interesseert wat de gevolgen daarvan kunnen zijn. Je weet nog wel wap gesprek van laatst, ik denk dat het namelijk dan erger wordt
Ik dacht aan kleine meisjes als in CP, ik dacht ff neit aan dinges, sawryquote:Op woensdag 20 februari 2013 15:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je het als sarcasme bedoelt gebruik je het een beetje op een verkeerd moment geloof ik![]()
En Stu, alsjeblieft zeg. Ik heb dat programma niet eens op mijn computerIk vond het alleen grappig om nu weer eens even een kijkje te nemen.
Als jij mee doet, dan doe ik het zekerquote:Op woensdag 20 februari 2013 15:44 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
PP wanneer samen LSD proberen?
Oh wacht. ik denk dat ik jou al begrijpquote:Op woensdag 20 februari 2013 15:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik dacht aan kleine meisjes als in CP, ik dacht ff neit aan dinges, sawry
Wat nou alsjeblieft zeg? Jij geeft aan wat er allemaal te vinden is via dat programma en ik beschuldig je nergens van. Als jij het grappig vind om daar te kijken moet je dat lekker zelf weten. Je geeft echter zelf aan dat daar nogal verwerpelijke dingen te vinden zijn. Nou, het is maar wat je 'grappig' vindquote:Op woensdag 20 februari 2013 15:44 schreef Fok-it het volgende:
En Stu, alsjeblieft zeg. Ik heb dat programma niet eens op mijn computerIk vond het alleen grappig om nu weer eens even een kijkje te nemen.
dealquote:Op woensdag 20 februari 2013 15:45 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Als jij mee doet, dan doe ik het zeker
dat is een feitquote:Op woensdag 20 februari 2013 15:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je hebt iig een naamtopic
Ja er stond "topic sluit over 2 posts" dus ik lapo zeggen maar was te laatquote:Op woensdag 20 februari 2013 15:45 schreef Beach het volgende:
[..]
De sweet spot is als er nog 2 posts te gaan zijn
quote:Op woensdag 20 februari 2013 15:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat nou alsjeblieft zeg? Jij geeft aan wat er allemaal te vinden is via dat programma en ik beschuldig je verder nergens van. Als jij het grappig vind om daar te kijken moet je dat lekker zelf weten. Je geeft echter zelf aan dat daar nogal verwerpelijke dingen te vinden zijn. Nou, het is maar wat je 'grappig' vind
Zullen we een WA-chat maken voor deze SC?quote:Op woensdag 20 februari 2013 15:47 schreef msacras het volgende:
[..]
dat is een feit
[..]
Ja er stond "topic sluit over 2 posts" dus ik lapo zeggen maar was te laat
en daarna komt het gehuil van "niet zo snel achter elkaar posten blabla als je het niet leuk vind ga je maar terug naar de homepage"
Ja of het pakt goed uit en wordt hartstikke gezelligquote:Op woensdag 20 februari 2013 15:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wordt het ookJij moet het zeker ook niet gaan proberen nee
Je bent er zelf over begonnen man. Ga lekker dingen grappig vinden op Tor manquote:Op woensdag 20 februari 2013 15:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]Ik ga hier niet eens meer op reageren.
quote:Op woensdag 20 februari 2013 15:47 schreef msacras het volgende:
[..]
dat is een feit
[..]
Ja er stond "topic sluit over 2 posts" dus ik lapo zeggen maar was te laat
en daarna komt het gehuil van "niet zo snel achter elkaar posten blabla als je het niet leuk vind ga je maar terug naar de homepage"
Ik wil er dan wel bijquote:Op woensdag 20 februari 2013 15:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zullen we een WA-chat maken voor deze SC?
Nee, kans is te groot dat die symptomen van jou dik verergeren. Zou de kans er niet op wagen.quote:Op woensdag 20 februari 2013 15:48 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja of het pakt goed uit en wordt hartstikke gezellig
quote:Op woensdag 20 februari 2013 15:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]Ik ga hier niet eens meer op reageren.
Dus hetgeen jij zegt dat daar te vinden is is verzonnen? Kraam eens niet zo'n onzin uit als iemand het eens met je oneens is man.quote:Op woensdag 20 februari 2013 15:48 schreef Fok-it het volgende:
Als je er niks van snapt heb er dan ook geen oordeel over klaar.
Moet je wel straks ff je nummer DM'enquote:
Boeit nietquote:Op woensdag 20 februari 2013 15:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, kans is te groot dat die symptomen van jou dik verergeren. Zou de kans er niet op wagen.
jaaaquote:Op woensdag 20 februari 2013 15:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zullen we een WA-chat maken voor deze SC?
Is iemand uit je familie vermoord door Tor ofzoquote:Op woensdag 20 februari 2013 15:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dus hetgeen jij zegt dat daar te vinden is is verzonnen? Kraam eens niet zo'n onzin uit als iemand het eens met je oneens is man.
DM je nummer danquote:Op woensdag 20 februari 2013 15:49 schreef msacras het volgende:
[..]
jaaa
er is al wel een andere WA-groep maar die is ouden met maar een paar mensen vooral de senior users
lol
Waarschijnlijk loopt dat compleet verkeerd af met mij.quote:Op woensdag 20 februari 2013 15:49 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Heb je wel eens gehallucineerd dan?
ik wil er ook bijquote:Op woensdag 20 februari 2013 15:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Moet je wel straks ff je nummer DM'en
Thor god van de bliksemquote:Op woensdag 20 februari 2013 15:50 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Is iemand uit je familie vermoord door Tor ofzo
Bij mij ook, maar dat maakt niet uit tochquote:Op woensdag 20 februari 2013 15:50 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Waarschijnlijk loopt dat compleet verkeerd af met mij.
Fok-it doet aannames alsof ik hem ergens van beschuldig. Wat een zielig gedoe zegquote:Op woensdag 20 februari 2013 15:50 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Is iemand uit je familie vermoordt door Tor ofzo
Nee.quote:Op woensdag 20 februari 2013 15:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dus hetgeen jij zegt dat daar te vinden is is verzonnen? Kraam eens niet zo'n onzin uit als iemand het eens met je oneens is man.
#YOLO.quote:Op woensdag 20 februari 2013 15:50 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Bij mij ook, maar dat maakt niet uit toch
En dan zou ik niet meteen beginnen met LSD.quote:Op woensdag 20 februari 2013 15:50 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Waarschijnlijk loopt dat compleet verkeerd af met mij.
volgens mij moet Takkie dat doenquote:Op woensdag 20 februari 2013 15:50 schreef msacras het volgende:
[..]
Als we nou gewoon de rest in onze groep gooien
of maken we een nieuwe?
tuurlijk wel yoloquote:Op woensdag 20 februari 2013 15:51 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
En dan zou ik niet meteen beginnen met LSD.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |