Nondeju... Ik stond daarstraks hier bij de Etos nog met 74/80 voor menneke in de handen met het idee: Volgens mij moest iemand van het forum er nog één hebben...quote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:47 schreef Kuukske het volgende:
Heeft iemand een Sonpakkie (uv-pakske) liggen in maat 80/86? Voor een jongen, that is.
oh! Ik ga morgen naar Etos. En kruidvat zit ernaast. Dan ga ik daar ff kijken! Lief aanbod thoquote:Op woensdag 17 juli 2013 13:15 schreef NotTheSame het volgende:
[..]
Nondeju... Ik stond daarstraks hier bij de Etos nog met 74/80 voor menneke in de handen met het idee: Volgens mij moest iemand van het forum er nog één hebben...
Daarna krijg je 86/92 maar mijn ervaring is dat diekrengen dus groooooot uitvallen...
Kostte ¤ 9,=.
Ik kan nog ff voor je terug fietsen als je dat wil?
Elin speelde er mee tot! haar 2e..Lex vindt ze nu juist bijzonder gaaf, verplaatst zich de hele dag op dat ding, dus daarom hou ik de grotequote:Op woensdag 17 juli 2013 21:07 schreef Mineola het volgende:
Vanaf wanneer is dat eigenlijk leuk, zo'n wheelybug?
Iemand op mn FB heeft wellicht interessequote:Op woensdag 17 juli 2013 20:38 schreef innepin het volgende:
Kom ik net hier om m'n wheelybug-tijger te koop aan te biedenpotverdrie.
Iemand anders ook nog een wheelybug hebben?
Ik heb hem ook, hij is leuheuk!! haha al is het best sufquote:Op woensdag 17 juli 2013 21:21 schreef Mineola het volgende:
Oh gut, ik bedenk me net dat ik laatst een smoby koe heb besteld van mijn t mobile punten![]()
[ afbeelding ]
Maar die kan ik dus best wel eens uit de doos halen. Nooit gedacht dat die dingen zo lang mee gaan trouwens.
Ik heb heel erg interesse in je spaghettirompers. Maat 62/68 that is. De andere maat is al te klein.quote:Op donderdag 18 juli 2013 10:15 schreef oeke het volgende:
Is hier interesse in roze babypaws maat 1 en roze zootjes maat 1?
Verder heb ik nog best veel spagettirompers en shirtjes etc maat 50-68 die ik gewoon weg wil geven ipv ze in de bak te doen. En nog wat jongensspul.
Foto's maken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |