Ik gok dat Suikertante de blauwe Kidscase 74 wil, maar zo niet dan houd ik me aanbevolen!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 11:32 schreef Kleurdoos het volgende:
paar dingetjes
Kidscase
[ afbeelding ]
blauw 74, zgan, van lex geweest, denk niet dat ik m de baby aantrek, want mn laatste keer roze babykleertjes12,50 (suikertante heeft voorrang, als ze dat wil)
Fuchsia 86, verstelbaar dus valt ook echt als een 86, kan m eeuwen gaan bewaren maar heb al zat.
10,-
[ afbeelding ]
zeeblauwe jurk van kidscase met blaadjes en vogels 110 ZGAN, Elin wil m niet aan want ze vindt de kleur niet roze genoegfantastische stof, wel wat meer voor het najaar.
8,- (valt ook als 110!)
[ afbeelding ] deze kleur komt dichterbij
[ afbeelding ]
nieuw jurkje Kikkid, alleen gewassen 74, heel erg dun dus heeeel erg zomer, ga t er niet op gokken.
wikkeljurkje, 8,-
We hebben wederom een deal, Sugamomma.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 11:44 schreef Suikertante het volgende:
Sorry Spees, ik wil ik wil! Maar jij kunt voor je volgende mijn maatje 68 vast reserveren
ja perfect voor babyhenk, jeej?quote:
Mag ik de Kidscase jurkquote:Op dinsdag 16 juli 2013 11:32 schreef Kleurdoos het volgende:
paar dingetjes
Kidscase
[ afbeelding ]
blauw 74, zgan, van lex geweest, denk niet dat ik m de baby aantrek, want mn laatste keer roze babykleertjes12,50 (suikertante heeft voorrang, als ze dat wil)
Fuchsia 86, verstelbaar dus valt ook echt als een 86, kan m eeuwen gaan bewaren maar heb al zat.
10,-
[ afbeelding ]
zeeblauwe jurk van kidscase met blaadjes en vogels 110 ZGAN, Elin wil m niet aan want ze vindt de kleur niet roze genoegfantastische stof, wel wat meer voor het najaar.
8,- (valt ook als 110!)
[ afbeelding ] deze kleur komt dichterbij
[ afbeelding ]
nieuw jurkje Kikkid, alleen gewassen 74, heel erg dun dus heeeel erg zomer, ga t er niet op gokken.
wikkeljurkje, 8,-
Jammerquote:Op dinsdag 16 juli 2013 11:34 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
OMGik denk dat ik die fuchsia wel wil! Ik PM je!
miep zit in 80 ofzo?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:51 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Jammer![]()
![]()
En jammer dat dat wikkeljurkje 74 is kd!
dit is kik kidquote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:04 schreef Suikertante het volgende:
Het tuinbroekje valt best wel klein vind ik. F is nu 62 cm en de 38 zit echt prima. Maar ik heb hem via MP dus misschien heeft de vorige moedâh hem in de droger gedaan.
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:00 schreef Kleurdoos het volgende:
hmm zou t risico niet nemen dan, ik weet zelf niet hoe t valt
Dibs op lieveheersbeestje!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:12 schreef Kleurdoos het volgende:
wij doen ook onze wheelybugs de deur uit, ik moet alleen nog kiezen welke, (we hebben er 3)
denk 25 pstk
http://www.beslist.nl/pro(...)563927/c/merk~320177
nieuw zijn ze zo rond de 70 a 80 euro
Heb ik! Zo goed als nieuw. Je mag 'm hebben voor een euro plus de verzendkosten. Die verzendkosten zullen niet veel zijn.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:07 schreef NotTheSame het volgende:
Heeft er iemand heel toevallig nog een UV pakje van Etos voor een meisje in 74/80?
86/92 blijkt echt nog veeuuulll te groot hier dus die wil ik dan wel ruilen eventueel.
Ik wil die 86 wel!!!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:07 schreef NotTheSame het volgende:
Heeft er iemand heel toevallig nog een UV pakje van Etos voor een meisje in 74/80?
86/92 blijkt echt nog veeuuulll te groot hier dus die wil ik dan wel ruilen eventueel.
ja ik!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:25 schreef Keshet het volgende:
Las ik nou laatst iets over iemand die shirtjes in maat 74 zocht? Ik heb een hele stapel liggen van H&M, zelfs nieuwe, wegens verkeerd seizoen.
Aww Zoëpakje, niet te geloven dat dat heeft gepastquote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:45 schreef Fannetje het volgende:
Ik heb hier ook nog wat in 74:
http://www.mijnalbum.nl/Album=CD63D6YF#S3XBFWT3
Het bovenste pakje is echt een fijn pakje. Snap eigenlijk niet dat ik het nog heb Hihi
quote:Op woensdag 17 juli 2013 11:03 schreef Kleurdoos het volgende:
Soesa, Ophelia, Suikertante & Octo, jullie flopjes zijn al onderweg!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |