welke?quote:
Oh ik neem meestal de bruine met dat koekje erinquote:
quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
Verdomme man, jij zit echt in Narnia.
Die haalt mijn moeder nooit.quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:21 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh ik neem meestal de bruine met dat koekje erinof de rode, marsepein
moet je zelf halenquote:
quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
Verdomme man, jij zit echt in Narnia.
Oneens, ik vind leren over Martin Luther King, Nelson Mandela en Gandhi best belangrijk/interessant.quote:
Dat kregen wij anders nooitquote:Op woensdag 26 juni 2013 15:22 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oneens, ik vind leren over Martin Luther King, Nelson Mandela en Gandhi best belangrijk/interessant.
Kun je beter Milka halen bij de AH, in de aanbieding. tweede gratis volgens mijquote:
Enige dat wij behandelden was het Christen- en Jodendom.quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:22 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oneens, ik vind leren over Martin Luther King, Nelson Mandela en Gandhi best belangrijk/interessant.
quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:24 schreef supersof het volgende:
[..]
Enige dat wij behandelden was het Christen- en Jodendom.
quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:24 schreef supersof het volgende:
[..]
wij zelfs de islam etc.quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:24 schreef supersof het volgende:
[..]
Maar dan heb je een bonuskaart nodig toch?quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:23 schreef supersof het volgende:
[..]
Kun je beter Milka halen bij de AH, in de aanbieding. tweede gratis volgens mij
Niet eens de Islam?quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:24 schreef supersof het volgende:
[..]
Ehm ja maar kun je zo krijgen. En dan hang je hem aan je sleutel en dan heb je hm altijd bij jequote:Op woensdag 26 juni 2013 15:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
Maar dan heb je een bonuskaart nodig toch?
ohja dat ook eventjes volgens mij.quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:24 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Niet eens de Islam?
Wij hadden het in de onderbouw ook nog over Islam haat en Geert Wilders, en moesten de film Fitna kijken
Oh, werkt dat zo tegenwoordig?quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:28 schreef supersof het volgende:
[..]
Ehm ja maar kun je zo krijgen. En dan hang je hem aan je sleutel en dan heb je hm altijd bij je
oh ik heb zo'n kleine eraan hangenquote:Op woensdag 26 juni 2013 15:29 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh, werkt dat zo tegenwoordig?Mijn moeder heeft zo'n pasje, en er zitten al genoeg pasjes in mijn portemonnee, dus nooit aangevraagd.
Door wie?quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:30 schreef Toto69 het volgende:
Ik werd vanochtend wakker met een "I love you" op whatsapp
Van sissi?quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:30 schreef Toto69 het volgende:
Ik werd vanochtend wakker met een "I love you" op whatsapp
Nou, mijn ma had me net wakker gemaakt om te zeggen dat ik gezakt was dusseh...quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:32 schreef Etsu het volgende:
Wat waren je gedachten toen je dat las, Toto?
zoooooooo dikzakquote:Op woensdag 26 juni 2013 15:32 schreef Rezania het volgende:
Vreetkick gehad, bak chips, 75g chocola en een glas Dr. Pepper op.
Ha, chocolade! Manwijf dat je er bent!quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:32 schreef Rezania het volgende:
Vreetkick gehad, bak chips, 75g chocola en een glas Dr. Pepper op.
Ik pas bijna niet meer door de deur.quote:
Maar ik voel me niet kut of ben momenteel emotioneel onstabiel.quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:33 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ha, chocolade! Manwijf dat je er bent!
quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:32 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nou, mijn ma had me net wakker gemaakt om te zeggen dat ik gezakt was dusseh...
Komt omdat je net chocolade op hebtquote:Op woensdag 26 juni 2013 15:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik pas bijna niet meer door de deur.
[..]
Maar ik voel me niet kut of ben momenteel emotioneel onstabiel.
Maar jij wisselt wel vaker van UI, valt me wel op, maar is toch die zelfde gozer.quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:36 schreef nodig het volgende:
[..]
ik ook maar dat valt niemand natuurlijk op
mij zo vaak gr grquote:Op woensdag 26 juni 2013 15:37 schreef Rezania het volgende:
Etsu WA't mij nooit, ik vraag me serieus af of hij überhaupt wel een telefoon heeft.
Dat was mijn random opmerking, gr gr.
echt waar joh :s :squote:Op woensdag 26 juni 2013 15:36 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar jij wisselt wel vaker van UI, valt me wel op, maar is toch die zelfde gozer.
Hij wil jouw aars dus meer dan die van mij, kut voor je.quote:
dan is ie met mij in gesprek gr grquote:Op woensdag 26 juni 2013 15:37 schreef Rezania het volgende:
Etsu WA't mij nooit, ik vraag me serieus af of hij überhaupt wel een telefoon heeft.
hij wil jouquote:Op woensdag 26 juni 2013 15:38 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hij wil jouw aars dus meer dan die van mij, kut voor je.
quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:37 schreef LETMEIN het volgende:
Mijn eerst UI change![]()
Of zal ik terug gaan naar Peter?
Nee, anders reageerde hij wel eens op WA.quote:
quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:40 schreef Rezania het volgende:
Haha, Rez wordt binnenkort platgeneukt door Etsu.
Hij wil jou zo graag dat hij je niet durft te WAenquote:Op woensdag 26 juni 2013 15:38 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hij wil jouw aars dus meer dan die van mij, kut voor je.
quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:40 schreef Rezania het volgende:
Haha, Toto wordt binnenkort platgeneukt door Etsu.
Mij geeft hij alleen aandacht als Ezell in de buurt is.quote:
Nee.quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:40 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hij wil jou zo graag dat hij je niet durft te WAen
Iewl, homo's, gadverdamme.quote:
Je had mij laatst geblockt.quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:37 schreef Rezania het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spatieboos
Jij praat nooit.quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, anders reageerde hij wel eens op WA.
quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:40 schreef EugeneKrabs het volgende:
Toto hoe ga je nu hbo doen in september dan
quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:09 schreef Toto69 het volgende:
Oké, ik ben naar school geweest.
Dit is het geval:
NL 7
ENG 8
BI 5
MUZ 4
COMBI 5 (godsdienst 4, ma 6, pws 5)
kortom: ZONDER godsdienst was ik nu geslaagd, want combi 6. Hierdoor moet ik dus mijn pws en een rekentoets maken op het ROC (in september). Wat voor resultaat hier ook uitkomt, ik krijg mijn diploma op 13 September alsnog én ik kan me gewoon inschrijven voor HBO en beginnen. Wel 450 (echt fantastisch hé) euro betalen maar dan ben ik er alsnog.
YOLO.quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:40 schreef Rezania het volgende:
Haha, Toto wordt binnenkort platgeneukt door Etsu.
ja manquote:Op woensdag 26 juni 2013 15:41 schreef Rezania het volgende:
[..]
Iewl, homo's, gadverdamme.Vieze flikkers.
quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:41 schreef Spatieloos het volgende:
doe maar nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En je moest studeren.quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee hoor, dat was omdat je boos was op mij.
Nu wel.quote:
beiden nietquote:Op woensdag 26 juni 2013 15:42 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wat niet?
Is gewoon een vraag, negeer het, of antwoord eerlijk.
neequote:Op woensdag 26 juni 2013 15:43 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
oke, dus je moet een heel pws maken in de vakantie?!
Ik zou wel een beetje aanpassen hoor, zodat je een ruime voldoende hebt en een 6 hebt voor combo.quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:43 schreef Toto69 het volgende:
[..]
neegewoon mijn originele pws presenteren, hoeft niet eens goed te zijn. Gaat om de formaliteit.
okequote:Op woensdag 26 juni 2013 15:43 schreef Toto69 het volgende:
[..]
neegewoon mijn originele pws presenteren, hoeft niet eens goed te zijn. Gaat om de formaliteit.
al haal ik een 1, ik moet alleen presenteren héquote:Op woensdag 26 juni 2013 15:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik zou wel een beetje aanpassen hoor, zodat je een ruime voldoende hebt en een 6 hebt voor combo.
quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:45 schreef Toto69 het volgende:
[..]
al haal ik een 1, ik moet alleen presenteren hé
ik heb net al gefapt op rez' fotoquote:
Nee hoor, je hebt soms gewoon een trap onder je reet nodig.quote:
Klopt, maar dat wens ik niet van jou te krijgen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:48 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee hoor, je hebt soms gewoon een trap onder je reet nodig.
Als het moet dat moet het.quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
Klopt, maar dat wens ik niet van jou te krijgen.
quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:51 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
leuk, ik kan de schreeuw erbij bedenken
Uhh wat?quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
Daar lijk jij wel op qua gezichtsuitdrukking.
quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:52 schreef Taexon het volgende:
Bohh heerlijk gewerkt vandaag
Goede middag mensen
Jawel, doe ik ook gewoon bij vrienden, waarderen ze me voor.quote:
Klopt, is ook een gifje van mij terwijl ik gepenetreerd word.quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
Daar lijk jij wel op qua gezichtsuitdrukking.
quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:51 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
leuk, ik kan de schreeuw erbij bedenken
Haha, ik ben hier de dramaqueen?quote:
Quote 1: Blablaquote:Op woensdag 26 juni 2013 15:53 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jawel, doe ik ook gewoon bij vrienden, waarderen ze me voor.
[..]
Klopt, is ook een gifje van mij terwijl ik gepenetreerd word.
[..]
[..]
Haha, ik ben hier de dramaqueen?![]()
Middagquote:Op woensdag 26 juni 2013 15:52 schreef Taexon het volgende:
Bohh heerlijk gewerkt vandaag
Goede middag mensen
Afleveringen herkennenquote:
Wat?quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
Quote 1: Blabla
Quote 2: Blabla
Quote 3: Blabla
Quote 4: Ja.
Ik wil jou ook niet.quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:54 schreef Etsu het volgende:
Rez is echt levenloos, mij whatsappen terwijl hij ook via FOK! met mij kan praten (en ondertussen ontkennen dat hij mij wil).
quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:55 schreef Toto69 het volgende:
Moeder: jij heet bryan ,jij haalt je hbo toch nooit, tegen de tijd dat jij OOIT iets haalt, wat dat ook is, zijn wij al lang dood.
WTF
Mijn ouders zijn erg aardig voor me en ze hebben altijd al heeel veel vertrouwen in mij gehad. Not.quote:
Rare ouders heb jij :/quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:55 schreef Toto69 het volgende:
Moeder: jij heet bryan ,jij haalt je hbo toch nooit, tegen de tijd dat jij OOIT iets haalt, wat dat ook is, zijn wij al lang dood.
WTF
quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:55 schreef Toto69 het volgende:
WTF
Ik denk dat je moeder heel erg teleurgesteld is dat je je her niet gehaald hebt.quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:56 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn erg aardig voor me en ze hebben altijd al heeel veel vertrouwen in mij gehad. Not.
maar opzich heb je nu je vmbo diploma alquote:Op woensdag 26 juni 2013 15:55 schreef Toto69 het volgende:
WTF
quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:56 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
maar opzich heb je nu je vmbo diploma al
oh, dit hoor ik al jaren hoorquote:Op woensdag 26 juni 2013 15:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik denk dat je moeder heel erg teleurgesteld is dat je je her niet gehaald hebt.
quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:56 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
havo in september ookquote:Op woensdag 26 juni 2013 15:56 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Oh.quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:56 schreef Toto69 het volgende:
[..]
oh, dit hoor ik al jaren hoorgaat niet om die her, ze hebben me nog nooit wat gevonden
Schat, nee, gewoon nee.quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jij bent de dramaqueen hier. Ik heb mijn titel aan jou overgedragen.
Haha, het stond zeker op het internet?quote:
Hoe oud is je broer?quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:57 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Mijn broer heeft universiteit gedaan, is industrieel ingenieur en is dus het perfecte kindje.
Kan ik echt niet tegen, dat ouders zo zijn.quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:56 schreef Toto69 het volgende:
[..]
oh, dit hoor ik al jaren hoorgaat niet om die her, ze hebben me nog nooit wat gevonden
Ach ja, geen idee wat ze hebben.quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:58 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Kan ik echt niet tegen, dat ouders zo zijn.. Wat hebben ze zelf meegemaakt dat ze zo zijn?
Lang leven mijn ouders
Ik ben je schat niet tot je toegeeft dat je mij wil.quote:
Bron: Jordy & Ezell.quote:[..]
Haha, het stond zeker op het internet?
wat de helquote:Op woensdag 26 juni 2013 15:55 schreef Toto69 het volgende:
WTF
Zullen we gewoon samen Jordy in zijn aars nemen?quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ben je schat niet tot je toegeeft dat je mij wil.
[..]
Bron: Jordy & Ezell.
Ik denk dat ik verliefd benquote:
Jouw oudersquote:
jou moederquote:Op woensdag 26 juni 2013 15:55 schreef Toto69 het volgende:
WTF
Nee, want ik ben niet van plan om Jordy met jou te delen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zullen we gewoon samen Jordy in zijn aars nemen?
quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:59 schreef Etsu het volgende:
Nou, schatje, Toto, lieverd, maak je geen zorgen. Ik ben altijd trots op jeOokal heb je nu je havo niet, maar dat boeit niet. Ik heb m'n vwo ook niet in 1x gehaald en da's geen ramp.
Toto
RT dit als je met mij eens bent.
Geen DP dus?quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, want ik ben niet van plan om Jordy met jou te delen.
quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:59 schreef Etsu het volgende:
Nou Toto, maak je geen zorgen. Ik ben altijd trots op jeOokal heb je nu je havo niet, maar dat boeit niet.
Toto
RT dit als je met mij eens bent.
Vind het alleen niet echt bij jou passen, vind je toch meer een irritante Peter. En niet een schattig huisdieren paar.quote:
quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:01 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zou er echt een moord voor om die gozer te ontmoeten
Net alsof jij voor de rest leuke homo's kent.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oh, jawel, maar ik vraag gewoon een andere gozer.
Even naar toronto vliegen danquote:Op woensdag 26 juni 2013 16:01 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zou er echt een moord voor om die gozer te ontmoeten
Renesite.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:02 schreef Rezania het volgende:
[..]
Net alsof jij voor de rest leuke homo's kent.
Neem ons allebei. Toto voor de seks en ik voor de restquote:Op woensdag 26 juni 2013 16:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee. Op nodig of toto, ik weet 't nog niet.
Dus met jou tongzoenen?quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:03 schreef nodig het volgende:
[..]
Neem ons allebei. Toto voor de seks en ik voor de rest
Maar die heeft een vriend, dus dan krijg je TP.quote:
Dat vind ik zielig voor Jordy.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Maar die heeft een vriend, dus dan krijg je TP.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Interessant, bossenpercentages
Spatieboos
Nee joh, kan prima, ik heb het gezien op het internet.quote:
Is nep.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:07 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee joh, kan prima, ik heb het gezien op het internet.Serieus.
quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:05 schreef Spatieloos het volgende:
Het is nu vakantie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Interessant, bossenpercentages
die enequote:Op woensdag 26 juni 2013 16:08 schreef Rezania het volgende:
https://www.google.nl/sea(...)XKUYy5B8SOswaO8oGQBA
Kies eens een mooi plaatje uit voor mijn poster?
quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:08 schreef Rezania het volgende:
quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:10 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Paringsdans tussen Etsu & Rez
quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:10 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Paringsdans tussen Etsu & Rez
Die zeesterquote:Op woensdag 26 juni 2013 16:08 schreef Rezania het volgende:
Ik ken dat programma jaquote:Op woensdag 26 juni 2013 16:12 schreef nodig het volgende:
[..]
ik ga
ik heb het nog nooit gedaan
kijken, dat is een programma
quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:13 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik ken dat programma ja![]()
Maar ik snapte je zin niet
quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:15 schreef nodig het volgende:
[..]
marcel![]()
voor marc heb ik niet veel respect meer over
Doe !quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:14 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Haha, deze als voorbeeld bij fosforescentie.![]()
ik wil mijn foldertjes nog wel graag vandaag groetjes nodig.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:17 schreef LETMEIN het volgende:
En ondertussen nog steeds geen kranten bezorgd
Ik fax ze wel evenquote:Op woensdag 26 juni 2013 16:18 schreef nodig het volgende:
[..]
ik wil mijn foldertjes nog wel graag vandaag groetjes nodig.
Waar? Ik wilde het laatst terugkijken maar kon geen werkende vinden. Die mensen zijn zo wanhopig hahaquote:Op woensdag 26 juni 2013 16:12 schreef nodig het volgende:
[..]
ik ga
ik heb het nog nooit gedaan
kijken, dat is een programma
Zou op je spugen, wat ga je doen?quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:19 schreef Etsu het volgende:
[ afbeelding ]
Zouden jullie op me vallen als jullie me zo zagen?
Ja, zo van bam boem au.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:19 schreef Etsu het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie alleen een pak gr grquote:Op woensdag 26 juni 2013 16:19 schreef Etsu het volgende:
[ afbeelding ]
Moet je er daarvoor zo uit zien?quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
Sollicitatiegesprek voor bestuur volgend jaar.
IK KAN GEEN DAS KNOPEN OMG
Haha, corpsbal.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
Sollicitatiegesprek voor bestuur volgend jaar.
IK KAN GEEN DAS KNOPEN OMG
Ziet er goed uit, als ik homo was zou ik je zeker doenquote:Op woensdag 26 juni 2013 16:19 schreef Etsu het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.rtl.nl/xl/#/a/294725quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:19 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Waar? Ik wilde het laatst terugkijken maar kon geen werkende vinden. Die mensen zijn zo wanhopig haha
Man, besturen bestaan voornamelijk uit kakkers, geef maar toe.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Is heel normaal hoor. Maar kom jij nog wel achter.
Heeeeeel nice!quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:19 schreef Etsu het volgende:
[ afbeelding ]
Nee.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
Man, besturen bestaan voornamelijk uit kakkers, geef maar toe.
Het is vandaag woensdag?quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:24 schreef Crack_ het volgende:
Ik dus mensen gebeld voor afstuderopdracht.. ze zei "ja ik heb het in het team gegooid en eigenlijk nog geen reactie gehad en er is nog iemand op vakantie.. is het goed als ik je woensdag terug bel?"
Hoe klinkt dat?
Zo van 'We zijn lui, geef ons even.'quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:24 schreef Crack_ het volgende:
Ik dus mensen gebeld voor afstuderopdracht.. ze zei "ja ik heb het in het team gegooid en eigenlijk nog geen reactie gehad en er is nog iemand op vakantie.. is het goed als ik je woensdag terug bel?"
Hoe klinkt dat?
Ja maar je das zit niet goed, moet wat strakkerquote:Op woensdag 26 juni 2013 16:19 schreef Etsu het volgende:
[ afbeelding ]
Hm, oke.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zo van 'We zijn lui, geef ons even.'
quote:
Zit op iPad, kan dus niet op de site komen. Het moet perse via de rtl xl app, en op die app staat het programma niet. Lutsersquote:
quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:25 schreef msacras het volgende:
[..]
Ja maar je das zit niet goed, moet wat strakker
Nee.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
Man, besturen bestaan voornamelijk uit kakkers, geef maar toe.
Jawel. Anders gingen ze niet allemaal in pak poseren en zo.quote:
Hoe krijg je dat? Er zijn 1000 manieren en dit is mijn eerste keer.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:27 schreef msacras het volgende:
[..]
Beter, maar misschien beter een wat plattere knoop?
Mannen in pak zijn geil, punt.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:26 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jawel. Anders gingen ze niet allemaal in pak poseren en zo.
En zo ja, jezusquote:Op woensdag 26 juni 2013 16:28 schreef Crack_ het volgende:
Hallo, zijn dat zulke mierenneukers dat ze je das onder de loep gaan nemen? Lijkt me prima.
Windsor knoopquote:Op woensdag 26 juni 2013 16:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat? Er zijn 1000 manieren en dit is mijn eerste keer.
Oh ik moet die film echt weer eens kijken. Die blauwe visquote:Op woensdag 26 juni 2013 16:28 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is het enige plaatje dat ik kan vinden waarbij het 'lampje' aanstaat.![]()
Ja prachtig, vooral dat tweede knoopjequote:Op woensdag 26 juni 2013 16:29 schreef LETMEIN het volgende:
Ik ga ook maar een pak kopen dan:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:29 schreef LETMEIN het volgende:
Ik ga ook maar een pak kopen dan:
[ afbeelding ]
Neequote:Op woensdag 26 juni 2013 16:28 schreef Crack_ het volgende:
Hallo, zijn dat zulke mierenneukers dat ze je das onder de loep gaan nemen? Lijkt me prima.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |