jou moederquote:Op woensdag 26 juni 2013 15:55 schreef Toto69 het volgende:
Moeder: jij heet bryan ,jij haalt je hbo toch nooit, tegen de tijd dat jij OOIT iets haalt, wat dat ook is, zijn wij al lang dood.
WTF
Nee, want ik ben niet van plan om Jordy met jou te delen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:59 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Zullen we gewoon samen Jordy in zijn aars nemen?
quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:59 schreef Etsu het volgende:
Nou, schatje, Toto, lieverd, maak je geen zorgen. Ik ben altijd trots op jeOokal heb je nu je havo niet, maar dat boeit niet. Ik heb m'n vwo ook niet in 1x gehaald en da's geen ramp.
Toto
RT dit als je met mij eens bent.
Geen DP dus?quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, want ik ben niet van plan om Jordy met jou te delen.
quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:59 schreef Etsu het volgende:
Nou Toto, maak je geen zorgen. Ik ben altijd trots op jeOokal heb je nu je havo niet, maar dat boeit niet.
Toto
RT dit als je met mij eens bent.
Vind het alleen niet echt bij jou passen, vind je toch meer een irritante Peter. En niet een schattig huisdieren paar.quote:
quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:01 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zou er echt een moord voor om die gozer te ontmoeten
Net alsof jij voor de rest leuke homo's kent.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oh, jawel, maar ik vraag gewoon een andere gozer.
Even naar toronto vliegen danquote:Op woensdag 26 juni 2013 16:01 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zou er echt een moord voor om die gozer te ontmoeten
Renesite.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:02 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Net alsof jij voor de rest leuke homo's kent.
Neem ons allebei. Toto voor de seks en ik voor de restquote:Op woensdag 26 juni 2013 16:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee. Op nodig of toto, ik weet 't nog niet.
Dus met jou tongzoenen?quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:03 schreef nodig het volgende:
[..]
Neem ons allebei. Toto voor de seks en ik voor de rest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |