quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:55 schreef Toto69 het volgende:
Moeder: jij heet bryan ,jij haalt je hbo toch nooit, tegen de tijd dat jij OOIT iets haalt, wat dat ook is, zijn wij al lang dood.
WTF
Ik denk dat je moeder heel erg teleurgesteld is dat je je her niet gehaald hebt.quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:56 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn erg aardig voor me en ze hebben altijd al heeel veel vertrouwen in mij gehad. Not.
maar opzich heb je nu je vmbo diploma alquote:Op woensdag 26 juni 2013 15:55 schreef Toto69 het volgende:
Moeder: jij heet bryan ,jij haalt je hbo toch nooit, tegen de tijd dat jij OOIT iets haalt, wat dat ook is, zijn wij al lang dood.
WTF
quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:56 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
maar opzich heb je nu je vmbo diploma al
oh, dit hoor ik al jaren hoorquote:Op woensdag 26 juni 2013 15:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik denk dat je moeder heel erg teleurgesteld is dat je je her niet gehaald hebt.
quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:56 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
havo in september ookquote:Op woensdag 26 juni 2013 15:56 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Oh.quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:56 schreef Toto69 het volgende:
[..]
oh, dit hoor ik al jaren hoorgaat niet om die her, ze hebben me nog nooit wat gevonden
Schat, nee, gewoon nee.quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jij bent de dramaqueen hier. Ik heb mijn titel aan jou overgedragen.
Haha, het stond zeker op het internet?quote:
Hoe oud is je broer?quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:57 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Mijn broer heeft universiteit gedaan, is industrieel ingenieur en is dus het perfecte kindje.
Kan ik echt niet tegen, dat ouders zo zijn.quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:56 schreef Toto69 het volgende:
[..]
oh, dit hoor ik al jaren hoorgaat niet om die her, ze hebben me nog nooit wat gevonden
Ach ja, geen idee wat ze hebben.quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:58 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Kan ik echt niet tegen, dat ouders zo zijn.. Wat hebben ze zelf meegemaakt dat ze zo zijn?
Lang leven mijn ouders
Ik ben je schat niet tot je toegeeft dat je mij wil.quote:
Bron: Jordy & Ezell.quote:[..]
Haha, het stond zeker op het internet?
wat de helquote:Op woensdag 26 juni 2013 15:55 schreef Toto69 het volgende:
WTF
Zullen we gewoon samen Jordy in zijn aars nemen?quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ben je schat niet tot je toegeeft dat je mij wil.
[..]
Bron: Jordy & Ezell.
Ik denk dat ik verliefd benquote:
Jouw oudersquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |