Ha, chocolade! Manwijf dat je er bent!quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:32 schreef #ANONIEM het volgende:
Vreetkick gehad, bak chips, 75g chocola en een glas Dr. Pepper op.
Ik pas bijna niet meer door de deur.quote:
Maar ik voel me niet kut of ben momenteel emotioneel onstabiel.quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:33 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ha, chocolade! Manwijf dat je er bent!
quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:32 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nou, mijn ma had me net wakker gemaakt om te zeggen dat ik gezakt was dusseh...
Komt omdat je net chocolade op hebtquote:Op woensdag 26 juni 2013 15:33 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Ik pas bijna niet meer door de deur.
[..]
Maar ik voel me niet kut of ben momenteel emotioneel onstabiel.
Maar jij wisselt wel vaker van UI, valt me wel op, maar is toch die zelfde gozer.quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:36 schreef nodig het volgende:
[..]
ik ook maar dat valt niemand natuurlijk op
mij zo vaak gr grquote:Op woensdag 26 juni 2013 15:37 schreef #ANONIEM het volgende:
Etsu WA't mij nooit, ik vraag me serieus af of hij überhaupt wel een telefoon heeft.
Dat was mijn random opmerking, gr gr.
echt waar joh :s :squote:Op woensdag 26 juni 2013 15:36 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar jij wisselt wel vaker van UI, valt me wel op, maar is toch die zelfde gozer.
dan is ie met mij in gesprek gr grquote:Op woensdag 26 juni 2013 15:37 schreef #ANONIEM het volgende:
Etsu WA't mij nooit, ik vraag me serieus af of hij überhaupt wel een telefoon heeft.
Dat was mijn random opmerking, gr gr.
hij wil jouquote:Op woensdag 26 juni 2013 15:38 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Hij wil jouw aars dus meer dan die van mij, kut voor je.
quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:37 schreef LETMEIN het volgende:
Mijn eerst UI change![]()
Of zal ik terug gaan naar Peter?
quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:40 schreef #ANONIEM het volgende:
Haha, Rez wordt binnenkort platgeneukt door Etsu.
Hij wil jou zo graag dat hij je niet durft te WAenquote:Op woensdag 26 juni 2013 15:38 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Hij wil jouw aars dus meer dan die van mij, kut voor je.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |