SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De NIEUWE meet wordt 6 juli (ovb). We gaan lasergamen of bowlen in omgeving Arnhem.quote:20 juli een BBQ meet bij Vinnehboy
Aanwezigen:
Vinneh
Tamashii + BobbyB
Onder voorbehoud:
Vansschoenmuts
Dopq
Faxie
Quicky
De kandidaten zijn al bekend, alsnog zin om mee te gaan? Aanmelden kan bij Tamashii. Tamashii@fok.nl of dm/pm.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Klopt.quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:55 schreef LovelyLady het volgende:
Het kan ook positief uitpakken anders zo'n trio
Ja dat is ruk. En daar valt zo weinig aan te doen. Van te voren spreek je dingen af, maar naderhand kunnen gevoelens enzo het toch verneuken.quote:
Do tell! Alles!quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:55 schreef rival het volgende:
@ LoLa: Ja
@ Tama: Ja
@ huppel, wat voor gezeik en gevoel dan?
Jaloezie (niet van mijn kant) wat resulteert in bekvechten.quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:55 schreef rival het volgende:
@ LoLa: Ja
@ Tama: Ja
@ huppel, wat voor gezeik en gevoel dan?
Wat was de aanleiding?quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ben vanmorgen bij een paragnost geweest.
Toch wel heftig dat ze persoonlijke dingen over je door krijgen.
Hoe duur was het?quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:57 schreef Royco1 het volgende:
Ja, op zich wel veel dingen die ik al wel wist. Dat ik te gesloten ben, meer mensen moet vertrouwen, moet praten om dingen te verwerken. Mensen echt moet toelaten. En dingen over mijn overleden tante.
Ja shit dan moet ik toch een FOK!meet doenquote:Op woensdag 26 juni 2013 14:57 schreef Tamashii het volgende:
Huppel, prima maar dan wil ik je daarvoor wel echt eerst zien. Hahaha, een weekend he!
hehehehehe.quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja shit dan moet ik toch een FOK!meet doen
Ze hebben me in ABO getricked. Geloof dat ik daar naar een BBQ ga de 6de of 7de. Maar dan kan ik helemaal niet want dan is hier het hippiefestival en de 8ste heb ik een bruiloft en ik heb tegenwoordig een sociaal leven en AAAAAAAAAAAAAAAquote:
gevoelens!quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:56 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja dat is ruk. En daar valt zo weinig aan te doen. Van te voren spreek je dingen af, maar naderhand kunnen gevoelens enzo het toch verneuken.
Ik dacht dat je ontslagen wasquote:Op woensdag 26 juni 2013 14:59 schreef Myraela het volgende:
Om 5 uur op mijn werk zijn is echt niet chill.Nu al avondeten op, straks twi zijn eten klaar zetten en alles weer opruimen en dan al weg.
Om 3 uur je avondeten op hebben.
He, hoe doe jij het met weinig geld, neem ik aan tenminste want student enzo?quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:59 schreef Myraela het volgende:
Om 5 uur op mijn werk zijn is echt niet chill.Nu al avondeten op, straks twi zijn eten klaar zetten en alles weer opruimen en dan al weg.
Om 3 uur je avondeten op hebben.
Ben ik ook, of nouja, geen contractverlenging. Maar ik heb nog sowieso 1 maand en misschien krijg ik er nog 3 maanden bij.quote:
Hippiefestival?quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze hebben me in ABO getricked. Geloof dat ik daar naar een BBQ ga de 6de of 7de. Maar dan kan ik helemaal niet want dan is hier het hippiefestival en de 8ste heb ik een bruiloft en ik heb tegenwoordig een sociaal leven en AAAAAAAAAAAAAAA
Mja soms weet je dat niet vooraf.quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:59 schreef rival het volgende:
[..]
gevoelens!
Daarom ook beter niet met je relatie doen.... of als je weet dat er bij mensen gevoelens spelen
jaloeziequote:Op woensdag 26 juni 2013 14:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jaloezie (niet van mijn kant) wat resulteert in bekvechten.
Bah
Ow, ok.quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ben ik ook, of nouja, geen contractverlenging. Maar ik heb nog sowieso 1 maand en misschien krijg ik er nog 3 maanden bij.
Oh dat valt best mee. Maar kom je er verder mee?quote:
Ja!!quote:
Ik niet.quote:
quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik niet.![]()
Het zat al niet tof daar en nu bij elke ruzie/woordenwisseling die ze hebben wordt dit omhoog gehaald
Mwoah, ik kan me leukere dingen voorstellen hoorquote:
Het is voornamelijk even een bevestiging van dingen weer.quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:02 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Oh dat valt best mee. Maar kom je er verder mee?
Ben iets meer geld kwijt dat de gemiddelde student denk ik. Maar met z'n 2'en doen we het in een week met ongeveer 60 euro. Veel op aanbiedingen letten sowieso, zeker met de duurdere producten zoals vis/vlees en groenten. En vaak is zelf maken juist best goedkoop, want juist basisproducten zoals bloem zijn vaak helemaal niet zo duur. Alles wat producenten "makkelijk" voor je maken, is duurder.quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:00 schreef Tamashii het volgende:
[..]
He, hoe doe jij het met weinig geld, neem ik aan tenminste want student enzo?
En dan toch zoveel koken en ook nog lekker.
Dat doe ik dmv mn tarotkaartenquote:Op woensdag 26 juni 2013 15:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het is voornamelijk even een bevestiging van dingen weer.
Uhm ja en nee.quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat kan ook ja.
Maar krijg jij ook gevoelens enzo door?
jij deed het met een stelletje en dat stelletje heeft nu altijd ruzie?quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik niet.![]()
Het zat al niet tof daar en nu bij elke ruzie/woordenwisseling die ze hebben wordt dit omhoog gehaald
ik weet ook nog steeds niet wat ik wil gaan doenquote:Op woensdag 26 juni 2013 15:05 schreef Tamashii het volgende:
Shit man, ik moet zooo een psycholoog inschakelen voor mijn toekomstplannen. Weet gewoon niet wat ik wil worden. Of nouja, het veranderd elke fucking maand.
Das niet slim hequote:Op woensdag 26 juni 2013 15:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik droog alleen uit want portemonnee vergeten
Ik geloof niet in die paragnosten. Meeste dingen die je hier opsomt kan je met mensen kennis ook zo zeggen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:57 schreef Royco1 het volgende:
Ja, op zich wel veel dingen die ik al wel wist. Dat ik te gesloten ben, meer mensen moet vertrouwen, moet praten om dingen te verwerken. Mensen echt moet toelaten. En dingen over mijn overleden tante.
Ja en neequote:Op woensdag 26 juni 2013 15:35 schreef rival het volgende:
[..]
jij deed het met een stelletje en dat stelletje heeft nu altijd ruzie?
Ik kijk 's avonds naar Linda's Zomerweek en dan moet ik altijd aan jou denkenquote:Op woensdag 26 juni 2013 15:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik droog alleen uit want portemonnee vergeten
Uh. Want ?quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kijk 's avonds naar Linda's Zomerweek en dan moet ik altijd aan jou denken
Als jij iemand 2 minuten ziet dan weet je dat allemaal?quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik geloof niet in die paragnosten. Meeste dingen die je hier opsomt kan je met mensen kennis ook zo zeggen.
Ik moet echt zo'n glas scoren.quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dit programma wordt u aangeboden door:
[ afbeelding ]
Alleen zaken over je tante.quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als jij iemand 2 minuten ziet dan weet je dat allemaal?
Het is geen Char ofzo die lettertjes raad.
Ze weet echt dingen, feiten, die ze niet kan weten.
Op de site van liefmans staat alleen een glas op voetquote:Op woensdag 26 juni 2013 15:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik moet echt zo'n glas scoren.
Bij de slijterij hebben ze niet dus keer online zoeken
Maar dat doet ze dus niet echt, daar is de tijd gewoon te kort voor.quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:55 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Alleen zaken over je tante.
De andere dingen pik je snel op als je met iemand praat.
Dat heet een cold-reading.quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar dat doet ze dus niet echt, daar is de tijd gewoon te kort voor.
Ik was vroeger ook heel sceptisch, maar ik zou zeggen ga het gewoon een keer doen.
Die dingen van je tante misschien wel, maar die andere dingen, zoals jezelf opstellen naar andere. Nee dat niet. Dat kan iedereen met een beetje mensenkennis in die tijd echt wel opmerken.quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als jij iemand 2 minuten ziet dan weet je dat allemaal?
Het is geen Char ofzo die lettertjes raad.
Ze weet echt dingen, feiten, die ze niet kan weten.
Maar dat was ik een aantal jaren geleden ook.quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:59 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat heet een cold-reading.
Ik ben te nuchter Roy. Prima dat het voor jou werkt.
Dat van je tante is wel bijzonder ja, erg vreemd. Ergens ben ik wel benieuwd wat ze tegen mij zou zeggen. Gewoon nieuwsgierig en kijken of het klopt zeg maar.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar dat was ik een aantal jaren geleden ook.
En ik ben nog steeds sceptisch genoeg om niet overal in te trappen, maar in zo'n korte tijd kan zij echt bepaalde dingen niet uit haar mensenkennis halen.
En heel typisch dat zij en degene waar ik een aantal jaren geleden was 1 ding precies hetzelfde vertelde, iets wat te maken heeft met mijn tante. Wat niemand kan weten omdat ik er nooit met iemand over gepraat heb. Zelfs mijn moeder weet dat niet.
Je gaat op je 20ste doodquote:Op woensdag 26 juni 2013 16:05 schreef Myraela het volgende:
Ik heb er niet zoveel mee. Geen behoefte aan en ben altijd bang dat ik me ga gedragen naar wat zij zeggen.
Ja inderdaadquote:Op woensdag 26 juni 2013 16:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
genoeg mensen die het zouden geloven en daarom anders zouden leven.
Dat denk ik ook ja!quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:12 schreef rival het volgende:
Ik denk zelfs dat ik zo'n persoon volledig de verkeerde kant op kan sturen.....
Zet mij maar eens een avondje met derek ogilvie in de kamerquote:
Dan zal hij geloven wat wij hem vertellenquote:Op woensdag 26 juni 2013 16:17 schreef rival het volgende:
[..]
Zet mij maar eens een avondje met derek ogilvie in de kamer
Wat ik overigens al eens heb gezien op tv, jezus wat viel die vent door de mand.....
Jij krijgt ze aan het huilenquote:Op woensdag 26 juni 2013 16:17 schreef rival het volgende:
[..]
Wat ik overigens al eens heb gezien op tv, jezus wat viel die vent door de mand.....
Vast nietquote:Op woensdag 26 juni 2013 16:21 schreef rival het volgende:
[..]
ja of hij mij natuurlijk, maar ik denk echt van niet
Maar daar geloof ik ook niet in.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:17 schreef rival het volgende:
[..]
FOK! waarzeggersmeet.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:08 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat van je tante is wel bijzonder ja, erg vreemd. Ergens ben ik wel benieuwd wat ze tegen mij zou zeggen. Gewoon nieuwsgierig en kijken of het klopt zeg maar.
quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:28 schreef rival het volgende:
tot de dag dat iemand mij onder hypnose gekke dingen laat doen, dan geloof ik direct in alle paranormale dingen......
Ik voorspel een hoop onzinquote:
Maar goed dat jij niet een paar honderd jaar geleden leefde. Er is altijd meer dan de wetenschap kan bewijzen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:26 schreef rival het volgende:
[..]
wat niet met wetenschap te verklaren of te meten is dat bestaat voor mij gewoon niet....
In die tijd keek ik er misschien anders tegenaan, nu dankzij de wetenschap niet.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar goed dat jij niet een paar honderd jaar geleden leefde. Er is altijd meer dan de wetenschap kan bewijzen.
Zelfs dat geloof ik niet, dat iets wat niet verklaard kan worden niet bestaat. Anders zou ik zelf ook niet bestaan namelijkquote:Op woensdag 26 juni 2013 16:26 schreef rival het volgende:
[..]
wat niet met wetenschap te verklaren of te meten is dat bestaat voor mij gewoon niet....
Dat weet ikquote:Op woensdag 26 juni 2013 16:34 schreef rival het volgende:
[..]
ik ben de eerste om zijn ongelijk toe te geven
Kopuh!!!quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:35 schreef LovelyLady het volgende:
huppel 1e hit op google
http://www.drankgigant.nl(...)as-on-the-rocks.html
Jammer weerquote:
Ja ik denk dat ik van het weekend ook ff in de stad ga kijkenquote:Op woensdag 26 juni 2013 16:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jammer weer
Ik zal hier bij onze slijter eens kijken voor je![]()
Ik hou je op de hoogte!!quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja ik denk dat ik van het weekend ook ff in de stad ga kijken
Ik wil ook mooi weer!!quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:42 schreef LovelyLady het volgende:
Volgende week maandag vrij ivm verjaardag van K.
donderdag is verlofdag
1 dag werken..wat naar nou
En laat gvd nou het mooie weer maar komen
Dit weekend graag mooi weer alstuquote:Op woensdag 26 juni 2013 16:42 schreef LovelyLady het volgende:
Volgende week maandag vrij ivm verjaardag van K.
donderdag is verlofdag
1 dag werken..wat naar nou
En laat gvd nou het mooie weer maar komen
Vrijdagavond niet te mooi aub!!quote:
quote:
Ghehequote:Op woensdag 26 juni 2013 16:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En dan met een chick mee naar huis gaan![]()
Jees wat slecht
Nee dat lijkt mij ook geen pretje dan. Veel plezier alvast.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vrijdagavond niet te mooi aub!!
Geen zin om in een kerk te zitten die veranderd is in een sauna!!
Gaat vast wel leuk wordenquote:Op woensdag 26 juni 2013 16:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee dat lijkt mij ook geen pretje dan. Veel plezier alvast.
Genoeg drinken dan wordt het vanzelf leukquote:Op woensdag 26 juni 2013 16:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gaat vast wel leuk worden![]()
Broertje die gaat trouwen. Moet een feestje worden
Ik moet autorijdenquote:Op woensdag 26 juni 2013 16:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Genoeg drinken dan wordt het vanzelf leuk
Who does?quote:
quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:50 schreef LovelyLady het volgende:
Oudste is uit de boomhut gevallen. heeft flinke schaafwonden op zijn arm. Vraagt hij: doet een tattoo net zo zeer?
Dus ik zeg ja vergelijkbaar, zegt ie: nou dan neem ik geen tattoo![]()
Inderdaad!quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zei wacht maar tot je ouder bent
Dan ga ik meequote:Op woensdag 26 juni 2013 16:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Inderdaad!
Dan wil ie vast wel een tatoeage
Dat is een beetje jammer. Maar je vind het wel leuk dat je broertje gaat trouwen?quote:
Ghehequote:Op woensdag 26 juni 2013 16:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dan ga ik mee
ohnee das nie cool nie
Logisch welquote:Op woensdag 26 juni 2013 16:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehe
Ik ben net uitgenodigd om een keer mee te doen met freerunnen. Door een vriend van Y. Zoonlief is daar heus niet blij mee
*vindtquote:Op woensdag 26 juni 2013 16:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is een beetje jammer. Maar je vind het wel leuk dat je broertje gaat trouwen?
Ga je ook mee?quote:
Dat is waar, ik had daar vorig jaar wel moeite mee toen mijn zusje ging trouwen. Na die dag wist ik het zeker ik ga nooit trouwenquote:Op woensdag 26 juni 2013 16:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
*vindt
Het is wat hij graag wil en dus ben ik blij voor hem. Ikzelf geloof niet in het huwelijk maar dat doet er niet toe in dezen
Dus je gaat er zelf ook al vanuit dat je het niet kunt?quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee, ik heb niet zoveel behoefte om mijn nek te breken.
Die zelfkennis heb ik wel ja.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dus je gaat er zelf ook al vanuit dat je het niet kunt?
Hoezo moeite? Ze is getrouwd met een klootzak?quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is waar, ik had daar vorig jaar wel moeite mee toen mijn zusje ging trouwen. Na die dag wist ik het zeker ik ga nooit trouwen
Al jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren niet meerquote:Op woensdag 26 juni 2013 16:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die zelfkennis heb ik wel ja.
Ik ben ook geen 18 meer he
Komt omdat het aanbod van films per week verandert. Ze kunnen nu niet garanderen dat een film volgende week ook nog draait, zolang er genoeg publiek voor is blijft een film draaien.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:58 schreef LovelyLady het volgende:
Ik vind het zo stom dat je maar echt een week van te voren kan reserveren voor een film in de bios
hoezo irritant
Ja en met premieres op donderdag enzoquote:Op woensdag 26 juni 2013 16:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Komt omdat het aanbod van films per week verandert. Ze kunnen nu niet garanderen dat een film volgende week ook nog draait, zolang er genoeg publiek voor is blijft een film draaien.
Neequote:Op woensdag 26 juni 2013 16:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Al jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren niet meer
Dat is een ding wat zeker isquote:Op woensdag 26 juni 2013 17:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja en met premieres op donderdag enzo
Ik snap het wel, maar irritant.
Awww koetsjiekoetsjiekoequote:
Ja ik wil plannen jeweetzquote:Op woensdag 26 juni 2013 17:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is een ding wat zeker is
[..]
Awww koetsjiekoetsjiekoe
Nog een half jaar en dan is mijn jeugd voorbij.quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is een ding wat zeker is
[..]
Awww koetsjiekoetsjiekoe
Nee, ze passen goed bij elkaar dus dat is het probleem niet.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoezo moeite? Ze is getrouwd met een klootzak?
Mijn broertje gaat met een topvrouw trouwen, ze is nog mooi ook. Samen zijn ze heel gelukkig en dat zie je ook. Waarom zou ik er dan moeite mee hebben?
Wat moet je nou weer met een station.. *tsjoeketsjoeketuuuuttuuuut*quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nog een half jaar en dan is mijn jeugd voorbij.
Ik ga denk ik maar vast een station kopen
Veel spullen meenemen, en oud zijn.quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat moet je nou weer met een station.. *tsjoeketsjoeketuuuuttuuuut*
oooohhh een station.... zoals een zafira of zoquote:
WHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op woensdag 26 juni 2013 17:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oooohhh een station.... zoals een zafira of zo
geen trein station
gawd... en dan een sleurhutje Roy.. en je burgelijkheid is compleet
mensen die het wel kunnen breken ook nekkenquote:Op woensdag 26 juni 2013 16:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dus je gaat er zelf ook al vanuit dat je het niet kunt?
Minder dan een half jaar zelfsquote:Op woensdag 26 juni 2013 17:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nog een half jaar en dan is mijn jeugd voorbij.
Gezellig in de vakantie 2 weken naar Drenthe.quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oooohhh een station.... zoals een zafira of zo
geen trein station
gawd... en dan een sleurhutje Roy.. en je burgelijkheid is compleet
Doe eens nietquote:Op woensdag 26 juni 2013 17:04 schreef rival het volgende:
[..]
mensen die het wel kunnen breken ook nekken
tis nou eenmaal gevaarlijk
vergeet je golden retriever niet he?quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Gezellig in de vakantie 2 weken naar Drenthe.
Fietsen mee. Heerlijk
Zeeland is leuker hoorquote:Op woensdag 26 juni 2013 17:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Gezellig in de vakantie 2 weken naar Drenthe.
Fietsen mee. Heerlijk
En de 2,6 kinderenquote:Op woensdag 26 juni 2013 17:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
vergeet je golden retriever niet he?
die heb ik gehad, rij nu cabrio... ik zit dus in mijn midlife crisisquote:Op woensdag 26 juni 2013 17:01 schreef Royco1 het volgende:
Nee nee, dat is de enige die niet aan je kop zeurt dus die mag zeker mee.quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
vergeet je golden retriever niet he?
quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:05 schreef rival het volgende:
[..]
die heb ik gehad, rij nu cabrio... ik zit dus in mijn midlife crisis
quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Waarom denk ik meteen aan Renesse
quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee nee, dat is de enige die niet aan je kop zeurt dus die mag zeker mee.
Please don't!!quote:
Is toch zo? Die zeikt niet als je in de stromende regen een tent op aan het zetten bent en blijkt dat je de haringen vergeten bent.quote:
daar kan ik geen uitspraken over doen, maar heb de laatste weken wel weer mijn jeugd gevonden iigquote:
Vertel?quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:07 schreef rival het volgende:
[..]
daar kan ik geen uitspraken over doen, maar heb de laatste weken wel weer mijn jeugd gevonden iig
Ik vind het gewoon leuk om op een camping te gaan toekijken hoe stelletjes de tent gaan opzetten.quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Is toch zo? Die zeikt niet als je in de stromende regen een tent op aan het zetten bent en blijkt dat je de haringen vergeten bent.
luie kinderen vooralquote:Op woensdag 26 juni 2013 17:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zou hartstikke toffe kinderen maken ja
Blijven dromenquote:Op woensdag 26 juni 2013 17:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zou hartstikke toffe kinderen maken ja
alsof je het zelf niet weet....quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Doe eens niet![]()
Ik kan het kind eindelijk met een gerust hart laten gaan
Ik weet het wel. Ik kies er bewust voor om er niet aan te denkenquote:
Ik heb net de lasagna in de oven staanquote:Op woensdag 26 juni 2013 17:09 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga eens even wat eten in een pan mieteren....
Hoe vaak per week eet jij lasagna?quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb net de lasagna in de oven staan
1 keer in de 2 weken ofzoquote:Op woensdag 26 juni 2013 17:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe vaak per week eet jij lasagna?
ben afgelopen weekenden de vrijdag EN de zaterdag wezen stappen/zuipen/spacen danwel datenquote:
Nice!!quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:11 schreef rival het volgende:
[..]
ben afgelopen weekenden de vrijdag EN de zaterdag wezen stappen/zuipen/spacen danwel daten
waaronder meerdere nachten waar ik pas na 9 uur in de morgen thuis kwam...
en elke zondag dood
Lekker hier is het gebakken aardappelen in schil groente en gemarineerde kipbraadsticksquote:Op woensdag 26 juni 2013 17:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb net de lasagna in de oven staan
maar ik wil me niet laten kennen en ze vragen me steeds meequote:Op woensdag 26 juni 2013 17:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nice!!
Herkenbaar ook! Ervaar jij het ook als te vermoeiend voor je leeftijd? Ik wel namelijk
Dat is ook lekkerquote:Op woensdag 26 juni 2013 17:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Lekker hier is het gebakken aardappelen in schil groente en gemarineerde kipbraadsticks
Mjah ook dat is herkenbaar.quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:13 schreef rival het volgende:
[..]
maar ik wil me niet laten kennen en ze vragen me steeds mee
Veel lekkerder dan jouw lasagne natuurlijkquote:
gezellig .... dat je dat kan joh.... ik denk niet dat ik dat zou kunnen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:11 schreef rival het volgende:
[..]
ben afgelopen weekenden de vrijdag EN de zaterdag wezen stappen/zuipen/spacen danwel daten
waaronder meerdere nachten waar ik pas na 9 uur in de morgen thuis kwam...
en elke zondag dood
doos...... als ik niet wil/kan dan blijf ik lekker thuis hoorquote:Op woensdag 26 juni 2013 17:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah ook dat is herkenbaar.
En dan nu de wetenschap dat ik nog minstens 2 weekenden "moet". Pff ik ga al stuk als ik eraan denk
Jij hebt mijn lasagna nooit geproefdquote:Op woensdag 26 juni 2013 17:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Veel lekkerder dan jouw lasagne natuurlijk
Ik ook maar heb nu dingen op de planning staan die ik heel moeilijk kan afzeggenquote:Op woensdag 26 juni 2013 17:15 schreef rival het volgende:
[..]
doos...... als ik niet wil/kan dan blijf ik lekker thuis hoor
Kom koken voor mij dan!!quote:
makkelijk, je moet het gewoon doenquote:Op woensdag 26 juni 2013 17:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
gezellig .... dat je dat kan joh.... ik denk niet dat ik dat zou kunnen.
Nee.quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kom koken voor mij dan!!
Oh en neem bier mee
Dat gaat helaas nietquote:Op woensdag 26 juni 2013 17:17 schreef rival het volgende:
[..]
makkelijk, je moet het gewoon doen
5 weken geleden zou ik hetzelfde zeggen als jij
je gaat voortaan alleen dingen doen die hij leuk vindt?quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:15 schreef LovelyLady het volgende:
Ga ook niet naar outdoor stereo helaas. Toch beetje prijzig en J. Vind het niet zo leuk
flikker opquote:Op woensdag 26 juni 2013 17:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee.
Ik heb nu toch al gekookt.
Jullie vrouwen horen voor mij te koken en niet andersom.
Ik wil best voor je koken hoorquote:Op woensdag 26 juni 2013 17:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee.
voortaan?quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:18 schreef rival het volgende:
[..]
je gaat voortaan alleen dingen doen die hij leuk vindt?
In jouw geval sla ik denk ik maar overquote:Op woensdag 26 juni 2013 17:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wil best voor je koken hoor![]()
Volgende week een keer tijd?
Tss en ik maar denken dat jij zo dapper wasquote:Op woensdag 26 juni 2013 17:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
In jouw geval sla ik denk ik maar over
Dat ben ik ook.quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Tss en ik maar denken dat jij zo dapper was
Maar alleen mijn kookkunsten vertrouw je niet?quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat ben ik ook.
Ik krijg regelmatig dingen voorgeschoteld waar ik niet zo veel vertrouwen in heb en dan probeer ik ze toch.
deze man weet.quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee.
Jij hebt zelf weleens gezegd dat aardappels bakken nog net gaat.quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar alleen mijn kookkunsten vertrouw je niet?
De laatste tijd lukken al mijn brouwselsquote:Op woensdag 26 juni 2013 17:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij hebt zelf weleens gezegd dat aardappels bakken nog net gaat.
ohhhhhquote:Op woensdag 26 juni 2013 17:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
voortaan?
Als vriendinnetje zou kunnen was ik wel met haar gegaan
Goed bezigquote:Op woensdag 26 juni 2013 17:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De laatste tijd lukken al mijn brouwsels![]()
Ik ben zo trots op mijzelf
Uhuh!!quote:
Ok, maakt niet uit hoor.quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhuh!!
Maar ik trek mijn aanbod weer in hoor, jij mag niet eens komen eten
Ik zal eens met G. gaan babbelenquote:Op woensdag 26 juni 2013 17:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ok, maakt niet uit hoor.
Nog opties genoeg achter de hand
Bepaal ik zelf welquote:
er gaan toch mensen van hier... kan je daar niet mee?quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja jammer ja. Maar ze had zelf de kinderen dat weekend.
Geen nood hoor, als ik haar spreek gaat het zelden over jouquote:
Wie dan?quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:29 schreef rival het volgende:
[..]
er gaan toch mensen van hier... kan je daar niet mee?
Zelden? Dus soms wel?quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen nood hoor, als ik haar spreek gaat het zelden over jou
Dat had ik je verteld ja!!quote:
Logisch man, Sinead.quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wie dan?
Ik hoor alleen maar mensen over parkpop
Je weet niet waaraan je 100 euro aan uitgeeft ?quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:55 schreef Tamashii het volgende:
Ook hoi!
Weer 100 euro uitgegeven aan god weet wat.
Jawel, aan boodschappen en drank en plantjes.quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je weet niet waaraan je 100 euro aan uitgeeft ?
Draaaaaaaaaankquote:Op woensdag 26 juni 2013 18:03 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Jawel, aan boodschappen en drank en plantjes.
Ik woon dichtbij!quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:40 schreef LovelyLady het volgende:
nou joepie
Leuk als je dichtbij woont maar nee
Dank, al weet ik niet of ik ga.quote:
Dat is het ook altijd wel. Leuk sfeertje, aardige muziek en een thuiswedstrijd. Om zo'n festival op loopafstand te hebben is echt een luxe.quote:
Ach je kan altijd op het laatste moment nog besluiten om te gaan, het is toch gratisquote:Op woensdag 26 juni 2013 19:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat is het ook altijd wel. Leuk sfeertje, aardige muziek en een thuiswedstrijd. Om zo'n festival op loopafstand te hebben is echt een luxe.
Jij gaat?quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:29 schreef Huppelmuts het volgende:
FB / 'World War Z' Voorvertoning voor 100 FOK!kers!
quote:
Oh noesquote:
Dan kan ik nietquote:Op woensdag 26 juni 2013 21:29 schreef Huppelmuts het volgende:
FB / 'World War Z' Voorvertoning voor 100 FOK!kers!
of je komt en doen we dit keer rondreizen door NL met ovquote:Op woensdag 26 juni 2013 21:48 schreef Vinniiee het volgende:
Al wilde ik wel naar die film eigenlijk
Het is beter voor de rest als ik NIET naast jou ga zittenquote:Op woensdag 26 juni 2013 21:44 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Uhuh, bereid je voorIk ga dit keer weer proberen neus van hoofdrol speler te pakken
Dit keer wel tijd genoeg in ieder gevalquote:Op woensdag 26 juni 2013 21:49 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
of je komt en doen we dit keer rondreizen door NL met ov
Vrij vragen geen optie?quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:48 schreef DaMook het volgende:
Aloha.
[..]
Dan kan ik niet, lijkt me wel geinig
.
Dat heb ik die dag al gedaanquote:
Wow dat is lang!!quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:51 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat heb ik die dag al gedaan. Maar kan nog niet
, dag later had wel gegaan. Ik heb volgende week 6 dagen weekend
.
Hele week vrij behalve 1 dag en nog moeilijk doenquote:Op woensdag 26 juni 2013 21:51 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat heb ik die dag al gedaan. Maar kan nog niet
, dag later had wel gegaan. Ik heb volgende week 6 dagen weekend
.
Laatste nacht en eerste ochtend vrijquote:
Ik las 9 kattenquote:Op woensdag 26 juni 2013 21:54 schreef DaMook het volgende:
[..]
Laatste nacht en eerste ochtend vrij. Ow en ik zie net dat ik de 9e mijn katten 1 jaar heb
.
Je kan nog voor of achter mij gaan zittenquote:Op woensdag 26 juni 2013 21:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is beter voor de rest als ik NIET naast jou ga zitten
Tsjaquote:Op woensdag 26 juni 2013 21:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hele week vrij behalve 1 dag en nog moeilijk doen
quote:
Have funquote:Op woensdag 26 juni 2013 21:57 schreef Ishimaru het volgende:
Stomme reclames, film begint. Fijne avond allemaal
Nee, Amish Mafiaquote:
Dat wil ik ook nog eens kijkenquote:
Is wel humor hoor.quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:37 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat wil ik ook nog eens kijken, lijkt me wel geinig, tot nu toe alleen voorstukjes gezien
.
Dat idee heb ik dus ookquote:
Ik ben niet zo'n bios gangerquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:53 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
sinds vorige week pathe unlimited pas, ben het flink aan het "misbruiken" nu![]()
Owww dan blijf ik nog evenquote:
Ach is ook leuk toch?quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:27 schreef muhahaha het volgende:
World war z, ik kan niet![]()
![]()
Bedrijfsbbq waar ik me al voor heb opgeven en die begint pas om 6 uur in Son.
Katten en asbakken gaan niet goed samenquote:Op donderdag 27 juni 2013 00:25 schreef Tamashii het volgende:
Heb alleen niet heel veel te vertellen. Zin in garnalenkroketjes. En mijn kat heeft net de asbak omgegooid
Ideaal dingquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:53 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
sinds vorige week pathe unlimited pas, ben het flink aan het "misbruiken" nu![]()
Daarom heb ik zo'n dichte asbakquote:Op donderdag 27 juni 2013 00:40 schreef DaMook het volgende:
[..]
Katten en asbakken gaan niet goed samen, i know
. Ik ga slapen
![]()
![]()
.
quote:Op donderdag 27 juni 2013 08:54 schreef rival het volgende:
Hebben jullie ook al zo'n zin in het weekend?
Met een groepje is altijd wel gaafquote:Op donderdag 27 juni 2013 09:02 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Motor newbie rit met FOK!kers.
Vinniiee haakt ook aan. Ik kijk er al naar uit.
Ik denk dat er 15 tot 20 man op afkomen, valt nog te doen. Het is bewust een newbierit omdat er bij de vorige rit werd geklaagd over de beginners waardoor men rustiger moest rijden.quote:Op donderdag 27 juni 2013 09:04 schreef rival het volgende:
[..]
Met een groepje is altijd wel gaaf
Als het er niet teveel worden.... ben eens met een motorforum met een rit meegegaan met 400 man oid... dat is practisch filerijden
Dat is nog wel te doen, gaaf om zo bij een terrasje aan te komenquote:Op donderdag 27 juni 2013 09:05 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik denk dat er 15 tot 20 man op afkomen, valt nog te doen. Het is bewust een newbierit omdat er bij de vorige rit werd geklaagd over de beginners waardoor men rustiger moest rijden.
Ja, ik kijk er wel naar uit. Ben ook wel benieuwd naar de route zelf want daar weet ik echt niets vanaf.quote:Op donderdag 27 juni 2013 09:06 schreef rival het volgende:
[..]
Dat is nog wel te doen, gaaf om zo bij een terrasje aan te komen
Gaan jullie zondag? voor zondag zijn de verwachtingen goed.. droog en warmquote:Op donderdag 27 juni 2013 09:08 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, ik kijk er wel naar uit. Ben ook wel benieuwd naar de route zelf want daar weet ik echt niets vanaf.
Zaterdag.quote:Op donderdag 27 juni 2013 09:17 schreef rival het volgende:
[..]
Gaan jullie zondag? voor zondag zijn de verwachtingen goed.. droog en warm
neerslag kans 80%quote:Op donderdag 27 juni 2013 09:41 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zaterdag.
Geen idee wat het gaat worden, dat verschilt per dag.
ruitenwisser voor je hellumquote:Op donderdag 27 juni 2013 09:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ach ja, dan rits ik het regenmembraan er wel in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, just daar.quote:Op donderdag 27 juni 2013 09:46 schreef sararaats het volgende:
toch niet in Malonne waar die heks van Dutroux zat?
quote:Op donderdag 27 juni 2013 09:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ruitenwisser voor je hellumHij doet het niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb kaartje over. Wil je mee?quote:
Faal.quote:Op donderdag 27 juni 2013 10:18 schreef muhahaha het volgende:
Reunie van 1 van mijn scholen in september, vragen ze entree geld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |