Juist. Als dit geen backfiretopic wordt, weet ik het ook niet meer.quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:31 schreef basvandalen het volgende:
TS is stagiar bij gemeente.
Klacht lijkt mij overduidelijk.
quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:32 schreef DroogDok het volgende:
[..]
De klacht is mij niet duidelijk, toelichting graag.....
Hij doet dus meer dan de gemiddelde fokker.quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:29 schreef HaywoodJablome het volgende:
hij is alleen maar webmaster bij die scoutinggroep?
mijn hemel
quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:35 schreef Aberkullie het volgende:
Haha ik ken hem! Ik ga dit topic naar hem mailen!
Want?quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:31 schreef basvandalen het volgende:
TS is stagiar bij gemeente.
waar dan?quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:36 schreef penny-wise het volgende:
Hij staat ook op de website van de scouting.
Nogal logisch dat ie zich een pak hijst...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En we hebben een naam!!!quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:39 schreef CarbonC het volgende:
[..]
http://www.voortrappers.nl/bestuur/leiding.htm
quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:37 schreef GoedeVraag het volgende:
Tering, TS is is stagair bij een gemeente![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het kneusje gaat vervolgens proberen andere medewerkers van de gemeente af te plassen![]()
![]()
![]()
_!
Daar ging het ook om, dus nogal logisch dat ik dat niet weghaal. losertje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blub
Ga jij nou maar lekker verder met je kutstage kk kneus.quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:39 schreef Robbert. het volgende:
[..]
Daar ging het ook om, dus nogal logisch dat ik dat niet weghaal. losertje.
Van dat soort dingen moet je het wel hebben als je zo'n droeftoeter als TS bent.quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:40 schreef TUFKAL het volgende:
Ja joh laten we iemand lekker gaan afzeiken
Dit kunnen we wel even naar gemeente Roffa mailen toch?quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:28 schreef Robbert. het volgende:
Ter illustratie, TS is stagiar bij gemeente. Wanneer er nieuwe mensen komen in de organisatie gaat er een mailtje naar iedereen met een stukje over jezelf. Ts trof dit vanochtend aan in zijn mailbox.
[ afbeelding ]
Anti-klacht: Binnen 2,5 uur heeft hij al de bijnaam knuffelbeer gekregen.
Doe eens normaal, joh.quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:42 schreef GoedeVraag het volgende:
[..]
Ga jij nou maar lekker verder met je kutstage kk kneus.
eerste link op google jaquote:Op woensdag 26 juni 2013 11:49 schreef Voszje het volgende:
Dankzij de naam van die scoutinggroep was hij niet echt moeilijk te vinden, chapeau ts.
http://www.rotterdam.nl/uw_reactiequote:Op woensdag 26 juni 2013 11:47 schreef mime_negert het volgende:
Wie stuurt er een mailtje naar de gemeente?
Te laat, het kwaad is al geschiedquote:Op woensdag 26 juni 2013 11:50 schreef Robbert. het volgende:
Oh, inderdaad niet zo slim gehandeld inderdaad.:P Ik vraag wel aan een mod om het te verwijderen.
Ben je echt zo'n mongool?quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:50 schreef Robbert. het volgende:
Oh, inderdaad niet zo slim gehandeld inderdaad.:P Ik vraag wel aan een mod om het te verwijderen.
Te laatquote:Op woensdag 26 juni 2013 11:50 schreef Robbert. het volgende:
Ik denk dat elders wordt gevraagd jou te verwijderen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:50 schreef Robbert. het volgende:
Kneus.quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:50 schreef Robbert. het volgende:
quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:52 schreef Ferrari_Tape het volgende:
TS is vergeten 'voortrappers' weg te halen.
quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:39 schreef Robbert. het volgende:
[..]
Daar ging het ook om, dus nogal logisch dat ik dat niet weghaal. losertje.
Wou ik ook al doenquote:Op woensdag 26 juni 2013 11:53 schreef Joenes het volgende:
Weghalen heeft geen zin
[ [url=http:/-lding[/url] ]
quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:52 schreef PaarsBeestje het volgende:
Volgens mij teken je bij de gemeente een verklaring dat je je fatsoenlijk zal gedragen. Dit kan wel eens het einde van je stageplek betekenen (en terecht trouwens).
quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:50 schreef Robbert. het volgende:
Gelukkig is TS wel een 'baas' volgens zijn ondertitel. Misschien kan hij dat nog inbrengen bij zijn eigen baas als dit topic besproken wordt.quote:
Toch wel even het plaatje opnieuw geupload?quote:
Donequote:Op woensdag 26 juni 2013 11:56 schreef BORRREETJEEE het volgende:
[..]
Toch wel even het plaatje opnieuw geupload?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik drink geen kraantjeswater.
Zelden zo'n mooi topic gezien...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |