reallife ken en barbiequote:
Wise pls...quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:58 schreef wise het volgende:
[..]
justin jedlica;
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
you mad panzer....
also,
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
you mad veer....
Ik zou in m'n broek pissen van angst als ik zo'n wijf ineens in een donker steegje tegen zou komen 's avonds.....quote:
quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:00 schreef Panzermaus het volgende:
Vind het geen mooi fysiek, lijkt heel erg raar allemaal.
Trouwens, backfire-topic van het jaar.
KLB / Lachwekkende nieuwe collega
Hoe zouden hun poesjes eruitzienquote:
bij zal er iets anders gebeuren in mn broek;quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:01 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik zou in m'n broek pissen van angst als ik zo'n wijf ineens in een donker steegje tegen zou komen 's avonds.....
Die jongen post ook gewoon naam van de scoutingvereniging, zijn positie, de naam van de nieuwe medewerker, etc.quote:
quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:50 schreef Robbert. het volgende:
Oh, inderdaad niet zo slim gehandeld inderdaad.:P Ik vraag wel aan een mod om het te verwijderen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zou er echt gemaild wordenquote:Op woensdag 26 juni 2013 12:04 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Die jongen post ook gewoon naam van de scoutingvereniging, zijn positie, de naam van de nieuwe medewerker, etc.En zelfs in zijn username ('Robbert') geeft hij zijn eigen naam waarschijnlijk weg.
watquote:
daar hou jij als aziaat wel van he...dat anime en mangaquote:
Ze lijkt op die roospettals van het FOK!forum, die heeft ook zo'n barbiesnoet.quote:
Denk het wel. En die 'nieuwe collega' is een 'webmaster' (quote:
quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:13 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ze lijkt op die roospettals van het FOK!forum, die heeft ook zo'n barbiesnoet.
[..]
Denk het wel. En die 'nieuwe collega' is een 'webmaster' (), die hoeft nu maar 1x zijn naam te Google'n. Reken maar dat hij dan verhaal gaat halen over stagiair Robbert.
my penis is confusedquote:
Obvious troll is obvious, die mail is van vorig jaar.quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:17 schreef wise het volgende:
nog 1 panzer;
http://forum.fok.nl/topic/1989311
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |