Jij hebt ook echt altijd wat te zeiken he? Zo wordt het nooit wat met die profcarrière, misschien moet je je om lekker te fietsen gewoon eens over de ongemakken van te koud, te warm, te moe, etc heenzetten.quote:Op woensdag 26 juni 2013 09:49 schreef CyclingGirl het volgende:
Wat nouhet was toch koud of niet dan
amenquote:Op woensdag 26 juni 2013 10:48 schreef Gripper het volgende:
[..]
Jij hebt ook echt altijd wat te zeiken he? Zo wordt het nooit wat met die profcarrière, misschien moet je je om lekker te fietsen gewoon eens over de ongemakken van te koud, te warm, te moe, etc heenzetten.
Soms lijkt het of je net zo'n haatrelatie met fietsen hebt als Freddeh (ik vind het eigenlijk helemaal niet leuk, maar het móet)
oh zei ik dit nou echt![]()
Heb ik ooit ergens gezegd dat ik prof wil worden. Man ik ben 32 jaar, dat is echt mijn ambitie niet hoorquote:Op woensdag 26 juni 2013 10:48 schreef Gripper het volgende:
[..]
Jij hebt ook echt altijd wat te zeiken he? Zo wordt het nooit wat met die profcarrière, misschien moet je je om lekker te fietsen gewoon eens over de ongemakken van te koud, te warm, te moe, etc heenzetten.
Soms lijkt het of je net zo'n haatrelatie met fietsen hebt als Freddeh (ik vind het eigenlijk helemaal niet leuk, maar het móet)
oh zei ik dit nou echt![]()
Ik wil Gripper geen bitch noemen hoorquote:Op woensdag 26 juni 2013 10:49 schreef Captain_Fabulous het volgende:
BITCHFIGHT!!!!!!
Pak de popcorn!
Van de heren die op dit moment leven als profwielrenners niet. Ik heb ook wel eens het idee dat het stukje "recreatief" wat in de TT staat vergeten wordt, volgens mij is er voor de meeste hier niets recreatiefs meer aan, maar moet het allemaal maar omdat de andere jongens van het topic dat ook doen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:05 schreef CyclingGirl het volgende:
Deze discussie ging toch niet over wel of niet hard fietsen maar klagen over? En ik vind dat ik best mag zeggen dat ik het koud had vanmorgen, het was niet echt de gemiddelde temperatuur die normaal is voor deze tijd van het jaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
Makkelijk praten als je geen 40 uur per week hoeft te werken, een vriendin op afstand hebt/had en buiten je gewone werk ook nog wat uurtjes aan vrijwillgerswerk doet. Ik vind het plezier wat de kinderen die ik train belangrijker dan een ritje op de fiets.quote:
Ja maar niet met die schoenen hoor!quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:19 schreef Oksel het volgende:
[ afbeelding ]
Ik neem m'n roze broek mee naar France.
Prijskaartje zou ik er ook afhalen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:22 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Ja maar niet met die schoenen hoor!
Als je mijn stuk geheel serieus neemt is er idd wel wat mis in de bovenkamert jaquote:Op woensdag 26 juni 2013 11:25 schreef Yankee het volgende:
Jezus wat een gehuilMaar het is natuurlijk heel verstandig om alles serieus te nemen op een forum
Je bent de enige die ik hier serieus neem, dus nu breng je mij toch een beetje in de warquote:Op woensdag 26 juni 2013 11:26 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Als je mijn stuk geheel serieus neemt is er idd wel wat mis in de bovenkamert ja
Nou, wat ik wel meen is dat sinds de "echte helden", oftewel, de enige mensen die zich volgens zichzelf met recht een wielrenner mogen noemen, zich hebben ingeschreven voor de marmotte, je OF mee kan doen en je de pleuris intrainen, OF je moet niet janken, meer trainen en je wordt in de zeik genomen en niet meer serieus genomen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:27 schreef Yankee het volgende:
[..]
Je bent de enige die ik hier serieus neem, dus nu breng je mij toch een beetje in de war
Daarom op de fiets naar je werk!quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:28 schreef keesfietst het volgende:
Ah, geklaag over the obvious. Gooi ik er ook nog maar eentje in: het ov is altijd onbetrouwbaar en druk
Deze begrijp ik even niet, bedoel je dat onze Marmotten vinden dat zij de echte wielrenners zijn omdat ze de Marmotte rijden en de rest dan niet serieus genomen kan of mag worden?quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:30 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nou, wat ik wel meen is dat sinds de "echte helden", oftewel, de enige mensen die zich volgens zichzelf met recht een wielrenner mogen noemen, zich hebben ingeschreven voor de marmotte, je OF mee kan doen en je de pleuris intrainen, OF je moet niet janken, meer trainen en je wordt in de zeik genomen en niet meer serieus genomen.
Of ben ik de enige die dat zo ziet? Want als dat zo is hou ik mijn kop er verder over en ga ik weer door met het melden dat ik juist niet getrained heb![]()
Zoiets ja.quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:33 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Deze begrijp ik even niet, bedoel je dat onze Marmotten vinden dat zij de echte wielrenners zijn omdat ze de Marmotte rijden en de rest dan niet serieus genomen kan of mag worden?
Kliekjesvorming heb je overal, logisch ook als die gasten elkaar regelmatig zien en samen tochtjes rijden. Dat het af en toe wel wat milder kan naar de rest ben ik met je eens, maar negeren kan ook.quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:30 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nou, wat ik wel meen is dat sinds de "echte helden", oftewel, de enige mensen die zich volgens zichzelf met recht een wielrenner mogen noemen, zich hebben ingeschreven voor de marmotte, je OF mee kan doen en je de pleuris intrainen, OF je moet niet janken, meer trainen en je wordt in de zeik genomen en niet meer serieus genomen.
Of ben ik de enige die dat zo ziet? Want als dat zo is hou ik mijn kop er verder over en ga ik weer door met het melden dat ik juist niet getrained heb![]()
Ik zie wel dat het wat in-crowd is hier door die cyclo's maar ik hoop niet dat het zo is. Ik haal het er in elk geval niet uit. En dan nog een cyclo, ga dan met je grote mond bij de Elites rijdenquote:
Word je hard vanquote:Op woensdag 26 juni 2013 11:37 schreef kanovinnie het volgende:
Nou, ik ben anders ook mooi door jou en gripper genomen.
In het ooitje welteverstaan. Mij na een lange lijdensweg laten denken er bijna te zijn, om vervolgens nog stiekem via een afsnijroute naar rhenen te rijden.![]()
![]()
Antiklacht: Limonade van de fietschick
Heb ik al gedaan in het verledenquote:Op woensdag 26 juni 2013 11:40 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Ik zie wel dat het wat in-crowd is hier door die cyclo's maar ik hoop niet dat het zo is. Ik haal het er in elk geval niet uit. En dan nog een cyclo, ga dan met je grote mond bij de Elites rijden
Daarom, was er achteraf blij mee hoorquote:Op woensdag 26 juni 2013 11:41 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Word je hard vanc.q. ga je harder van fietsen.
En anders had je die limonade van de fietschick niet gekregen.
[..]
Heb ik al gedaan in het verledenBen ik nu wat te oud voor
HAha, achja, gewoon zoals kees al zegt overheen lezen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:14 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Van de heren die op dit moment leven als profwielrenners niet. Ik heb ook wel eens het idee dat het stukje "recreatief" wat in de TT staat vergeten wordt, volgens mij is er voor de meeste hier niets recreatiefs meer aan, maar moet het allemaal maar omdat de andere jongens van het topic dat ook doen.
Ik heb daar gelukkig schijt aan en fiets wanneer ik wil ipv dat ik me laat opnaaien door een heftrucchauffeur uit Utrecht, een fietskoerier uit Rotterdam, een dakdekker uit Enschede/almelo oid of een student uit Leeuwarden. Ik ga wel lekker met Freddy en cab_fap een klein rondje trappen, een appelpuntje met koffie verslinden en dan op tijd thuis zijn om nog ff in het zonnetje te kunnen zitten.
Ik pak mijn kleurpotloden weer en ga weer verder tekenen
Zeg hallo, dat is toch geen vraag om aan een man te stellen?quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:42 schreef CyclingGirl het volgende:
Hoe oud ben je dan als ik vragen mag? Het was ook maar bij wijze van spreken. Het is met dames wielrennen ook zo, van dat is geen fietsen maar gisteren in Noordwijk is er weer 40km/u gereden, er zijn er niet veel die daar dan bij blijven hoor van de mannen dan, in het algemeen.
Mijn insteek ook, ik vind het heel knap van de drie tieten en Marmotte enzo, maar met een fulltime baan en twee kinderen waarvan er 1 qua taal veel extra hulp van mij nodig heeft op het moment, pak ik op het moment 's avonds niet vaak de fiets maar doe ik huiswerk met m'n prinsesje. Ook heel belangrijk, want ze moet wel naar de volgende kleutergroep elk jaar. Ik ben nu heel hard aan het plannen om zondag eens een lekker stuk te rijden, omdat het weer er goed uitziet. Maar daar moet ik nu dus al ruimte voor plannen. Niet dat ik daar onder lijd, of wil klagen, gewoon een feit.quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:40 schreef CyclingGirl het volgende:
ga dan met je grote mond bij de Elites rijden
Ik ben er weer, even een paar dagen op vakantie geweest. Zo direct maar weer eens op de fiets stappen!quote:Op woensdag 26 juni 2013 10:08 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Er zit hier maar 1 vrouw, en veel oude wijven volgens mij...of is tesje ook nog aanwezig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |