Jij hebt ook echt altijd wat te zeiken he? Zo wordt het nooit wat met die profcarrière, misschien moet je je om lekker te fietsen gewoon eens over de ongemakken van te koud, te warm, te moe, etc heenzetten.quote:Op woensdag 26 juni 2013 09:49 schreef CyclingGirl het volgende:
Wat nouhet was toch koud of niet dan
amenquote:Op woensdag 26 juni 2013 10:48 schreef Gripper het volgende:
[..]
Jij hebt ook echt altijd wat te zeiken he? Zo wordt het nooit wat met die profcarrière, misschien moet je je om lekker te fietsen gewoon eens over de ongemakken van te koud, te warm, te moe, etc heenzetten.
Soms lijkt het of je net zo'n haatrelatie met fietsen hebt als Freddeh (ik vind het eigenlijk helemaal niet leuk, maar het móet)
oh zei ik dit nou echt![]()
Heb ik ooit ergens gezegd dat ik prof wil worden. Man ik ben 32 jaar, dat is echt mijn ambitie niet hoorquote:Op woensdag 26 juni 2013 10:48 schreef Gripper het volgende:
[..]
Jij hebt ook echt altijd wat te zeiken he? Zo wordt het nooit wat met die profcarrière, misschien moet je je om lekker te fietsen gewoon eens over de ongemakken van te koud, te warm, te moe, etc heenzetten.
Soms lijkt het of je net zo'n haatrelatie met fietsen hebt als Freddeh (ik vind het eigenlijk helemaal niet leuk, maar het móet)
oh zei ik dit nou echt![]()
Ik wil Gripper geen bitch noemen hoorquote:Op woensdag 26 juni 2013 10:49 schreef Captain_Fabulous het volgende:
BITCHFIGHT!!!!!!
Pak de popcorn!
Van de heren die op dit moment leven als profwielrenners niet. Ik heb ook wel eens het idee dat het stukje "recreatief" wat in de TT staat vergeten wordt, volgens mij is er voor de meeste hier niets recreatiefs meer aan, maar moet het allemaal maar omdat de andere jongens van het topic dat ook doen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:05 schreef CyclingGirl het volgende:
Deze discussie ging toch niet over wel of niet hard fietsen maar klagen over? En ik vind dat ik best mag zeggen dat ik het koud had vanmorgen, het was niet echt de gemiddelde temperatuur die normaal is voor deze tijd van het jaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |