Ditquote:Op donderdag 27 juni 2013 00:33 schreef Cynix ® het volgende:
Vraagje uit belangstelling: Wat beweegt je trouwens om je hier te registreren uitsluitend om je 'hosseladviezen' met ons te delen?
Ben je een (gewetensvolle) medewerker aan het programma?
Of kom je zelf uit een diep dal, ken je proefondervindelijk de valkuilen en gun je de rest van de mensheid hetzelfde geluk als jezelf hebt weten te bereiken?
Wat klets jij nou weer? Alsof dat de voorwaarden zijn voor een goed leven.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:19 schreef Burdie het volgende:
Net de uitzending gezien, maar jee wat een sneuheid zeg.
Vooral Marc...echt... beggars can't be choosers, jongen!
En echt, wat denken mensen als Marc een vrouw nou te bieden te hebben.... Een matige baan, overgewicht, geen sprankelend sociaal leven, geen zelfvertrouwen, geen ruggegraat, een vies, onverzorgd uiterlijk... en dan zelf nog kieskeurig zijn ook
.
Jammer dat het is afgelopen, was altijd erg vermakelijk. Ben benieuwd wanneer het volgende seizoen weer begint.
Ik naar chersonissos? En snel verbranden, de clubs uitvluchten en meer de cultuur kants van het eiland opzoeken, het is een idee.quote:
Nou ja, ik denk dat Burdie vooral bedoeld dat er "niemand" staat...quote:Op donderdag 27 juni 2013 02:32 schreef W00fer het volgende:
[..]
Wat klets jij nou weer? Alsof dat de voorwaarden zijn voor een goed leven.
Wat moet je nou met een conditie? Prima en goed dat je je eigen doelen stelt en niet al te veel laat beinvloeden door andere maar deze snap ik niet. Als ik jou was zou ik me meteen richten op gewichtsverlies.. Wat Drommel al zei, je zult je al heel snel beter voelen omdat je daar ook snel verandering in ziet.quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:49 schreef De-Dwerg het volgende:
[..]
juist, ik moet mij niet veranderen voor anderen, ik moet mij veranderen voor mijzelf.
ja ik be bezig met sport, nee ik focus mij niet op gewichts verlies, ik focus mij op condiitie training, gewichts verlies is een leuk extratje.
Dat, ja. Het is gewoon een inwisselbaar persoon. Blinkt nergens in uit, heeft niet één ding wat enorm in zijn voordeel werkt.quote:Op donderdag 27 juni 2013 09:32 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nou ja, ik denk dat Burdie vooral bedoeld dat er "niemand" staat...
Mensen vallen (positief) op als ze uitstralen van "hier staat iemand".
En nee, een goede baan is hiervoor absoluut geen vereiste, van mijn part ben je putjesschepper, als je je baan met plezier/passie doet straal je dat uit.
En dat is eigenlijk het magische woord, die man straalt totaal geen passie uit voor iets wat hij doet. En de passie die hij dan heeft (paarden) overdrijft hij weer...
Maar goed, dat kan ook zo overkomen omdat RTL het zo in beeld heeft gebrachtHet is in ieder geval het beeld wat RTL van hem schept...
Er zit een grote kern van waarheid in zijn woorden ja.quote:Op donderdag 27 juni 2013 02:09 schreef BoefB2 het volgende:
Al die mensen hier die Goedavies aanvallen.
Hij heeft gewoon keihard gelijk.
Hij blinkt uit in sneuheidquote:Op donderdag 27 juni 2013 11:59 schreef Geo4kant het volgende:
Marc blinkt uit in het niet uitblinken.
quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:59 schreef Geo4kant het volgende:
Marc blinkt uit in het niet uitblinken.
Idd, het is de toon die de muziek maaktquote:Op donderdag 27 juni 2013 12:00 schreef Burdie het volgende:
[..]
Er zit een grote kern van waarheid in zijn woorden ja.
Maar de manier waarop het gezegd wordt, verdient geen schoonheidsprijs.
"zo zit het leven in elkaar, neem dat nou maar van mij aan en als je niet wilt luisteren is dat je eigen schuld he, dus niet janken".
De toon kan anders.
Wat kom jij irritant betweterig over. Je hebt ook geen idee waar je over praat.quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:46 schreef GOEDADVIES het volgende:
@ alex
De reden waarom ik het gewoon keihard zei is omdat dit soort mensen vaak gewoon met de neus op de feiten gedrukt moeten worden en een schop onder de kont nodig hebben. Het is dat soort mensen al heel vaak op een vriendelijke/politiek correcte manier vertelt, maar dat werkt niet. Ze luisteren gewoon niet en willen de feiten niet onder ogen zien. Dan komen ze met smoesjes en als je daar in mee gaat, geloven ze hun eigen smoesjes/zelf medelijden en doen ze alsnog niks... En op lange termijn maken ze zichzelf alleen maar ongelukkiger...
Dit is iets wat veel mensen met overgewicht doen (smoesjes verzinnen/zelfmedelijde etc.). Ze willen wel afvallen, maar willen niet het werk doen wat er voor nodig is. Dat is ook de reden waarom ik absoluut geen medelijden heb met mensen die te dik zijn. Het feit dat je dik bent heb je uiteindelijk (meestal) zelf veroorzaakt en je kan er heel simpel zelf ook weer vanaf komen. Door gewoon hard te werken, simpel... Dikke mensen praten zichzelf bullshit aan dat het een verslaving is, dat ze er mentaal nog niet klaar voor zijn etc. Terwijl de keiharde waarheid is dat iedereen kan afvallen zolang je maar genoeg voor inzet... Je ziet heel vaak bij van die afval shows (op MTV, RTL etc.) dat die dikke mensen altijd met smoesjes komen, de personal trainers moeten ze dan even flink op hun plek zetten, ze gaan meestal huilen, kotsen, aanstellen en zeggen dat het ze niet lukt etc. Maar uiteindelijk lukt het ze... Omdat IEDEREEN kan afvallen...
P.S het klinkt alsof je goede progressie aan t maken bent, goed zo man, ga zo door!
Dit...quote:Op donderdag 27 juni 2013 02:09 schreef BoefB2 het volgende:
Al die mensen hier die Goedavies aanvallen.
Hij heeft gewoon keihard gelijk.
En als je niet wilt, ook prima.
Blijf maar lekker slonzig, vies en er niet uitzien. Is ook prima.
Moet je ook niet raar opkijken dat mensen dat niet fris vinden en er wat over zeggen. Ook al ben je niet de knapste, dan nog kun je je toch wel goed verzorgen?
Oke, eens... Maar dit soort mensen moeten hard aangepakt worden, vandaar mijn toon. (Voor zichzelf, maar ook voor de samenleving, dikke mensen kosten ons belastingquote:Op donderdag 27 juni 2013 12:00 schreef Burdie het volgende:
[..]
Er zit een grote kern van waarheid in zijn woorden ja.
Maar de manier waarop het gezegd wordt, verdient geen schoonheidsprijs.
"zo zit het leven in elkaar, neem dat nou maar van mij aan en als je niet wilt luisteren is dat je eigen schuld he, dus niet janken".
De toon kan anders.
Ik heb geen idee? Grapjas, ik geef zelfs CONCREET advies over HOE hij moet afvallen... Dus niet alleen: JE MOET AFVALLEN... Maar ik vertel hem zelfs hoe! Waar haal je vandaag dat ik geen idee heb waar ik over praat? Noem 1 voorbeeld waarvan ik NIET weet waar ik over praat en waar je dat op baseert?!! Je weet dondersgoed dat wat ik zei waarheid is!!quote:Op donderdag 27 juni 2013 12:51 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Wat kom jij irritant betweterig over. Je hebt ook geen idee waar je over praat.
Hahaha ja precies, dit bedoel ik!!!quote:Op donderdag 27 juni 2013 14:32 schreef MacorgaZ het volgende:
Ach, GOEDADVIES, sommige mensen vinden het niet aardig dat je tegen dikke mensen zegt dat ze dik zijn, dat is niet zo maatschappelijk correct begrijp je.
Dat je de pure waarheid zegt en concrete tips geeft die gegarandeerd zullen werken, tjah, wat maakt dat nou uit, je toon waarop je het zegt is zo onaardig....
Dit is correct en ben ik het mee eens.quote:Op donderdag 27 juni 2013 14:32 schreef MacorgaZ het volgende:
Ach, GOEDADVIES, sommige mensen vinden het niet aardig dat je tegen dikke mensen zegt dat ze dik zijn, dat is niet zo maatschappelijk correct begrijp je.
Dat je de pure waarheid zegt en concrete tips geeft die gegarandeerd zullen werken, tjah, wat maakt dat nou uit, je toon waarop je het zegt is zo onaardig....
Ik kan prima communiceren hoor. Ik zou ook nooit op straat zomaar tegen een te dik iemand zeggen dat ze te dik zijn etc. De reden waarom ik dat hier nu wel doe, is omdat ik het na het kijken van de show t zo sneu vond. Ik gunde alle kandidaten een vrouw en ik dacht dat ze allemaal oprecht bereid waren te werken aan zichzelf om een vrouw te krijgen... Ik dacht dat ze niemand echt in hun omgeving hadden die hun vertelde hoe het wél moet en wat ze moesten veranderen. Ik dacht dat ik ze met wat advies kon helpen, maar ze zijn blijkbaar niet allemaal bereid iets aan zichzelf te veranderen (op jou en wasim na) en tja, dan is het eigen schuld dikke bult en heb ik ook geen begrip meer en ben ik gewoon hard... + vaak hebben dit soort mensen een harde toon/confrontatie nodig voordat ze het snappen (zie je vaak ook bij van die makeover/afval shows, vaak tot huilens aan toe). Vandaar mijn toon/uitgesproken mening etc.quote:Op donderdag 27 juni 2013 14:41 schreef IT-Alex het volgende:
[..]
Dit is correct en ben ik het mee eens.
Iedereen heeft ze probleempjes, GOEDADVIES heeft bijvoorbeeld snel te neiging om alles wat hij denkt op te schrijven. Zo was ik vroeger ook en daar heb ik aangewerkt om niet meer te doen. (of wel te doen maar op een wat aardigere manier) Dus GOEDADVIES als jij mij nou advies geeft en ik jou hoe je beter kan communiceren met mensen hebben we allebij iets aan elkaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |