Zal kijken of het me nu nog luktquote:Op woensdag 26 juni 2013 00:24 schreef Pino112 het volgende:
Ik zei het Mex, je moet die vragen weghalen
Ben je er zo lang nietquote:Op woensdag 26 juni 2013 00:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zal kijken of het me nu nog luktWant verder rest van de week weg tot aan begin
morgen en overmorgen 2 dagen weg met vrienden en vrijdag-maandag weekendje schiermonnikoogquote:
Ah oke. Mis je dus de eerste etappesquote:Op woensdag 26 juni 2013 00:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
morgen en overmorgen 2 dagen weg met vrienden en vrijdag-maandag weekendje schiermonnikoog
Die neem ik op.quote:Op woensdag 26 juni 2013 00:31 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ah oke. Mis je dus de eerste etappes
Tevens: http://pastebin.com/2sy8xgjS
Ja, ook. Ga ik allemaal maandag en dinsdag terugkijken samen met de F1.quote:
F1quote:Op woensdag 26 juni 2013 00:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, ook. Ga ik allemaal maandag en dinsdag terugkijken samen met de F1.
Ja, ik heb zeg maar free-choice. 3 uur lang. Dus ik kan ze allemaal aardig vollullen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 00:34 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja. Doe jij dat ook bij je AmsterdamFM-kluppie?
Amateuristisch.quote:Op woensdag 26 juni 2013 00:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja, ik heb zeg maar free-choice. 3 uur lang. Dus ik kan ze allemaal aardig vollullen.
Tsja lokale omroep zonder subsidie. Dan mag alles nog, ik geniet er maar van zo lang het kan.quote:
Maar leer je het ook af als je bijv bij 3FM gaat werken? Denk het niet.quote:Op woensdag 26 juni 2013 00:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Tsja lokale omroep zonder subsidie. Dan mag alles nog, ik geniet er maar van zo lang het kan.
Nee.quote:Op woensdag 26 juni 2013 00:37 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wil je Sander nou nog in je UI hebben dan?
Ik zorg wel voor wat afwisseling bijvoorbeeld door expres platen te starten zonder intro. En ik let ook wel op wat ik vol lul. Een plaat met 4 seconden intro hoef je niet vol te lullen, die doet zijn werk wel. Een plaat met een intro van 30 seconden met een hele rustige opbouw daar kan je wel naar toe werken met wat er straks nog aankomt enz.quote:Op woensdag 26 juni 2013 00:41 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Maar leer je het ook af als je bijv bij 3FM gaat werken? Denk het niet.
Wat moet ik met Sander?quote:
Geen idee, jij zet dat in de fipo.quote:Op woensdag 26 juni 2013 00:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat moet ik met Sander?
CHVRCHES
Die praat ook door plaatjes heenquote:
Nog maar zes maanden en dan horen we hem weerquote:Op woensdag 26 juni 2013 00:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die praat ook door plaatjes heen
Dat gekut elke keer is nog fantastischer ja. Leve de bezuinigingen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 01:01 schreef heloef het volgende:
TT kan je nu veranderen in "Lekker door het nieuws heenpraten"
Wat een drama is dat gedoe met het nieuws geworden.quote:Op woensdag 26 juni 2013 01:03 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat gekut elke keer is nog fantastischer ja. Leve de bezuinigingen.
Nooooooeeeeeesssss, weer gemist!!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |