Meds zo goed mogelijk op tijd innemen is wel belangrijk. Tenminste zegt mijn internist.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:04 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik doe mijn best hoor, straks die maagzuurremmers weer innemen.
En ik ben vergeten mijn vloeibare vitamine D in te nemen, nu maar ff doen
Komende zaterdag de landelijkequote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:27 schreef Pumatje het volgende:
Godnondju lui.. avond.
Ik kom om in de steunverleningen. Hoeveel veteranendagen moet ik nog af.. pff
Nu Limburg gehad, komende week degene voor het gehele land neem ik aan.
Iemand anders die zich daarvoor inzet?
Niet dood blijkbaar, je kan nog postenquote:
ik zit op 3g met mobquote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Niet dood blijkbaar, je kan nog posten
Cruisecontrolquote:
Ik mag hopen dat je meerijder bent, en niet de chauffeurquote:
Nibb kan je weer je inglorious bastars UI nemen? Ik raak helemaal historisch in de war van deze UI.quote:
Dat kan, weet alleen niet hoe dat mobiel moet.quote:Op woensdag 26 juni 2013 00:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nibb kan je weer je inglorious bastars UI nemen? Ik raak helemaal historisch in de war van deze UI.
Maar natuurlijk *fluit*quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat je meerijder bent, en niet de chauffeur
quote:Op woensdag 26 juni 2013 00:01 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Dat kan, weet alleen niet hoe dat mobiel moet.
Zou jij ff willen kijken hoelaat de trein op sassenheim station vertrekt naar schiphol rond 9:00quote:Op woensdag 26 juni 2013 00:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]wacht ik wel tot je weer een pc connectie hebt
Ik kan niet eens een topic mobiel openen
Morgen 0900 Sassenheim naar Schiphol dus ik ga uit van aankomst?quote:Op woensdag 26 juni 2013 00:07 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Zou jij ff willen kijken hoelaat de trein op sassenheim station vertrekt naar schiphol rond 9:00
Doe napoleon dynamite weer. Matchen we weerquote:
En dan de 300 naar ZO?quote:Op woensdag 26 juni 2013 00:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Morgen 0900 Sassenheim naar Schiphol dus ik ga uit van aankomst?
Sprinter (richting Utrecht Centraal)
Vervoerder: NS
Vertrek: 8:40 Station SassenheimSpoor 2
Aankomst: 8:55 Station SchipholSpoor 1-2
Top. Dankjewelquote:Op woensdag 26 juni 2013 00:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Morgen 0900 Sassenheim naar Schiphol dus ik ga uit van aankomst?
Vertrek: 8:40 Station SassenheimSpoor 2
Aankomst: 8:55 Station SchipholSpoor 1-2
Vroeg ie toch niet om?quote:
Is dat morgen al?!quote:Op woensdag 26 juni 2013 00:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Vroeg ie toch niet om?
En dan nog, elfde gebod is een betere lokatie om te eindigen
Weet ik veel waar BB zijn dates ontmoetquote:
Dus had ik het toch een beetje goedquote:Op woensdag 26 juni 2013 00:15 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Nope. Trein maar ZO
Bus is te duur
quote:Op woensdag 26 juni 2013 00:18 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Dus had ik het toch een beetje goed
@MM zie net dat ik bij een verkeerde maand zat te kijken.
Romantische dates in de Bijlmer zeker haha, dan kies ik weleen andere locatiequote:Op woensdag 26 juni 2013 00:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Weet ik veel waar BB zijn dates ontmoet
Ik gaf gewoon de reisinfo weer
Dat zie ik ook net. Dus geef maar een heads up als het zover is!quote:
Heb je geen agenda fzoquote:Op woensdag 26 juni 2013 00:25 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Dat zie ik ook net. Dus geef maar een heads up als het zover is!
Zoiets... Heb een vriendin aka PA.quote:
Moet je je vriendin ook leren FOK!enquote:Op woensdag 26 juni 2013 00:30 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Zoiets... Heb een vriendin aka PA.
En agenda's gebruik ik niet.
Absoluut niet.quote:Op woensdag 26 juni 2013 00:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Moet je je vriendin ook leren FOK!en
Werkt blijkbaar bij Lotusss en ER
quote:
Zie het al gebeuren dat ze verdomme via de sc begint te zeiken... Rot op. Zo jammer dat er mobieltjes zijn.quote:
quote:
quote:Op woensdag 26 juni 2013 00:34 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Zie het al gebeuren dat ze verdomme via de sc begint te zeiken... Rot op. Zo jammer dat er mobieltjes zijn.
Jij kent m'n vriendin niet.quote:Op woensdag 26 juni 2013 00:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]stelletje jaloerze rotknarren.
Legt ze de juiste biertjes voor je koud - vinkje geschiktquote:
2 maal fout.quote:Op woensdag 26 juni 2013 00:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Legt ze de juiste biertjes voor je koud - vinkje geschikt
Accepteert ze het als je loopt te zeiken over de m90 die je niet krijgt, en maakt geen vergelijk met haar pumps - vinkje geschikt
quote:Op woensdag 26 juni 2013 00:42 schreef Thaboel het volgende:
[..]
2 maal fout.
Ik ben niet attent genoeg. Ik let niet genoeg op en ik luister niet.
Klink ik slecht of als de gemiddelde man?
Ow, neeeeee...... arm beeldscherm, ik ga zo maar slapen denk ikquote:
Zou ik niet willen. Deze bevalt me behoorlijk goed!quote:Op woensdag 26 juni 2013 00:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Dat is redelijk man eigen..... kan je dat vrouw-exemplaar niet retour sturen
Ahum, dat ik dit als vrouw zeg, beter naar rechts richten en mee doorgaan dusquote:Op woensdag 26 juni 2013 00:48 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Zou ik niet willen. Deze bevalt me behoorlijk goed!
Zonder dat gezeik is er ook niks aan hequote:Op woensdag 26 juni 2013 00:49 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ahum, dat ik dit als vrouw zeg, beter naar rechts richten en mee doorgaan dus
Dat wilde ik eens een keer gehoord hebbenquote:Op woensdag 26 juni 2013 00:57 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Zonder dat gezeik is er ook niks aan he
oh god.quote:Op woensdag 26 juni 2013 01:02 schreef BredeBroeder het volgende:
Heujj fles champagne van de trap gedonderd
Drankmisbruikquote:Op woensdag 26 juni 2013 01:02 schreef BredeBroeder het volgende:
Heujj fles champagne van de trap gedonderd
quote:
slaap zacht idemquote:Op woensdag 26 juni 2013 01:17 schreef samthegreat5 het volgende:
Nou, ich bin kaput, wat voelt je bed toch goed na een lange dag. Oogjes toe, trusten allen
Jazeker! Ik ben nogal bezet de afgelopen weken. Dit door oefeningen, steunverleningen en periodiek onderhoud van onze collectieve knutseldoos genaamd de CV90.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Komende zaterdag de landelijke
Heb je nog steeds interesse in 'de tijd vliegt'?
De zon schijntquote:
quote:
Die staat nu op 14 graden, termostaat geeft aan dat het 19 graden in huis isquote:Op woensdag 26 juni 2013 10:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]kan jij weer besparen op stookkosten
quote:Op woensdag 26 juni 2013 10:18 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Die staat nu op 14 graden, termostaat geeft aan dat het 19 graden in huis is
24 graden is ook heerlijk hoorquote:Op woensdag 26 juni 2013 10:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]19 graden is een prima temperatuur. 24 graden op kantoor nu
502quote:
Het is idd net een circus ja, ter uwer vermaak.quote:
meen je ditquote:Op woensdag 26 juni 2013 10:37 schreef ErwinRommel het volgende:
@BB, wie is deze man?
[ afbeelding ]
Nee, niet Emile Ratelband.
Want je weet het nietquote:Op woensdag 26 juni 2013 10:44 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik ga geen eens antwoord geven :p
klootzakquote:
Ik ben aan het werkquote:
Vakantiequote:Op woensdag 26 juni 2013 10:56 schreef jitzzzze het volgende:
Moet er niet gewerkt worden? Stelletje lapswanzen
quote:Op woensdag 26 juni 2013 10:56 schreef jitzzzze het volgende:
quote:
quote:Op woensdag 26 juni 2013 10:56 schreef jitzzzze het volgende:
neequote:Op woensdag 26 juni 2013 12:35 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ken je alle lijsttrekkers al uit je hoofd?
quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:41 schreef jitzzzze het volgende:
Ging net even wezen hardlopen, 15Kg bepakking, 3Km vol sprinten en toen nog 45Km op een drafje gelopen![]()
Was in een half uurtje weer terug
Ging niet heel lekker dus?quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:41 schreef jitzzzze het volgende:
Ging net even wezen hardlopen, 15Kg bepakking, 3Km vol sprinten en toen nog 45Km op een drafje gelopen![]()
Een auto met 15KG aanhang telt nietquote:Op woensdag 26 juni 2013 12:41 schreef jitzzzze het volgende:
Na de lunch moet je niet te hard lopen, anders krijg je stekenquote:
Hoe kom je weer bij een auto + aanhanger?quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:42 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Een auto met 15KG aanhang telt niet
Ik zal eens kijken of ik nog wat in een hoekje heb liggenquote:Op woensdag 26 juni 2013 12:51 schreef Cobra4 het volgende:
Hennis vraagt (smeekt) in het NOS journaal weer om vertrouwen en loyaliteit van het Defensie personeel mbt de nieuwe bezuinigingen.
Gereden worden is beter als getrokken worden zou ER zeggen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:49 schreef jitzzzze het volgende:
Hoe kom je weer bij een auto + aanhanger?
Hahaquote:Op woensdag 26 juni 2013 13:10 schreef Harde_Mepper het volgende:
[..]
Gereden worden is beter als getrokken worden zou ER zeggen.![]()
Wakker worden en strakjes werken. U?quote:
Ik ben naar Chuck Norris aan het kijken, maar vergeleken met BB is Chuck maar een doetjequote:Op woensdag 26 juni 2013 13:34 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Wakker worden en strakjes werken. U?
Het vertrouwen was eind jaren 90 al opgesoupeerd....quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:51 schreef Cobra4 het volgende:
Hennis vraagt (smeekt) in het NOS journaal weer om vertrouwen en loyaliteit van het Defensie personeel mbt de nieuwe bezuinigingen.
Ik zou die mongool mijn bajonet in zijn aars drukken..quote:Op woensdag 26 juni 2013 13:36 schreef Erasmo het volgende:
''Ik ben niet in het bezit van munitie of delen van munitie''
[ afbeelding ]
Lijkt er op dat zij gokt/denkt dat er nog wel wat aanwezig is.quote:Op woensdag 26 juni 2013 13:42 schreef AchJa het volgende:
[..]
Het vertrouwen was eind jaren 90 al opgesoupeerd....
Ik heb ook geen idee wat die mongolen aan het doen zijn met geplaatst magazijn en een rij volk in front.quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:13 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik zou die mongool mijn bajonet in zijn aars drukken..
Bepalen wie de eindejaarsuitkering krijgtquote:Op woensdag 26 juni 2013 16:22 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik heb ook geen idee wat die mongolen aan het doen zijn met geplaatst magazijn en een rij volk in front.
Misschien nog ergens bij VeVa, maar dan is het verhaal vlot afgelopen...quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:02 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Lijkt er op dat zij gokt/denkt dat er nog wel wat aanwezig is.![]()
Die zouden mij nog voorwaarts volgenquote:Op woensdag 26 juni 2013 16:25 schreef AchJa het volgende:
[..]
Misschien nog ergens bij VeVa, maar dan is het verhaal vlot afgelopen...
quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:29 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Die zouden mij nog voorwaarts volgen
quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:29 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Die zouden mij nog voorwaarts volgen
Ben je nu gekeurd of niet?quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:32 schreef BredeBroeder het volgende:
"Tiefuszooi !! Ben afgekeurd, na en dag als een debiel gesport te hebben, kramp in beide benen, te weinig vocht en mineralen, baal fucking hard, fucktiefuskut...."
Lekker slim om een dag voor je keuring te gaan trainen
Nee dit was iemand anders voor V&V intake, ik heb m'n keuring pas over 3 jaarquote:
Oh...quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:36 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Nee dit was iemand anders voor V&V intake, ik heb m'n keuring pas over 3 jaar
Kramp is een bitchquote:Op woensdag 26 juni 2013 16:40 schreef AchJa het volgende:
[..]
Oh...
Maar dan nog... Sporten en de volgende dag niet inzetbaar zijn...!
zit nu op d fies naar werk vertel straks welquote:Op woensdag 26 juni 2013 16:44 schreef m.k het volgende:
Brede, jij had de VeVa keuring al gedaan toch? Hoe zit die in elkaar?
Volgens mij staat dat verhaal ook in z'n topic. Scheelt wat herhaling en waarschijnlijk het bijbehorende ge-bashquote:Op woensdag 26 juni 2013 16:44 schreef m.k het volgende:
Brede, jij had de VeVa keuring al gedaan toch? Hoe zit die in elkaar?
quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:55 schreef Wasmachinu het volgende:
[..]
Volgens mij staat dat verhaal ook in z'n topic. Scheelt wat herhaling en waarschijnlijk het bijbehorende ge-bash
^ 'quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:49 schreef samthegreat5 het volgende:
Gvd, opeens doet mijn dakje het niet meer tenzij ik shift + 6 heel lang inhoud en hetzelfde geldt voor apostrof.. taalinstellingen staan goed. Alt-shift ook al geprobeerd en ctrl-shift.
hehehequote:Op woensdag 26 juni 2013 16:58 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
^ '
ctrl-c / ctrl-v, opgelost, graag gedaan.
Wat is het voor spul?quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:22 schreef Erasmo het volgende:
ff een systeempje bij elkaar zoeken vanavondHeb voor een prikje een mobo+videokaart+cpu+voeding overgenomen.
Netjesquote:Op woensdag 26 juni 2013 17:27 schreef Erasmo het volgende:
[..]
http://tweakers.net/pricewatch/300749/gigabyte-ga-z77x-ud3h.html met i5 en grote heatsink
http://tweakers.net/product/310804/asus-geforce-gtx-670/
http://tweakers.net/pricewatch/238476/antec-truepower-tp-750.html
Voor 150 euro gekochtquote:
Kijk, dat doe je goed.quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:27 schreef Erasmo het volgende:
[..]
http://tweakers.net/pricewatch/300749/gigabyte-ga-z77x-ud3h.html met i5 en grote heatsink
http://tweakers.net/product/310804/asus-geforce-gtx-670/
http://tweakers.net/pricewatch/238476/antec-truepower-tp-750.html
Aopen's zijn lekker breed.quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:32 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Voor 150 euro gekocht
Nu nog een kast uitzoeken want die koeler is zo groot als een halve liter Schultenbrau.
Tenzij je allejezus veel applicaties tegelijkertijd gaat draaien kan het ook prima af met 8GB.quote:
Deze koeler zeker? https://www.google.nl/sea(...)rLUf__Oaq80QWRloDQBQquote:Op woensdag 26 juni 2013 17:32 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Voor 150 euro gekocht
Nu nog een kast uitzoeken want die koeler is zo groot als een halve liter Schultenbrau.
Ik zou niet zonder mijn 16GB gekund hebben. Had misschien zelfs beter voor 24 of 32GB kunnen gaan.quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:35 schreef m.k het volgende:
[..]
Tenzij je allejezus veel applicaties tegelijkertijd gaat draaien kan het ook prima af met 8GB.
En, draai jij er veel applicaties op?quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:36 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik zou niet zonder mijn 16GB gekund hebben. Had misschien zelfs beter voor 24 of 32GB kunnen gaan.
Nee, niet echt in die stricte zinquote:
quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:37 schreef samthegreat5 het volgende:
Maar inderdaad, de meeste mensen kunnen prima met 8GB af.
quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:38 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Nee, niet echt in die stricte zin.
Maar de software waarmee ik werk die gebruikt in een single instance al gewoon heel veel memory.
Zoek er ook eentje met een stoffilter. Bij de baas in de praktijk geleerd dat dat verdomde handig werkt.quote:
Jup mooi dingetje.quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:35 schreef m.k het volgende:
[..]
Tenzij je allejezus veel applicaties tegelijkertijd gaat draaien kan het ook prima af met 8GB.
[..]
Deze koeler zeker? https://www.google.nl/sea(...)rLUf__Oaq80QWRloDQBQ
Sorry ik was deze quote vergetenquote:
quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:36 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik zou niet zonder mijn 16GB gekund hebben. Had misschien zelfs beter voor 24 of 32GB kunnen gaan.
Stof filter kan je ook van een panty ofzo makenquote:Op woensdag 26 juni 2013 17:44 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Zoek er ook eentje met een stoffilter. Bij de baas in de praktijk geleerd dat dat verdomde handig werkt.
[..]
Jup mooi dingetje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo weinig mogelijkquote:Op woensdag 26 juni 2013 17:46 schreef m.k het volgende:
[..]
Sorry ik was deze quote vergeten
[..]
[..]
Stof filter kan je ook van een panty ofzo makenHoeveel muntjes heb je over voor de kast?
quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:47 schreef AchJa het volgende:
Kennen we deze nog? Vond ik vandaag in de "doos onbegrijpelijke stukken"...
[ afbeelding ]Zelf gekauft?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zoals Achja al zegt Aopen kastjes zijn prima, die oude beige dingen zijn mits het staat een beetje dik is ook heel goed (als ze breed genoeg zijn. En dan zelf een filtertje knutselen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:53 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Zo weinig mogelijkDing staat toch onder de tafel. Enige wat ik wil is dat ie goed te koelen, zo veel mogelijk stofvrij en stevig is.
Echt niet!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb zelf oa deze twee:quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:57 schreef Erasmo het volgende:
Lekker oldskool![]()
http://tweakers.net/pricewatch/30755/aopen-hq45-blauw-wit.html
quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:57 schreef AchJa het volgende:
[..]
Echt niet!
Heeft de baas destijds duizenden computers mee uitgerust want sticker "Not Millenium proof"... Drie keer raden welk bedrijf de computers in het voortraject kwam testen met een floppy of de computers wel of niet millenium proof waren...Defensie en computers, het blijft een gebed zonder eindSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooi simpel. Ik ga na het boodschappen doen en koken verder kijken.quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:59 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik heb zelf oa deze twee:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een midi en een big tower.
Ik zit nog steeds achter die test floppy van dat bedrijf aan, volgens mij hadden die er gewoon een VB progje op draaien die standaard "ongeschikt" uitspuugde...quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:04 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Defensie en computers, het blijft een gebed zonder eind
Mijn broer zijn sticker boek (Aopen kast)quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:59 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik heb zelf oa deze twee:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een midi en een big tower.
Ik moet nog ergens een GoT case sticker hebben...quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:14 schreef m.k het volgende:
[..]
Mijn broer zijn sticker boek (Aopen kast)![]()
[ afbeelding ]
Ik hoop dat je Gathering of Tweakers bedoelt en niet Game of Thronesquote:Op woensdag 26 juni 2013 18:46 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik moet nog ergens een GoT case sticker hebben...
Die ja! http://tweakers.net/plan/36/casebadges-update-2.htmlquote:Op woensdag 26 juni 2013 18:51 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik hoop dat je Gathering of Tweakers bedoelt en niet Game of Thrones
Henkiequote:Op woensdag 26 juni 2013 18:53 schreef AchJa het volgende:
[..]
Die ja! http://tweakers.net/plan/36/casebadges-update-2.html
[ afbeelding ]
Pliesie op je hielen. Japanse wout die vluchtende motorrijders met een stok van hun brommer rostquote:Op woensdag 26 juni 2013 19:12 schreef jitzzzze het volgende:
Ouwe veva'ers, wat zijn jullie aan het doen?
Kan best, al lijkt het me sterk dat dat alleen bij de laatste kandidaten wordt gedaan. Ik had als eerste de intake van alle intakes op die school en alsnog waren er maar 17 inc. ik van de 160 aangenomen, dus dat streng selecteren gebeurt echt niet alleen bij de laatsten lijkt mequote:Op woensdag 26 juni 2013 17:02 schreef m.k het volgende:
Hoorde vandaag een verhaal dat omdat de VeVa opleidingen voor nu ongeveer vol zitten. Dat ze de laatste kandidaten maar gewoon een speedmars laten doen met de 120 liter
Maar hebben ze jou een speedmars met een 120 liter (20kg) op je rug laten doen?quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:20 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Kan best, al lijkt het me sterk dat dat alleen bij de laatste kandidaten wordt gedaan. Ik had als eerste de intake van alle intakes op die school en alsnog waren er maar 17 inc. ik van de 160 aangenomen, dus dat streng selecteren gebeurt echt niet alleen bij de laatsten lijkt me
Nope intakes verschillen per school na de DCPquote:Op woensdag 26 juni 2013 19:22 schreef m.k het volgende:
[..]
Maar hebben ze jou een speedmars met een 120 liter (20kg) op je rug laten doen?
Ze rijden tenminste wel in mooi spul, daar in de UK:quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:16 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Pliesie op je hielen. Japanse wout die vluchtende motorrijders met een stok van hun brommer rost
10%... Wat voor kneuzen melden zich eigenlijk aan dan? Lui die echt niks kunnen en dus hun heil maar bij defensie proberen te zoeken ofzo?quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:20 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Kan best, al lijkt het me sterk dat dat alleen bij de laatste kandidaten wordt gedaan. Ik had als eerste de intake van alle intakes op die school en alsnog waren er maar 17 inc. ik van de 160 aangenomen, dus dat streng selecteren gebeurt echt niet alleen bij de laatsten lijkt me
Met 99 andere Fokkers naar de film?quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:11 schreef Cobra4 het volgende:
Voor de liefhebbers: FB / 'World War Z' Voorvertoning voor 100 FOK!kers!
Een van de weinige manieren waarop je ze van hun zolderkamer af kunt krijgenquote:
Ik ga nog liever de VeVa doenquote:Op woensdag 26 juni 2013 21:16 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Een van de weinige manieren waarop je ze van hun zolderkamer af kunt krijgen
quote:
Whehe, dat moet haast welquote:Op woensdag 26 juni 2013 21:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
![]()
Kans van 9 op 10 dat je niet wordt aangenomen voor de VeVa
Ook lekker voor die andere 150 man die er zitten...quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:16 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Een van de weinige manieren waarop je ze van hun zolderkamer af kunt krijgen
Me dunkt dat ze een zaaltje afhuren.quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:25 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ook lekker voor die andere 150 man die er zitten...
100 Fokkers met een kaartje, zaal voor 250 man, aanhang enzo erbij...quote:
En ik maar denken dat AchJa het uitgevonden hadquote:Op woensdag 26 juni 2013 21:32 schreef Erasmo het volgende:
Omfg ik leer zojuist bij een bakprogramma waar de uitdrukking aftaaien vandaan komt
Taaiaap...quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:36 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En ik maar denken dat AchJa het uitgevonden had
Mag ik suggesties doen?quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:36 schreef Erasmo het volgende:
Denk dat ik trouwens het systeem hiermee afbouw:
http://www.mycom.nl/hardw(...)ler-master-elite-342
http://www.mycom.nl/hardw(...)andisk-standard-64gb
http://www.mycom.nl/hardw(...)ital-blue-1tb-35inch
quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:34 schreef AchJa het volgende:
[..]
100 Fokkers met een kaartje, zaal voor 250 man, aanhang enzo erbij...
Oooooh wacht... Fokkers hebben natuurlijk geen real life vrienden, die nemen andere Fokkers mee als introducee...
Waar komt die vandaan dan?quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:32 schreef Erasmo het volgende:
Omfg ik leer zojuist bij een bakprogramma waar de uitdrukking aftaaien vandaan komt
Als je naar wat bakt Nederland gekeken hebt, die heb ik opgenomenquote:Op woensdag 26 juni 2013 21:40 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Mag altijd.
[..]
Morgen staat het op Uitzending gemist
Heel Holland Bakt jaquote:Op woensdag 26 juni 2013 21:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Als je naar wat bakt Nederland gekeken hebt, die heb ik opgenomen
Die bedoeld ik.quote:
quote:
En ik heb niet eens bakken & braden gekekenquote:Op woensdag 26 juni 2013 21:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
Staat ook niet in de begrippenlijst van het boek van Cees Holtkamp. Potver.
Waarschijnlijk is de herkomst zoooooooooooo ouderwets dat zelfs mijn pa het niet meer op de banketbakkersschool geleerd heeft
HDD zou ik deze eerder kiezen http://nl.hardware.info/p(...)0014-1tb#tab:prijzen Komt net ff wat beter uit de test.quote:
't is dat ik nu een spelletje aan het spelen ben, anders was ik nu al gaan kijkenquote:Op woensdag 26 juni 2013 21:49 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En ik heb niet eens bakken & braden gekeken
Mijn Windhoos7 partitie is 35 gig... En daar heb ik ruim genoeg aan.quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:51 schreef m.k het volgende:
[..]
HDD zou ik deze eerder kiezen http://nl.hardware.info/p(...)0014-1tb#tab:prijzen Komt net ff wat beter uit de test.
Een nieuwe kast voor zo'n prijs van dat merk gaat narigheid opleveren. cable managment gaat naadje worden en binnen een jaar zijn al de plastic panelen afgebroken. Ook zul je alle mobo standoffs zelf nog een moeten vastdraaien, om nog maar te zwijgen over de hoeveelheid schroefgaten die je lam gaat draaien op die kast/stuk boter.
SSD voor die prijs en zo weinig opslag ruimte zou ik persoonlijk niet aanraden. 64 GB is al snel te weinig. En bij normaal alledaags gebruik (veel lezen en schrijven voor zo'n ding) gaat hij het allicht niet zo lang uithouden.
Jij wel jaquote:Op woensdag 26 juni 2013 21:57 schreef AchJa het volgende:
[..]
Mijn Windhoos7 partitie is 35 gig... En daar heb ik ruim genoeg aan.
quote:
Maar niet iedereen is zoals jijquote:
Harddisk ga ik in mee.quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:51 schreef m.k het volgende:
[..]
HDD zou ik deze eerder kiezen http://nl.hardware.info/p(...)0014-1tb#tab:prijzen Komt net ff wat beter uit de test.
Een nieuwe kast voor zo'n prijs van dat merk gaat narigheid opleveren. cable managment gaat naadje worden en binnen een jaar zijn al de plastic panelen afgebroken. Ook zul je alle mobo standoffs zelf nog een moeten vastdraaien, om nog maar te zwijgen over de hoeveelheid schroefgaten die je lam gaat draaien op die kast/stuk boter.
SSD voor die prijs en zo weinig opslag ruimte zou ik persoonlijk niet aanraden. 64 GB is al snel te weinig. En bij normaal alledaags gebruik (veel lezen en schrijven voor zo'n ding) gaat hij het allicht niet zo lang uithouden.
Je wilt alles van mycom hebben?quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:04 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Harddisk ga ik in mee.
Kast komt toch onder het bureau te staan en wordt wellicht ieder half jaar open gemaakt om even uit te zuigen. Voorkeur gaat hier ook uit naar een goede tweedehands maar er is vrij weinig aanbod in de buurt. Wel een mooie NZXT Vulcan maar die is Micro-ATX![]()
Meer ruimte hoef ik eigenlijk niet op m'n SSD, in mijn laptop zit er een van 64GB en daar kan ik prima uit de voeten. Hoef er alleen maar Windows en 2 spellen op te zetten, de rest kan op de HDD en de NAS.
Zal wel aan mij liggen dan, een spel voor mij is 20 GBquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:04 schreef AchJa het volgende:
[..]
Gewoon geen rotzooi zoals Nero installen...
Gvd wat is dat slecht geworden na versie 6...
Hoeft niet perse maar die combinatie was bij hun het goedkoopst en ze zitten hier in de buurt met de winkel.quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:07 schreef m.k het volgende:
[..]
Je wilt alles van mycom hebben?
[..]
Zal wel aan mij liggen dan, een spel voor mij is 20 GB
Zolang je bij die coolermaster kast de mobo standoffs maar goed vast draait voordat je het mobo er op gooit, komt het wel goed.quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:09 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Hoeft niet perse maar die combinatie was bij hun het goedkoopst en ze zitten hier in de buurt met de winkel.
Nog altijd beter dan die blikjes die je erin moet klikken...quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:21 schreef m.k het volgende:
[..]
Zolang je bij die coolermaster kast de mobo standoffs maar goed vast draait voordat je het mobo er op gooit, komt het wel goed.
Ik vind het gewoon niet ideaal![]()
Mwoah de meeste scoorden wel gemiddeld maar blijkbaar voldeed dat niet voor niv 3 ze keken ook meer naar wanneer je opgeeft ipv hoeveel reps je doet en er zaten wel echt kneusjes tussen jaquote:Op woensdag 26 juni 2013 19:37 schreef AchJa het volgende:
[..]
10%... Wat voor kneuzen melden zich eigenlijk aan dan? Lui die echt niks kunnen en dus hun heil maar bij defensie proberen te zoeken ofzo?
Meen je daarmee serieus dat als je je bijv. al in januari hebt opgegeven voor VeVa je een grotere kans had/hebt om toegelaten te worden, dan als je aan alle fitreps voldoet en je je pas vorige maand opgaf?quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:36 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Mwoah de meeste scoorden wel gemiddeld maar blijkbaar voldeed dat niet voor niv 3 ze keken ook meer naar wanneer je opgeeft ipv hoeveel reps je doet en er zaten wel echt kneusjes tussen ja
Nee. het leuke is dat er geen fitreps zijn en gewoon tot je max moet dan kijken de instructeurs in hoeverre jij je hebt ingezet/voorbereid. Er waren gasten die konden nog geen 20x opdrukken en waren dus gewoon afgewezen. Verder zaten er een hoop vuilniszak jasjes tussen met glimmende trainingspakken die wel ff de evo zouden fixenquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Meen je daarmee serieus dat als je je bijv. al in januari hebt opgegeven voor VeVa je een grotere kans had/hebt om toegelaten te worden, dan als je aan alle fitreps voldoet en je je pas vorige maand opgaf?
Ow, gelukkig. Ik las je post dus verkeerd. Ze kijken dus vooral naar voorbereiding en motivatie. Lijkt mij een betere insteek.quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:50 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Nee. het leuke is dat er geen fitreps zijn en gewoon tot je max moet dan kijken de instructeurs in hoeverre jij je hebt ingezet/voorbereid. Er waren gasten die konden nog geen 20x opdrukken en waren dus gewoon afgewezen. Verder zaten er een hoop vuilniszak jasjes tussen met glimmende trainingspakken die wel ff de evo zouden fixen
Jup, waren aardig wat jongens die flink wat meer reps hebben gemaakt als mij maar toch zijn de meeste daarvan afgewezenquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow, gelukkig. Ik las je post dus verkeerd. Ze kijken dus vooral naar voorbereiding en motivatie. Lijkt mij een betere insteek.
Zometeen dus.quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Neem ik op.
Is zeker voor BB een aanrader
Reeds geschakeldquote:
Begonnen.quote:
12:45 Bushalte xxxxxxxxxxxxxxxxxquote:Op woensdag 26 juni 2013 23:01 schreef BredeBroeder het volgende:
Mm kan jij btw nog een x kijken hoelaat de trein gaat en hoelaat ik moet overstappen op schophol?
Aankomst 12:15 bijlmer arena
Ik moet er 12:30 zijnquote:Op woensdag 26 juni 2013 23:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
12:45 Bushalte xxxxxxxxxxxxxxxxx
Aankomst: 13:24 Bushalte Airport/Plaza, Schiphol
Stap 3
Lopen (4 minuten)
Bekijk looproute op kaart
Vertrek: 13:24 Bushalte Airport/Plaza, Schiphol
Aankomst: 13:28 Station Schiphol
Stap 4
Intercity (richting Nijmegen)
Vertrek: 13:30 Station SchipholSpoor 1-2
Aankomst: 13:44 Station Amsterdam Bijlmer ArenASpoor 7
Solly, zat al te twijfelen tussen station, en had vertrek staan ipv aankomst.quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:07 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik moet er 12:30 zijn
En vanaf station sassenheim geen bussen
Toppiequote:Op woensdag 26 juni 2013 23:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Solly, zat al te twijfelen tussen station, en had vertrek staan ipv aankomst.
Vertrek: 11:40 Station SassenheimSpoor 2
Aankomst: 11:55 Station SchipholSpoor 1-2
Stap 2
Intercity (richting Nijmegen)
Vertrek: 12:00 Station SchipholSpoor 1-2
Aankomst: 12:14 Station Amsterdam Bijlmer ArenASpoor 7
Dit blijkt dus zo te zijn jaquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Meen je daarmee serieus dat als je je bijv. al in januari hebt opgegeven voor VeVa je een grotere kans had/hebt om toegelaten te worden, dan als je aan alle fitreps voldoet en je je pas vorige maand opgaf?
Ik vind het in ieder geval vreemd dat iedere VeVa blijkbaar zijn eigen aanstellingscriterea mag hanteren.quote:
quote:
Afgehaaktquote:
En in de praktijk blijkt iedere vrouw weer anders te werkenquote:
Hehe, daarom ben ik gelukkig geen psycholoogquote:Op woensdag 26 juni 2013 23:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En in de praktijk blijkt iedere vrouw weer anders te werken
quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:55 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Hehe, daarom ben ik gelukkig geen psycholoog
Oh, ja. Daarom zeggen ze ook dat de gemiddelde menstruatiecyclus zo'n 28 dagen duurt.quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]ik had het puur over fysiek in relatie tot het onderwerp.
quote:
quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:08 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
http://www.downloadmoreram.com/
quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:08 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
http://www.downloadmoreram.com/
Ja, dat weet ik. Ik zit ook langer dan vandaag op het internet weet jequote:Op donderdag 27 juni 2013 00:09 schreef m.k het volgende:
Op donderdag 27 juni 2013 00:08 schreef samthegreat5 het volgende:
quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:10 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik. Ik zit ook langer dan vandaag op het internet weet je
Haaaaaaaiquote:
Hoe is het vandaag?quote:
hmmmm, om 08:00 naar de huisarts geweest. Computer storing dus kon weer gelijk naar huisquote:
Een huisarts heeft tegenwoordig een computer nodig om een diagnose te stellen of de medische historie van iemand te kennen?quote:Op donderdag 27 juni 2013 09:25 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
hmmmm, om 08:00 naar de huisarts geweest. Computer storing dus kon weer gelijk naar huis
Schijnbaar jaquote:Op donderdag 27 juni 2013 09:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Een huisarts heeft tegenwoordig een computer nodig om een diagnose te stellen of de medische historie van iemand te kennen?
EPD en zo.quote:Op donderdag 27 juni 2013 09:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Een huisarts heeft tegenwoordig een computer nodig om een diagnose te stellen of de medische historie van iemand te kennen?
Dan hoop ik dat ziekenhuizen hele goede fallback systemen hebben. Moet er niet aan denken wat er kan gebeuren als daar de computers uitvallen en artsen plots niet meer weten wat iemand mankeert of aan medicatie krijgtquote:
Zelf backups bij je houden, doen wij ook.quote:Op donderdag 27 juni 2013 10:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat ziekenhuizen hele goede fallback systemen hebben. Moet er niet aan denken wat er kan gebeuren als daar de computers uitvallen en artsen plots niet meer weten wat iemand mankeert of aan medicatie krijgt
Yep, doe ik ook. Heb een schriftje waarin ik alles noteerquote:Op donderdag 27 juni 2013 10:21 schreef m.k het volgende:
[..]
Zelf backups bij je houden, doen wij ook.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |