Niet groot genoeg voor een handtassiequote:
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:25 schreef ElizabethR het volgende:
Oh Marrije en Toverheksje, die docu heb ik net ook zitten kijken, heftig hoor, maar wat was ze weldoordacht en rustig in haar besluiten.
Er zijn vast mensen op fok die er een zooitje aan elkaar naaien.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:25 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Niet groot genoeg voor een handtassie
voor naaien naar het Creatopicquote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Er zijn vast mensen op fok die er een zooitje aan elkaar naaien.
Een muggen tas. Kan je lekker mee meppenquote:
of ziftenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Een muggen tas. Kan je lekker mee meppen
Zoals een zitzak. Cruschquote:
Nou vooruit dan maar, zuchtquote:
ja, maar ik vond het wel erg triest.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:25 schreef ElizabethR het volgende:
Oh Marrije en Toverheksje, die docu heb ik net ook zitten kijken, heftig hoor, maar wat was ze weldoordacht en rustig in haar besluiten.
Ja ook vol met jonge mensen/ouders Waarom kijk ik die shit TV / NED1 - Liefde voor Later - Met een meelevende Anitaquote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:45 schreef Marrije het volgende:
[..]
ja, maar ik vond het wel erg triest.
Doet me denken aan een ander zielig programma.
Een nieuwe reeks. Met een doos vol herinneringen.
Ik kan er prima tegen, maar wat me soms verbaasd is dat de camera's er volop draaien.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:55 schreef Toverheks het volgende:
Keek alleen voor Pris, maar zulke andere prog. als de doos enzo nee of je zal het maar hebben zulke dingen kijk ik niet want kan er niet goed tegen
Oh jaquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:06 schreef Deisyy het volgende:
Het is maar goed dat Karina er niet was, die haalde een paar maanden geleden een foto van een slapende kat weg![]()
Die van mij liggen in de oven.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:09 schreef Toverheks het volgende:
zolang mijn kippetje maar blijft staan, die roept nog steeds om Jimmy ( vorige topic)
ja ik zou het niet willen hoor die camera, maar hij heeft het mooi gefilmd al is er veel uitgeknipt.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik kan er prima tegen, maar wat me soms verbaasd is dat de camera's er volop draaien.
Dat moet je ook maar willen.
Zij wilde dat. Prima. En verder gaan we maar in dat topic erover. Die down shitquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:12 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja ik zou het niet willen hoor die camera, maar hij heeft het mooi gefilmd al is er veel uitgeknipt.
juist.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Zij wilde dat. Prima. En verder gaan we maar in dat topic erover. Die down shit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |