Niet groot genoeg voor een handtassiequote:
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:25 schreef ElizabethR het volgende:
Oh Marrije en Toverheksje, die docu heb ik net ook zitten kijken, heftig hoor, maar wat was ze weldoordacht en rustig in haar besluiten.
Er zijn vast mensen op fok die er een zooitje aan elkaar naaien.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:25 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Niet groot genoeg voor een handtassie
voor naaien naar het Creatopicquote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Er zijn vast mensen op fok die er een zooitje aan elkaar naaien.
Een muggen tas. Kan je lekker mee meppenquote:
of ziftenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Een muggen tas. Kan je lekker mee meppen
Zoals een zitzak. Cruschquote:
Nou vooruit dan maar, zuchtquote:
ja, maar ik vond het wel erg triest.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:25 schreef ElizabethR het volgende:
Oh Marrije en Toverheksje, die docu heb ik net ook zitten kijken, heftig hoor, maar wat was ze weldoordacht en rustig in haar besluiten.
Ja ook vol met jonge mensen/ouders Waarom kijk ik die shit TV / NED1 - Liefde voor Later - Met een meelevende Anitaquote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:45 schreef Marrije het volgende:
[..]
ja, maar ik vond het wel erg triest.
Doet me denken aan een ander zielig programma.
Een nieuwe reeks. Met een doos vol herinneringen.
Ik kan er prima tegen, maar wat me soms verbaasd is dat de camera's er volop draaien.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:55 schreef Toverheks het volgende:
Keek alleen voor Pris, maar zulke andere prog. als de doos enzo nee of je zal het maar hebben zulke dingen kijk ik niet want kan er niet goed tegen
Oh jaquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:06 schreef Deisyy het volgende:
Het is maar goed dat Karina er niet was, die haalde een paar maanden geleden een foto van een slapende kat weg![]()
Die van mij liggen in de oven.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:09 schreef Toverheks het volgende:
zolang mijn kippetje maar blijft staan, die roept nog steeds om Jimmy ( vorige topic)
ja ik zou het niet willen hoor die camera, maar hij heeft het mooi gefilmd al is er veel uitgeknipt.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik kan er prima tegen, maar wat me soms verbaasd is dat de camera's er volop draaien.
Dat moet je ook maar willen.
Zij wilde dat. Prima. En verder gaan we maar in dat topic erover. Die down shitquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:12 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja ik zou het niet willen hoor die camera, maar hij heeft het mooi gefilmd al is er veel uitgeknipt.
juist.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Zij wilde dat. Prima. En verder gaan we maar in dat topic erover. Die down shit
Deze kat sliep ook, alleen iets langerquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:06 schreef Deisyy het volgende:
Het is maar goed dat Karina er niet was, die haalde een paar maanden geleden een foto van een slapende kat weg![]()
Ik vind die kat aan het plafond gewoon een naar plaatje, mag ik?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:30 schreef APK het volgende:
[..]
Deze kat sliep ook, alleen iets langer
Heeft echt in bijna alle kranten gestaan dus ik snap nog steeds niet waarom dat plaatje opeens als entartete kunst weggezet moet worden?
Mag Damien Hirst ook niet meer?![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja dat mag, maar dan scroll je toch lekker door en dan ga je toch niet voor anderen bepalen dat het weg moet?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind die kat aan het plafond gewoon een naar plaatje, mag ik?
Heb je het zien vliegenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Oh godquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:43 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Birdoh doet me denken aan die birds
Dan had ik de tr knop ingedruktquote:
Pas gedaan voor het eerst btwquote:
Die moeite neem ik niet Heks, een topic waar ik zelf nooit in post.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:48 schreef Toverheks het volgende:
[..]
op een post van mijff me note`s sjekken
en da's 43?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:50 schreef Toverheks het volgende:
oh gelukkig geen note erbij sta nog steeds op het wonderschone getal van 42
en dat al weken, ik kan het wel hoor me gedragen, en zolang lavenderr me niet in me nek zit te hijgen
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:50 schreef Toverheks het volgende:
oh gelukkig geen note erbij sta nog steeds op het wonderschone getal van 42
en dat al weken, ik kan het wel hoor me gedragen, en zolang lavenderr me niet in me nek zit te hijgen
Heb je daar speciaal een abo voor genomen?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:48 schreef Toverheks het volgende:
[..]
op een post van mijff me note`s sjekken
Je moet ook van goede huizen komen om niet te snappen dat je een note krigtquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:51 schreef APK het volgende:
[..]
Heb je daar speciaal een abo voor genomen?
naja beetje luguber is het wel, dus het moet misschien niet in een spoiler, maar zou wel kunnenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:34 schreef APK het volgende:
[..]
Ja dat mag, maar dan scroll je toch lekker door en dan ga je toch niet voor anderen bepalen dat het weg moet?
Ik begrijp dat echt niet. Wat is er luguber aan.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:53 schreef Marrije het volgende:
[..]
naja beetje luguber is het wel, dus het moet misschien niet in een spoiler, maar zou wel kunnen
nee hoor, gewoon om FOK te steunenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:51 schreef APK het volgende:
[..]
Heb je daar speciaal een abo voor genomen?
Maar je plakt toch ook niet een sticker over een krant als er een foto in staat die jou niet welgevallig is?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:53 schreef Marrije het volgende:
naja beetje luguber is het wel, dus het moet misschien niet in een spoiler, maar zou wel kunnen
En dit vind je dan weer niet schokkend?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb er ineens 17quote:
Als ze een natuurlijke dood zijn gestorven en het heeft nog een doel, waarom niet, maarquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:58 schreef Laysa het volgende:
Vroeger was het heel normaal om opgezette dieren te hebben...Weleens waar wilde beesten maar toch
Ik zeg ook niet persé dat het goed is...alleen werd er toen niet zo over nagedachtquote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:00 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Als ze een natuurlijke dood zijn gestorven en het heeft nog een doel, waarom niet, maar
om nou een tijger te gaan afschieten om hem op te zetten en in een hoek van de kamer te zetten...
Nah... nee
Bron? Want natuurlijk geloof ik je nietquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:59 schreef Toverheks het volgende:
nou dan zal ik nu eens iets schokkends vertellen, en geloof me is echt waar, groenten hebben ook gevoel, hebben een dag en nachtritme en als je een kool doorsnijd met een mes hebben hun ook een soort gevoel. geloof me is echt waar.
ga het voor je opzoeken ik hoorde het vanmorgen op radio noord holland ik dacht huh maar die man lag het zo goed uitquote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:02 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Bron? Want natuurlijk geloof ik je niet
En een varken op een BBQ? Die hoeft niet onder een spoiler?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:53 schreef Marrije het volgende:
[..]
Het klinkt bizar, maar ik heb het ook gelezen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:02 schreef ElizabethR het volgende:
Het was gisteren geloof ik ook bij Editie NLquote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:04 schreef APK het volgende:
[..]
Het klinkt bizar, maar ik heb het ook gelezen.
Daarom moet je groente en fruit ook niet in de koelkast bewaren
Want dan krijgen ze het koudquote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:04 schreef APK het volgende:
[..]
http://www.rtvnh.nl/progr(...)N-H/50693#aflevering hier ergens uitzending van vanmorgen, als ik het nog onthouden had na 10 uur nieuwsquote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:02 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Want dan gaan ze als nog dood door de kou?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:04 schreef APK het volgende:
[..]
Zie editquote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:04 schreef Laysa het volgende:
[..]
Het was gisteren geloof ik ook bij Editie NL
Waar heb ik gezegd dat het weg moet! ik had het prettig gevonden als het achter een spoiler had gestaan, dat wel.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:34 schreef APK het volgende:
[..]
Ja dat mag, maar dan scroll je toch lekker door en dan ga je toch niet voor anderen bepalen dat het weg moet?
Noem mij maar hypocriet, maar ik vind ook dat afbeeldingen van Patty Brard onder een spoiler horen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:03 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
En een varken op een BBQ? Die hoeft niet onder een spoiler?
Lekker dubbel allemaal
Ik had het als edit geplaatst, hier nog een keertje: http://www.rtlnieuws.nl/e(...)eeft-soms-een-jetlagquote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Want dan gaan ze als nog dood door de kou?
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:06 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Noem mij maar hypocriet, maar ik vind ook dat afbeeldingen van Patty Brard onder een spoiler horen.
Vage shit!! Dus ik heb vanavond 5 paprika;s vermoordquote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:04 schreef APK het volgende:
[..]
http://www.rtlnieuws.nl/e(...)eeft-soms-een-jetlag
Maar een op een normale manier opgezet dier vind ik heel wat minder schokkend dan een aan het plafond hangende katquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:58 schreef Laysa het volgende:
Vroeger was het heel normaal om opgezette dieren te hebben...Weleens waar wilde beesten maar toch
Gelezen... zit nog wel iets van logica inquote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:06 schreef Toverheks het volgende:
nee een krop sla heeft een dag en nacht ritme en ook groenten hebben een jet lag iets met organisme en meer van die dingen
Zolang het nog in de grond zit of aan de boom hangt ... Ja dat geloof ik en dat is niets nieuws...quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:06 schreef Toverheks het volgende:
nee een krop sla heeft een dag en nacht ritme en ook groenten hebben een jet lag iets met organisme en meer van die dingen
Mwah, je hebt ze gemarteld en daardoor nauwelijks vitamientjes binnengekregenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:09 schreef ElizabethR het volgende:
Vage shit!! Dus ik heb vanavond 5 paprika;s vermoord
http://www.rtvnh.nl/progr(...)N-H/50693#afleveringquote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:09 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Gelezen... zit nog wel iets van logica ineen plantje gaat ook dood zonder licht.
Ow absoluut, je bedoelt die Gunter von Dinges, met zijn plastinaten?? Fascinerend!!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:04 schreef Laysa het volgende:
Een kat is zielig, maar een tentoonstelling met delen van het menselijk lichaam is dan weer rete interessant
Ja die jaquote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:11 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ow absoluut, je bedoelt die Gunter von Dinges, met zijn plastinaten?? Fascinerend!!
[ afbeelding ]
Daar heb ik inderdaad een stuk minder moeite mee, maar je gaf zelf het antwoord al en met varkens knuffel ik nooit, het is een gevoelskwestie, bij iedereen anders denk ik.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:03 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
En een varken op een BBQ? Die hoeft niet onder een spoiler?
Lekker dubbel allemaal
Die kat hing trouwens helemaal niet aan het plafond, hij vloogquote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar een op een normale manier opgezet dier vind ik heel wat minder schokkend dan een aan het plafond hangende kat
Dat klinkt echt naar, weet je......quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:10 schreef APK het volgende:
[..]
Mwah, je hebt ze gemarteld en daardoor nauwelijks vitamientjes binnengekregen
dit vind ik nou luguberquote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:11 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ow absoluut, je bedoelt die Gunter von Dinges, met zijn plastinaten?? Fascinerend!!
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar heb ik inderdaad een stuk minder moeite mee, maar je gaf zelf het antwoord al en met varkens knuffel ik nooit, het is een gevoelskwestie, bij iedereen anders denk ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik niet hoor. Alleen wel een rare gedachte dat je bij leven al moet beslissen dat Ome Gunther je na je dood mag plastificeren, en tentoonstellen.quote:
Maar een dier zegt 'Auw!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:13 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Maar eigenlijk is dat toch wel bekend dat fruit en groenten ''leven'' dat zie je toch
heel goed aan een banaan bijvoorbeeld, die rijpt heel snel en dan wordt hij bruin.
Dus een appeltje is niet meteen ''dood'' als hij geplukt wordt, is eigenlijk hetzelfde
toch?
In dat geval vind ik het een stuk minder aanstootgevendquote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:11 schreef APK het volgende:
[..]
Die kat hing trouwens helemaal niet aan het plafond, hij vloog
Jawel, maar toch niet dat ze 'gevoel' hebben. Voor gevoel moet je volgens mij beschikken over een brein en ik heb nog nooit appelhersenen gezienquote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:13 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Maar eigenlijk is dat toch wel bekend dat fruit en groenten ''leven'' dat zie je toch
heel goed aan een banaan bijvoorbeeld, die rijpt heel snel en dan wordt hij bruin.
Dus een appeltje is niet meteen ''dood'' als hij geplukt wordt, is eigenlijk hetzelfde
toch?
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In dat geval vind ik het een stuk minder aanstootgevend
Daar heb ik een keer een docu over gezien, dat wilden die mensen toch zelf graag?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:14 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik niet hoor. Alleen wel een rare gedachte dat je bij leven al moet beslissen dat Ome Gunther je na je dood mag plastificeren, en tentoonstellen.
Whehehe, straks ontdekken ze dat ook en heeft FANN helemaal niets meer te snackenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:15 schreef ElizabethR het volgende:
Jawel, maar toch niet dat ze 'gevoel' hebben. Voor gevoel moet je volgens mij beschikken over een brein en ik heb nog nooit appelhersenen gezien
Ja maar... ja maarquote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:14 schreef APK het volgende:
[..]
Maar een dier zegt 'Auw!' als je 'em knijpt en een appel niet.
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:17 schreef APK het volgende:
[..]
Whehehe, straks ontdekken ze dat ook en heeft FANN helemaal niets meer te snacken
Ik ben er een paar keer geweest. Hij blijft vernieuwen, steeds weer nieuwe mensen, nieuwe poses, nu ook dieren, echt fascinerendquote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:16 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Daar heb ik een keer een docu over gezien, dat wilden die mensen toch zelf graag?
Die zouden hun lichaam afstaan na hun dood. Wel zo handig jah... als ze al dood zijn
Dat bedoel ik dusquote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:15 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Jawel, maar toch niet dat ze 'gevoel' hebben. Voor gevoel moet je volgens mij beschikken over een brein en ik heb nog nooit appelhersenen gezien
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:17 schreef ElizabethR het volgende:
Nog zo'n mooie, meneer houdt zijn eigen 'jas' vast
[ afbeelding ]
O jeetje!! Van lucht kun je niet leven!!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:17 schreef APK het volgende:
[..]
Whehehe, straks ontdekken ze dat ook en heeft FANN helemaal niets meer te snacken
Misschien zitten de hersenen ook in het klokhuisquote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:15 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |