PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
JanCeesFOK (JanCees)
philthdustrial (Philos)
Op PS3 betalen ze as we speak 700 voor een silver non shiney contractquote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:01 schreef Shygirl18 het volgende:
400c betalen voor een non shiney contract
Of hij was fresh natuurlijk. Volgens mij was dat wel zo maar ik heb niet naar de contracten en fitness gekeken.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:02 schreef DuTank het volgende:
[..]
misschien meer contracten en fitness, ik kijk daar ook altijd naar en ik wil best 200 coins meer betalen voor een speler voor 30 contracten meer en 99 fitness, terwijl die andere maar 2 contracten heeft en 79 fitness.
Ik had ook Merel moeten kiezenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:03 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ja is goed, ze doet namelijk niet aan tips
Alleen massages denk ik.
[ afbeelding ]
Alleen een paar open deuren voor het vaste team.
[ afbeelding ]
Geen dagtips voor mij dus
Haha nou dan heb je meer aan Leo, alleen die noemt alleen maar dezelfde renners.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:03 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ja is goed, ze doet namelijk niet aan tips
Alleen massages denk ik.
[ afbeelding ]
Alleen een paar open deuren voor het vaste team.
[ afbeelding ]
Geen dagtips voor mij dus
Als ze Leo realistisch nadoen krijg je alleen maar Nederlandersquote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:05 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Haha nou dan heb je meer aan Leo, alleen die noemt alleen maar dezelfde renners.
Die voorspelt voor de eerste week alleen maar overwinningen van Boy van Poppel, Roy Curvers en Bram Tankinkquote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:06 schreef Thorb het volgende:
[..]
Als ze Leo realistisch nadoen krijg je alleen maar Nederlanders
Van Geel heeft eerder gezegd rond de 10 miljoen voor hem te willen? Daar aan houden dan. Ben bang dat wanneer je hem nu voor 5m verkoopt je meer ellende hebt dan plezier van de verkoop.quote:
Ik las trouwens dat bij Tour du Jour Boogie en Eddy Planckaert vaste gasten worden.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:07 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Die voorspelt voor de eerste week alleen maar overwinningen van Boy van Poppel, Roy Curvers en Bram Tankink
Gertje is kut maar 10 x beter dan die Boogquote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:10 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik las trouwens dat bij Tour du Jour Boogie en Eddy Planckaert vaste gasten worden.
Naast de vaste gasten komen mensen langs als Steven Rooks, Leontien van Moorsel, Mark Tuitert, Frits Barend en Bart Veldkamp.
Volgens mij ook nog Gertje.
Gertje is een beetje over de uiterste houdbaarheidsdatum heen denk ik. Die Planckaert ken ik alleen als wielrenner, niet als mens. Ik schat dat de programmamakers een iets serieuzer programma willen neerzetten...en dat zou op zich niet verkeerd zijn: ik heb weinig met fietsclubjes die daar als groepje gezamenlijk virtueel over de Alpe d'Huez komen fietsenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:10 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik las trouwens dat bij Tour du Jour Boogie en Eddy Planckaert vaste gasten worden.
Naast de vaste gasten komen mensen langs als Steven Rooks, Leontien van Moorsel, Mark Tuitert, Frits Barend en Bart Veldkamp.
Volgens mij ook nog Gertje.
Ben van der Burg ofzoquote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:13 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Gertje is een beetje over de uiterste houdbaarheidsdatum heen denk ik. Die Planckaert ken ik alleen als wielrenner, niet als mens. Ik schat dat de programmamakers een iets serieuzer programma willen neerzetten...en dat zou op zich niet verkeerd zijn: ik heb weinig met fietsclubjes die daar als groepje gezamenlijk virtueel over de Alpe d'Huez komen fietsen
Net wat je zelf wil en wat voor speler je zoekt, maar ik zou eerder voor Balo gaan. En als je cheap, snel en OP wil: Muriel.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:14 schreef Topiek het volgende:
Is Di Natale de beste Serie A spits, of zijn er betere (die obviously goedkoper zijn dan)?
Jammer dat Gert niet net als Gijp gewoon heel lang leuk kan zijn maar na 1 jaar al niks isquote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:13 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Gertje is een beetje over de uiterste houdbaarheidsdatum heen denk ik. Die Planckaert ken ik alleen als wielrenner, niet als mens. Ik schat dat de programmamakers een iets serieuzer programma willen neerzetten...en dat zou op zich niet verkeerd zijn: ik heb weinig met fietsclubjes die daar als groepje gezamenlijk virtueel over de Alpe d'Huez komen fietsen
Op BNR was het ook een pannekoekquote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:14 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ben van der Burg ofzo
Wat een mafkees was dat.
Daar ergerde ik me kapot aan met zn harenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:14 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ben van der Burg ofzo
Wat een mafkees was dat.
Kevinquote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:18 schreef Dudeweiser het volgende:
Volgens mij ben ik in het verkeerde topic terecht gekomen
Dat denk ik ook wel eens maar dan post ik gewoon wat minder. Ik logte net uit op de web app en nu kan ik niet meer inloggenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:18 schreef Dudeweiser het volgende:
Volgens mij ben ik in het verkeerde topic terecht gekomen
kofsgipquote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel eens maar dan post ik gewoon wat minder. Ik logte net uit op de web app en nu kan ik niet meer inloggen
Dat maakt toch voor ons de kijker niks uitquote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Zijn die wielrenners nou clean of is het wachten tot over 5 jaar wanneer iedereen weer tegen de lamp loopt?
Ciao bereklaoquote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:20 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
oh hee lars
maar ik ga weer terug naar het fut topic, zie je daar
Wat?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:20 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Dat maakt toch voor ons de kijker niks uit
Dat je kan genieten van een sport ondanks dat er een aantal (of misschien wel iedereen) aan de doping zitten.quote:
Natuurlijk welquote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:22 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Het maakt toch geen moer uit of ze doping gebruiken
Ik hoop het niet, het gaan anders heel saai wordenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Zijn die wielrenners nou clean of is het wachten tot over 5 jaar wanneer iedereen weer tegen de lamp loopt?
Dus iedereen moet zich maar vol pompen en met gevaar voor eigen leven bergen op fietsen? Allemaal ter vermaak van jouquote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:23 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Het gaat toch om het spektakel niet om de eerlijkheid
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dus iedereen moet zich maar vol pompen en met gevaar voor eigen leven bergen op fietsen? Allemaal ter vermaak van jou
Nee, maar moet ik niet kijken omdat er mogelijk een aantal (of eventueel alle) renners aan de dope zitten?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dus iedereen moet zich maar vol pompen en met gevaar voor eigen leven bergen op fietsen? Allemaal ter vermaak van jou
Waarom wielrenners wel meteen levenslang en andere sporters niet? Waarom geen 2e kans?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wat ik al helemaal niet snap is dat die wielrenners steeds maar voor korte tijd geschorst worden als ze gepakt worden. Waarom worden ze niet direct voor het leven geschorst dan leren ze er misschien eens wat van
welke nutteloze series dan? Want op het moment kijk ik er geenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:21 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ciao bereklao
En kom alsjeblieft in dat topic dan niet aanzetten met nutteloze info over nutteloze series
Ja ik vind dat wel leukquote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zou de geloofwaardigheid van de sport ten goede komen als ze gewoon meteen voor het leven schorsen. Er is geen sport in de wereld die zo ziek is als wielrennen op atletiek na misschien.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:27 schreef Thorb het volgende:
[..]
Waarom wielrenners wel meteen levenslang en andere sporters niet? Waarom geen 2e kans?
Ik dacht over de Grote ronde feyenoord beer Vandemarquote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:24 schreef Patje1987 het volgende:
Dit topic gaat toch over struggles van de blanke roodharige rapper Dreetje?
In dat geval haal ik je door de war met een anderquote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:28 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
welke nutteloze series dan? Want op het moment kijk ik er geen
Bij Fuentes waren misschien de helft van zijn klanten wielrenner (ik dacht eigenlijk 30%) dus er zijn nog wel meer sporten.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zou de geloofwaardigheid van de sport ten goede komen als ze gewoon meteen voor het leven schorsen. Er is geen sport in de wereld die zo ziek is als wielrennen op atletiek na misschien.
Wat heb je er nou weer aan als ze er iets van leren waar ze toch niets meer aan hebben.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wat ik al helemaal niet snap is dat die wielrenners steeds maar voor korte tijd geschorst worden als ze gepakt worden. Waarom worden ze niet direct voor het leven geschorst dan leren ze er misschien eens wat van
Tuurlijk maakt het wel uit, al blijft het voor mij een mooie sport om te zien ook al wordt er gebruikt.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:33 schreef Kun-Aguero het volgende:
Daarbij maakt het toch ook geen zak uit
De personen die gepakt worden met dope hoeven er toch ook niet van te leren die hebben gewoon pech. De jongeren leren er dan misschien wel van.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:34 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wat heb je er nou weer aan als ze er iets van leren waar ze toch niets meer aan hebben.
Dan kan je net zo goed iedereen die de gevangenis in moet meteen levenslang doen
Dus nogmaals: Dieven en dergelijke moeten ook levenslang de cel in want dan leren de jongeren ervan en hebben die dieven gewoon pech?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
De personen die gepakt worden met dope hoeven er toch ook niet van te leren die hebben gewoon pech. De jongeren leren er dan misschien wel van.
Dat is wel appels met peren vergelijken vind je niet.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:36 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dus nogmaals: Dieven en dergelijke moeten ook levenslang de cel in want dan leren de jongeren ervan en hebben die dieven gewoon pech?
Twee keer.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Hoe vaak is zo'n Di Luca nou niet al gepakt met dope? Zo iemand kunnen ze toch geen kansen blijven geven wanneer jij als bond zegt dat jij dit niet pikt en ze schorst voor het leven dan denken ze er misschien wel 2 keer over na voor ze dopen.
Nee? Tis toch exact hetzelfde principe? Een straf moet er zijn om iets te leren, niet om voorbeeld te stellen voor anderen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat is wel appels met peren vergelijken vind je niet.
Je kan sport niet met zoiets vergelijken
Dus een 3e keer doet hij het ook zonder twijfelquote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:36 schreef Thorb het volgende:
[..]
Twee keer.
Waarvan hij een keer strafvermindering kreeg omdat hij meewerkte aan een onderzoek. Dat er vaak relaties naar een dopingarts/trainer liggen betekent niet dat ze hem gepakt hebben.
Alleen leren wielrenners er nooit iets van dat schijnt nogal een probleem te zijn.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:37 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nee? Tis toch exact hetzelfde principe? Een straf moet er zijn om iets te leren, niet om voorbeeld te stellen voor anderen.
Volgens mij wordt je na de 2e keer levenslang geschorst hoor.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dus een 3e keer doet hij het ook zonder twijfel
Dat wist ik niet maar dat is in ieder geval wel al ietsquote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:38 schreef Thorb het volgende:
[..]
Volgens mij wordt je na de 2e keer levenslang geschorst hoor.
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Alleen leren wielrenners er nooit iets van dat schijnt nogal een probleem te zijn.
Dit is correct en tevens juist!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:38 schreef Thorb het volgende:
[..]
Volgens mij wordt je na de 2e keer levenslang geschorst hoor.
Ja klopt maar kijk je moet er gewoon bij neerleggenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:34 schreef Thorb het volgende:
[..]
Tuurlijk maakt het wel uit, al blijft het voor mij een mooie sport om te zien ook al wordt er gebruikt.
Ik kijk zelden wielrennen maar als ik het bij studio sport zie dan hoor ik alleen maar verhalen over wielrenners die alweer gepakt zijn.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:39 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Allemaal leren ze er niks van neeAllemaal non stop gebruiken.
Sjonge jonge, waarom begin ik hier nou weer aan
Oftewel je weet er helemaal niks vanaf en je roeptoetert maar watquote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik kijk zelden wielrennen maar als ik het bij studio sport zie dan hoor ik alleen maar verhalen over wielrenners die alweer gepakt zijn.
Zou het?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:41 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Oftewel je weet er helemaal niks vanaf en je roeptoetert maar wat
Vandaag al 2x geluisterd helemaalquote:
Deze man al eens geprobeerd?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:40 schreef Timmy_Turner het volgende:
Tots Menez is zo ontiegelijk slecht
Ik zet Sif Higuain wel weer langs Benzema
Nee. Is die beter dan Sif Higuain dan?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:42 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Deze man al eens geprobeerd?
[ afbeelding ]
Nou Restecpquote:
Zo-i-zo.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:43 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nee. Is die beter dan Sif Higuain dan?
Ik ga toch eerst Sif Higuain weer proberenquote:
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ben jij in het echt ook zo makkelijk op te naaien?
Ik was nu niet opgenaaid?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ben jij in het echt ook zo makkelijk op te naaien?
Nu toeterend door die straten gaan rijdenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:44 schreef BDIL het volgende:
Fenerbahce en Besiktas mogen geen Europees voetbal spelen
Ja want de opmerking waar ik op reageerde was ook echt tegen mijquote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het is best wel lachwekkend eigenlijk dat hij het nog steeds niet door heeft
Ik post wat onzin en je kan er donder op zeggen dat jij met 5 minuten hier bent om op mij te reageren. Ik doe dit nou al een maand en iedere keer doe je hetzelfdequote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:46 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja want de opmerking waar ik op reageerde was ook echt tegen mij![]()
![]()
Wat kansloos dit![]()
![]()
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik post wat onzin en je kan er donder op zeggen dat jij met 5 minuten hier bent om op mij te reageren. Ik doe dit nou al een maand en iedere keer doe je hetzelfde
Ga weg Roy.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:46 schreef Roypsv het volgende:
iemand die coins verkoopt? op ps3?
10k per 100k, jij betaald EA tax
Betaald?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:46 schreef Roypsv het volgende:
10k per 100k, jij betaald EA tax
Preciesquote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:41 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Oftewel je weet er helemaal niks vanaf en je roeptoetert maar wat
wow dat is smoothquote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:44 schreef Maver24 het volgende:
Ik ga maar eens even een potje racen op de pc, Simraceway
![]()
met een rondje op zandvoort
Er voor weg loop? Je meent toch niet dat al die overduidelijke onzin serieus was want als je dat denkt ben je echt te dom om te poepenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:47 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik ben allang blij dat je er iig achter bent dat je eigen posts onzin zijn![]()
Beetje jammer dat je er nu voor wegloopt maja
grafnagelquote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:49 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Betaald?
Maar dat klopt. Als ik 100k overmaak naar jou betaal ik de tax
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Er voor weg loop? Je meent toch niet dat al die overduidelijke onzin serieus was want als je dat denkt ben je echt te dom om te poepen
Jij bent raar dat je nepdom loopt te doenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Er voor weg loop? Je meent toch niet dat al die overduidelijke onzin serieus was want als je dat denkt ben je echt te dom om te poepen
Nog geen tijd gehad om te lezen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:46 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik zag het ook al ja
Bij welke issue ben je nu trouwens?
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:46 schreef Roypsv het volgende:
10k per 100k, jij betaaldt EA tax
86 geloof ik, lees voordat ik ga slapen een beetje. Is echt ziek vet nuquote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:50 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Nog geen tijd gehad om te lezen.![]()
Vanavond ga ik er maar eens tijd voor maken!
Jij dan?
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Omdat ik vermaak zoek als ik me even 10 minuten verveel?
Dat heb ik de afgelopen maanden ook wel gedaan. Nu probeer ik me zo weinig mogelijk met ruzies te bemoeien.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat je het blijkbaar nodig vindt om te blijven reageren hierop laat al weer zien dat je je eruit probeert te lullen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik loop wel een flink stuk achter nu even vakantie opnemen om in te halen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:52 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
86 geloof ik, lees voordat ik ga slapen een beetje. Is echt ziek vet nu
Ga nou niet door want je maakt het steeds grappigerquote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:52 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat je het blijkbaar nodig vindt om te blijven reageren hierop laat al weer zien dat je je eruit probeert te lullen.
Nou dan zijn jij en Litmanen dus ongeveer hetzelfde.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat heb ik de afgelopen maanden ook wel gedaan. Nu probeer ik me zo weinig mogelijk met ruzies te bemoeien.
Dan wil je toch juist dat ik doorga? Dat was toch de bedoeling? Wat raar zeg ditquote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ga nou niet door want je maakt het steeds grappiger
Dat sommige mensen het niet door hebben maakt het nog wel het mooistequote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat heb ik de afgelopen maanden ook wel gedaan. Nu probeer ik me zo weinig mogelijk met ruzies te bemoeien.
En toch hebben we een hele andere mening over bepaalde spelers.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:53 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nou dan zijn jij en Litmanen dus ongeveer hetzelfde.
Zijn jullie broertjes voortaan
Dat maakt ook echt wat uitquote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
En toch hebben we een hele andere mening over bepaalde spelers.
Jij zou echt niet met mijn vrienden om moeten gaan jij zou echt het pispaaltje zijn daar wordt je bang van.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:54 schreef Timmy_Turner het volgende:
Maar Litmanen vindt Maher dus eigenlijk heel goed en Duarte slecht dus
En het beleid van PSV goed![]()
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jij zou echt niet met mijn vrienden om moeten gaan jij zou echt het pispaaltje zijn daar wordt je bang van.![]()
Ik vind de AZ verdediging inderdaad veel slechter dan die van PSV dat kloptquote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:55 schreef Kun-Aguero het volgende:
Litmanen vond de psv verdediging van vorig jaar nieteens zo slecht
Hee is dit nou ook weer een troll want er staat geen puntquote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik vind de AZ verdediging inderdaad veel slechter dan die van PSV dat klopt
Idd, op de befaamde onzinreacties van jouquote:
Nee dit is 100% serieusquote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:57 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hee is dit nou ook weer een troll want er staat geen punt
Ben je nu expres weer jezelf aan het vermaken met deze opmerkingenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik vind de AZ verdediging inderdaad veel slechter dan die van PSV dat klopt
Acrobatequote:
Waarom zou je ermee stoppen als je het zo leuk vond en dit je vermaak was? Vreemde praktijken dit zeg.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Maar Rikkie ik zal het niet meer doen oke
xoxox
Ik ben ook gestopt met fappen, terwijl ik het leuk vond.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:58 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Waarom zou je ermee stoppen als je het zo leuk vond en dit je vermaak was? Vreemde praktijken dit zeg.
Omdat je er nu toch niet meer intrapt anders was ik nog wel even door gegaanquote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:58 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Waarom zou je ermee stoppen als je het zo leuk vond en dit je vermaak was? Vreemde praktijken dit zeg.
Dat ben ik echt totaal niet met je eens. En de formatie heeft 0 middenveld waardoor je zoveel ruimte hebtquote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:59 schreef pascal08 het volgende:
Had ik al gezegd dat 4-1-2-1-2 echt een konkoformatie is om tegen te spelen? Zó fucking defensief die formatie.
Ik heb wiskunde gehaaldquote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:59 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik ben ook gestopt met fappen, terwijl ik het leuk vond.
O nee grapje
Royal Sadness deze pogingquote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Omdat je er nu toch niet meer intrapt anders was ik nog wel even door gegaan
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:59 schreef Roypsv het volgende:
IEMAND DIE COINS VERKOOPT VOOR PS3? DM MIJ EVEN
quote:
Eerder Royal Sadness dat je het nog steeds niet door had. Had je eigenlijk wel iets hoger ingeschat moet ik zeggen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:00 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik heb wiskunde gehaald
[..]
Royal Sadness deze poging
0 middenveld?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:59 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat ben ik echt totaal niet met je eens. En de formatie heeft 0 middenveld waardoor je zoveel ruimte hebt
Ezel? Moet ik jou stompen op je bakkes geven?quote:
Buiten het feit of jij nou wel of niet liep te kloten (wat je niet deed want wat was al die onzin op dit wielrennen nu na dan?),quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Eerder Royal Sadness dat je het nog steeds niet door had. Had je eigenlijk wel iets hoger ingeschat moet ik zeggen.
Dat doet iedereenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:59 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik ben ook gestopt met fappen, terwijl ik het leuk vond.
O nee grapje
Ja die CDM zakt in, de Cam is weg en de LM/RM lopen ook het hele veld over.quote:
Dit soort postsquote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jij zou echt niet met mijn vrienden om moeten gaan jij zou echt het pispaaltje zijn daar wordt je bang van.![]()
kom maar koekertquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:01 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ezel? Moet ik jou stompen op je bakkes geven?
Nou dan hebben we beide toch plezier gehad mooi toch?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:02 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Buiten het feit of jij nou wel of niet liep te kloten (wat je niet deed want wat was al die onzin op dit wielrennen nu na dan?),
Ik vermaakte me met je om de oren slaan met feiten? Dus wat maakt het eigenlijk uit?
Wij gingen ooit om met een jonge die een beetje was zoals Timmy hier reageert en die leeft nu niet meerquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dit soort posts!
Daar wordt je bang van!!!!
Juist niet. Die gozer waar ik net tegen speelde had iedereen op eigen helft, behalve z'n spitsen. Was het ook nog eens een pacehoer en een sweaty flikker.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:02 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja die CDM zakt in, de Cam is weg en de LM/RM lopen ook het hele veld over.
Is goed jonge waar spreken we af?quote:
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wij gingen ooit om met een jonge die een beetje was zoals Timmy hier reageert en die leeft nu niet meer
Ik heb normaal juist echt een compleet andere ervaring als ik er tegen speelquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:04 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Juist niet. Die gozer waar ik net tegen speelde had iedereen op eigen helft, behalve z'n spitsen. Was het ook nog eens een pacehoer en een sweaty flikker.
Ik marketingquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:00 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik heb wiskunde gehaald
[..]
Royal Sadness deze poging
Ok.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wij gingen ooit om met een jonge die een beetje was zoals Timmy hier reageert en die leeft nu niet meer
Toppie jongen!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:05 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik moet toch even zeggen dat ik net Lindgren 4-3-3 in een pack hadnou groetjes je boy DS2
Gevaarlijkquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nice. Open vragen ook?quote:
Congratsquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:06 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nice. Open vragen ook?
Heb mijn p nu dus
Fietsenhok? Uurtje of 4?quote:
Tyquote:
Ja man. Zit hier ook echt te genieten.quote:
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat een eng babyhoofdquote:
Die mensen die er echt 13 hebben en dan de ene dag met de ene een rondje rijden en de andere dag met de ander de hond uitlatenquote:
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:13 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Die mensen die er echt 13 hebben en dan de ene dag met de ene een rondje rijden en de andere dag met de ander de hond uitlaten
Ik weet niet meer waar ik het allemaal gezien heb. Ook een keer bij Jambers oidquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:14 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]Heb jij ook die aflevering op national geographic gezien?
Taboo
Deze filmquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:13 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Die mensen die er echt 13 hebben en dan de ene dag met de ene een rondje rijden en de andere dag met de ander de hond uitlaten
Bij Sexceteraquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:14 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik weet niet meer waar ik het allemaal gezien heb. Ook een keer bij Jambers oid
Wss ook jaquote:
Die ken ik niet eensquote:
quote:
Geen rammen.quote:
Dit is m'n teampje nu:quote:
Leuk team.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:23 schreef Lindgren. het volgende:
Barazite eruit gehaald, omdat ik niet tevreden over 'm was, El Kabir een linie naar achteren gehaald en Castaignos erbij gegooid. Thanks to Kent.
[..]
Dit is m'n teampje nu:
[ afbeelding ]
Kwam in het eerste potje meteen tegen een 4-3-3 BPL Silver 100chem pacehoer:
[ afbeelding ]
Wat een spits.Die mag blijven. Heeft ook gewoon 4 kansen gehad die er allemaal ingingen.
Thanks. Ja, Castaignos voelt echt erg goed aan.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:25 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Leuk team.![]()
Zou die Celtic spelers ook nog wel een keer willen proberen. Castaignos is imo de beste silverspits van het spel.
Kan je gewoon eten jaquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:30 schreef ThadCastle het volgende:
Karamel vla die 2 dagen over de datum is maar nog niet open, kan weinig mis mee zijn he?
..quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:30 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Kan je gewoon eten ja
Goed voor je weerstand
is nog goed, gewoon beetje schuddenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:30 schreef ThadCastle het volgende:
Karamel vla die 2 dagen over de datum is maar nog niet open, kan weinig mis mee zijn he?
En als er wat mis mee is kan je vannacht op je buik liggen en heb je een mooie bruine fontein in bed.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:30 schreef ThadCastle het volgende:
2 dagen over de datum is echt niets mis mee hoorquote:
Nee dat komt door de karamel.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:32 schreef ThadCastle het volgende:
Het ziet er nog goed uit en ruikt niet zuur ofzo.
Net nog op, was tot maart goed stond erop maar smaakte nog prima.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:30 schreef ThadCastle het volgende:
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:33 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Net nog op, was tot maart goed stond erop maar smaakte nog prima.
Gewoon op zintuigen vertrouwen, eerst kijken en ruiken. Als het er nog goed uitziet en ruikt dan beetje proeven. Daarna gewoon opeten.quote:
Staat niet in de top 30 imo. Maar het is wel de duurste.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:36 schreef Kun-Aguero het volgende:
De beste silver is toch Agbonnielahorrr ?
Snap nog steeds niet waarom hij zo duur isquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Staat niet in de top 30 imo. Maar het is wel de duurste.
Voor mij is Nouble de beste. Die heeft met afstand de meeste goals gescoord. Maar Lumu scoorde in die paar wedstrijden dat ik mijn team met hem gebruikte best veel. Doré is ook heel erg goed.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:40 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Snap nog steeds niet waarom hij zo duur is
Lumu is zeker wel de beste bronze spits trouwens toch ?
En Akinfenwa heb je die al geprobeerd ?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:43 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Voor mij is Nouble de beste. Die heeft met afstand de meeste goals gescoord. Maar Lumu scoorde in die paar wedstrijden dat ik mijn team met hem gebruikte best veel. Doré is ook heel erg goed.
Vast nietquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:40 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Snap nog steeds niet waarom hij zo duur is
Lumu is zeker wel de beste bronze spits trouwens toch ?
Ja, eindbaas. Net als alle andere versies van hem.quote:
Nee, die had ik vorig jaar wel (de TOTY versie) en die was best wel slecht. Grabban is natuurlijk ook nog steeds heel goed met zijn agilityquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:44 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
En Akinfenwa heb je die al geprobeerd ?
Binnen voor 43.250, kan dus niet misgaanquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, eindbaas. Net als alle andere versies van hem.
Ja deresr van de NLers brons zijn ook verstandelijk beperktenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Vast niet
Ik vind het wel een baasje, maar ik heb maar 4 bronze spitsen gebruikt ofzo..allemaal Nederlanders.
Overrated shit dusquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, die had ik vorig jaar wel (de TOTY versie) en die was best wel slecht. Grabban is natuurlijk ook nog steeds heel goed met zijn agility
Cheap as fuckquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:46 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Binnen voor 43.250, kan dus niet misgaan
Koch is een prima CB, Ayoub en Drost op CM doen het ook goed. Ik heb dan nog Hooi op RW maar hij is geen Nederlander.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:46 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Ja deresr van de NLers brons zijn ook verstandelijk beperkten
Die LM is wel een baasje hoor.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, eindbaas. Net als alle andere versies van hem.
Ik bedoel spitsen verder is Lucius een baasquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Koch is een prima CB, Ayoub en Drost op CM doen het ook goed. Ik heb dan nog Hooi op RW maar hij is geen Nederlander.
Luciusquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:49 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Ik bedoel spitsen verder is Lucius een baas
Die heeft echt op de site gestaan. Was een 1 april grap.quote:
Ja echt verschrikkelijk hij alleen met 100 chem pakte hij wel Tourequote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
LuciusDat die nog in packs zit.
Eindelijk weer een goede shiny speler in een silver pack, Angbwa
Misschien dat Zoet dan ook gaat verhuizen.quote:
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:55 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Misschien dat Zoet dan ook gaat verhuizen.
heb er afgelopen zondag 3 gekocht voor 32Kquote:
Reina dan naar Barca?quote:
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:59 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
heb er afgelopen zondag 3 gekocht voor 32K
Dat is echt mijn angstgegner dit jaar qua keepers trouwens..kom hem gelukkig maar weinig tegen..quote:
Ps3?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:59 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
heb er afgelopen zondag 3 gekocht voor 32K
Sec geleden in een packquote:
Hij heeft kort haar ingamequote:
-> CF en beesten maar.quote:
ja bij ijsselmeervogels ofzoquote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:05 schreef Thorb het volgende:
[..]
Wat zit je nou weer dom te lachen, hij staat op het lijstje met vervangers!
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:12 schreef pascal08 het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik heb weer last van SOG. Morgen tentamen...
Nasri als je wil aanvallen, Sissoko als je wat meer verdedigende power wil, maar wel met veel loopvermogen en een goed schot. Of Cabaye daartussenin.quote:
Cabaye wordt het, thanksquote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nasri als je wil aanvallen, Sissoko als je wat meer verdedigende power wil, maar wel met veel loopvermogen en een goed schot. Of Cabaye daartussenin.
Hele dag zitten klikken?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:24 schreef Toefjes het volgende:
Vandaag begonnen met 69K verspreid over mijn trade accounts. Nu 140K. Dat is een verdubbeling
of een silver van meer dan 10Kquote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hele dag zitten klikken?
Nog best bizar dat niemand hier een silver IF uit een pack heeft gehaald vandaag.
ps markt is in dat opzicht zoveel beter dan xboxquote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:24 schreef Toefjes het volgende:
Vandaag begonnen met 69K verspreid over mijn trade accounts. Nu 140K. Dat is een verdubbeling
Ik heb lang niet zoveel open gemaakt als de meesten hier geloof ik omdat ik nog een tentamen tussendoor had, maar ik had nog wel Santacroce en Kirchoff die samen al goed zijn voor ruim 8kquote:
Ja, door de gezondheid kan ik niet veel andersquote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hele dag zitten klikken?
Nog best bizar dat niemand hier een silver IF uit een pack heeft gehaald vandaag.
en terecht cheaterquote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:28 schreef FCsuarez het volgende:
Gvd![]()
de fout gemaakt om in de web-app 1 speler bij unassigned te laten staan, kan je weer niet spelen omdat je die kaart nergens kwijt kan![]()
![]()
haha traden gaat sneller ja, maar voor een keertje is dit ook wel leuk. Hoe gaat het verder? Medicatie doet nog steeds braaf zijn werk? Wanneer krijg je de uitslag?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:28 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, door de gezondheid kan ik niet veel anders7 euro voor een dag klikken. Laat eigenlijk maar mijn jubelende post
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |