PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
JanCeesFOK (JanCees)
philthdustrial (Philos)
Op PS3 betalen ze as we speak 700 voor een silver non shiney contractquote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:01 schreef Shygirl18 het volgende:
400c betalen voor een non shiney contract
Of hij was fresh natuurlijk. Volgens mij was dat wel zo maar ik heb niet naar de contracten en fitness gekeken.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:02 schreef DuTank het volgende:
[..]
misschien meer contracten en fitness, ik kijk daar ook altijd naar en ik wil best 200 coins meer betalen voor een speler voor 30 contracten meer en 99 fitness, terwijl die andere maar 2 contracten heeft en 79 fitness.
Ik had ook Merel moeten kiezenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:03 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ja is goed, ze doet namelijk niet aan tips
Alleen massages denk ik.
[ afbeelding ]
Alleen een paar open deuren voor het vaste team.
[ afbeelding ]
Geen dagtips voor mij dus
Haha nou dan heb je meer aan Leo, alleen die noemt alleen maar dezelfde renners.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:03 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ja is goed, ze doet namelijk niet aan tips
Alleen massages denk ik.
[ afbeelding ]
Alleen een paar open deuren voor het vaste team.
[ afbeelding ]
Geen dagtips voor mij dus
Als ze Leo realistisch nadoen krijg je alleen maar Nederlandersquote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:05 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Haha nou dan heb je meer aan Leo, alleen die noemt alleen maar dezelfde renners.
Die voorspelt voor de eerste week alleen maar overwinningen van Boy van Poppel, Roy Curvers en Bram Tankinkquote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:06 schreef Thorb het volgende:
[..]
Als ze Leo realistisch nadoen krijg je alleen maar Nederlanders
Van Geel heeft eerder gezegd rond de 10 miljoen voor hem te willen? Daar aan houden dan. Ben bang dat wanneer je hem nu voor 5m verkoopt je meer ellende hebt dan plezier van de verkoop.quote:
Ik las trouwens dat bij Tour du Jour Boogie en Eddy Planckaert vaste gasten worden.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:07 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Die voorspelt voor de eerste week alleen maar overwinningen van Boy van Poppel, Roy Curvers en Bram Tankink
Gertje is kut maar 10 x beter dan die Boogquote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:10 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik las trouwens dat bij Tour du Jour Boogie en Eddy Planckaert vaste gasten worden.
Naast de vaste gasten komen mensen langs als Steven Rooks, Leontien van Moorsel, Mark Tuitert, Frits Barend en Bart Veldkamp.
Volgens mij ook nog Gertje.
Gertje is een beetje over de uiterste houdbaarheidsdatum heen denk ik. Die Planckaert ken ik alleen als wielrenner, niet als mens. Ik schat dat de programmamakers een iets serieuzer programma willen neerzetten...en dat zou op zich niet verkeerd zijn: ik heb weinig met fietsclubjes die daar als groepje gezamenlijk virtueel over de Alpe d'Huez komen fietsenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:10 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik las trouwens dat bij Tour du Jour Boogie en Eddy Planckaert vaste gasten worden.
Naast de vaste gasten komen mensen langs als Steven Rooks, Leontien van Moorsel, Mark Tuitert, Frits Barend en Bart Veldkamp.
Volgens mij ook nog Gertje.
Ben van der Burg ofzoquote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:13 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Gertje is een beetje over de uiterste houdbaarheidsdatum heen denk ik. Die Planckaert ken ik alleen als wielrenner, niet als mens. Ik schat dat de programmamakers een iets serieuzer programma willen neerzetten...en dat zou op zich niet verkeerd zijn: ik heb weinig met fietsclubjes die daar als groepje gezamenlijk virtueel over de Alpe d'Huez komen fietsen
Net wat je zelf wil en wat voor speler je zoekt, maar ik zou eerder voor Balo gaan. En als je cheap, snel en OP wil: Muriel.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:14 schreef Topiek het volgende:
Is Di Natale de beste Serie A spits, of zijn er betere (die obviously goedkoper zijn dan)?
Jammer dat Gert niet net als Gijp gewoon heel lang leuk kan zijn maar na 1 jaar al niks isquote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:13 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Gertje is een beetje over de uiterste houdbaarheidsdatum heen denk ik. Die Planckaert ken ik alleen als wielrenner, niet als mens. Ik schat dat de programmamakers een iets serieuzer programma willen neerzetten...en dat zou op zich niet verkeerd zijn: ik heb weinig met fietsclubjes die daar als groepje gezamenlijk virtueel over de Alpe d'Huez komen fietsen
Op BNR was het ook een pannekoekquote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:14 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ben van der Burg ofzo
Wat een mafkees was dat.
Daar ergerde ik me kapot aan met zn harenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:14 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ben van der Burg ofzo
Wat een mafkees was dat.
Kevinquote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:18 schreef Dudeweiser het volgende:
Volgens mij ben ik in het verkeerde topic terecht gekomen
Dat denk ik ook wel eens maar dan post ik gewoon wat minder. Ik logte net uit op de web app en nu kan ik niet meer inloggenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:18 schreef Dudeweiser het volgende:
Volgens mij ben ik in het verkeerde topic terecht gekomen
kofsgipquote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel eens maar dan post ik gewoon wat minder. Ik logte net uit op de web app en nu kan ik niet meer inloggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |