Zonde, als het nou Up!'s waren was het nog tot daar aan toe.quote:
Up!'s blijven waarschijnlijk gewoon drijven en lopen niet vol met brak water.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:58 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zonde, als het nou Up!'s waren was het nog tot daar aan toe.
Helaas, ze zouden erop vooruit zijn gegaan.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:00 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Up!'s blijven waarschijnlijk gewoon drijven en lopen niet vol met brak water.
Hoe rijdt zo'n ding?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:05 schreef von_Preussen het volgende:
Naja, ik vind de Up! in ieder geval een leuke auto.
Je moet geen raket verwachten, maar desondanks kan je tot de 100km/h heel goed opschieten. Ligt ook niet geweldig strak op de weg, maar is eerder neutraal i.p.v. een zwabber.quote:
Dat is al heel wat in die klasse.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:10 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Je moet geen raket verwachten, maar desondanks kan je tot de 100km/h heel goed opschieten. Ligt ook niet geweldig strak op de weg, maar is eerder neutraal i.p.v. een zwabber.
Comfortabeler dan verwacht moet ik zeggen.
Voortentquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:10 schreef Webschip het volgende:
Voorschrift heet nu weer anders in het topic van hiernaast.
Voorspoed.quote:
My turf.quote:
Wat is de natuur toch een slet.quote:
Doe je best.quote:
Dat zal ook geen brak water zijn.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:00 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Up!'s blijven waarschijnlijk gewoon drijven en lopen niet vol met brak water.
Zinspelen op eerwraak is toch ook een doodsverwensing?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Jij bent de spiegel Vs.
Hou de eer aan jezelf.
Nope, zegt me niks.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:57 schreef betyar het volgende:
[..]
Kroepoekje niet kennen![]()
Je grote voorbeeld heeft die bijnaam verzonnen.
Rijkman Groenink is je voorbeeld? Afgezien van het feit dat hij het bij ABN Amro zwaar verneukt heeft, heeft die gast zichzelf bijna om zeep geholpen door z'n arm eraf te schieten. Met heel veel geluk heeft men hem (en z'n arm) toen nog kunnen redden, maar het was kantje boord.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nope, zegt me niks.
Rijkman Groenink heeft iemand Kroepoekje genoemd?
De held.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:02 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Rijkman Groenink is je voorbeeld? Afgezien van het feit dat hij het bij ABN Amro zwaar verneukt heeft, heeft die gast zichzelf bijna om zeep geholpen door z'n arm eraf te schieten. Met heel veel geluk heeft men hem (en z'n arm) toen nog kunnen redden, maar het was kantje boord.
Gezien de welig tierende homohaat in dit topic is het beter om even je homoseksualiteit te verbergen, voor je het weet slaan ze je op je bek.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:04 schreef Voorschrift het volgende:
Had ook Nina Brink kunnen zeggen, maar dat is zo gay.
Klopt, teveel razende moslims en laag opgeleiden hier.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:04 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Gezien de welig tierende homohaat in dit topic is het beter om even je homoseksualiteit te verbergen, voor je het weet slaan ze je op je bek.
Altijd uitkijken met dat tuig.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Klopt, teveel razende moslims en laag opgeleiden hier.
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nope, zegt me niks.
Rijkman Groenink heeft iemand Kroepoekje genoemd?
Ervaring mee?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:29 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
ja joh... voordat je het weet zitten ze aan je piemeltje.....
Geniale rationele bash was het.quote:
Haphap.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:14 schreef betyar het volgende:
[..]![]()
![]()
Mooi voorbeeld, je werkgever zou je met deze uitspraak alleen al buiten moeten knikkeren.
Maar het gaat net zo hard over de VVD als de PvdA. De uitspraak dat het kabinet totaal niet weet wat ze moeten doen kan ik enkel beamen.quote:
Klopt.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:47 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Maar het gaat net zo hard over de VVD als de PvdA. De uitspraak dat het kabinet totaal niet weet wat ze moeten doen kan ik enkel beamen.
van horen zeggen..... maar ze zeggen dat ook over verkapte racisten enzo.quote:
En hoe zie jij jouw aandeel in het voortwoekerende racisme?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:51 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
van horen zeggen..... maar ze zeggen dat ook over verkapte racisten enzo.
tjaaaaaa.... het is allemaal tuig, dat wel
Hopelijk stompt Knevel hem in elkaar.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:54 schreef von_Preussen het volgende:
Een gast bij Knevel & van den Brink: Riet Klerebezem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |