Big Brother ziet alleen wat ie wil zien.quote:Op woensdag 26 juni 2013 08:58 schreef betyar het volgende:
[..]
Jammer dat de beelden van de strafkampen in Noord-Korea zo onduidelijk zijn.
Als je de satelietbeelden van Auschwitz ziet en de beelden van de concentratiekampen in Noord-Korea is dat een groot verschil, of zouden de Koreanen qua technologie zo ver voor liggen dat ze een anti-hoogresolutieschild hebben ontwikkeld waardoor de kampen minder zichtbaar zijn?quote:Op woensdag 26 juni 2013 08:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Big Brother ziet alleen wat ie wil zien.
Wat ben je ook een kieskeurige, arrogante nicht.quote:Op woensdag 26 juni 2013 06:57 schreef GSbrder het volgende:
Oei, ik heb niet op iedereen gereageerd vannacht. Dat was niet zo netjes van me.
En nu?quote:Op woensdag 26 juni 2013 09:00 schreef betyar het volgende:
Ik had een communicatiefoutje met de kozijnenboer, ik dacht namelijk dat vandaag mijn kozijnen zou krijgen en hij dacht dat ik ze morgen kwam ophalen.......![]()
Maar alvast aan de tekening werken van een eiken dressoir. Vanavond maken we samen (de klant en ik) de tekening naar zijn wensen.quote:
Oh ja, dat grote dressoir wat je een leuke klus vindt.quote:Op woensdag 26 juni 2013 09:05 schreef betyar het volgende:
[..]
Maar alvast aan de tekening werken van een eiken dressoir. Vanavond maken we samen (de klant en ik) de tekening naar zijn wensen.
Yep, en twee sidetables hoogglans afgewerkt maar dat is allemaal voor na de vakantie.quote:Op woensdag 26 juni 2013 09:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh ja, dat grote dressoir wat je een leuke klus vindt.
Dr.Nikita heeft een groot gevoel voor humor. Volgens mij gaat het best aardig met jouw zaak.quote:Op woensdag 26 juni 2013 09:09 schreef betyar het volgende:
Ooh wacht, volgens Dr.nikita ben ik een luie uitkeringstrekker die blij moet zijn dat hullie rechtse mij geld geven![]()
En je moet natuurlijk je vader dankbaar zijn.quote:Op woensdag 26 juni 2013 09:09 schreef betyar het volgende:
Ooh wacht, volgens Dr.nikita ben ik een luie uitkeringstrekker die blij moet zijn dat hullie rechtse mij geld geven![]()
Die regels komen er echt wel, maar ik weet zeker dat dat alleen maar schone schijn zal zijn.quote:Op woensdag 26 juni 2013 08:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat schenden van de privacy is natuurlijk menselijk, daarom moeten er wat mij betreft strenge regels komen om het toch zoveel mogelijk tegen te gaan.
Daar ben ik niet op ingelezen en ken de beelden niet. Weet dus ook niet wat daar de oorzaak van is.quote:Op woensdag 26 juni 2013 08:58 schreef betyar het volgende:
[..]
Jammer dat de beelden van de strafkampen in Noord-Korea zo onduidelijk zijn.
Ja, klopt. Dan ga ik wel een ander dansje doen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 09:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Is dat Jim Carey? Dat gaat vast wel helpen - not.
Uiteraard en mijn schoonmoeder, opa, oma, neven, nichten, broer, zussen etc. etc.quote:Op woensdag 26 juni 2013 09:09 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
En je moet natuurlijk je vader dankbaar zijn.
Niet zo moeilijk, wij het vrije westen moeten geloven dat daar concentratiekampen zijn hoewel er nooit enig belastbaar bewijs is geweest, sommige die zeggen dat ze zijn ontsnapt bleken achteraf ook Zuid-Koreaanse acteurs te zijn.quote:Op woensdag 26 juni 2013 09:10 schreef YokiKater het volgende:
Daar ben ik niet op ingelezen en ken de beelden niet. Weet dus ook niet wat daar de oorzaak van is.
In Hongarije is extreem-rechts aan de macht dus houdt ze het daar voorlopig wel even uit.quote:Op woensdag 26 juni 2013 09:12 schreef von_Preussen het volgende:
Ik dacht trouwens dat Nikita in het buitenland zat, is ze soms berooid weer terug naar Nederland gekomen?
Oh ik snap hem al.. fake images om het 1 en ander weer goed te kunnen praten.quote:Op woensdag 26 juni 2013 09:12 schreef betyar het volgende:
[..]
Niet zo moeilijk, wij het vrije westen moeten geloven dat daar concentratiekampen zijn hoewel er nooit enig belastbaar bewijs is geweest, sommige die zeggen dat ze zijn ontsnapt bleken achteraf ook Zuid-Koreaanse acteurs te zijn.
Net zoals men ons tegenwoordig wil laten geloven dat in de oorlog concentratiekampen in Polen waren, dat blijkt ook allemaal verzonnen te zijn voor de Geallieerde propaganda.quote:Op woensdag 26 juni 2013 09:12 schreef betyar het volgende:
[..]
Niet zo moeilijk, wij het vrije westen moeten geloven dat daar concentratiekampen zijn hoewel er nooit enig belastbaar bewijs is geweest, sommige die zeggen dat ze zijn ontsnapt bleken achteraf ook Zuid-Koreaanse acteurs te zijn.
Ik denk dat dat wel duidelijk is geweest in tegenstelling tot de beweringen van Noord-Koreaanse concentratiekampen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 09:14 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Net zoals men ons tegenwoordig wil laten geloven dat in de oorlog concentratiekampen in Polen waren, dat blijkt ook allemaal verzonnen te zijn voor de Geallieerde propaganda.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |