SPOILER: Transferbeleid 2012-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
AFCA
Qui audet adipiscitur
Vooral nu de helft van het team weggaat.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:07 schreef FiliusDeorum het volgende:
Mensen die zeggen dat Vitesse niet aan concurrenten verkooptSinds wanneer is Vitesse een concurrent van Ajax hahahahahhahahahahhaha laat me niet lachen
Dat denken ze bij Twente ook al enkele jaren.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:07 schreef FiliusDeorum het volgende:
Mensen die zeggen dat Vitesse niet aan concurrenten verkooptSinds wanneer is Vitesse een concurrent van Ajax hahahahahhahahahahhaha laat me niet lachen
Na twee keer zesdequote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:08 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Dat denken ze bij Twente ook al enkele jaren.Ze weten in ieder geval dat ze niet meer dan een subtopper zijn.
Het gaat er niet om of ze het echt zijn, het gaat erom dat zij vinden dat zij het kunnen zijn. Daar past de verkoop van je beste spelers aan de ploegen die jij als concurrent ziet niet bij.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:07 schreef FiliusDeorum het volgende:
Als AZ opeens bereid is de prijs te laten zakken zal Ajax ook nog wel een bod willen uitbrengen. Als PSV gewoon 8.5 gaat betalen mogen ze hem hebben.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:11 schreef DonRaja het volgende:
Volgens Frank De Boer staat de deur voor Maher nog op een kiertje. Is hij serieus of probeert hij PSV een nog hogere prijs te laten betalen...
Moisander was vorig seizoen eerst ook te duur, hebben ze later alsnog gedaan.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:11 schreef DonRaja het volgende:
Volgens Frank De Boer staat de deur voor Maher nog op een kiertje. Is hij serieus of probeert hij PSV een nog hogere prijs te laten betalen...
Maar die was toch niet al in gesprek met een andere club?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:14 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Moisander was vorig seizoen eerst ook te duur, hebben ze later alsnog gedaan.
Dat zou dan toch het probleem van AZ zijn en niet van de kopende clubs?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:14 schreef Smoofie het volgende:
Volgens mij is het probleem bij Maher het percentage dat hij opeist bij een Transfer.
Zou Ajax over 2 jaar Fischer aan PSV verkopen? Zelfs als PSV genoeg subsidie heeft gekregen en beide partijen willen?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:12 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Het gaat er niet om of ze het echt zijn, het gaat erom dat zij vinden dat zij het kunnen zijn. Daar past de verkoop van je beste spelers aan de ploegen die jij als concurrent ziet niet bij.
Klopt, maar ze lijken nu in Duarte een goedkoper alternatief te zien. Bij Moisander was dat lastiger, omdat ze toch ook ervaring zochten.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:14 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Moisander was vorig seizoen eerst ook te duur, hebben ze later alsnog gedaan.
Jawel, want de kopende clubs moeten meer betalen wil AZ netto het bedrag krijgen wat zijn voor ogen hebben en Maher wilt er niet van afzien bij een nieuwe club dacht ik.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:15 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat zou dan toch het probleem van AZ zijn en niet van de kopende clubs?
Aah ok, ze verhogen gewoon zijn transferbedrag om netto op hetzelfde uit te komen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:16 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Jawel, want de kopende clubs moeten meer betalen wil AZ netto het bedrag krijgen wat zijn voor ogen hebben en Maher wilt er niet van afzien bij een nieuwe club dacht ik.
Anderlecht was toen ook concreet.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:14 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Maar die was toch niet al in gesprek met een andere club?
Ik begrijp ook niet dat clubs zulke toezeggingen doen. Ajax had hetzelfde gezeik met Vertonghen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:16 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Jawel, want de kopende clubs moeten meer betalen wil AZ netto het bedrag krijgen wat zijn voor ogen hebben en Maher wilt er niet van afzien bij een nieuwe club dacht ik.
Is ook wel begrijpelijk, zal best interesse zijn vanuit het buitenland die dat willen betalenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:17 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Aah ok, ze verhogen gewoon zijn transferbedrag om netto op hetzelfde uit te komen.
Is meestal bij contractverlengingen dat dit soort constructies worden bedacht. Alles om ze maar te laten bijtekenen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:18 schreef BankAardappel het volgende:
[..]
Ik begrijp ook niet dat clubs zulke toezeggingen doen. Ajax had hetzelfde gezeik met Vertonghen.
Dat dus. Voor Suarez werd de Messi van Uruguay gehaald.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:19 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Is meestal bij contractverlengingen dat dit soort constructies worden bedacht. Alles om ze maar te laten bijtekenen.
Ja precies. Daarom begrijp ik die spelers ook wel. Natuurlijk, ze verdienen al genoeg geld, en als ze moeilijk gaan doen over iets als dit worden ze al snel als graaiers aangezien. Maar afspraken moeten ook door de clubs worden nagekomen vind ik.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:19 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Is meestal bij contractverlengingen dat dit soort constructies worden bedacht. Alles om ze maar te laten bijtekenen.
Nog steeds onbegrijpelijk dat ze Lodessi of Lodaldo hebben laten gaan maar wel Sana erbij hebben genomenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:20 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Dat dus. Voor Suarez werd de Messi van Uruguay gehaald.
We hebben het bij Fey met Pierre andersom meegemaakt. Hij zou voor een contract van 3 jaar 5 miljoen verdienen. 3 miljoen in het 1e jaar en 1 miljoen in het 2e en 3e jaar.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:21 schreef BankAardappel het volgende:
[..]
Ja precies. Daarom begrijp ik die spelers ook wel. Natuurlijk, ze verdienen al genoeg geld, en als ze moeilijk gaan doen over iets als dit worden ze al snel als graaiers aangezien. Maar afspraken moeten ook door de clubs worden nagekomen vind ik.
nee want dan is er geen backupquote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:37 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Staat Denswil ook op de nominatie om verhuurd te worden? Want als hij er pas in komt als hij beter is dan Moisander, zal dit niet gebeuren met alleen maar potjes bij Jong Ajax.
Nee, ik neem aan dat hij dit seizoen wat meer minuten gaat maken, en Moisander volgend seizoen vertrekt.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:37 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Staat Denswil ook op de nominatie om verhuurd te worden? Want als hij er pas in komt als hij beter is dan Moisander, zal dit niet gebeuren met alleen maar potjes bij Jong Ajax.
Ja leuk, dan gaat PSV opeens 8 miljoen bieden op Duartequote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:57 schreef Devv het volgende:
Eigenlijk zou Ajax heel droog 7 miljoen op Duarte moeten bieden.
Laat Heini even bellen dan.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:05 schreef Smoofie het volgende:
Ajax moet gewoon een voicemail bij VItesse achterlaten, 16,8 mil voor van Ginkel. Kijken of ze dan terugbellen.
quote:
Waar ik enigszins bang voor ben is eenzelfde probleem als met Vermeer/Cillessen. Daar hoop je ook de hele tijd van dat Vermeer gaat vertrekken, zodat Cillessen eindelijk de kans krijgt. Alleen er lijkt echt 0 interesse te zijn.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:42 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Nee, ik neem aan dat hij dit seizoen wat meer minuten gaat maken, en Moisander volgend seizoen vertrekt.
Er vertrekt helemaal niemandquote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:23 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
[..]
Waar ik enigszins bang voor ben is eenzelfde probleem als met Vermeer/Cillessen. Daar hoop je ook de hele tijd van dat Vermeer gaat vertrekken, zodat Cillessen eindelijk de kans krijgt. Alleen er lijkt echt 0 interesse te zijn.
Het zou wel tekenen van een extreem slechte mentaliteit als Denswil daar genoegen mee zou nemen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:46 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Denswil gewoon in de beker laten spelen
Tja, dat kan gebeuren, de markt is natuurlijk niet optimaal op dit moment. Maar om dan maar een van je meest talentvolle verdedigers van de hand te doen of zonder reserveverdedigers het seizoen in te gaanquote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:23 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
[..]
Waar ik enigszins bang voor ben is eenzelfde probleem als met Vermeer/Cillessen. Daar hoop je ook de hele tijd van dat Vermeer gaat vertrekken, zodat Cillessen eindelijk de kans krijgt. Alleen er lijkt echt 0 interesse te zijn.
Hoezo? Hoe oud is die man nu?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het zou wel tekenen van een extreem slechte mentaliteit als Denswil daar genoegen mee zou nemen.
Oud genoeg, en als speler mag ik hopen dat je wel naar meer streeft. Of het reëel is staat daar los van. Daarbij moeten paar invalbeurten/wedstrijden er toch gewoon inzitten.quote:
quote:Liverpool and Manchester United may have a rare chance to raid Ajax
Ajax team boss David Endt has left his position with the Dutch club which is great news for Liverpool and Manchester United.
Liverpool and Manchester United should now find their pursuit of Ajax’s best young players substantially easier because they now face one less barrier of opposition with Endt’s exit from the club.
Liverpool have been linked with Toby Alderweireld and Christian Eriksen for very long periods of time while Manchester United have been long term admirers of forward Viktor Fischer.
Ajax are a side that have always been very protective over their younger players, which has always made it difficult for foreign clubs to get a foothold in terms of negotiating for the future of those players.
It will still be substantially difficult considering the way Frank de Boer protects his best younger players, stemming from his time as the youth team manager at Ajax, where he now holds the top job.
De Boer oversaw the interviews which eventually saw Tjerk Smeets - a former baseball player - appointed as Endt’s replacement, which means the boss would have had an opportunity to stress what he expects and which players he doesn’t expect to leave.
But Endt’s exit signals an opportunity because he was an individual who had a direct access to the key members of the team as well as a say in the day-to-day running of their professional lives.
It still won’t be easy for Brendan Rodgers, David Moyes and any other interested parties to get access to Ajax’s players but they now have a way in and one less person watching over Ajax’s best young stars who has been there their entire career.
It’s also significant considering the length of time Endt was team manager with Ajax, 16 years in total, which means he would have created and developed substantial experience which won’t be easy for the team to replace.
That’s a long period of time which allows the players and the team boss to forge relationships which are based around loyalty, honest, trust and many other qualities which are quickly diminishing from the game.
It’s a slightly more awkward situation for Manchester United because if the agreement and partnership they were hoping to close with Ajax, which could now be threatened if they try to exploit this situation.
As far as Liverpool are concerned, they have been fighting for access to Alderweireld and Eriksen for a long time so they will more than likely try and seize this opportunity before Endt’s replacement can settle in.
In Alderweireld’s case it won’t make much difference because Ajax seem to have already accepted that he’s going to leave but it could be pivotal if they want to try and get after Eriksen who still seems reluctant to commit to a move away.
Is this an opportunity for Liverpool and United to make their moves?
Nu nog hopen dat Vermeer kan worden verkocht.... zie Cillessen niet nog een seizoen vrijwillig op de bank zittenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Cillessen meldt zich vrijwillig een week eerder.
Volgens mij wil Vermeer niets liever dan nog een jaar bij Ajax blijven dus dat zie ik somber in. Allicht een idee om Cillessen een jaartje te verhuren.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:04 schreef Stiggie het volgende:
[..]
Nu nog hopen dat Vermeer kan worden verkocht.... zie Cillessen niet nog een seizoen vrijwillig op de bank zitten
Totdat een PL club hem 2 miljoen salaris aanbiedt.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:06 schreef Dven het volgende:
[..]
Volgens mij wil Vermeer niets liever dan nog een jaar bij Ajax blijven dus dat zie ik somber in. Allicht een idee om Cillessen een jaartje te verhuren.
Daarom wil hij ook graag zijn contract verlengen ja, zodat die kans alleen maar groter wordt.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:29 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Totdat een PL club hem 2 miljoen salaris aanbiedt.
Als de juiste club langskomt is hij gewoon weg hoor, heeft hij nog niet zo lang terug ook gezegd. Heeft ook gezegd dat hij net zo ambitieus is als alle anderen spelers. Ik denk zelf vooral dat hij heeft gevoeld dat z'n positie in gevaar zou kunnen komen, en hij niet op de bank wilt belanden aankomend seizoen als hij wel blijft. Dat kan hij tegengaan door te verlengen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:33 schreef Dven het volgende:
[..]
Daarom wil hij ook graag zijn contract verlengen ja, zodat die kans alleen maar groter wordt.
En wat is daar nu exact de toegevoegde waarde van in jouw ogen?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:21 schreef Janvan12345 het volgende:
Duarte halen, Eriksen verkopen.
Van al dat geld Ajax van de beurs halen.
hoe was het weer in bulgarijequote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:23 schreef Dven het volgende:
[..]
En wat is daar nu exact de toegevoegde waarde van in jouw ogen?
Ja Smoofie, is goed jongen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:21 schreef Janvan12345 het volgende:
Duarte halen, Eriksen verkopen.
Van al dat geld Ajax van de beurs halen.
Wat doen we als Voetbalclub op de beurs?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:23 schreef Dven het volgende:
[..]
35 graden, vochtig, niet al te zonnig. Maarja. Nog altijd minder kut dan in Nederland.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu weer ontopic?
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
Nee, de toegevoegde waarde van het jezelf vrijkopen van de beurs. Dat zijn 50 miljoen euro's waar je veel leukere dingen van kan doen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:27 schreef Janvan12345 het volgende:
[..]
Wat doen we als Voetbalclub op de beurs?
Werkt alleen maar tegen je van wetten/regels.
of bedoelde je de toegevoegde waarde van Duarte? We hebben nog een linkspoot nodig op het middenveld.
Dat is ook zeker waar....quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:29 schreef Dven het volgende:
[..]
Nee, de toegevoegde waarde van het jezelf vrijkopen van de beurs. Dat zijn 50 miljoen euro's waar je veel leukere dingen van kan doen.
Volgens mij is er al best vaak aangegeven dat het alles behalve prioriteit heeft.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:38 schreef Janvan12345 het volgende:
[..]
Dat is ook zeker waar....
Maar toch voorspel ik dat ze binnen 1 a 2 jaar van de beurs afgaan. :-)
En die rechtbuiten die de Boer zoekt lijkt mij gewoon Cuenca
Ik zie een beursexit ook niet snel gebeuren, en de voordelen daarvan zie ik ook niet zo snel.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:42 schreef Afhaalchinees het volgende:
Alsof het zo speciaal is als ze van de beurs af zijn
Dit staat op VZquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:43 schreef Dven het volgende:
Noooo, Steau Boekarest mag Europa niet inDaar gaat m'n enige kans een wedstrijd van dichtbij mee te maken
Zeker omdat zo goed als alle Turkse clubs ook eruit zijn.
Goede reis en ook een fijne vakantiequote:Op woensdag 26 juni 2013 00:34 schreef kurk_droog het volgende:
Iedereen een fijne vakantie!! Ik ga even Zuid-Amerika rapen...
Ciaooooo
Kostenbesparing op de lange termijn.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:23 schreef Dven het volgende:
[..]
quote:De Boer: keuze tussen Vermeer en Cillessen maak ik voor JC Schaal, Vermeer heeft neuslengte voorsprong
In De Telegraaf laat Frank de Boer weten nog geen keuze gemaakt te hebben wie zijn eerste doelman is. Kenneth Vermeer heeft een licht voordeel in de strijd. "Kenneth en Jasper beginnen allebei op nul, maar Kenneth heeft nog een neuslengte voorsprong. We kunnen niet doen alsof die zich niet heeft doorontwikkeld. Hij is misschien nu wel de eerste keeper van het Nederlands elftal. De definitieve keuze maak ik voor de Johan Cruijff Schaal. Kenneth heeft aangegeven dat hij wil bijtekenen. Daar zullen we het over hebben. Maar nogmaals, van mij mogen ze allebei bijtekenen.”
Idd, de winnende coach blablabla, maar je blijft zenuwachtig zitten met die Vermeer op goal....quote:
Ik hoop dat hij nog een leuke transfer maaktquote:Op woensdag 26 juni 2013 09:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, de winnende coach blablabla, maar je blijft zenuwachtig zitten met die Vermeer op goal....
sja, als cillesen aan de bal komt word ik ook nerveus.quote:Op woensdag 26 juni 2013 09:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, de winnende coach blablabla, maar je blijft zenuwachtig zitten met die Vermeer op goal....
Serieus? Ik vind hem veel kalmer overkomen, niet zo paniekerig. Om over de hoge ballen nog maar te zwijgen....quote:Op woensdag 26 juni 2013 09:06 schreef Catch22- het volgende:
[..]
sja, als cillesen aan de bal komt word ik ook nerveus.
Jij snapt er echt niks van. Ajax van de beurs halen zou echt kapitaalvernietiging zijn. Dat is een hoop poen uitgeven om onder bepaalde verplichtingen uit te komen, die opzich niet verkeerd zijn met het oog op transparantie binnen de club.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:38 schreef Janvan12345 het volgende:
[..]
Dat is ook zeker waar....
Maar toch voorspel ik dat ze binnen 1 a 2 jaar van de beurs afgaan. :-)
En die rechtbuiten die de Boer zoekt lijkt mij gewoon Cuenca
Hoe dan? Ik ben benwieuwd hoe je dat voor ogen hebt. Wat zijn de kosten die Ajax maakt omdat ze beursgenoteerd zijn?quote:Op woensdag 26 juni 2013 03:20 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Kostenbesparing op de lange termijn.
Denk eerder verkocht. En dat zou pas zonde zijn. Totaal overbodige aankoop is dat dan geweest.quote:Op woensdag 26 juni 2013 09:24 schreef TheVulture het volgende:
Verkoop Vermeer maar.... anders zal Cillessen wel verhuurd worden
Vorig seizoen had ik dat wel, nu heeft hij dit jaar niet veel voor het eerste gespeeld, maar in die paar wedstrijden leek hij wel een stuk beter en rustiger te zijn dan vorig seizoen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 09:06 schreef Catch22- het volgende:
[..]
sja, als cillesen aan de bal komt word ik ook nerveus.
ja in de goal wel, maar als hij de bal aan de voet heeft dan wil hij nog wel eens stunten.quote:Op woensdag 26 juni 2013 09:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Serieus? Ik vind hem veel kalmer overkomen, niet zo paniekerig. Om over de hoge ballen nog maar te zwijgen....
Dat heeft vermeer ook welquote:Op woensdag 26 juni 2013 09:43 schreef Catch22- het volgende:
[..]
ja in de goal wel, maar als hij de bal aan de voet heeft dan wil hij nog wel eens stunten.
Ervaring en speelminuten op het hoogste niveau doen een hoop.quote:Op woensdag 26 juni 2013 09:43 schreef Catch22- het volgende:
hij de bal aan de voet heeft dan wil hij nog wel eens stunten.
quote:Op woensdag 26 juni 2013 09:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Maar ik ben gewoon bang dat Cilissen weggaat als Vermeer weer in de basis komt..
Jasper heeft toch veel meer potentie.quote:Op woensdag 26 juni 2013 09:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat heeft vermeer ook wel.
Aan de andere kant is Vermeer op de lijn wel weer iets beter. Maar ik ben gewoon bang dat Cilissen weggaat als Vermeer weer in de basis komt..
Dat denk ik ook ja, en laten we eerlijk zijn, Vermeer is eigenlijk net te klein om een topkeeper te kunnen zijn..quote:Op woensdag 26 juni 2013 09:51 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Jasper heeft toch veel meer potentie.
En dan raakt Ajax zijn beste spelers op de laatste dag van de transferperiode alsnog kwijtquote:Op woensdag 26 juni 2013 09:54 schreef HeatWave het volgende:
Wel goed om te zien dat bij alle concurrenten de betere spelers in de belangstelling staan en omdat Ajax meer een collectief was zonder echte uitblinkers blijft het voorlopig nog rustig..
Stilte voor de storm?quote:Op woensdag 26 juni 2013 09:54 schreef HeatWave het volgende:
Wel goed om te zien dat bij alle concurrenten de betere spelers in de belangstelling staan en omdat Ajax meer een collectief was zonder echte uitblinkers blijft het voorlopig nog rustig..
Casillas eigenlijk ookquote:Op woensdag 26 juni 2013 09:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat denk ik ook ja, en laten we eerlijk zijn, Vermeer is eigenlijk net te klein om een topkeeper te kunnen zijn..
Vermeer zou het heel goed doen in Italië, hij heeft wat ze daar van een keeper verlangenquote:Op woensdag 26 juni 2013 10:02 schreef fathank het volgende:
[..]
Casillas eigenlijk ook.
(En nee ik vergelijk Vermeer niet met Casillas)
Hopen dat AC Milan hier mee leest dan. Die Amelia en Abiatti kunnen er ook niet veel van.quote:Op woensdag 26 juni 2013 10:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vermeer zou het heel goed doen in Italië, hij heeft wat ze daar van een keeper verlangen
Het lijkt mij dat Ajax toch elk jaar dividend moet uitkeren over de winst? Dat bespaar je dan.quote:Op woensdag 26 juni 2013 09:29 schreef fathank het volgende:
[..]
Hoe dan? Ik ben benwieuwd hoe je dat voor ogen hebt. Wat zijn de kosten die Ajax maakt omdat ze beursgenoteerd zijn?
dat hoeft niet per sé. Doet Apple bijvoorbeeld ook niet. Dat van de beurs gaan is vast vaak genoeg doorgerekend, dat maakt het niet per sé goedkoper.quote:Op woensdag 26 juni 2013 10:20 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Het lijkt mij dat Ajax toch elk jaar dividend moet uitkeren over de winst? Dat bespaar je dan.
Ik dacht dat Ajax wel dividend uitkeerde, maar ik kan het ook mis hebben. Dat de kosten/baten van het van de beurs halen al zijn doorgerekend lijkt me logisch, ik hoef Ajax ook niet per se van de beurs ofzo; dat transparante wat een beursgang met zich meebrengt vind ik wel prima.quote:Op woensdag 26 juni 2013 10:36 schreef Catch22- het volgende:
[..]
dat hoeft niet per sé. Doet Apple bijvoorbeeld ook niet. Dat van de beurs gaan is vast vaak genoeg doorgerekend, dat maakt het niet per sé goedkoper.
http://www.nu.nl/beurs/29(...)eelhouders-ajax.htmlquote:Op woensdag 26 juni 2013 10:36 schreef Catch22- het volgende:
[..]
dat hoeft niet per sé. Doet Apple bijvoorbeeld ook niet. Dat van de beurs gaan is vast vaak genoeg doorgerekend, dat maakt het niet per sé goedkoper.
In Italië zijn ze ook echt dol op donkere spelersquote:Op woensdag 26 juni 2013 10:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vermeer zou het heel goed doen in Italië, hij heeft wat ze daar van een keeper verlangen
Lekker naar Lazio gaan.quote:Op woensdag 26 juni 2013 10:52 schreef Enchanter het volgende:
[..]
In Italië zijn ze ook echt dol op donkere spelers
Als je die ambitie hebt moet je er ook naar leven. Ik mag hopen dat Ajax ook liever 2 miljoen minder pakt in plaats van je beste speler naar een concurrent te laten gaan.quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:16 schreef Devv het volgende:
Als het echt waar is dat Vitesse een akkoord heeft bereikt met Chelsea over van Ginkel tegen een veel lager bedrag dan wat Ajax geboden heeft, dan zijn het echt een stel treurwilgen. Denken ze nou echt dat ze, na een aardig seizoen gelijk concurrent van Ajax zijn?
Idd, ze kotsen die Balotelli uitquote:Op woensdag 26 juni 2013 10:52 schreef Enchanter het volgende:
[..]
In Italië zijn ze ook echt dol op donkere spelers
Ik vond het al knap dat Aaron Winter het zolang volgehouden heeft daarquote:
Samenwerking heeft zijn prijs.quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:16 schreef Devv het volgende:
Als het echt waar is dat Vitesse een akkoord heeft bereikt met Chelsea over van Ginkel tegen een veel lager bedrag dan wat Ajax geboden heeft, dan zijn het echt een stel treurwilgen. Denken ze nou echt dat ze, na een aardig seizoen gelijk concurrent van Ajax zijn?
Als je zelf voor 73% aandeelhouder bent is dat dividend uitkeren ook niet echt een groot probleem.quote:Op woensdag 26 juni 2013 10:48 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ik dacht dat Ajax wel dividend uitkeerde, maar ik kan het ook mis hebben. Dat de kosten/baten van het van de beurs halen al zijn doorgerekend lijkt me logisch, ik hoef Ajax ook niet per se van de beurs ofzo; dat transparante wat een beursgang met zich meebrengt vind ik wel prima.
Ajax niet, Ajax gaat uit van eigen kracht. Daarnaast zal de beste speler van Ajax nooit naar een concurrent uit de eredivisie willenquote:Op woensdag 26 juni 2013 11:19 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als je die ambitie hebt moet je er ook naar leven. Ik mag hopen dat Ajax ook liever 2 miljoen minder pakt in plaats van je beste speler naar een concurrent te laten gaan.
Inderdaad, ik dacht dat ze 1 uit 3 begroottenquote:Op woensdag 26 juni 2013 10:50 schreef Adames het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/beurs/29(...)eelhouders-ajax.html
Had dit bericht niet echt meegekregen toen, maar is toch wel opvallend dat ze 2 uit 3 jaar CL begroten.
Ze hebben gewoon helemaal niets te vertellen en waarschijnlijk een grote schuld openstaan bij Chelsea (direct of indirect), die wordt op deze manier weer een beetje vereffend, heeft niets met beleid te maken, beggars are no choosersquote:Op woensdag 26 juni 2013 12:11 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ajax niet, Ajax gaat uit van eigen kracht. Daarnaast zal de beste speler van Ajax nooit naar een concurrent uit de eredivisie willen.
Neemt niet weg dat ik me wel kan vinden in de manier waarop Vitesse handelt.
Winter kon zich dan ook normaal gedragen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:21 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Ik vond het al knap dat Aaron Winter het zolang volgehouden heeft daar
Nee, maar het zou wel op de langere termijn winstgevender kunnen blijken om van de beurs af te gaan als je elk jaar weer dividend moet uitkeren. Hoeft van mij ook niet hoor, maar ik neem aan dat dat de financiële reden is waarom je van de beurs zou willen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als je zelf voor 73% aandeelhouder bent is dat dividend uitkeren ook niet echt een groot probleem.
Dat dividend is marginaal en de grootaandeelhouder heeft een bepalende stem in uitkeren ja of nee dus lijkt me zeker geen reden om van de beurs af te gaanquote:Op woensdag 26 juni 2013 12:19 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Nee, maar het zou wel op de langere termijn winstgevender kunnen blijken om van de beurs af te gaan als je elk jaar weer dividend moet uitkeren. Hoeft van mij ook niet hoor, maar ik neem aan dat dat de financiële reden is waarom je van de beurs zou willen.
ze keren dan ook geen dividend uit, zie mijn link hierboven.quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:19 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Nee, maar het zou wel op de langere termijn winstgevender kunnen blijken om van de beurs af te gaan als je elk jaar weer dividend moet uitkeren. Hoeft van mij ook niet hoor, maar ik neem aan dat dat de financiële reden is waarom je van de beurs zou willen.
Ik nietquote:Op woensdag 26 juni 2013 12:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Gaan er nog mensen naar de wedstrijd voor Swart?
Het is op een minuutje lopen ook nog voor me en inderdaad prachtig die legendes maar om ze te zien voetballen, nou nee, nu niet meer.quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jammer man is toch mooi om al die legendes op het veld te zien
Rijkaard, De Boer, Overmars,Bergkamp en Raffie kunnen echt nog wel mooie dingen met een balquote:Op woensdag 26 juni 2013 12:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is op een minuutje lopen ook nog voor me en inderdaad prachtig die legendes maar om ze te zien voetballen, nou nee, nu niet meer.
Dat is waarquote:Op woensdag 26 juni 2013 12:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Rijkaard, De Boer, Overmars,Bergkamp en Raffie kunnen echt nog wel mooie dingen met een bal
Weet ik, daar hoef ik het niet voor te laten, even kijken wie er mee gaanquote:Op woensdag 26 juni 2013 12:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Kost maar 12,50 dus niet aanstellen
Winter is van binnen wit. Balotelli is van binnen een gestoorde idioot.quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Winter kon zich dan ook normaal gedragen.
Toch logisch? Samenwerkingsverband, ze krijgen daar weer wat jeugdspelers te leen voor terug.quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
Echt wtf Vitesse. 5 miljoen wel accepteren van Chelsea en geen 7 miljoen van Ajax
Van Ginkel wil liever een tussenstap maken lees ik overal. Maar aangezien Vitesse niet wil praten met Ajax, moet hij wel naar Chelsea.quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:36 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Toch logisch? Samenwerkingsverband, ze krijgen daar weer wat jeugdspelers te leen voor terug.
Bovendien wil van Ginkel natuurlijk ook liever naar Chelsea, dat lijkt toch ook duidelijk.
Jong Ajax gaat toch niet Europees? Maar wel 38 wedstrijden in de JL.quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Ajax, Jong Ajax, Ajax A1, Ajax A2 gaan allemaal tot de kerst nonstop door. Gaan ook allemaal europees volgens mij.
Ze zullen ook wel naar hun eigen ontwikkeling kijken denk ik.quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Van Ginkel en Maher gaan gewoon naar de club waar ze het meeste salaris krijgen of dat nou PSV,Ajax of Chelsea is het maakt ze geen flikker uit
Ik denk dat je de moderne prof onderschat. Salaris heeft prioriteit boven sportief succes.quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze zullen ook wel naar hun eigen ontwikkeling kijken denk ik.
Niet bij iedereen. Anders zouden Eriksen en Fischer ook al naar Manchester City gegaan zijn i.p.v. naar Ajax. En een Bazoer ook naar City i.p.v. naar Ajax.quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:46 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ik denk dat je de moderne prof onderschat. Salaris heeft prioriteit boven sportief succes.
Als je te kiezen hebt.quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niet bij iedereen. Anders zouden Eriksen en Fischer ook al naar Manchester City gegaan zijn i.p.v. naar Ajax. En een Bazoer ook naar City i.p.v. naar Ajax.
Zodra ze ergens het dubbele salaris kunnen krijgen gaan ze daar naar toe en ik geef ze nog groot gelijk ookquote:Op woensdag 26 juni 2013 14:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze zullen ook wel naar hun eigen ontwikkeling kijken denk ik.
Nee, maar dat heeft ook te maken met sportief succes. Echt waar, spelers willen ook gewoon prijzen winnen en herinnerd worden daarom. Dat streelt hun ego.quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als je te kiezen hebt.
Maar je kan me niet wijs maken dat Lieverpool de eerste keuze was van Suarez
Heeft ook een beetje met de inschatting van je eigen talent te maken, Babel heeft denk ik de goeie beslissing genomen, dacht bij Ajax uit te blinken, is helaas (mede door blessures) niet gelukt, dan kan je maar weer beter voor de centjes gaan.quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zodra ze ergens het dubbele salaris kunnen krijgen gaan ze daar naar toe en ik geef ze nog groot gelijk ook
Zeker. Daarom willen Suarez en van persie ook weer weg en wil Ribery nu opeens blijven.quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
Nee, maar dat heeft ook te maken met sportief succes. Echt waar, spelers willen ook gewoon prijzen winnen en herinnerd worden daarom. Dat streelt hun ego.
Natuurlijk, en prestaties daar worden ook wat serieuzer genomen dan die hier.quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:50 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zeker. Daarom willen Suarez en van persie ook weer weg en wil Ribery nu opeens blijven.
Maar in de kijker spelen doen ze liever bij de Arsenal's en Liverpools van deze wereld tegen drie keer het salaris.
Vind het toch bizar. Dat Barcelona ons dan even een middenveldertje levert van 't kaliber Van Ginkel.quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:36 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Toch logisch? Samenwerkingsverband, ze krijgen daar weer wat jeugdspelers te leen voor terug.
Bovendien wil van Ginkel natuurlijk ook liever naar Chelsea, dat lijkt toch ook duidelijk.
Ja en voor de ontwikkeling is het beter dat ze een tussenstap maken. Maar de meeste spelers willen zichzelf nog wel eens overschatten. Je denkt toch niet dat van Ginkel veel gaat spelen daar bij Chelsea? Die wordt gewoon een jaar verhuurd aan een WBA en daarna hoor je er niks meer van.quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:50 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zeker. Daarom willen Suarez en van persie ook weer weg en wil Ribery nu opeens blijven.
Maar in de kijker spelen doen ze liever bij de Arsenal's en Liverpools van deze wereld tegen drie keer het salaris.
Net zoals Lukaku zeker?quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja en voor de ontwikkeling is het beter dat ze een tussenstap maken. Maar de meeste spelers willen zichzelf nog wel eens overschatten. Je denkt toch niet dat van Ginkel veel gaat spelen daar bij Chelsea? Die wordt gewoon een jaar verhuurd aan een WBA en daarna hoor je er niks meer van.
Ja. Want Chelsea haalt toch weer liever een topspits voor veel geld, i.p.v. dat ze talent de kans geven.quote:
Ideale schoonzoon Vermeer ook wel denk ik.quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Winter kon zich dan ook normaal gedragen.
Hij kreeg genoeg speeltijd aldus Mourinho.quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja en voor de ontwikkeling is het beter dat ze een tussenstap maken. Maar de meeste spelers willen zichzelf nog wel eens overschatten. Je denkt toch niet dat van Ginkel veel gaat spelen daar bij Chelsea? Die wordt gewoon een jaar verhuurd aan een WBA en daarna hoor je er niks meer van.
Zelfs spelers als Torres belanden daar op de tribune.quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja. Want Chelsea haalt toch weer liever een topspits voor veel geld, i.p.v. dat ze talent de kans geven.
Hij negeerde het gewoon, toen werd het vanzelf minder, mede door zijn constante prestatiesquote:Op woensdag 26 juni 2013 14:55 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ideale schoonzoon Vermeer ook wel denk ik.
Vermeer is een echte Hells Angle.quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:55 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ideale schoonzoon Vermeer ook wel denk ik.
Ja Mourinho haalt liever weer een peleton Portugezen dan een Nederlands talentje de kans te geven. Misschien in de League Cup.quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:56 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Hij kreeg genoeg speeltijd aldus Mourinho.![]()
![]()
Angle?quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vermeer is een echte Hells Angle.
Maar nemen zijn sportieve kansen af als hij die stap maakt?quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
Bron?quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja Mourinho haalt liever weer een peleton Portugezen dan een Nederlands talentje de kans te geven. Misschien in de League Cup.
Ja maar als je eerst 3 jaar bij Ajax speelt. Kampioen wordt en CL speelt heb je veel meer ervaring dan bankzitten op de tribune of spelen bij een laagvlieger. En dan kan je daarna alsnog de stap maken, maar kom je tenminste veel beter binnen bij een club.quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:57 schreef Godtje het volgende:
[..]
Maar nemen zijn sportieve kansen af als hij die stap maakt?
Hij doet ervaring op. Is hij beter af bij Ajax of PSV?
Is hij beter af bij Valencia?
We hebben het over salarissen voor een contract van 3 of 4 jaar dat je in theorie nooit meer hoeft te werken. Die kan je maar binnen hebben.
Als ik nu een baan aangeboden krijg met die voorwaarde weet ik het ook wel.
Van Ginkel zou het inderdaad maar zwaar hebben met een salaris bij Ajax of Vitesse. Hij is profvoetballer, verdiend sowieso ver boven modaal. Zulke jonge spelers moeten gewoon voor carričre kiezen in plaats van cashen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:57 schreef Godtje het volgende:
[..]
Maar nemen zijn sportieve kansen af als hij die stap maakt?
Hij doet ervaring op. Is hij beter af bij Ajax of PSV?
Is hij beter af bij Valencia?
We hebben het over salarissen voor een contract van 3 of 4 jaar dat je in theorie nooit meer hoeft te werken. Die kan je maar binnen hebben.
Als ik nu een baan aangeboden krijg met die voorwaarde weet ik het ook wel.
Ja dat jij niet logisch kan nadenken was wel duidelijk jaquote:Op woensdag 26 juni 2013 14:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ah weer een onzin post van jou dus
Vergelijkbaar met jou.quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ah weer een onzin post van jou dus
Dus dan stel je dat naar Chelsea gaan (en verhuurd worden) slechter is?quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:59 schreef Vjenne12345 het volgende:
Zulke jonge spelers moeten gewoon voor carričre kiezen in plaats van cashen.
Ach, Vermeer staat allang vast man.quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:00 schreef MouzurX het volgende:
Maar voor de jc schaal weten we dus of de boer gaat voor nerveusheid of talent dat veel meer potentie heeft.
Heeft Ajax nog een doorverkoop premie?quote:Dat Ancelotti is neergestreken in Madrid heeft ook gevolgen voor Liverpool, want dat kan volgens The Daily Star een bod van ruim 45 miljoen euro tegemoet zien om het vijfjarige contract van Luis Suarez af te kopen. De 26-jarige oud-Ajacied wordt al tijden in verband gebracht met een verhuizing naar Madrid.
Nee, maar spelen bij Ajax, CL, basis bij een topclub met veel druk of bij een WBA of Sunderland hmmms...quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:01 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dus dan stel je dat naar Chelsea gaan (en verhuurd worden) slechter is?
Vermeer mag gewoon even heel snel verkocht worden.quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:00 schreef MouzurX het volgende:
Maar voor de jc schaal weten we dus of de boer gaat voor nerveusheid(plus over 2 jaar problemen qua transfers) of talent dat veel meer potentie heeft.
Jij hebt ook nooit wat toegevoegd hier.quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jou probleem is maar jou heb ik nog nooit wat zien toevoegen aan dit topic.
Jij post meer onzin dan de gemiddelde poster in dit topic, jij bent echt de laatste die iets negatiefs mag zeggen over andere users.quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jou probleem is maar jou heb ik nog nooit wat zien toevoegen aan dit topic.
En dat alleen omdat ik niet dezelfde kijk op voetbal heb als jou.quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij hebt ook nooit wat toegevoegd hier.
Wat voor onzin dan?quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:04 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Jij post meer onzin dan de gemiddelde poster in dit topic, jij bent echt de laatste die iets negatiefs mag zeggen over andere users.
Laten we het hopen!quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:01 schreef Godtje het volgende:
[..]
Heeft Ajax nog een doorverkoop premie?
Ligt eraan of hij hem maakt of nietquote:Op woensdag 26 juni 2013 15:03 schreef Vjenne12345 het volgende:
Suarez past mooi bij Real.![]()
Wat zal zo'n Ronaldo of Ozil wel niet denken als die door 5 man heen rommelt en met oogkleppen op richting het goal loopt.
Nee omdat je alleen maar raaskalt hierzo.quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En dat alleen omdat ik niet dezelfde kijk op voetbal heb als jou.
Wanneer dan?quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee omdat je alleen maar raaskalt hierzo.
Kan in het rijtje met Doublepain, Tompsv, en vroeger Barca95 of hoe heet die gast wat vroeger altijd in het Ajax topic was.quote:
quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Toch wel mooi dat jullie vinden dat ik er geen kijk op heb maar eigenlijk heb ik toch wel heel vaak gelijk uiteindelijk.
quote:De Toekomst krijgt extra tribune
Sportpark de Toekomst krijgt een extra tribune. Nu Jong Ajax toegetreden is tot de Jupiler League heeft het sportcomplex van Ajax meer zitplaatsen en een uitvak nodig.
Tegenover de Bobby Haarms Tribune zal een nieuwe tribune gebouwd worden. Onbekend is nog hoeveel extra zitplaatsen dat op zal leveren. 'De plannen zijn nog in de maak', stelt een woordvoerder in gesprek met AT5. 'Volgende week moet er een definitief plan liggen'.
Vast staat dat de tribune gebouwd gaat worden. Het uitvak zal er een plaats in hebben en via een speciale loopbrug te bereiken zijn voor uitsupporters.
Bron?quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Toch wel mooi dat jullie vinden dat ik er geen kijk op heb maar eigenlijk heb ik toch wel heel vaak gelijk uiteindelijk.
Je wil wat voorbeelden neem ik aan. Ik zei Cuenca niet veel minuten ging maken en voila ik had gelijk ook zei ik dat Maher niet zou komen een paar maanden terug en ook daar had ik gelijk.quote:
Knap hoor, diep onder de indruk.quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je wil wat voorbeelden neem ik aan. Ik zei Cuenca niet veel minuten ging maken en voila ik had gelijk ook zei ik dat Maher niet zou komen een paar maanden terug en ook daar had ik gelijk.
Zo. Dat was ook niet zo lastig te voorspellen lijkt me hč.quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je wil wat voorbeelden neem ik aan. Ik zei Cuenca niet veel minuten ging maken en voila ik had gelijk ook zei ik dat Maher niet zou komen een paar maanden terug en ook daar had ik gelijk.
Als ik dit topic moet geloven was Cuenca de verlosser die wel even al onze problemen ging oplossen dat hebben we gezien inderdaadquote:Op woensdag 26 juni 2013 15:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zo. Dat was ook niet zo lastig te voorspellen lijkt me hč.
Dat het een prima speler is valt niet te ontkennen. Maar dat hij niet fit was kon je verwachten na dat lange blessureleed. Toch denk ik dat het wel iets oplevert. Zo wil Cuenca graag terugkomen hier, en zal hij ook wel andere Barca talenten kunnen overtuigen dat het bij Ajax goed zit.quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als ik dit topic moet geloven was Cuenca de verlosser die wel even al onze problemen ging oplossen dat hebben we gezien inderdaad
Dat laatste moet je niet verwachtenquote:Op woensdag 26 juni 2013 15:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat het een prima speler is valt niet te ontkennen. Maar dat hij niet fit was kon je verwachten na dat lange blessureleed. Toch denk ik dat het wel iets oplevert. Zo wil Cuenca graag terugkomen hier, en zal hij ook wel andere Barca talenten kunnen overtuigen dat het bij Ajax goed zit.
Misschien kunnen we Deloufeu wel huren nu aangezien Cuenca hier zo'n goede ervaring heeft gehadquote:Op woensdag 26 juni 2013 15:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat het een prima speler is valt niet te ontkennen. Maar dat hij niet fit was kon je verwachten na dat lange blessureleed. Toch denk ik dat het wel iets oplevert. Zo wil Cuenca graag terugkomen hier, en zal hij ook wel andere Barca talenten kunnen overtuigen dat het bij Ajax goed zit.
Ja die is te goed.quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Misschien kunnen we Deloufeu wel huren nu aangezien Cuenca hier zo'n goede ervaring heeft gehad
Dat zijn inderdaad gedurfde uitspraken of niet dan.quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Staat genoteerdquote:Op woensdag 26 juni 2013 15:38 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Dat zijn inderdaad gedurfde uitspraken of niet dan.
Ik zeg nu dat Blind redelijk veel minuten gaat maken dit jaar, en dat Serero niet zo groot is.
VI gelovenquote:Op woensdag 26 juni 2013 14:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
Echt wtf Vitesse. 5 miljoen wel accepteren van Chelsea en geen 7 miljoen van Ajax
Dan kun je beter onze grote vriend Derk hebben op rechts. Die Cabral raakt echt geen pepernootquote:
ADO mag toch niet kopen? Categorie 3 enzoquote:Op woensdag 26 juni 2013 16:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgens TV West wil ADO Koppers en Lukoki kopen
Categorie 3 is volgens mij de beste waar je in kan zitten. Zit Ajax ook in.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:37 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
ADO mag toch niet kopen? Categorie 3 enzo
correct me if I'm wrong.
Ik vond echt niet dat hij het zo slecht deed als linksback.quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Hoelang staat Koppers nog onder contract eigenlijk? Die kan er echt vrij weinig van
Aardige schoten van Hendriks en Poulsenquote:Op woensdag 26 juni 2013 17:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
http://ajax.bbvms.com/view/default/2187568.html
ik heb blind boven boilesen staan. Sowieso qua fitheid en ervaring. Boilesen heeft nog maar weinig laten zien.quote:
Ik neem het in overwegingquote:Op woensdag 26 juni 2013 21:40 schreef handboek het volgende:
nogmaals draag ik Lorenzo Crisetig aan voor de rechtsbuiten-positie, moet rond de 1,5 miljoen kosten. Is helaas wel een linkspoot. Verder wel een goede speler. en vooral voor dat geld
Die bedoel ik dan juist. Dan mogen ze toch niet kopen?quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:07 schreef Chase_Utley het volgende:
ADO zit in categorie 1 en dat is juist een categorie waar je niet in wil zitten.
Mag wel hoor, alleen met toestemming van de KNVB.quote:Op donderdag 27 juni 2013 07:19 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Die bedoel ik dan juist. Dan mogen ze toch niet kopen?
Waarom zou je een bod uitbrengen op Van Ginkel terwijl De Jong nog niet verkocht is?quote:Op donderdag 27 juni 2013 07:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Alleen, waarom zou je een bod uitbrengen op VD Hoorn als Toby nog niet verkocht is?
Heeft alleen gefaald op het EK, en bij die eigen gol. Ik geef hem het voordeel van de twijfel. Velen hebben hem weer afgeschreven, maar Van der Hoorn zal terugslaan, dat is zeker.quote:Op donderdag 27 juni 2013 08:02 schreef Afhaalchinees het volgende:
Tering, vd Hoorn is nou niet bepaald een uitblinker..
Heb hem in een volledig jaar niet bepaald op voetballende kwaliteiten kunnen betrappen. Veelvuldig ballen wild wegtrappen e.d.quote:Op donderdag 27 juni 2013 08:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heeft alleen gefaald op het EK, en bij die eigen gol. Ik geef hem het voordeel van de twijfel. Velen hebben hem weer afgeschreven, maar Van der Hoorn zal terugslaan, dat is zeker.
Mike
quote:Op donderdag 27 juni 2013 08:08 schreef Dven het volgende:
[..]
Heb hem in een volledig jaar niet bepaald op voetballende kwaliteiten kunnen betrappen. Veelvuldig ballen wild wegtrappen e.d.
Gaat echt weer een complete sof worden. Ajax is al jaren aan het vermageren, kwaliteit in het eerste elftal hobbelt achteruit. Straks zijn Eriksen en de Jong weg en dan heb je helemaal zo goed als niets meer over.
Verrassend, je bent fan van een mogelijke aankoop van Ajaxquote:Op donderdag 27 juni 2013 08:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heeft alleen gefaald op het EK, en bij die eigen gol. Ik geef hem het voordeel van de twijfel. Velen hebben hem weer afgeschreven, maar Van der Hoorn zal terugslaan, dat is zeker.
Mike
Ik heb al eerder gezegd dat ik niet snap waarom er interesse is in MVDH. Mijn MVDH verheerlijking omdat hij al te snel afgeschreven wordt. Laat hem nog maar een jaar spelen bij Utrecht.quote:Op donderdag 27 juni 2013 08:10 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Verrassend, je bent fan van een mogelijke aankoop van Ajax.
Het zou grappiger zijn als dit niet een normale post van jou was geweest over een speler waar Ajax interesse in heeft.quote:Op donderdag 27 juni 2013 08:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb al eerder gezegd dat ik niet snap waarom er interesse is in MVDH. Mijn MVDH verheerlijking omdat hij al te snel afgeschreven wordt. Laat hem nog maar een jaar spelen bij Utrecht.
Hij wordt niet compleet afgeschreven maar is alles behalve de speler die nu van belang gaat kunnen zijn voor Ajax.quote:Op donderdag 27 juni 2013 08:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb al eerder gezegd dat ik niet snap waarom er interesse is in MVDH. Mijn MVDH verheerlijking omdat hij al te snel afgeschreven wordt. Laat hem nog maar een jaar spelen bij Utrecht.
Waarom dan? Zijn verdedigende kwaliteiten zijn veel minder. Maar voor het Ajaxvoetbal zou ik het een logisch aankoop vinden. Opbouwend scoort hij bij mij een ruime voldoende, sterk aan de bal.quote:Op donderdag 27 juni 2013 08:13 schreef Dven het volgende:
[..]
Hij wordt niet compleet afgeschreven maar is alles behalve de speler die nu van belang gaat kunnen zijn voor Ajax.
Prioriteit heeft het natuurlijk niet, zou ook vreemd zijn als volgens FdB Veltman en Denswil er klaar klaar zijnquote:Op donderdag 27 juni 2013 08:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom dan? Zijn verdedigende kwaliteiten zijn veel minder. Maar voor het Ajaxvoetbal zou ik het een logisch aankoop vinden. Opbouwend scoort hij bij mij een ruime voldoende, sterk aan de bal.
Precies. Maher werd ook alleen interessant als Siem of Chris verkocht werd.quote:Op donderdag 27 juni 2013 07:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Alleen, waarom zou je een bod uitbrengen op VD Hoorn als Toby nog niet verkocht is?
Een beetje vertrouwen in het TH is wel op zijn plaats na deze drie jaar toch?quote:Op donderdag 27 juni 2013 08:02 schreef Afhaalchinees het volgende:
Tering, vd Hoorn is nou niet bepaald een uitblinker..
Wie zegt dat. Ajax heeft toch ook al een bod op Duarte gedaan, is nog niemand weg. Je kan op zich toch gewoon een bod doen en onderhandelen met een speler als je verwacht dat iemand weggaat. Dat maakt nog niks definitief.quote:Op donderdag 27 juni 2013 08:50 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Precies. Maher werd ook alleen interessant als Siem of Chris verkocht werd.
Ajacied422 is het standaard eens met keuzes van het TH. Kijk naar het afbreken van de poging om Maher te halen, het aantrekken van VD Hoorn, of spelers als Serero, Boilesen en Sana en het eeuwige vertrouwen geven.quote:Op donderdag 27 juni 2013 08:12 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Het zou grappiger zijn als dit niet een normale post van jou was geweest over een speler waar Ajax interesse in heeft.
Daar is op zich niets mis mee. Ik vind dat je eerst Nederlands talent moet zoeken voordat je in het buitenland gaat kijken. Een vreemdenlegioen wordt niemand vrolijk van.quote:Op donderdag 27 juni 2013 08:53 schreef stoeltafel het volgende:
Lekker wakker worden zo. Waarom wordt er te vaak gescout in de eredivisie voor het eerste elftal?
Hij wordt er in ieder geval niet slechter vanquote:Op donderdag 27 juni 2013 09:01 schreef PeeJie_ het volgende:
Willekeurige goed ingestelde verdediger uit de Eredivisie + Training van Jaap Stam/Frank de Boer = Topper
Dan hoef je ook geen VDH halen als je al wat verdedigers in de jeugd hebt.quote:Op donderdag 27 juni 2013 09:01 schreef PeeJie_ het volgende:
Willekeurige goed ingestelde verdediger uit de Eredivisie + Training van Jaap Stam/Frank de Boer = Topper
wacht maar tot hij weer in de interesse van PSV staatquote:Op donderdag 27 juni 2013 08:10 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Verrassend, je bent fan van een mogelijke aankoop van Ajax.
Soort Jan van Halst dus? Ik denk dat je van der Hoorn onderschat, ik had hem graag bij PSV gezien ipv Mahler...quote:Op donderdag 27 juni 2013 08:08 schreef Dven het volgende:
[..]
Heb hem in een volledig jaar niet bepaald op voetballende kwaliteiten kunnen betrappen. Veelvuldig ballen wild wegtrappen e.d.
Je brengt het wat fatalistisch, maar het klopt wel een beetje. Ajax koopt spelers de laatste jaren vooral omdat ze geschikt zijn om een bepaalde taak uit te voeren, om een positie in te vullen. Als team blijft het daardoor goed overeind. Ze lijken daarbij echter te vergeten dat je soms ook moet investeren in spelers met uitzonderlijke kwaliteiten. Jongens die net wat meer kunnen dan in een systeem alles goed doen, maar die wat karakter en onvoorspelbaars hebben. In dit Ajax zie ik dat vrijwel niet meer, ja Visser heeft dat en de Jong een beetje.quote:Gaat echt weer een complete sof worden. Ajax is al jaren aan het vermageren, kwaliteit in het eerste elftal hobbelt achteruit. Straks zijn Eriksen en de Jong weg en dan heb je helemaal zo goed als niets meer over.
Dat zie je verkeerd. Ajax haalt grof gecategoriseerd twee type spelers: zeer jonge talenten met in potentie de uitzonderlijke kwaliteiten (wat jij beschrijft), en spelers die zich al bewezen hebben in de eredivisie als directe aanvulling op de a-selectie. Het derde type, grote talenten die ook een directe versterking zijn (en waar je de hoofdprijs voor moet betalen), zijn onder leiding van het TH niet gehaald.quote:Op donderdag 27 juni 2013 09:56 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Soort Jan van Halst dus? Ik denk dat je van der Hoorn onderschat, ik had hem graag bij PSV gezien ipv Mahler...
[..]
Je brengt het wat fatalistisch, maar het klopt wel een beetje. Ajax koopt spelers de laatste jaren vooral omdat ze geschikt zijn om een bepaalde taak uit te voeren, om een positie in te vullen. Als team blijft het daardoor goed overeind. Ze lijken daarbij echter te vergeten dat je soms ook moet investeren in spelers met uitzonderlijke kwaliteiten. Jongens die net wat meer kunnen dan in een systeem alles goed doen, maar die wat karakter en onvoorspelbaars hebben. In dit Ajax zie ik dat vrijwel niet meer, ja Visser heeft dat en de Jong een beetje.
Mijn club doet trouwens exact het tegenovergestelde en dat werkt natuurlijk ook niet.
ook al is het te makkelijk om hem af te rekenen op het EK, ik denk ook niet dat die echt iets toe gaat voegen.quote:Op donderdag 27 juni 2013 10:25 schreef Foca het volgende:
Van der Hoorn hoeft van mij niet te komen. Prima verdediger voor club als utrecht. Maar bij Ajax met zoveel ruimte achter zich denk ik niet dat hij het gaat redden.
quote:Op donderdag 27 juni 2013 08:08 schreef Dven het volgende:
[..]
Verwarrend, dit topicquote:Op donderdag 27 juni 2013 08:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom dan? Zijn verdedigende kwaliteiten zijn veel minder. Maar voor het Ajaxvoetbal zou ik het een logisch aankoop vinden. Opbouwend scoort hij bij mij een ruime voldoende, sterk aan de bal.
kerel zou een goede aankoop voor Ajax als we niks in de jeugd hadden rondlopen. Hij is pas 20, dan kan je een verdediger niet heel erg afkraken als hij af en toe een foutje maakt. Dat deed Alderweireld ook nog tot afgelopen seizoen en die heeft al een paar jaar meer ervaring.quote:Op donderdag 27 juni 2013 10:25 schreef Foca het volgende:
Van der Hoorn hoeft van mij niet te komen. Prima verdediger voor club als utrecht. Maar bij Ajax met zoveel ruimte achter zich denk ik niet dat hij het gaat redden.
Is toch ook niet zo erg, we spelen nu toch al redelijk met opkomende backs. Nu vooral op links, maar Van Rhijn heeft dat bij vlagen ook goed gedaan.quote:Op donderdag 27 juni 2013 10:32 schreef CaasS het volgende:
De Boer ziet ook rechtsbuiten in Duarte: 'Dat heb ik Lerin al verteld'
Donderdag, 27 juni 2013 om 00:00
Ajax vindt Adam Maher te duur en richt de pijlen daarom op Lerin Duarte van Heracles Almelo. Frank de Boer ziet in de middenvelder een goede opvolger voor Christian Eriksen, die naar het buitenland wil vertrekken, maar Duarte kan in de ogen van de Ajax-trainer op meer posities uit de voeten. Volgens De Boer moet de jeugdinternational ook als rechtsbuiten kunnen spelen.
De Boer ziet in Duarte eenzelfde speler als Lasse Schöne, die oorspronkelijk een aanvallende middenvelder is, maar in het afgelopen seizoen ook vaak op de rechterflank heeft gespeeld bij Ajax. "Wij zijn zeker geďnteresseerd in Duarte", zegt De Boer in Voetbal International. "Hij kan als aanvallende middenvelder spelen en ook op de rechtervleugel zie ik mogelijkheden met hem. Dat heb ik Lerin al verteld."
Overmars of de Boer had ook al gezegd dat een rechtsbuiten halen heel moeilijk is, dus dag klassieke rechtsbuiten?
quote:Ooijer fel: 'Dit verdient Endt niet'
SCHANDE - In navolging van Klaas-Jan Huntelaar heeft ook André Ooijer via Twitter zijn ongenoegen geuit over het feit dat David Endt door Ajax uit zijn functie als teammanager is gezet. 'Ik hoop dat alles goedkomt voor David', twitterde de voormalig verdediger.
Ooijer kwam in de laatste twee jaar van zijn carričre uit voor Ajax en werd in die periode prompt twee maal kampioen. De mandekker werd destijds door de technische staf en spelersgroep vooral geprezen voor zijn rol als nestor en vertrouwenspersoon voor de jongere spelers. Endt vervulde jarenlang een vergelijkbare rol als teammanager. 'Ajax is niet hetzelfde zonder deze clubman!!!', aldus Ooijer. 'Dat zou een schande zijn en dat verdient hij niet.'
Ajax heeft nog niet bekendgemaakt wat het van plan is met Endt, wel heeft de club aangegeven dat het een nieuwe rol voor hem in gedachten heeft. Oud-hockeyer Mark Teeuwisse of oud-honkballer Tjerk Smeets (een product van de Johan Cruijff University) zal nu teammanager van Ajax worden.
Het enige is dat je dan weinig diepgang hebt omdat Fischer ook in de bal komt zeg maar, dan worden de ruimtes kleinerquote:Op donderdag 27 juni 2013 10:56 schreef Adames het volgende:
[..]
Is toch ook niet zo erg, we spelen nu toch al redelijk met opkomende backs. Nu vooral op links, maar Van Rhijn heeft dat bij vlagen ook goed gedaan.
Opbouwend moet ie nog een hoop leren maar hij heeft een van de beste lange passes in de Ere. (van de CV's...)quote:Op donderdag 27 juni 2013 08:08 schreef Dven het volgende:
[..]
Maar is hij verdedigend ook goed met 50 meter ruimte in zijn rug? Daar heb ik mijn twijfels bij.quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:22 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Opbouwend moet ie nog een hoop leren maar hij heeft een van de beste lange passes in de Ere. (van de CV's...)
Verdedigend is ie echt al wel goed hoor.
Dat zal natuurlijk wel beter moeten als ie bij jullie wil slagen, maar hij is pas 20 en kan dus echt nog wel een hoop bijleren. Hij is iig al kopsterk en verdedigend goed (zonder veel overtredingen) en heeft dus een goede lange pass in zijn rechter, de rest kan allemaal nog beter.quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:26 schreef Foca het volgende:
[..]
Maar is hij verdedigend ook goed met 50 meter ruimte in zijn rug? Daar heb ik mijn twijfels bij.
quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
Van der Hoorn man man man. En geen bod uitbrengen op Maher. Zonde.
Vindtquote:
Ja later als trainer, als voetballer kan hij echt niet meer mee hoor.quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:36 schreef Foca het volgende:
[..]
Schaam je. Al zit ie in een rolstoel, altijd terughalen zo'n held
Ben ik wel met je eens maar als je ervan uitgaat dat Veltman Alderweireld opvolgt heb je er iemand achter nodig, Denswil is de stand in van Moisander, ik weet niet wie er uit de jeugd ook dichtbij zitquote:Op donderdag 27 juni 2013 11:32 schreef Snotaapie het volgende:
Ik heb dan toch liever een Denswil of Veltman naast Moisander die we in het diepe gooien.
We zeggen wel steeds dat we het met eigen jeugd willen doen maar dan moeten we het nu wel laten zien en gewoon die jongens erin gooien.
quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:37 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Vindt
Van mij hoeft die Utrechter niet te komen, maar Maher ook niet. Overschat en gehyped voetballertje...
Ja dan moet je een transfervrije back-up halen of huren. En niet veel geld uitgeven. Want dan moet vd Hoorn ook gewoon gaan spelen. En dat blokkeert dan weer de jeugd.quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ben ik wel met je eens maar als je ervan uitgaat dat Veltman Alderweireld opvolgt heb je er iemand achter nodig, Denswil is de stand in van Moisander, ik weet niet wie er uit de jeugd ook dichtbij zit
Niks meepraten met de media, ik heb die jongen zo fantastisch zien voetballen. Dat is echt een groot talent hoor.quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:39 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Praat jij nou maar lekker met de media mee, kun je zien hoe die flopt bij PSV.
Als hij flopt ligt dat meer aan PSV, had hem wel bij Ajax willen zien hoor maar begrijpelijk dat ze voor hem niet de hoofdprijs willen betalenquote:Op donderdag 27 juni 2013 11:39 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Praat jij nou maar lekker met de media mee, kun je zien hoe die flopt bij PSV.
quote:'Het ligt nu even bij Ajax'
Ajax praat nog altijd met FC Utrecht over verdediger Mike van der Hoorn. Ajax-trainer Frank de Boer ziet in Van der Hoorn een vervanger van de mogelijk vertrekkende Toby Alderweireld.
"We zijn met Ajax nog steeds in gesprek. Het verkeert nu in een rustige fase. Dat er een derde bod ligt, klopt niet. Het ligt nu even bij Ajax", laat directeur Wilco van Schaik van FC Utrecht weten.
Ajax is er van overtuigd dat Van der Hoorn onder de voormalige topverdedigers De Boer en Jaap Stam nog grote stappen zal zetten en de top kan bereiken.
Ooijer was ook nog hartstikke nuttig in zijn laatste seizoen. Ik weet zeker dat Johnny die rol nog veel beter kan vervullen.quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja later als trainer, als voetballer kan hij echt niet meer mee hoor.
v/d Hoorn is ook jeugd met 20 jaar dus dat vind ik niet echt een reden, maar nogmaals ik weet niet wie er vlak achter Denswil en Veltman zittenquote:Op donderdag 27 juni 2013 11:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dan moet je een transfervrije back-up halen of huren. En niet veel geld uitgeven. Want dan moet vd Hoorn ook gewoon gaan spelen. En dat blokkeert dan weer de jeugd.
quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niks meepraten met de media, ik heb die jongen zo fantastisch zien voetballen. Dat is echt een groot talent hoor.
Vd Hoorn is echt geen jeugd meer hoor met 20 jaarquote:Op donderdag 27 juni 2013 11:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
v/d Hoorn is ook jeugd met 20 jaar dus dat vind ik niet echt een reden, maar nogmaals ik weet niet wie er vlak achter Denswil en Veltman zitten
Dan krijg je dit gepraat. Die jongen flopt daar en dat ligt niet aan PSV. Dat komt door de veel te hoge verwachtingen.quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als hij flopt ligt dat meer aan PSV, had hem wel bij Ajax willen zien hoor maar begrijpelijk dat ze voor hem niet de hoofdprijs willen betalen
Daar heb ik nu al mijn twijfels over. Maar over twee jaar zeker niet.quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:35 schreef Syntix het volgende:
[..]
Die komt over 2 jaar wel. Hij wil nu nog niet terug.
Bazoerquote:Op donderdag 27 juni 2013 11:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zitten er achter en Veltman en Denswil nog jongens tegen het eerste aan voor die posities?
Ja, ik denk dat dat misschien het punt wel is om er een bij te halen. Maar dan zou ik voor een goedkope ervaren optie kiezen die de jeugd niet in de weg staat.quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
v/d Hoorn is ook jeugd met 20 jaar dus dat vind ik niet echt een reden, maar nogmaals ik weet niet wie er vlak achter Denswil en Veltman zitten
Is toch gewoon een speler die jaren mee kan, is toch wat anders dan bijvoorbeeld Heitinga terug halenquote:Op donderdag 27 juni 2013 11:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vd Hoorn is echt geen jeugd meer hoor met 20 jaar.
Ze hebben toch vertrouwen in Veltman? Geef die jongen dan lekker de kans. Ik weet zeker dat die binnen een jaar net zo goed is als vd Hoorn. En dat is een stuk goedkoper dan nu weer miljoenen neer te leggen.quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is toch gewoon een speler die jaren mee kan, is toch wat anders dan bijvoorbeeld Heitinga terug halen
Je hebt voor iedere positie 2 spelers nodigquote:Op donderdag 27 juni 2013 11:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze hebben toch vertrouwen in Veltman? Geef die jongen dan lekker de kans. Ik weet zeker dat die binnen een jaar net zo goed is als vd Hoorn. En dat is een stuk goedkoper dan nu weer miljoenen neer te leggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |