Klopt. ik heb PTA pas een paar maanden geleden ontdektquote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:27 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik ken je eigenlijk niet maar ik mag je nu al.
Klassieker!quote:Op woensdag 26 juni 2013 09:05 schreef Paladijn het volgende:
Plaatje hangt ook bij ons op kantoor, net als de 'project' schommel
Ook die hangt bij ons op kantoor.quote:Op woensdag 26 juni 2013 09:05 schreef Paladijn het volgende:
Alleen zitten er te weinig vogeltjes op het onderste balkje
Plaatje hangt ook bij ons op kantoor, net als de 'project' schommel
Bovenstaande neem ik terugquote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:41 schreef Anne het volgende:
[..]
Beetje. De ergste dagen (vrijdag en gisteren) heb ik gehad denk ik van en voor de afgelopen maand.
quote:
Nu kan je koelsysteem ook geendruk meer opbouwen dus heb je sneller kokende koelvloeistof.quote:Op woensdag 26 juni 2013 09:06 schreef Paladijn het volgende:
Tot dusverre weer goed onderweg trouwens, we konden zonder problemen naar Valensole, Saignon en wat andere bergweggetjes nemen. KVS niveau blijft gelijk (lek zit tussen min en max in), dus valt ook reuze mee.
gaat om een resevoir niet om een bandquote:Op woensdag 26 juni 2013 15:39 schreef loveli het volgende:
Plugje erin, of een parapluutje.
Mag je alleen niet harder dan 160.
Die worden overgewaardeerd. Gewoon de draadjes in elkaar draaien.quote:
Ohquote:Op woensdag 26 juni 2013 15:55 schreef eXplorer1 het volgende:
[..]
gaat om een resevoir niet om een band
Ja, en dan tegen je carrosserie aanplakken voor de stevigheidquote:Op woensdag 26 juni 2013 15:57 schreef 2cv het volgende:
[..]
Die worden overgewaardeerd. Gewoon de draadjes in elkaar draaien.
Het kan wel hoor, resultaat zal alleen niet "bevredigend" zijnquote:
Doe ik altijd met mijn bougiekabels. Schokkende effecten geeft dat.quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:57 schreef 2cv het volgende:
[..]
Die worden overgewaardeerd. Gewoon de draadjes in elkaar draaien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |