deze hangt bij ons ook op kantoor. In het bedrijf waar ik nog werkzaam ben klopt het wel aardig.quote:
Het leuke aan dat plaatje is dat het in bijna elk bedrijf kloptquote:Op woensdag 26 juni 2013 06:16 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
deze hangt bij ons ook op kantoor. In het bedrijf waar ik nog werkzaam ben klopt het wel aardig.
Klopt. ik heb PTA pas een paar maanden geleden ontdektquote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:27 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik ken je eigenlijk niet maar ik mag je nu al.
Klassieker!quote:Op woensdag 26 juni 2013 09:05 schreef Paladijn het volgende:
Plaatje hangt ook bij ons op kantoor, net als de 'project' schommel
Ook die hangt bij ons op kantoor.quote:Op woensdag 26 juni 2013 09:05 schreef Paladijn het volgende:
Alleen zitten er te weinig vogeltjes op het onderste balkje
Plaatje hangt ook bij ons op kantoor, net als de 'project' schommel
Bovenstaande neem ik terugquote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:41 schreef Anne het volgende:
[..]
Beetje. De ergste dagen (vrijdag en gisteren) heb ik gehad denk ik van en voor de afgelopen maand.
quote:
Nu kan je koelsysteem ook geendruk meer opbouwen dus heb je sneller kokende koelvloeistof.quote:Op woensdag 26 juni 2013 09:06 schreef Paladijn het volgende:
Tot dusverre weer goed onderweg trouwens, we konden zonder problemen naar Valensole, Saignon en wat andere bergweggetjes nemen. KVS niveau blijft gelijk (lek zit tussen min en max in), dus valt ook reuze mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |