quote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:53 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dan weet je nu dus dat jij niet de ene bent die dat denkt. Volgens mij is Tax zelf gewoon raar met die uitspraken.
Dus ik ben raarquote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:54 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
denk het ookhij is ook best raar
ik probeer subtiel in je broekje te komenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:55 schreef xcachet het volgende:
Haha, dat is toch nergens voor nodig gekkie
Maar bedankt
Middagquote:
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:56 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik probeer subtiel in je broekje te komen
Werk zequote:
echt fantastischquote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:57 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
30 cent per bericht tot een maximum van 450 euro
per maand
Postalgoldquote:
quote:
aha aan het muziek luisteren dusquote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:59 schreef Taexon het volgende:
[..]
En hoe is het hier met iedereen?
Hier op Prom aan het wachten, alleen thuis nu ditdat na een dag werken
Maar de top 500 van het foute uur luisteren tot ze hier thuis is
gefeliiquote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:59 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Aangenomen op de opleiding hbo rechten.
Voor een gesprek van 5 minuten naar Enschede met de trein, weg 8 euro.
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:59 schreef Mauskoekwaus het volgende:
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:01 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
aha aan het muziek luisteren dus
als prom dat maar niet hoort
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:59 schreef Mauskoekwaus het volgende:
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:59 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Gefeliciteerd!!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:59 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ik was niet van plan alleen hbo te gaan doen, maar ook nog uni. Iig bedankt, mattie.quote:
Das wel een omweg zeg.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:02 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ik was niet van plan alleen hbo te gaan doen, maar ook nog uni. Iig bedankt, mattie.
Bedankt iedereen.
ga je na je 1e jaar hbo al naar uni?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:02 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ik was niet van plan alleen hbo te gaan doen, maar ook nog uni. Iig bedankt, mattie.
Bedankt iedereen.
Tja, kon het vwo niet halen ivm ''omstandigheden'' dus ben in 3 vwo maar havo gaan doen. Niks mis met een omweg.quote:
Ach, zolang je goede punten haalt.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:03 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Tja, kon het vwo niet halen ivm ''omstandigheden'' dus ben in 3 vwo maar havo gaan doen. Niks mis met een omweg.
Geen idee, denk het niet.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:03 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ga je na je 1e jaar hbo al naar uni?
Ohnooooooo.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee. 2 peuken.
En vandaag al 3.
nieuw pakje gekocht en alles.
Ik ga voor mijn propedeuse in het eerste jaar, zou wel mooi zijn.quote:
Ja maar ik bedoel natuurlijke goede punten op de uni.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:05 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ik ga voor mijn propedeuse in het eerste jaar, zou wel mooi zijn.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoezo?
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:06 schreef Etsu het volgende:
[..]Ik denk dat dat wel groter isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoezo?.
Ja ik wil verhuizen heb ik besloten maar geen idee hoe groot wat is enzo. Ik wil weg uit den haag wehhhhhhhhhh
Baby darling doll face honey
ga met tjock samenwonenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik denk dat dat wel groter is.
Ja ik wil verhuizen heb ik besloten maar geen idee hoe groot wat is enzo. Ik wil weg uit den haag wehhhhhhhhhh
Hoi.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:10 schreef Spatieloos het volgende:
Hoi.
Mijn school zegt dat ik misschien geen biologie mag doen volgend jaar
Klote school.
Omdat SL zit te lurken tijdens de lesquote:
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:10 schreef Spatieloos het volgende:
Hoi.
Mijn school zegt dat ik misschien geen biologie mag doen volgend jaar
Klote school.
Omdat dat zogenaamd te veel inhaal werk isquote:
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:11 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Omdat SL zit te lurkenlutsen tijdens de les
Heb nog nog tijdens de les op Fok! gezeten!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:11 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Omdat SL zit te lurken tijdens de les
Die wil echt niet weg uit Amsterdamquote:
biologie :squote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:12 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Omdat dat zogenaamd te veel inhaal werk is
(ik ga van 5 havo zonder biologie naar 5 vwo met biologie, althans dat wil ik)
Ga dan maar gewoon HBO doen?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:13 schreef Spatieloos het volgende:
En ze zeggen anders dat ik maar een staatsexamen moet doen, maar dat kost geld! En het lijkt me moeilijker.
cd of dvd?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:15 schreef xcachet het volgende:
Wie O wie weet of je een gebrande cd in een PlayStation3 kan proppen?
Ligt aan wat erop staat.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:15 schreef xcachet het volgende:
Als je goed propt zal het best lukkenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:15 schreef xcachet het volgende:
Jailbreaken? Kan je wel op google vinden.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:15 schreef xcachet het volgende:
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:06 schreef hezdunnah het volgende:
Xcachet
En eindelijk (bij de 4e poging) arbeidsrecht gehaald
Jailbreaken? Kan dat met een ps?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:17 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Jailbreaken? Kan je wel op google vinden.
Weet je misschien welke wel?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:19 schreef DrNick het volgende:
[..]
PS3 ondersteunt niet alle bestandsformaten.
kan laptop niet op de beamer aansluitenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:21 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Als je die film op je laptop hebt staan sluit je toch gewoon je laptop op de tv aan?
Ik snap hier vrij weinig van. Maaaar ik ga een film downloaden. Ben te lui om naar de videotheek te gaanquote:
Videotheken bestaan niet meer?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:27 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik snap hier vrij weinig van. Maaaar ik ga een film downloaden. Ben te lui om naar de videotheek te gaan
Ik wil gewoon graag biologie, en nu krijg ik gewoon wiskunde D, dat ook wel leuk is. Maar ik had me zo verheugd op biologie, misschien wil ik zelfs bioloog worden ofso.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:42 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Het is biologie maar? Kies er dan gewoon een ander vak voor in de plaats...
Welk profiel doe je dan?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:42 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik wil gewoon graag biologie, en nu krijg ik gewoon wiskunde D, dat ook wel leuk is. Maar ik had me zo verheugd op biologie, misschien wil ik zelfs bioloog worden ofso.
De watermeloen-etende bioloog zeker.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:42 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik wil gewoon graag biologie, en nu krijg ik gewoon wiskunde D, dat ook wel leuk is. Maar ik had me zo verheugd op biologie, misschien wil ik zelfs bioloog worden ofso.
xdquote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:46 schreef Rodawa het volgende:
Onterechte adoratie in de TT, ze heeft mijn cliënt nog niet uitbetaald.
Gr gr
xD XDquote:
BJ ter compensatiequote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:47 schreef Rodawa het volgende:
[..]
xD XD
Nee, ik ben serieus. De kosten lopen op en mijn cliënt heeft nog geen enige vorm van betaling gezien.
Goede advocaatquote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:47 schreef Rodawa het volgende:
[..]
xD XD
Nee, ik ben serieus. De kosten lopen op en mijn cliënt heeft nog geen enige vorm van betaling gezien.
Hey je bent terug, ik dacht dat je nooit meer terug kwam!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:46 schreef Rodawa het volgende:
Gr gr
Dat zeggen bèta-docenten alleen maar om leerlingen te pushenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:48 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Met N&T kan je volgens mij (bijna?) alle studies doen
Dat is ook een optie die ik heb voorgesteld, maar zelfs daar doet ze dan moeilijk over. Sterker nog, het mag ook aan mij worden betaald, maar nee hoor.quote:
E&M FTWquote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:48 schreef zwerty het volgende:
[..]
Dat zeggen bèta-docenten alleen maar om leerlingen te pushen
Ook biologische studies?!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:48 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Met N&T kan je volgens mij (bijna?) alle studies doen
Lastig he, vrouwenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:49 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dat is ook een optie die ik heb voorgesteld, maar zelfs daar doet ze dan moeilijk over. Sterker nog, het mag ook aan mij worden betaald, maar nee hoor.
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:46 schreef Rodawa het volgende:
Gr gr
Tijdelijk maar, ben zo weer weg.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:48 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hey je bent terug, ik dacht dat je nooit meer terug kwam!
Je mag hier best vaker komen hoorquote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:49 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Tijdelijk maar, ben zo weer weg. Ik moet xcatchet alleen even scherp houden, is dat kutwijf nog ergens te bereiken?
Laat maar, ik zocht het op en lees net dat biologie wel een 'aanvullende vereiste' is voor de universitaire studie Biologie.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:49 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Cool. Misschien is het zo erg nog niet dan :/
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:50 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ah, daar ben je. Heb je me gemist?
We kunnen ook tot een eventuele schikking komen per DM.
Is ook logischquote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:50 schreef zwerty het volgende:
Op mijn school verplichte beta voorlichtingen, betamarkt, beta alles
Niks voor alpha
sukkels
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:51 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Laat maar, ik zocht het op en lees net dat biologie wel een 'aanvullende vereiste' is voor de universitaire studie Biologie.
Maar ze zeken E&M/C&M af, en daar kan ik echt niet tegen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:51 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Is ook logischvan E&M is alleen economie interessant, terwijl bij N&G veel meer vakken nuttig zijn
Dat hangt geheel van xcatchet af, wanneer zij haar betaling tijdig doet ben ik hier waarschijnlijk weer weg, hoe lief ik jullie ook vind. Mocht je me hier dus vaker zien de komende tijd, dan weet je de reden. Maar ik begin te geloven dat ze gewoon mijn aandacht wil.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:50 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Je mag hier best vaker komen hoor
Denk dat ze bang voor je is.
C&M is terecht afzeikbaarquote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:53 schreef zwerty het volgende:
[..]
Maar ze zeken E&M/C&M af, en daar kan ik echt niet tegen.
E&M zonder economie is CMquote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:53 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
C&M is terecht afzeikbaar
E&M zonder economie ook
Is dat er?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:52 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ga deze zomer biologiecursus doen dan, gewoon alles inhalen.
Een pretprofiel dusquote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:56 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ik had een 2,7 voor economie gehaald afgelopen week
C&M zou zoveel beter geweest zijn voor mij
hoe kun je een 2.7 voor Economie halen?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:56 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Als je nou een extra vak deed, kon je het gewoon laten vallen :pquote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:56 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Alle lessen niks gedaan en thuis zonder motivatie zitten leren omdat ik toch wel zou blijven zitten.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:56 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
hoe kun je een 2.7 voor Economie halen?
Ik ben niet eens slecht in talen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:58 schreef zwerty het volgende:
NT'ers die CM pretpakket noemen, terwijl ze slecht zijn in talen
Meer water dan visquote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:58 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Kies gewoon het profiel dat het beste bij je past.
Ik heb al een extra vak...quote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:57 schreef zwerty het volgende:
[..]
Als je nou een extra vak deed, kon je het gewoon laten vallen :p
Had misschien wel een jaartje gescheeld?
Nee? Als je makkelijk bent in NT/NG, is dat in principe het "pretpakket" voor jou. Iemand die slecht is in GS en talen, kan CM zeker geen pretpakket noemen vind ik.quote:
Van deze mentaliteit snap ik dus echt nietsquote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:58 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Alle lessen niks gedaan en thuis zonder motivatie zitten leren omdat ik toch wel zou blijven zitten.
Correctie: Een pretpakket is een pejoratieve benaming voor een vakkenpakket op de middelbare school dat weinig of geen exacte vakken bevat. De benaming "pretpakket" kan als neerbuigend worden ervaren, omdat ze suggeert, dat iemand met zo'n pakket de weg van de minste weerstand kiest.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:59 schreef zwerty het volgende:
[..]
Nee? Als je makkelijk bent in NT/NG, is dat in principe het "pretpakket" voor jou. Iemand die slecht is in GS en talen, kan CM zeker geen pretpakket noemen vind ik.
Dansquote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:00 schreef xcachet het volgende:
Ik kon bij CM ook dans, muziek en kunst kiezen ofzo
Als keuze vak jaquote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:00 schreef xcachet het volgende:
Ik kon bij CM ook dans, muziek en kunst kiezen ofzo
Genoeg mensen in N&T die C&M niet zouden halen door kunstvakken die ze verplicht zijn en geschiedenis.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:59 schreef zwerty het volgende:
[..]
Nee? Als je makkelijk bent in NT/NG, is dat in principe het "pretpakket" voor jou. Iemand die slecht is in GS en talen, kan CM zeker geen pretpakket noemen vind ik.
Hoe kun je kunstvakken niet halen?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:00 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Genoeg mensen in N&T die C&M niet zouden halen door kunstvakken die ze verplicht zijn en geschiedenis.
Geen fantasie hebben?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:00 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Hoe kun je kunstvakken niet halen?
Ik vind tekenen moeilijk hoor, check mijn painttopic maar. En kunstgeschiedenis boeit me zo weinig dat ik te weinig motivatie zou hebben om het te halen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:00 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:01 schreef Etsu het volgende:
Niet E&M hebben met m&o maatschappijwetenschappen
Ik
Genoeg N&T leerlingen die totaal niks met kunst kunnen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:00 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
waarom kies je M&O en geen economie?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:02 schreef LETMEIN het volgende:
N&T + M&O + Informatica.
Kun je alle kanten mee op
M&O > Economiequote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:02 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
waarom kies je M&O en geen economie?
gewoon beide Gquote:
Goed gekopieerd dude.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:59 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Correctie: Een pretpakket is een pejoratieve benaming voor een vakkenpakket op de middelbare school dat weinig of geen exacte vakken bevat. De benaming "pretpakket" kan als neerbuigend worden ervaren, omdat ze suggeert, dat iemand met zo'n pakket de weg van de minste weerstand kiest.
Dat is wel vreemd, dat aardrijkskunde dan wel mag en biologie niet.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:03 schreef Spatieloos het volgende:
Alles wat je bij informatica leert, kan je zo van internet leren lijkt me.
Ik neem volgend jaar ook AK, dat had ik ook eerst niet, maar dat mag wel.
Ik ga een management studie doen, dus M&O komt wel van pas.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:03 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
gewoon beide G![]()
en Economie heb je meer aan dan M&O voor economische studies dan
AK is makkelijker in te halen dan bio.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:03 schreef Spatieloos het volgende:
Alles wat je bij informatica leert, kan je zo van internet leren lijkt me.
Ik neem volgend jaar ook AK, dat had ik ook eerst niet, maar dat mag wel.
AK: niksquote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:02 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
wat moet je met akn?![]()
informatica?bitch please
Gewoon in de 3e al je cariereplan uitstippelen, dan heb je nergens problemen meequote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:04 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik ga een management studie doen, dus M&O komt wel van pas.
En ik had ook best beide willen nemen, maar dat ging dus niet.
of gewoon die extra vakken uberhaupt niet doenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
AK: niks
INF: niks
maar wel makkelijk je diploma halen
Wat snap je niet aan mijn gekopieerde uitleg? Een pretpakket bevat nauwelijks exacte vakken.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:03 schreef zwerty het volgende:
[..]
Goed gekopieerd dude.
Waarom zou je NT NG moeten kiezen dan, als het je totaal niet aantrekt? Net alsof NT slimmer is dan CM..
Als iemand pretpakket zegt, bedoelt diegene volgens mij dat degene met CM geen flikker hoeft te leren. Niet iedereen leert dingen letterlijk uit de vandale o.i.d.
Denk dat een hoop NT'ers het moeilijk zouden krijgen op CM (Ja, je kan ook CM doen zonder kunstvak)
Ik snap het wél. Ik haat het gewoon als NT'ers zo arrogant doen tegenover CMquote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:05 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan mijn gekopieerde uitleg? Een pretpakket bevat nauwelijks exacte vakken.
En we gaan verder:quote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:06 schreef zwerty het volgende:
[..]
Ik snap het wél. Ik haat het gewoon als NT'ers zo arrogant doen tegenover CM
Voor mij had het wel zin.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:05 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
of gewoon die extra vakken uberhaupt niet doen
ik had maatschappijwetenschappen alleen omdat je dan in de 4e een vak minder had
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:46 schreef Rodawa het volgende:
Gr gr
Ik wist niet dat ik van jou was.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:06 schreef arachide. het volgende:
[..]
Verdwijn uit mijn subforum, laat mijn users met rust en log uit.
Dwaas
Ja leuk dat je kopieert en plakt, maar wat moet ik hiermee? Ik doe zelf EM/CM dus ik weet heus zelf wel wat ik heb gekozen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:06 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
En we gaan verder:
Een "pretpakket" werd voornamelijk door mensen gekozen die de nadruk legden op de talen en andere niet-exacte vakken, zoals geschiedenis en aardrijkskunde. Gezien het feit dat iemand met een "pretpakket" niet veel vervolgstudies kon kiezen, heeft de overheid geprobeerd het "pretpakket" te ontmoedigen.
gastquote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Voor mij had het wel zin.
Ik heb 2x examen voor vwo gedaan en 1ste keer zakte ik omdat ik 1x5 teveel had, en ik zou het jaar daarop te maken krijgen met de 5,5 voor CE-regeling. Ik had toen 5,4 gemiddeld. Toen heb ik AK (waar ik een 4,7 voor had) verschoven naar extra vak en INF erbij genomen zodat AK niet meetelt in het gemiddelde.
Toen het gewoon gehaald met 5,5 gemiddeld
Hoe lang heb jij op de middelbare school gezeten? Jij deed toch eerst vmbo, en dan ook nog eens 2x vwo examen?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Voor mij had het wel zin.
Ik heb 2x examen voor vwo gedaan en 1ste keer zakte ik omdat ik 1x5 teveel had, en ik zou het jaar daarop te maken krijgen met de 5,5 voor CE-regeling. Ik had toen 5,4 gemiddeld. Toen heb ik AK (waar ik een 4,7 voor had) verschoven naar extra vak en INF erbij genomen zodat AK niet meetelt in het gemiddelde.
Toen het gewoon gehaald met 5,5 gemiddeld
Ik wil gewoon de definitie van een pretpakket duidelijk maken.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:07 schreef zwerty het volgende:
[..]
Ja leuk dat je kopieert en plakt, maar wat moet ik hiermee? Ik doe zelf EM/CM dus ik weet heus zelf wel wat ik heb gekozen.
Ik kreeg jullie gratis bij mijn blauwe kleurtje. En wat loop je moeilijk te doen en te zuigen als je weet hoe ik het bedoel?quote:
Ja, dat snap ik de eerste keer ook welquote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:09 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik wil gewoon de definitie van een pretpakket duidelijk maken.
Volgens mij snap jij 't niet helemaal.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:08 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
gasthad die 2 vakken niet gedaan en je was in 1x geslaagd
8.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:09 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoe lang heb jij op de middelbare school gezeten? Jij deed toch eerst vmbo, en dan ook nog eens 2x vwo examen?
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:09 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik kreeg jullie gratis bij mijn blauwe kleurtje. En wat loop je moeilijk te doen en te zuigen als je weet hoe ik het bedoel?
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:09 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik kreeg jullie gratis bij mijn blauwe kleurtje. En wat loop je moeilijk te doen en te zuigen als je weet hoe ik het bedoel?
Ik word gewoon een beetje moe van dat constante commentaar. We weten nu allemaal wel dat je me niet moet en dat je me een kutmod vindt. Genooooooegquote:
Zoals ik al zei: rustig maar.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:12 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik word gewoon een beetje moe van dat constante commentaar. We weten nu allemaal wel dat je me niet moet en dat je me een kutmod vindt. Genooooooeg
Homo's en vrouwen zijn doorgaans geen goede combiquote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:12 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik word gewoon een beetje moe van dat constante commentaar. We weten nu allemaal wel dat je me niet moet en dat je me een kutmod vindt. Genooooooeg
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:13 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Homo's en vrouwen zijn doorgaans geen goede combi
ice tea, telt dat ook?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:17 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ook een glaasje wijn bij op zeker?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
Haaiquote:
Diepvriespizzaquote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:51 schreef chapel24 het volgende:
Ik moet zelf eten koken/halen/maken vandaag. Iemand suggesties?
Kapsalon, Pizza Calzone voor halen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:51 schreef chapel24 het volgende:
Ik moet zelf eten koken/halen/maken vandaag. Iemand suggesties?
Antrecot?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:55 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Kapsalon, Pizza Calzone voor halen.
Zelf maken: Spaghetti met geraspte kaas
Zelf maken met veel tijd: Antrecot met peperroomsaus, gebakken aardappeltjes en boontjes gewikkeld in bacon
succes
wat is iptquote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:57 schreef EugeneKrabs het volgende:
heeft iemand nog een ipt invite nodig gr
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:57 schreef EugeneKrabs het volgende:
quote:
Biefstukquote:
Gaarne.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:57 schreef EugeneKrabs het volgende:
Nee, het is Drents/Groningsquote:
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:00 schreef zwerty het volgende:
[..]
hoezo invite :s
ga je feestje geven of zo
Je weet wat ik bedoelquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welkequote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:02 schreef msacras het volgende:
[..]
tukkertaal dus?
ik zag het topic in KLB
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:03 schreef zwerty het volgende:
Wat zijn de makers van Spongebob toch creatiefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spatieboos
die over dat je niet kan slapen en dan gaan jullie allemaal tuks pratenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:03 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Welke
Het is Grunnings verdulleme
Je weet wat er gaat komen als we getrouwd zijn he?quote:
dat is er toch alquote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:04 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Je weet wat er gaat komen als we getrouwd zijn he?
Vetquote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:04 schreef msacras het volgende:
[..]
die over dat je niet kan slapen en dan gaan jullie allemaal tuks praten
oh. een deel van mien (hehe snap je m haha grappig ben ik zeg) familie is achterhoeks en die praten allemaal zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |