quote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:01 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
aha aan het muziek luisteren dus
als prom dat maar niet hoort
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:59 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Aangenomen op de opleiding hbo rechten.
Voor een gesprek van 5 minuten naar Enschede met de trein, weg 8 euro.
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:59 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Gefeliciteerd!!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:59 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ik was niet van plan alleen hbo te gaan doen, maar ook nog uni. Iig bedankt, mattie.quote:
Das wel een omweg zeg.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:02 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ik was niet van plan alleen hbo te gaan doen, maar ook nog uni. Iig bedankt, mattie.
Bedankt iedereen.
ga je na je 1e jaar hbo al naar uni?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:02 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ik was niet van plan alleen hbo te gaan doen, maar ook nog uni. Iig bedankt, mattie.
Bedankt iedereen.
Tja, kon het vwo niet halen ivm ''omstandigheden'' dus ben in 3 vwo maar havo gaan doen. Niks mis met een omweg.quote:
Ach, zolang je goede punten haalt.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:03 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Tja, kon het vwo niet halen ivm ''omstandigheden'' dus ben in 3 vwo maar havo gaan doen. Niks mis met een omweg.
Geen idee, denk het niet.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:03 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ga je na je 1e jaar hbo al naar uni?
Ohnooooooo.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee. 2 peuken.
En vandaag al 3.
nieuw pakje gekocht en alles.
Ik ga voor mijn propedeuse in het eerste jaar, zou wel mooi zijn.quote:
Ja maar ik bedoel natuurlijke goede punten op de uni.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:05 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ik ga voor mijn propedeuse in het eerste jaar, zou wel mooi zijn.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoezo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |