denk het ookquote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:53 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dan weet je nu dus dat jij niet de ene bent die dat denkt. Volgens mij is Tax zelf gewoon raar met die uitspraken.
Menschen zijn raar.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:54 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
denk het ookhij is ook best raar
als er ongelukken gebeuren zorg ik juist dat het opgelost wordt. Ongelukken veroorzaken mag nietquote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:53 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Je zegt zelf dat jij ook voor ongelukken zorgt.
helemaal fantastischquote:
Over een meisje die een dodelijke ziekte had en euthanasie pleegde op haar 26ste verjaardag.quote:
Jammerquote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:54 schreef hazmat88 het volgende:
[..]
als er ongelukken gebeuren zorg ik juist dat het opgelost wordt. Ongelukken veroorzaken mag niet
heet die documentaire toevallig nachtvlinder ofzo?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:22 schreef supersof het volgende:
[..]
Over een meisje die een dodelijke ziekte had en euthanasie pleegde op haar 26ste verjaardag.
Omg, die heb ik ook net gekeken, ik zat ook te janken enzoquote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:22 schreef supersof het volgende:
[..]
Over een meisje die een dodelijke ziekte had en euthanasie pleegde op haar 26ste verjaardag.
jaquote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:23 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
heet die documentaire toevallig nachtvlinder ofzo?
ja ik op het eindequote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:23 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Omg, die heb ik ook net gekeken, ik zat ook te janken enzo.
hmm oke ga ik dus niet kijkenquote:
over dat jongetje die alleen maar rauw eet.quote:
Ik vind het wel interessant. Omdat je het zelf niet mee maakt, maar andere mensen wel. Dan wil ik wel zien hoe zij dat beleven enzo haha.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:25 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hmm oke ga ik dus niet kijkenjank al om alles wat zielig is van de ijscoman tot aan bowie
Oh bah... die ga ik maar niet kijken denk ik, ga ik me alleen maar ergeren aan die moeder.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:25 schreef supersof het volgende:
[..]
over dat jongetje die alleen maar rauw eet.
Ja ze praat echt op hem inquote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:29 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh bah... die ga ik maar niet kijken denk ik, ga ik me alleen maar ergeren aan die moeder.
Oh, zeg maar niks meer. Ga ik mezelf alleen maar opfokken...quote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:30 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja ze praat echt op hem ingestoord mens haha
Je zou het eigenlijk gewoon moeten kijkenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:31 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, zeg maar niks meer. Ga ik mezelf alleen maar opfokken...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |