Line upquote:De eerste editie van Best Kept Secret festival vindt plaats op vrijdag 21, zaterdag 22 en zondag 23 juni 2013 op evenemententerrein van Event Centre Beekse Bergen in Hilvarenbeek.
Best Kept Secret festival focust 100% op muziek, met een sterke, scherpe line-up waar grotere namen worden afgewisseld door veel nieuwe ontdekkingen uit indie, folk, hiphop, dubstep, rock, electronica of een mix van stijlen. Het fraaie festivalterrein met bos, strand, zwemwater, nabijgelegen bungalowpark en camping, het uitstekende eten en drinken dragen bij aan ons doel: jouw ideale festival.
Introducties deden ze niet nee, heb wel een aantal bands de bandleden horen voorstellen, maar meestal één voor één met een paar nummers ertussen zeg maarquote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:44 schreef Norrage het volgende:
Is het jullie trouwens opgevallen dat er geen enkele band was die zijn bandleden heeft voorgesteld? Tenminste bij die ik gezien heb. Vond ik op zijn allerminst uiterst opvallend. Alsmede het gebrek aan introducties van de bands
Dan heb ik die totaal niet meegemaakt. Grappigquote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:46 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Introducties deden ze niet nee, heb wel een aantal bands de bandleden horen voorstellen, maar meestal één voor één met een paar nummers ertussen zeg maar
Arctic Monkeys stelde de band voor en elk individuele lid (behalve de zanger, die stelde zichzelf niet voor)quote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:44 schreef Norrage het volgende:
Is het jullie trouwens opgevallen dat er geen enkele band was die zijn bandleden heeft voorgesteld? Tenminste bij die ik gezien heb. Vond ik op zijn allerminst uiterst opvallend. Alsmede het gebrek aan introducties van de bands
Ik verstond Bozo the Clownquote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:51 schreef Gehenna het volgende:
Micheal Gira stelde de rest van de leden van Swans voor, en zichzelf als "a poser and a clown"
Fijn ja. Het was veel lekkerder dan op andere festivals waar ik ben geweest. En dan nog te veel niet gegeten.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:48 schreef Rens_Wilders het volgende:
Het geweldige eten dit weekend kwam trouwens van The Food Line-up, voor al uw feesten en partijen!!
Wel pas aan het einde, alleen de die-hards hebben dat gehoordquote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:51 schreef Gehenna het volgende:
Micheal Gira stelde de rest van de leden van Swans voor, en zichzelf als "a poser and a clown"
Het viel mij nog mee hoe vol de tent nog was aan het eind eigenlijkquote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:09 schreef neohu het volgende:
[..]
Wel pas aan het einde, alleen de die-hards hebben dat gehoord
Ik was uiteindelijk de enige van mijn groepje die het tot het einde is geblevenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:13 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Het viel mij nog mee hoe vol de tent nog was aan het eind eigenlijk
ah volgens Google presenteert hij zichzelf wel vaker zo.quote:
aj... Wel naar The Black Angels geweest nog?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:57 schreef Croupouque het volgende:
Ik heb het zondag heel erg naar mijn zin gehad, alleen heb ik met mijn stomme hoofd Portishead gemist. Hoe. Is. Het. Mogelijk.
Nee, we hebben in de biertent naast Portishead gestaan. Wat deels verklaart waarom we Portishead gemist hebben.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:08 schreef Gehenna het volgende:
[..]
aj... Wel naar The Black Angels geweest nog?
Biertent? wat?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:12 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Nee, we hebben in de biertent naast Portishead gestaan. Wat deels verklaart waarom we Portishead gemist hebben.
Wel bij Arctic Monkeys en ook bij Balthazar. Maar het jezelf voorstellen doe je meer bij een clubshow, niet echt bij festivalsquote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:44 schreef Norrage het volgende:
Normaal is het minstens 50/50 in mijn ervaring. Maar nu dus niks gezienquote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:18 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wel bij Arctic Monkeys en ook bij Balthazar. Maar het jezelf voorstellen doe je meer bij een clubshow, niet echt bij festivals
Hmmm voor mijn gevoel is het op festivals altijd wel minder maar heb er nooit erg goed op gelet om eerlijk te zijnquote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:23 schreef Norrage het volgende:
[..]
Normaal is het minstens 50/50 in mijn ervaring. Maar nu dus niks gezienBij Arctic Monkeys en Balthazar was ik precies eerder weg ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |